Miten voisi muuttua "tasokkaammaksi" naiseksi?
Saisiko vinkkejä, please? Ne voivat liittyä ulkonäköön, ominaisuuksiin, työhön tai koulutukseen jne. Haluaisin löytää vakavan seurustelusuhteen tässä muutaman vuoden sisään, mutta ensin haluaisin itse muuttua valmiiksi nykyistä huomattavasti tasokkaammaksi.
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttäisi siltä että miehille tärkeintä on että nainen on seksikäs ja kiinteä kroppa ja pukeutuu miehen mielestä alusvaatteita myöten hyvin. Ruoan laitto ja päättäväisyys mutta samalla avoin seksistä plussaa.
Tässä kysyttiin parannusehdotuksia.
Eikä se yllätä ketään että miehille aina tasokas on nuori, kiinteä, neitsyt. Kaikki miehet haluaa samaa.
Pitäsiköhän tässä kohtaa alkaa tuntemaan itsensä naiseksi vai miksi. - En minä -siis miehenä- pidä naisen neisyyttä minään eriyisenä ominaisuutena, joka heilauttaisi hänen arvoaan suuntaan tai toiseen; ihan riippuu miten on sinut oman historiansa kanssa; joista seksuaaline historia on toki osa, mutta ei se minua eityisesti kiinnosta.
Nuori? - No mitä vanhemmaksi olen tullut, niin sitä enemmän ikä on alkanut vaikuttaa minusta vain suuntaa antavalta seikalta; minulla ja toisella saattaa olla sen johdosta joatin yhteistä tai siten ei. - Itse en usko alkavani parisuhteeseen itseäni yli 20 vuotta vanhemman kumppanin kanssa; hieman luulen, ettei kovinkaan moni yli 20 tuskin edes 15 vuotta nuorempi nainen on erityisen kiinnostunut minustakaan kumppanina; vaikka mistä sitä tiettää.
Kiinteä? - No itse en omaa ylipainoa ja olen hoikka,etten sanoisi urheilullinen ja koska myös harrastan niin liikuntaa kuin lulemista säännöllisesti, kumpaakin lähes päivittäin ja perus terveelliset elämäntavat ovat arkeani, joten luulen, etttä parhaiten saattaisin sopia kumppaniehdokkalle, jolle liikkumien ja lukemine olisivat myös luonteva osa omaa arkea ja elämää.
Jos olisit mies, niin ymmärtäisit.
Toistaiseksi olen kokenut ja tuntenut itseni kylä mieheksi, enkä nyt edellä kirjoittamastani huolimatta aatellut muuksi muuttua. - Kummastuttaa vain, kun annetaan niin usein meidän miesten halusita jotenkin -yksinkertainen vai olsiko parempi alkukantainen kuva. -Vaikka yhtälailla kliseet pääsevät valloilleen silloin kun luotellaan piirteita ja ominaisuuksia, joiden väitetään oelvan niitä, mitä kaikki naiet odottavat kumppaniltaan tai siis mieheltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klassinen malli ujolle naiselle josta ei ole poikatytöksi tai businessdominaksi:
- harrasta liikuntaa, myös sellaista joka muokkaa kehoa
- syö terveellisesti ja yritä nukkua hyvin
- ole ystävällinen ja hymyile
- pukeudu naisellisesti
- älä ota tatuointeja
- ole myös aloitteellinen ja osoita olevasi kiinnostunut, vain pieni osa miehistä haluaa saalistaa naista (olkoonkin että naiset rakastavat juuri näitä saalistajamiehiä)
- ole kiinnostunut miehestä, eikä lapsiperhepaketista jonka tämä pystyy tarjoamaan. Mieskin haluaa olla haluttu eikä vain tarpeellinen
- ole seksuaalisesti avoin oman miehesi kanssa, mutta konservatiivinen irtosuhteiden ja panosuhteiden kanssa
Haluat tietysti pitkän, komean ja menestyneen miehen ja mietit jo geenejä, lasten pituuksia, saavutettavaa elintasoa ym?Tässä nyt tuli taas se mitä kaikki miehet haluaa. Ujo, söpö, seksuaalisesti seksuaalisesti säästänyt itseään juuri tälle miehelle. Luonne pitää olla aina iloinen ja hymyilevä. Urheilullisella ja naisellisella tarkoitetaan taas sitä geneettisesti hoikkaa jolla kapea vyötärö ja kiinteät rinnat ja peppu. Anna kun arvaat pitäisit myös että naisella on luonnostaan pitkä ja paksu tukka?
