Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisi muuttua "tasokkaammaksi" naiseksi?

Vierailija
07.06.2019 |

Saisiko vinkkejä, please? Ne voivat liittyä ulkonäköön, ominaisuuksiin, työhön tai koulutukseen jne. Haluaisin löytää vakavan seurustelusuhteen tässä muutaman vuoden sisään, mutta ensin haluaisin itse muuttua valmiiksi nykyistä huomattavasti tasokkaammaksi.

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitämällä itsestäsi sekä fyysisesti että henkisesti huolta. - Minulle tämä tarkoittaa sitä, että syö hyvin ja oikein/ monipuolisesti pitää mm. elopainonsa kurissa eli pyrkii varomaanm, ettei vyötärölle kerry ns. ylimääräistä. - Henkinen puoli taas on haastavampi mutta itse suosittelen lukemista monipuolisesti eli luet niin kaunokirjallisuuta, sanomalehtiä jne. Mutta toisaalta myös eri kulttuuri tapahtumat (, kuten konsertit ja näyttelyt) rikastuttavat mieltä. Kolmanneksi kehottaisin pitämään huolta sosiaalisista suhteista eli on yhteyksisssä läheisiin ihmisiin. Neljnneksi suosittelen, että muistat nukkua ja levätä tarpeeksi. Viidenneksi uskon ympäristön voimaan. Luo tasokkaamman kuvan kun pitää paitse itsestään huolta niin pitää myös ympäristöstään ja vaikka autostaan huolta ja siistinä. Lopuksi kenestäkään tuksini tekee tasokkaampaa ja parempaa se, että arvotelee ja halveksii muiden valintoja ja päätöksiä.  

Vierailija
22/105 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö on sit kuitenkin melko yhdentekevää. Hyvä itsetunto on, joka tekee "laadukkaan" ihmisen. Kun pystyy menemään rauhallisena, selkä suorassa tilanteisiin. Ei tee itseään erityisesti tykö, mutta ei väistäkään. Kohtaa muut kunnioittavasti ja lämpimästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi muuttua tasokkaammaksi naiseksi, koska olet sellainen kuin olet.

Tasokkuuas olisi pitänyt näkyä jo nuorena, eikä kaikista tule tasokkaita ollenkaan.

Tyydy siihe, mitä olet!

Vierailija
24/105 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse otin silikonit.

Kyllä. Ja en tiedä ketään kuka EI olisi sinua käynyt rynkyttämässä. Ja ei. Se mitä sinusta puhutaan ei ole imartelevaa. Ota sanakirja käteen ja opettele sivistyssanoja. Älä levittele jalkojasi. Varsinkaan varatuille. Marketta.

Vierailija
25/105 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasokkaaksi naiseksi synnytään.

Kaikki muu on keinotekoista tasokkuutta.

Vierailija
26/105 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse otin silikonit.

Kieltämättä tämä taatusti houkuttelisi miehiä kuin hunaja mehiläisiä.

Kuinka yksinkertaisina ja typerin meitä miehiä on lupa ja oikeus pitää? - En väitä,etteikö isommat rinnat jäisi meiltä miehlitä kesskimäärin huomaamatta. Mutta pelkät isommat rinnat tekee äärimmäisen harvoin, jos koskaan kenestäkään yhtään tasokkaampaa, ellei myös korvaväli ole myös kunnossa. - Riipsuti kyse lienee siitä, mitä tavoittelee haluaako suhteen miehen kanssa, jonka suurin haave on saada parisuhde naisen kanssa joka muistuttaa ulkoisesti povipommia vai haaveileeko suhteesta miehen kanssa, joka arvostaa myös sitä, että naisella on mielipiteitä ja käsityksiä eriasioita ja on kiinnostunut eri asioista. - Vai haluaako oikeasti suhdetta lainkaan vaan haaveileeko vain tulevansa huomatuksi ja nähdyksi.

