Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisi muuttua "tasokkaammaksi" naiseksi?

Vierailija
07.06.2019 |

Saisiko vinkkejä, please? Ne voivat liittyä ulkonäköön, ominaisuuksiin, työhön tai koulutukseen jne. Haluaisin löytää vakavan seurustelusuhteen tässä muutaman vuoden sisään, mutta ensin haluaisin itse muuttua valmiiksi nykyistä huomattavasti tasokkaammaksi.

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydä tapasi olla karismaattinen/rennon itsevarmasti oma itsesi.

Vierailija
2/105 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue kirjoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ulkoinen asia ei tee sinusta "tasokkaampaa"

Kaikki "tasokkuus" lähtee sinusta itsestäsi ja siitä kuka olet. 

Vierailija
4/105 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet tarpeeksi tasokas kun itse tunnet ja uskot niin. Kukaan muu ei sitä voi sulle tulla sanomaan jollet itse usko siihen.

Vierailija
5/105 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla se on helppoa, ulkonäkö vain kuntoon. Hoikka vartalo, pitkät hiukset, trendikkäät vaatteet jne... Miehillä on vähän vaikeampaa.

Vierailija
6/105 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä onkin helpommin sanottu kuin tehty. Myös jotkut ihan käytännön ulkoisiin seikkoihin liittyvät vinkit kiinnostaisivat. Olen sinänsä seksuaalisesti melko kokematon, eikä mulla ole esim. tatuointeja. Lisäksi olen opiskellut paljon ja olen luontaisesti hoikka. Mutta eipä niillä kovin pitkälle pötki. :)

Vierailija
7/105 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet tykkää mistään "tasokkaammista" naisista. Minä ainaskin kerron suoraan että olen epäsosiaalinen introvertti joka tykkää ottaa punkkua ja polttaa sätkiä - ja aina se on toiminut.  Se on ota tai jätä. Tietysti kauniista ulkonäöstä on varmasti hyötyä.

Vierailija
8/105 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla se on helppoa, ulkonäkö vain kuntoon. Hoikka vartalo, pitkät hiukset, trendikkäät vaatteet jne... Miehillä on vähän vaikeampaa.

Ilmeisesti sen hoikankin pitää olla treenattu hoikka ja tavallaan anoreksian rajoilla oleva hoikka. Olen nimittäin jo valmiiksi ihan melko hoikka ja olen sellainen aina ollutkin. Hiuksetkin ovat pitkät. Vaatteeni tosin ovat aika tylsät ja peittävät pääosin.

Vierailija
9/105 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otin silikonit.

Vierailija
10/105 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on kylläkin se mistä löytää ns. tasokkaita miehiä. Ei niitä juurikaan ole.

Vierailija
11/105 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet tykkää mistään "tasokkaammista" naisista. Minä ainaskin kerron suoraan että olen epäsosiaalinen introvertti joka tykkää ottaa punkkua ja polttaa sätkiä - ja aina se on toiminut.  Se on ota tai jätä. Tietysti kauniista ulkonäöstä on varmasti hyötyä.

Olen sinänsä aika viattomasti treffaillut jonkin aikaa yhtä miestä (ei mitään fyysistä ole ollut mukana) ja oon ollut oma itseni. On jotenkin yllättävää huomata, että se mies olisi siltikin kiinnostunut seurastani. Mulle tulee jotenkin ikävä fiilis siitä, etten jaksa pistää parastani, vaan olen ollut vain oma itseni (toki raikas ja siisteissä vaatteissa jne., mutten ole jaksanut pingottaa yhtään).

Vierailija
12/105 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä ainakaan koskaan tee sitää virhetttä että antaudut miehellle. Se on pelottavaa ja oksetttavaa.

Vierailija
13/105 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse otin silikonit.

Kieltämättä tämä taatusti houkuttelisi miehiä kuin hunaja mehiläisiä.

Vierailija
14/105 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse otin silikonit.

Kieltämättä tämä taatusti houkuttelisi miehiä kuin hunaja mehiläisiä.

Mutta minkä tasoisia miehiä onkin sitten ihan eri juttu.

Vierailija
15/105 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse otin silikonit.

Väärä ketju? Ap haluaa muuttua tasokkaammaksi.

Vierailija
16/105 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No älä ainakaan koskaan tee sitää virhetttä että antaudut miehellle. Se on pelottavaa ja oksetttavaa.

Tai omituuisen pelottavaaa jos nainen alkaa vartavasten näkyvästi liehitellä.

Vierailija
17/105 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla ja kenen kannalta pelottavaa ja oksettavaa?

Vierailija
18/105 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja höpsis ei voi tasoa parantaa.

Harrasta liikuntaa muutaman kerran viikkoon. Mut ei fanaattista kehonpalvontaa, jos aiot ihan oikeesti tasokkaaksi, ei Jersey-tasokkaaksi. Liikkuva ihminen on nätimpi ja usein rennompi, vaikka ei edes laihtuisi.

Pidä sopivasti (siis itsellesi sopivasti) huolta ulkonäöstä. Istuvat vaatteet ja puhtaat ja hoidetut hiukset ja iho saavat näyttämään paitsi kauniimmalta, myös siltä, että elämänhallinta on kunnossa.

Hoida pään ja tunne-elämän isoimmat ongelmat kuntoon. Riittävä itsetunto ja empatia muita kohtaan ovat yleisesti kaikissa ihmisissä viehättäviä ominaisuuksia, samoin huumorintaju ja kyky olla tarvittaessa välittämättä pikkumurheista.

Vierailija
19/105 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse otin silikonit.

Väärä ketju? Ap haluaa muuttua tasokkaammaksi.

Taisi luulla vastaavansa tuohon "kuka tunnustaa olevansa wt" -ketjuun.

Vierailija
20/105 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä onkin helpommin sanottu kuin tehty. Myös jotkut ihan käytännön ulkoisiin seikkoihin liittyvät vinkit kiinnostaisivat. Olen sinänsä seksuaalisesti melko kokematon, eikä mulla ole esim. tatuointeja. Lisäksi olen opiskellut paljon ja olen luontaisesti hoikka. Mutta eipä niillä kovin pitkälle pötki. :)

-valkoiset hampaat (huom, ei överi!)

-puhtaat hiukset ei liikaa juurikasvua, ei överivärejä

-kevyt päivetys

-siisti meikki, ei liian räikeitä lisähärpäkkeitä

-muotoilevat kauniit alusvaatteet (ei ihonvärisiä)

-ajattomia vaatteuta

-positiivinen asenne

-älä koskaan arvostele muita, vaikka muut seurassasi niin tekisivät, totea vain "koskaan ei voi tietää toisen taustija"

-älä puhu liikaa äläkä naura kovaan ääneen

-vastaa ympäripyöreästi kun et tiedä mitä vastata

-hymyile

-älä aloita keskustelua valituksella

-harrasta liikuntaa, kun jo olet hoikka et tarvitse paljon sen osalta

-ajele kaikki karvat säännöllisesti.

-kun olet miehen kanssa anna häben kertoa asioista jotka eivöt sinua kiinnostaisi jos ne on miehelle intohimoisia

-kerro mistä sängyssä pidät

Näillä vinkeillä pääset ehkä alkuun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yksi