Se on kokopäivätyö hyvin nuoresta alkaen johon kuuluu väkisin luonteen muokkaaminen sellaiseksi mikä ei ole kenellekään luonnollista, sitten ehkä ja vain ehkä jos sinut on siunattu oikeilla geeneillä voit olla miesten mielestä tasokas nainen.Mikä siinä on niin vaikeaa...?
ohis
Minulle ainakin on aika vaikeaa luontevasti "kikatella ja näyttää tissivakoa"
Kikatttelu ja iloisuus eivät ole sama asia. Jos kikattelet ja näytät tissivakoa, saat irtosuhteen todennäköisemmin parisuhdetta todennäköisemmin.
Niin! Pitää hynyillä koko ajan valkoisin hamoain ja nauraa somasti ja käyttää seksikkäitä alusvaatteita (perusvärit ei käy). Sitten saa suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttäisi siltä että miehille tärkeintä on että nainen on seksikäs ja kiinteä kroppa ja pukeutuu miehen mielestä alusvaatteita myöten hyvin. Ruoan laitto ja päättäväisyys mutta samalla avoin seksistä plussaa.
Eikä se yllätä ketään että miehille aina tasokas on nuori, kiinteä, neitsyt. Kaikki miehet haluaa samaa.
Pitäsiköhän tässä kohtaa alkaa tuntemaan itsensä naiseksi vai miksi. - En minä -siis miehenä- pidä naisen neisyyttä minään eriyisenä ominaisuutena, joka heilauttaisi hänen arvoaan suuntaan tai toiseen; ihan riippuu miten on sinut oman historiansa kanssa; joista seksuaaline historia on toki osa, mutta ei se minua eityisesti kiinnosta.
Nuori? - No mitä vanhemmaksi olen tullut, niin sitä enemmän ikä on alkanut vaikuttaa minusta vain suuntaa antavalta seikalta; minulla ja toisella saattaa olla sen johdosta joatin yhteistä tai siten ei. - Itse en usko alkavani parisuhteeseen itseäni yli 20 vuotta vanhemman kumppanin kanssa; hieman luulen, ettei kovinkaan moni yli 20 tuskin edes 15 vuotta nuorempi nainen on erityisen kiinnostunut minustakaan kumppanina; vaikka mistä sitä tiettää.
Kiinteä? - No itse en omaa ylipainoa ja olen hoikka,etten sanoisi urheilullinen ja koska myös harrastan niin liikuntaa kuin lulemista säännöllisesti, kumpaakin lähes päivittäin ja perus terveelliset elämäntavat ovat arkeani, joten luulen, etttä parhaiten saattaisin sopia kumppaniehdokkalle, jolle liikkumien ja lukemine olisivat myös luonteva osa omaa arkea ja elämää.
Toistaiseksi olen kokenut ja tuntenut itseni kylä mieheksi, enkä nyt edellä kirjoittamastani huolimatta aatellut muuksi muuttua. - Kummastuttaa vain, kun annetaan niin usein meidän miesten halusita jotenkin -yksinkertainen vai olsiko parempi alkukantainen kuva. -Vaikka yhtälailla kliseet pääsevät valloilleen silloin kun luotellaan piirteita ja ominaisuuksia, joiden väitetään oelvan niitä, mitä kaikki naiet odottavat kumppaniltaan tai siis mieheltä.