Vierailija
27/105 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen malli ujolle naiselle josta ei ole poikatytöksi tai businessdominaksi:

- harrasta liikuntaa, myös sellaista joka muokkaa kehoa

- syö terveellisesti ja yritä nukkua hyvin

- ole ystävällinen ja hymyile

- pukeudu naisellisesti

- älä ota tatuointeja

- ole myös aloitteellinen ja osoita olevasi kiinnostunut, vain pieni osa miehistä haluaa saalistaa naista (olkoonkin että naiset rakastavat juuri näitä saalistajamiehiä)

- ole kiinnostunut miehestä, eikä lapsiperhepaketista jonka tämä pystyy tarjoamaan. Mieskin haluaa olla haluttu eikä vain tarpeellinen

- ole seksuaalisesti avoin oman miehesi kanssa, mutta konservatiivinen irtosuhteiden ja panosuhteiden kanssa

Haluat tietysti pitkän, komean ja menestyneen miehen ja mietit jo geenejä, lasten pituuksia, saavutettavaa elintasoa ym?

Vierailija
28/105 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et voi muuttua tasokkaammaksi naiseksi, koska olet sellainen kuin olet.

Tasokkuuas olisi pitänyt näkyä jo nuorena, eikä kaikista tule tasokkaita ollenkaan.

Tyydy siihe, mitä olet!

En tiedä oletko mies vai nainen, muta en voi vältyä ajatuksela tai sanonnsalta joka putjahti mieleeni; "nainen on naiselle susi." -Eli vaikka meitä miehiä monta kertaa syytetään eikä varmasti aina ilman syytä siitä miten tai kuinka kohtelemme ja toimimme  naisia kohtaan, niin ei se toisten naisten kohtelu kanssa muita naisia kohtaan läheskään aina ole mitenkään erityisen kaunista ja kannustavaa, 

Vierailija
29/105 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän mitä tarkoitat, vaikka "tasokkuus" yksin kuvaa minusta melko huonosti monia niistä ominaisuuksista, jotka ovat sellaisen parisuhteen ja toive-elämän kannalta tärkeitä.

Aloin itse joskus melkein kymmenen vuotta sitten miettimään, että millaiset vastakkaisen sukupuolen edustajat kääntävät pääni. En kuitenkaan juuri koskaan tuntenut, että minun kannattaa tehdä heidän suhteensa aloitetta, ja kävin aina päässäni läpi että miksi. Ja kyllähän ne selvät syyt nousivat esiin.

Kiinnostuin sellaisista tyypeistä, jotka ovat tietyllä tavalla riippumattomia. He seuraavat omia mielenkiinnon kohteitaan, eivätkä yritä noudatella pinnalla olevia juttuja tai muuten peesata muita. Siitä huolimatta he ovat ehdottoman luotettavia ja vastuullisia. Sellaisia, jotka oikeassa hädässä aina peruuttavat minkä tahansa oman huvinsa ja auttavat kolaripaikalla. Heillä on pitkäaikaisia hyviä ystäviä, mutta kestävät olla myös yksin. He pystyvät sitoutumaan pitkäaikaisesti asioihin, esimerkiksi töihin. Vaikka he olisivat miten hyviä töissään, se ei nouse päähän vaan he ovat edelleen valmiita oppimaan uutta. Kaikki tämä on yleensä johtanut siihen, että he ovat myös vakavaraisia, onnellisia ja hyvämaineisia.

Itseltäni puuttui ainakin silloin aikanaan tiettyä pysyvyyttä. En osannut päättää, mikä minun pitäisi oikeastaan olla, ja säntäilin ympäriinsä opiskellen ja ottaen kaikenlaisia projekteja. Olin ylisosiaalinen, lupauduin kaikkeen ja olin jatkuvasti sählärinä ongelmissa. En voinut kaiken säntäilyni takia sitoutua kokopäiväisiin töihinkään, mistä seurasi huono palkka, puuttuva vapaa-aika ja pitkän tähtäimen suunnitelmien epämääräisyys. Tajusin, että yritin saada samaan aikaan kaiken, enkä siksi saanut mitään. Tein päätöksiä ja suljin tietoisesti itseltäni ovia valitsemalla tietyt asiat elämäni keskiöön.

Se kannatti. Sain arkeni peruspilarit viimein kasaan, ja sitä myötä vapaa-aikaa itseni kehittämiseen ja hyvien ihmissuhteiden vahvistamiseen. Vähemmän olikin enemmän. Vuosien jälkeen olin samalla viivalla sentyyppisten miesten kanssa, joita olin ennen ihaillut kaukaa. Nyt olen naimisissa yhden heistä kanssa.

En usko, että olisi kannattanut yrittää etsiä silloisen itseni kaltaista kumppania. Se suhde tuskin olisi toiminut.

Vierailija
30/105 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löydä tapasi olla karismaattinen/rennon itsevarmasti oma itsesi.

Tämä onkin helpommin sanottu kuin tehty. Myös jotkut ihan käytännön ulkoisiin seikkoihin liittyvät vinkit kiinnostaisivat. Olen sinänsä seksuaalisesti melko kokematon, eikä mulla ole esim. tatuointeja. Lisäksi olen opiskellut paljon ja olen luontaisesti hoikka. Mutta eipä niillä kovin pitkälle pötki. :)

-valkoiset hampaat (huom, ei överi!)

-puhtaat hiukset ei liikaa juurikasvua, ei överivärejä

-kevyt päivetys

-siisti meikki, ei liian räikeitä lisähärpäkkeitä

-muotoilevat kauniit alusvaatteet (ei ihonvärisiä)

-ajattomia vaatteuta

-positiivinen asenne

-älä koskaan arvostele muita, vaikka muut seurassasi niin tekisivät, totea vain "koskaan ei voi tietää toisen taustija"

-älä puhu liikaa äläkä naura kovaan ääneen

-vastaa ympäripyöreästi kun et tiedä mitä vastata

-hymyile

-älä aloita keskustelua valituksella

-harrasta liikuntaa, kun jo olet hoikka et tarvitse paljon sen osalta

-ajele kaikki karvat säännöllisesti.

-kun olet miehen kanssa anna häben kertoa asioista jotka eivöt sinua kiinnostaisi jos ne on miehelle intohimoisia

-kerro mistä sängyssä pidät

Näillä vinkeillä pääset ehkä alkuun.

Voi ei en koskaan pysty olemaan tasokas nainen. Kaatui homma jo noihin alus- ja muihin vaatteisiin. Ihoni vaan ei päivity. Vaatisi ympäri vuoden jatkuvaa solariumia että saisi jotain edes pidettyä yllä.

Pidän myös nauramisesta ja osaan myöntää jos en tiedä jotain sen sijaan että keksisin jotain ympäri pyöreää. Hymyilen myös paljon mutta ihan tosi kuka sitä jaksaa kotona? Eikö saisi vain olla.

Vierailija
31/105 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen itseäni tasokkaana pitävä nainen. Tasokkuuteni syntyy seuraavista asioista (huom. omasta mielestäni, nämä ovat makuasioita):

- Sivistän itseäni, olen maailman menosta ja monenlaisista asioista kiinnostunut. Olen korkeakoulutettu ja yleisesti arvostetussa työssä

- Minulla on hyvät käytöstavat. Olen kohtelias, hymyilen, kunnioitan muita ihmisiä käytöksessäni ja puheissani

- Kannan itseni hyvässä ryhdissä ja itsevarmasti, mutta en pyri koskaan huomion keskipisteeksi

- Sanon mieluummin vähemmän ja asiaa, kuin enemmän ja turhaa löpinää/mutua

- Olen vielä nuori (kyllä, tämä lisää tasokkuutta jos puhutaan esim. deittimaailmasta. Toki katoavainen tasokkuuden lähde)

- Olen urheilullinen ja timmissä kunnossa: tämän myötä tunnen oloni itsevarmaksi, olinpa sitten tavallisissa vaatteissa, sporttivaatteissa, bikineissä tai alasti. Pidän kehostani