Sueullista kyllä täällä on miehiä joille ajatusmaailmasi on vieras.
Eheheeeeeeejehhee.Tämä on Provo.Kukaan nainen ei kirjoitta itsestään näin
Isotissinen nainen on aina tasokas
Vierailija kirjoitti:
Naisilla se on helppoa, ulkonäkö vain kuntoon. Hoikka vartalo, pitkät hiukset, trendikkäät vaatteet jne... Miehillä on vähän vaikeampaa.
Totta. Heidän pitäisi olla fiksuja.
Ei tähän ole mitään reseptiä!! Joissakin ihmisissä on vain sitä jotain, ei se ole ulkoisista seikoista kiinni. Persoona vaikuttaa.
Toki tietyt (ulkoiset) asiat auttaa asiaa, mutta se on vain pieni osa kokonaisuutta. Yksi asia mikä tuli mieleen, niin sellainen liian seksikäs pukeutuminen on aika monille turn off.
Nauravainen ja rento olemus vetää miehiä puoleensa ;)
Ongelma on tosiaankin se, että mistä löytää tasokkaampia miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Isotissinen nainen on aina tasokas
Ja isomu* mies
Vierailija kirjoitti:
Voitaisi tähän nyt luetella, että miten miehet voisi muuttua tasokkaammiksi.Minä aloitan:
Lopettaa vauva.fi sivuilla trollaaminen ja j-ul*.Kukaan tasokas mies ei käy täällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitaisi tähän nyt luetella, että miten miehet voisi muuttua tasokkaammiksi.Minä aloitan:
Lopettaa vauva.fi sivuilla trollaaminen ja j-ul*.Kukaan tasokas mies ei käy täällä
Kiitos tästä!
Naisten ulkonäön arvostelun ja arvioinnin voisi lopettaa, jos haluaa olla tasokas mies
Yleensä miehiä kiinnostaa hoikat/normaalipainoiset naiset. Tai voi olla hieman pulskakin, jos vyötärö on kuitenkin hoikka ja ei ole kaksoisleukaa.
Kannattaa lukea maisteriksi, se vaikuttaa ”tasoon”, mihin ihmiset sinut luokittelevat. Maisterina olet jo 20% ”parhaimmistossa”.
Ei tatuointeja, ei hiusvärejä: huippumalleillakin on usein maantiensävy hiuksissaan. Ei mustia kulahtaneita huppareita. Ei lävistyksiä paitsi kaksi korvakoruille. Ei yliampuvia ripsiä tai kulmakarvoja. Vaatteet enimmälti valkoista, mustaa, harmaata, beigeä. Takkeihin, laukkuihin ja kenkiin kannattaa panostaa. Ei siis määrään, vaan laatuun.
Peruskäytöstavat kuntoon ja terve kehonkuva varustettuna hyvällä itsetunnolla
Etsi vierellesi ei-pinnallinen ihminen.
Se ei ole mahdollista. Kun ei ole henkisyyttä, sitä ei tule enää. Pelkkä jäykkä kuori ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netti on täynnä näitä ihme epämiehiä, joille naisen esineellistäminen on kaikki kaikessa. Sinä olet normaali. Ainakin siihen nähden, millaisia miehiä minä tosielämässä tunnen. Hienoa että teitä joskus eksyy tänne palstallekin asti. <3
N40
Ap kysyi aivan vilpittömästi, ja paikalle saapui ei-tasokkaita naisia puhumaan muotoilevista alusvaatteista ja karvojen ajelemisesta.
Vähän huumoria kehiin hyvät ystävät.
Tasokkuus= suukkosat
Pöllö= öllöp
Kissa= assik
Koira=ariok
Lepakko=okkapel
Jänis=sinäj
Minä olen tasokas= änim nelo sakosat
Usko Jeesukseen antaa sisäistä sätelyä joka näkyy uloskin.
Lisäksi voit sitten rukoilla johdatusta sen oikean seurustelukumppanin löytämiseen. :)