- Minulla on pitkät vaaleat hiukset (ei luonnostaan: oma värini on maantienharmaa, jota raidoitan runsailla vaaleilla raidoilla. Hoidan hiuksiani hyvin ja tyypillisesti kiharran ne laineille - näyttää tosi kivalta ja saankin ulkonäössäni kenties eniten kehuja hiuksistani)

- Meikkaan kevyesti ja pukeudun vartaloani imartelevaan, mutta kuitenkin asialliseen ja sopivan peittävään tyyliin

- Ehkäpä kaikkein tärkein: pyrin olemaan hyvä ihminen ja kohtelemaan muita kuten haluaisin itseäni kohdeltavan!

Vierailija
32/105 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Klassinen malli ujolle naiselle josta ei ole poikatytöksi tai businessdominaksi:

- pukeudu naisellisesti

- älä ota tatuointeja

- ole myös aloitteellinen ja osoita olevasi kiinnostunut, vain pieni osa miehistä haluaa saalistaa naista (olkoonkin että naiset rakastavat juuri näitä saalistajamiehiä)

- ole kiinnostunut miehestä, eikä lapsiperhepaketista jonka tämä pystyy tarjoamaan. Mieskin haluaa olla haluttu eikä vain tarpeellinen

- ole seksuaalisesti avoin oman miehesi kanssa, mutta konservatiivinen irtosuhteiden ja panosuhteiden kanssa

Haluat tietysti pitkän, komean ja menestyneen miehen ja mietit jo geenejä, lasten pituuksia, saavutettavaa elintasoa ym?

Tässä nyt tuli taas se mitä kaikki miehet haluaa. Ujo, söpö, seksuaalisesti seksuaalisesti säästänyt itseään juuri tälle miehelle. Luonne pitää olla aina iloinen ja hymyilevä. Urheilullisella ja naisellisella tarkoitetaan taas sitä geneettisesti hoikkaa jolla kapea vyötärö ja kiinteät rinnat ja peppu. Anna kun arvaat pitäisit myös että naisella on luonnostaan pitkä ja paksu tukka?

Se on kokopäivätyö hyvin nuoresta alkaen johon kuuluu väkisin luonteen muokkaaminen sellaiseksi mikä ei ole kenellekään luonnollista, sitten ehkä ja vain ehkä jos sinut on siunattu oikeilla geeneillä voit olla miesten mielestä tasokas nainen.

Vierailija
33/105 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet päälle. Hame/mekko ei mallia vesiraja, ei percshortseja eikä näkyviin kymmentä senttiä tissivakoa. Ei eläinprinttejä.

Jos haluat kuitenkin avoimen yläosan, niin alaosaan enemmän vaatetta (polviin saakka). Ja vastaavasti jos taas haluat näyttää säärtä, yläosaan enemmän tekstiiliä (vako piiloon).

Silleen että hyvän maun rajoissa

Vierailija
34/105 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasokkainta on nainen, jossa yhdistyy älykkyys ja kauneus. Oikeasti harvinainen yhdistelmä, suurimmalla osalla naisista on jompikumpi noista, joillakin ei kumpaakaan.

(Ja täysin samaa pätee miehissä älykkyyteen ja komeuteen - mutta tässä ketjussa ei nyt puhuttu miesten tasokkuudesta)

Vierailija
35/105 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen itseäni tasokkaana pitävä nainen. Tasokkuuteni syntyy seuraavista asioista (huom. omasta mielestäni, nämä ovat makuasioita):

- Sivistän itseäni, olen maailman menosta ja monenlaisista asioista kiinnostunut. Olen korkeakoulutettu ja yleisesti arvostetussa työssä

- Minulla on hyvät käytöstavat. Olen kohtelias, hymyilen, kunnioitan muita ihmisiä käytöksessäni ja puheissani

- Kannan itseni hyvässä ryhdissä ja itsevarmasti, mutta en pyri koskaan huomion keskipisteeksi

- Sanon mieluummin vähemmän ja asiaa, kuin enemmän ja turhaa löpinää/mutua

- Olen vielä nuori (kyllä, tämä lisää tasokkuutta jos puhutaan esim. deittimaailmasta. Toki katoavainen tasokkuuden lähde)

- Olen urheilullinen ja timmissä kunnossa: tämän myötä tunnen oloni itsevarmaksi, olinpa sitten tavallisissa vaatteissa, sporttivaatteissa, bikineissä tai alasti. Pidän kehostani

- Minulla on pitkät vaaleat hiukset (ei luonnostaan: oma värini on maantienharmaa, jota raidoitan runsailla vaaleilla raidoilla. Hoidan hiuksiani hyvin ja tyypillisesti kiharran ne laineille - näyttää tosi kivalta ja saankin ulkonäössäni kenties eniten kehuja hiuksistani)

- Meikkaan kevyesti ja pukeudun vartaloani imartelevaan, mutta kuitenkin asialliseen ja sopivan peittävään tyyliin

- Ehkäpä kaikkein tärkein: pyrin olemaan hyvä ihminen ja kohtelemaan muita kuten haluaisin itseäni kohdeltavan!

Listasi miehen näkökulmasta:

- Ehkäpä kaikkein tärkein: olen vielä nuori (kyllä, tämä lisää tasokkuutta jos puhutaan esim. deittimaailmasta. Toki katoavainen tasokkuuden lähde)

- Sivistän itseäni, olen maailman menosta ja monenlaisista asioista kiinnostunut

- Pyrin olemaan hyvä ihminen ja kohtelemaan muita kuten haluaisin itseäni kohdeltavan!

Vierailija
36/105 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä onkin helpommin sanottu kuin tehty. Myös jotkut ihan käytännön ulkoisiin seikkoihin liittyvät vinkit kiinnostaisivat. Olen sinänsä seksuaalisesti melko kokematon, eikä mulla ole esim. tatuointeja. Lisäksi olen opiskellut paljon ja olen luontaisesti hoikka. Mutta eipä niillä kovin pitkälle pötki. :)

-kevyt päivetys

-ajattomia vaatteuta

-positiivinen asenne

-älä koskaan arvostele muita, vaikka muut seurassasi niin tekisivät, totea vain "koskaan ei voi tietää toisen taustija"

-hymyile

-kun olet miehen kanssa anna häben kertoa asioista jotka eivöt sinua kiinnostaisi jos ne on miehelle intohimoisia

Voi ei en koskaan pysty olemaan tasokas nainen. Kaatui homma jo noihin alus- ja muihin vaatteisiin. Ihoni vaan ei päivity. Vaatisi ympäri vuoden jatkuvaa solariumia että saisi jotain edes pidettyä yllä.

Pidän myös nauramisesta ja osaan myöntää jos en tiedä jotain sen sijaan että keksisin jotain ympäri pyöreää. Hymyilen myös paljon mutta ihan tosi kuka sitä jaksaa kotona? Eikö saisi vain olla.

Höpsis. Ensin korjaat asenteen. Mitä voit menettää tällä kokeilulla?

Menet alusvaateliikkeeseen ja ostat hyvät rintaliivit tai jos haluat halvemmalla ostat netistä mutta käy ensin liikkeessä sovittamassa.

Nykyaikana väri tulee purkista joten siinäkään ei ole ongelnaa.

Nauraa saa mutta ei semmoista kanamaista räkätystä, kovalla voluumilla. Sellainen kevyt helisevä nauru uppoaa miehiin.

No varmasti se tuleva mies sun kanssa sängyssä jaksaa katsoa sun hymyä jatkuvasti! Valkaisupaketti maksaa 70 euroa ja kestää vuoden.

Ei ole niin vaikeaa. Alusvaatteiden pukeminen 30 sekuntia, rusketus 2 kertaa viikossa (kosteusvoiteena) 10 min. Valkaisuliuskat 14 päivää 30 min kerran vuodessa. Vähän pitää antaa jotta voi saada.

Vierailija
37/105 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- pukeudu naisellisesti

- älä ota tatuointeja

Tässä nyt tuli taas se mitä kaikki miehet haluaa. Ujo, söpö, seksuaalisesti seksuaalisesti säästänyt itseään juuri tälle miehelle. Luonne pitää olla aina iloinen ja hymyilevä. Urheilullisella ja naisellisella tarkoitetaan taas sitä geneettisesti hoikkaa jolla kapea vyötärö ja kiinteät rinnat ja peppu. Anna kun arvaat pitäisit myös että naisella on luonnostaan pitkä ja paksu tukka?

Se on kokopäivätyö hyvin nuoresta alkaen johon kuuluu väkisin luonteen muokkaaminen sellaiseksi mikä ei ole kenellekään luonnollista, sitten ehkä ja vain ehkä jos sinut on siunattu oikeilla geeneillä voit olla miesten mielestä tasokas nainen.

Eikös tuossa alussa sanottu että nainen voi olla myös poikatyttö tai businessdomina? Molemmat varsin haluttuja naistyyppejä.

Ei naiselle ole sellaista yhtä lokeroa kuin miehelle.

Vierailija
38/105 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että on jo liian myöhäistä...

Vierailija
39/105 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-kevyt päivetys

-ajattomia vaatteuta

-positiivinen asenne

-hymyile

Äl nyt vielä luovuta.- Alusvaaatteissa minusta (meiehstä) olennaista on, että ne on ehjät, sopivan kokoiset ja puhtaat. (-muotoilevat ja erityisen kauniit alusvaatteet voivat olla lisäarvo ei itseisarvo).- Kevyen pivityksen ymmärrän itse tarkoitavan sitä, jona useimmat saavuttavat tavanomaisella ja säännöllsiellä liikunnalla ja/ tai ulkonapuuhastelulla.  Ette ihan näytä sille, että pelkästään sisällä möllöttää ja jota vielä korostaa vaaleutta korosavalla meikillä. - Nauraminen on haastava, mutta jos oma nauru on hyvin äänekäs, niin herättäähän se väkisin huomiota (ex-kansanedustaja ja "kehtaaja" Rosa Meriläiselle kuuluva nauru on osa omaa imagoa, josta hänet osa muistaa). Suomaliaet ova perinteisesti aika hillittyjä, joten ääneksä  nauru saattaa siksikin ottaa korvaan ja jakaa siksi mielipiteitä. - Itse toivosin, että (miehenä) saisin kumppanini tosinaan nauramaan tai ainakin hymyilemään (muutoinkin kuin vaivautuneesti).  - Niin ei kenenkään ole minusta pakko ja mikään velvollisuus hymyillä alinomaan ja jatkuvasti. - Enemmän minusta toive hymyilevisä kasvoista liittyy siihen, että osaa ilmentää, jotenkin kokevansa ja nauttivansa paikasta jossa on ja toisen tai toisten kohtaamisesta. Mutta oma perusilmettä lienee yleisemmin vaikea muuttaa. Ja luulen, että sen jotenkin aistii, jos toinen itsensä vastaisesti pakottaa itsensä jatkuvaan tekohymyyn. - Itse arvostan enemmän luonnollisuutta. Mutta muistan kyllä, että maailmalla asuessani kohatsin paikkoja, joissa työntekijöitä oli painostettu hymyilemään asiakkaille "ikenet valkosina" Yritys oli varmaan hyvä, muta minusta se tai tu vain vaikuuti enempi luonnottomalta. (Huomaavainen käytös onkin eriasia). 

Vierailija
40/105 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- pukeudu naisellisesti

- älä ota tatuointeja

Muuten hyvä viesti, mutta tämähän on aivan päätön väittämä. Siis käytännössä tarkoittaa, etteivät miehet ole mitenkään naisia valikoineet ennen...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän