Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisi muuttua "tasokkaammaksi" naiseksi?

Vierailija
07.06.2019 |

Saisiko vinkkejä, please? Ne voivat liittyä ulkonäköön, ominaisuuksiin, työhön tai koulutukseen jne. Haluaisin löytää vakavan seurustelusuhteen tässä muutaman vuoden sisään, mutta ensin haluaisin itse muuttua valmiiksi nykyistä huomattavasti tasokkaammaksi.

Kommentit (105)

Vierailija
41/105 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, että on jo liian myöhäistä...

Miksi olisi? - Itse olen varmasti hieman yksinkettainen mutta ymmärrän halun muuttua tasokkaammaki, jotenkin niin, että ihmienn haluaisi olla jollain aika välillä paremp ("tasokkaampi" kuin juuri nyt on. Minusta hyvin usein voi pyrkiä tekemään paremmin, kuin mitä aiemmin on tehny. - Miksi tällaisella olsi jokin ikäraja?   

Vierailija
42/105 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löydä tapasi olla karismaattinen/rennon itsevarmasti oma itsesi.

Tämä onkin helpommin sanottu kuin tehty. Myös jotkut ihan käytännön ulkoisiin seikkoihin liittyvät vinkit kiinnostaisivat. Olen sinänsä seksuaalisesti melko kokematon, eikä mulla ole esim. tatuointeja. Lisäksi olen opiskellut paljon ja olen luontaisesti hoikka. Mutta eipä niillä kovin pitkälle pötki. :)

-valkoiset hampaat (huom, ei överi!)

-puhtaat hiukset ei liikaa juurikasvua, ei överivärejä

-kevyt päivetys

-siisti meikki, ei liian räikeitä lisähärpäkkeitä

-muotoilevat kauniit alusvaatteet (ei ihonvärisiä)

-ajattomia vaatteuta

-positiivinen asenne

-älä koskaan arvostele muita, vaikka muut seurassasi niin tekisivät, totea vain "koskaan ei voi tietää toisen taustija"

-älä puhu liikaa äläkä naura kovaan ääneen

-vastaa ympäripyöreästi kun et tiedä mitä vastata

-hymyile

-älä aloita keskustelua valituksella

-harrasta liikuntaa, kun jo olet hoikka et tarvitse paljon sen osalta

-ajele kaikki karvat säännöllisesti.

-kun olet miehen kanssa anna häben kertoa asioista jotka eivöt sinua kiinnostaisi jos ne on miehelle intohimoisia

-kerro mistä sängyssä pidät

Näillä vinkeillä pääset ehkä alkuun.

Voi ei en koskaan pysty olemaan tasokas nainen. Kaatui homma jo noihin alus- ja muihin vaatteisiin. Ihoni vaan ei päivity. Vaatisi ympäri vuoden jatkuvaa solariumia että saisi jotain edes pidettyä yllä.

Pidän myös nauramisesta ja osaan myöntää jos en tiedä jotain sen sijaan että keksisin jotain ympäri pyöreää. Hymyilen myös paljon mutta ihan tosi kuka sitä jaksaa kotona? Eikö saisi vain olla.

Miehet ei välitä ruskettuneesta ihosta, tai tummista piirteistä. Paitsi tietysti, osa joiden tyyppiä tummat ovat, mutta se ei ole itseisarvo.

eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/105 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meditoi. Se auttaa löytämään itsesi. Silloin tiedät itse, mitä tasokkuus sinulle merkitsee. Myös jooga on hyvä idea.

Vierailija
44/105 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olisi? - Itse olen varmasti hieman yksinkettainen mutta ymmärrän halun muuttua tasokkaammaki, jotenkin niin, että ihmienn haluaisi olla jollain aika välillä paremp ("tasokkaampi" kuin juuri nyt on. Minusta hyvin usein voi pyrkiä tekemään paremmin, kuin mitä aiemmin on tehny. - Miksi tällaisella olsi jokin ikäraja?   

No voi muuttua, mutta ne merkittävimmin pariutumiseen vaikuttaviin tekijöihin et voi vaikuttaa, eli nuorekkuuteen ja seksuaaliseen historiaan... 

Vierailija
45/105 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä onkin helpommin sanottu kuin tehty. Myös jotkut ihan käytännön ulkoisiin seikkoihin liittyvät vinkit kiinnostaisivat. Olen sinänsä seksuaalisesti melko kokematon, eikä mulla ole esim. tatuointeja. Lisäksi olen opiskellut paljon ja olen luontaisesti hoikka. Mutta eipä niillä kovin pitkälle pötki. :)

-kevyt päivetys

-ajattomia vaatteuta

-positiivinen asenne

-älä koskaan arvostele muita, vaikka muut seurassasi niin tekisivät, totea vain "koskaan ei voi tietää toisen taustija"

-hymyile

-kun olet miehen kanssa anna häben kertoa asioista jotka eivöt sinua kiinnostaisi jos ne on miehelle intohimoisia

Voi ei en koskaan pysty olemaan tasokas nainen. Kaatui homma jo noihin alus- ja muihin vaatteisiin. Ihoni vaan ei päivity. Vaatisi ympäri vuoden jatkuvaa solariumia että saisi jotain edes pidettyä yllä.

Pidän myös nauramisesta ja osaan myöntää jos en tiedä jotain sen sijaan että keksisin jotain ympäri pyöreää. Hymyilen myös paljon mutta ihan tosi kuka sitä jaksaa kotona? Eikö saisi vain olla.

Höpsis. Ensin korjaat asenteen. Mitä voit menettää tällä kokeilulla?

Menet alusvaateliikkeeseen ja ostat hyvät rintaliivit tai jos haluat halvemmalla ostat netistä mutta käy ensin liikkeessä sovittamassa.

Nykyaikana väri tulee purkista joten siinäkään ei ole ongelnaa.

Nauraa saa mutta ei semmoista kanamaista räkätystä, kovalla voluumilla. Sellainen kevyt helisevä nauru uppoaa miehiin.

No varmasti se tuleva mies sun kanssa sängyssä jaksaa katsoa sun hymyä jatkuvasti! Valkaisupaketti maksaa 70 euroa ja kestää vuoden.

Ei ole niin vaikeaa. Alusvaatteiden pukeminen 30 sekuntia, rusketus 2 kertaa viikossa (kosteusvoiteena) 10 min. Valkaisuliuskat 14 päivää 30 min kerran vuodessa. Vähän pitää antaa jotta voi saada.

Voi kuule luuletko etten ole ihan joka alusvaateliikettä kolunnut? Samoin Suomessa on todella suppeat vaatekoot muissakin vaatteissa eli sen ajattoman istuvan vaatekappaleen löytämine taitaa olla mahdotonta (jos ei ole varaa teettää kaikkea).

Oletko itse käyttänyt itseruskettavia? Minä olen. Kauhea vaiva ja sotku siihen nähden mikä tulos on, ei kiitos.

Ja yhä minä nauran kuten nauran, se ei ole kanamaista mutta ei myöskään mitään söpöä kikattelua.

Kyse ei ollut siitä jaksaako mies tuijottaa naamaani vaan siitä että normaalilla ihmisella on myös muita ilmeitä.

Eli alusvaatteet mahdottomuus tai maksaa useita satoja euroja per kappale ja niitä tarvitaan monet vuodessa. Rusketus purkista tarkoittaa myös ihon kuorintaa jatkuvasti että se olisi tasainen, plus kosteusvoide ja itse ruskettava joka ei kuivu 10 min ja silti saa olla ostamassa uusia lakanoita eikä voi käyttää valkoisi paitoja (joista pidän ja kuuluu työvaatteisiin).

Kuinka paljon itse olisit valmis maksamaan ja tekemään työtä ollaksesi mahdollisimman haluttava?

Tässä aletaan puhua nimittäin rahallisesti ja ajallisesti aika isoista numeroista.

Vierailija
46/105 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät istuvat laadukkaat vaatteet. Hyvät hampaat ja iho kuntoon. Kroppa kuntoon. Luonne avoimen utelias ja valmis kokeilemaan uutta. Kielitaito kuntoon että matkailu onnistuu. Älä ole liian itsenäinen koska usein miehet haluavat auttaa. Moni mies arvostaa hyviä keskustelutaitoja, avoimuutta seksuaalisuudessa, yllätyksiä; esim. Kokkaa hienon illallisen miehelle, seksikäs asu yllärinä ym. Leikkisä mieli ja mielikuvitus vie pitkälle.

Vierailija
47/105 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet tykkää mistään "tasokkaammista" naisista. Minä ainaskin kerron suoraan että olen epäsosiaalinen introvertti joka tykkää ottaa punkkua ja polttaa sätkiä - ja aina se on toiminut.  Se on ota tai jätä. Tietysti kauniista ulkonäöstä on varmasti hyötyä.

Niin no jos kelpaa millainen mies hyvänsä, tuo voi toimia.

Vierailija
48/105 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttäisi siltä että miehille tärkeintä on että nainen on seksikäs ja kiinteä kroppa ja pukeutuu miehen mielestä alusvaatteita myöten hyvin. Ruoan laitto ja päättäväisyys mutta samalla avoin seksistä plussaa.

Vierailija
49/105 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-kevyt päivetys

-ajattomia vaatteuta

-positiivinen asenne

-hymyile

Menet alusvaateliikkeeseen ja ostat hyvät rintaliivit tai jos haluat halvemmalla ostat netistä mutta käy ensin liikkeessä sovittamassa.

Nauraa saa mutta ei semmoista kanamaista räkätystä, kovalla voluumilla. Sellainen kevyt helisevä nauru uppoaa miehiin.

No varmasti se tuleva mies sun kanssa sängyssä jaksaa katsoa sun hymyä jatkuvasti! Valkaisupaketti maksaa 70 euroa ja kestää vuoden.

Ei ole niin vaikeaa. Alusvaatteiden pukeminen 30 sekuntia, rusketus 2 kertaa viikossa (kosteusvoiteena) 10 min. Valkaisuliuskat 14 päivää 30 min kerran vuodessa. Vähän pitää antaa jotta voi saada.

Voi kuule luuletko etten ole ihan joka alusvaateliikettä kolunnut? Samoin Suomessa on todella suppeat vaatekoot muissakin vaatteissa eli sen ajattoman istuvan vaatekappaleen löytämine taitaa olla mahdotonta (jos ei ole varaa teettää kaikkea).

Oletko itse käyttänyt itseruskettavia? Minä olen. Kauhea vaiva ja sotku siihen nähden mikä tulos on, ei kiitos.

Ja yhä minä nauran kuten nauran, se ei ole kanamaista mutta ei myöskään mitään söpöä kikattelua.

Kyse ei ollut siitä jaksaako mies tuijottaa naamaani vaan siitä että normaalilla ihmisella on myös muita ilmeitä.

Eli alusvaatteet mahdottomuus tai maksaa useita satoja euroja per kappale ja niitä tarvitaan monet vuodessa. Rusketus purkista tarkoittaa myös ihon kuorintaa jatkuvasti että se olisi tasainen, plus kosteusvoide ja itse ruskettava joka ei kuivu 10 min ja silti saa olla ostamassa uusia lakanoita eikä voi käyttää valkoisi paitoja (joista pidän ja kuuluu työvaatteisiin).

Kuinka paljon itse olisit valmis maksamaan ja tekemään työtä ollaksesi mahdollisimman haluttava?

Tässä aletaan puhua nimittäin rahallisesti ja ajallisesti aika isoista numeroista.

Listasin vain itse hyväksi havainnoimikseni asioiksi. Olen naimisissa nyt 4 v yhdessä olleen miehen kanssa. Tein nämä jutut ennen kuin tapasin mieheni ja teen nämä edelleen. Mieheni on komea pitkä ja hyvässä työssä, joten rahallisesti ei tarvinnut ajatrlla näitä kuin hetken.

Vierailija
50/105 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttäisi siltä että miehille tärkeintä on että nainen on seksikäs ja kiinteä kroppa ja pukeutuu miehen mielestä alusvaatteita myöten hyvin. Ruoan laitto ja päättäväisyys mutta samalla avoin seksistä plussaa.

Tässä kysyttiin parannusehdotuksia.

Vierailija
51/105 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei miehet tykkää mistään "tasokkaammista" naisista. Minä ainaskin kerron suoraan että olen epäsosiaalinen introvertti joka tykkää ottaa punkkua ja polttaa sätkiä - ja aina se on toiminut.  Se on ota tai jätä. Tietysti kauniista ulkonäöstä on varmasti hyötyä.

Niin no jos kelpaa millainen mies hyvänsä, tuo voi toimia.

Jaa minä en polta sätkiä vaan valmiita ja punkkua juon vain talvella, kesällä valkkaria. Muuten aika sama.

En ole koskaan "kelpuuttanut" ketä vaan saanut juuri sen parhaan miehen.

Ehkä pointti onkin siinä että katselee ja pitää parhaana niitä miehiä jotka ei ole pelkästään pinnallisin kriteerein etsimässä kumppania.

Vierailija
52/105 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä se yllätä ketään että miehille aina tasokas on nuori, kiinteä, neitsyt. Kaikki miehet haluaa samaa.

Vierailija
53/105 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-kevyt päivetys

-ajattomia vaatteuta

-positiivinen asenne

-hymyile

Listasin vain itse hyväksi havainnoimikseni asioiksi. Olen naimisissa nyt 4 v yhdessä olleen miehen kanssa. Tein nämä jutut ennen kuin tapasin mieheni ja teen nämä edelleen. Mieheni on komea pitkä ja hyvässä työssä, joten rahallisesti ei tarvinnut ajatrlla näitä kuin hetken.

Ok. Itse en ole noita tehnyt ennen kuin tapasin mieheni (enkä nytkään kun mahdotonta). Pitkä hän ei ole eikä rikas mutta ne eivät olleetkaan minulle "tasokkaan" miehen merkkejä. Etsin jotain ihan muuta ja sain.

Vierailija
54/105 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla se on helppoa, ulkonäkö vain kuntoon. Hoikka vartalo, pitkät hiukset, trendikkäät vaatteet jne... Miehillä on vähän vaikeampaa.

Suomeksi: ajattelet että naisella ei ole muita ominaisuuksia kuin ulkonäkö, jonka muuttamisen kuvittelet olevan helppoa. Miehellä vaikuttavia asioita arvatenkin on niin monenlaisia, että asia on jotenkin 'vaikeampi". Minulle naisena ulkonäön muuttaminen ei kyllä ole helppoa, helpompaa on hankkia esim. ura ja rahaa, joiden perusteella miehiä ehkä mielestäsi arvotetaan.

Vierailija
55/105 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten jo tiesimme palstalla tasokkuus tarkoittaa pelkästään ulkoisia asioita. Kuten myös tässä keskutelussa huomaamme.

Miehille naisessa tärkeintä on ulkonäkö ja että nainen kohottaa miehen itsetuntoa (vain tämän miehen seurassa himokas neitsyt ja aina iloinen miehen seurassa).

Ylipäätänsä tasot naisen kohdalla tarkoittavat sitä millä naisen ulkoisilla ominaisuuksilla mies voi pönkittää omaa statustaan muiden miesten edessä.

Eri asia sitten jos nainen haluaa hyvän miehen romattiseen suhteeseen. Siinä naisen ihan itse pitää tietää millaista suhdetta haluaa ja lähteä muokaamaan itsensä sopivaksi jotta hänellä olisi myös antaa samaa mitä itse haluaa.

Vierailija
56/105 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klassinen malli ujolle naiselle josta ei ole poikatytöksi tai businessdominaksi:

- harrasta liikuntaa, myös sellaista joka muokkaa kehoa

- syö terveellisesti ja yritä nukkua hyvin

- ole ystävällinen ja hymyile

- pukeudu naisellisesti

- älä ota tatuointeja

- ole myös aloitteellinen ja osoita olevasi kiinnostunut, vain pieni osa miehistä haluaa saalistaa naista (olkoonkin että naiset rakastavat juuri näitä saalistajamiehiä)

- ole kiinnostunut miehestä, eikä lapsiperhepaketista jonka tämä pystyy tarjoamaan. Mieskin haluaa olla haluttu eikä vain tarpeellinen

- ole seksuaalisesti avoin oman miehesi kanssa, mutta konservatiivinen irtosuhteiden ja panosuhteiden kanssa

Haluat tietysti pitkän, komean ja menestyneen miehen ja mietit jo geenejä, lasten pituuksia, saavutettavaa elintasoa ym?

Tässä nyt tuli taas se mitä kaikki miehet haluaa. Ujo, söpö, seksuaalisesti seksuaalisesti säästänyt itseään juuri tälle miehelle. Luonne pitää olla aina iloinen ja hymyilevä. Urheilullisella ja naisellisella tarkoitetaan taas sitä geneettisesti hoikkaa jolla kapea vyötärö ja kiinteät rinnat ja peppu. Anna kun arvaat pitäisit myös että naisella on luonnostaan pitkä ja paksu tukka?

Se on kokopäivätyö hyvin nuoresta alkaen johon kuuluu väkisin luonteen muokkaaminen sellaiseksi mikä ei ole kenellekään luonnollista, sitten ehkä ja vain ehkä jos sinut on siunattu oikeilla geeneillä voit olla miesten mielestä tasokas nainen.

Mikä siinä on niin vaikeaa...?

ohis

Vierailija
57/105 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi muuttua, mutta ne merkittävimmin pariutumiseen vaikuttaviin tekijöihin et voi vaikuttaa, eli nuorekkuuteen ja seksuaaliseen historiaan... 

Minusta molempiin voi. - Monta ketaa nainen kuin mies näyttää nuorekkaammalta, jos hänellä ei ole merkittävää ylipainoa, pukeutuu puhatsiin ja siistein vaatteisiin, jotka on mieluummin uudempaa mallia kuin ne saat, jotka hankki 15 vuotta sitten. - Mutta ei vanhemmissakaan vaateissa ole mitään erityisen pahaa, jos ne ovat siisti ja sopivat hyvin muutoin omaan tyyliin ja erityisesti tilanteeseen, jossa niitä käyttää. (Asiaan kuuluvat vaatteet ovat osa hyvää käytöstä, tai, jotka tukevat  kaunista käytöstä)  

Seksuaaliseen jistoriaan? - Hmm. Mitä mahdat tarkoittaa? - No en minä ainakaan kenestäkään näe pööltä päin miten kokenut tai kokematon joku on omalta seksuaaliselta historialtaan.. En koe oelvani mienkään erityinen (mies) jos tai kun en ole erityisen kiinnostunut siitä kuinka monta kertaa tai kuinka monen eri kumppanin kanssa seksikumppanini on harrastanut seksiä ennen minua. Tietysti, jos toivoa saa, niin toisivosin lähinnä kahta asiaa ensiksi sitä, että kumppanini on suunnilleen sinut oman seksuaalsen historiansa kanssa. (Sanon suunnilleen siksi, että varmasti osalla on myös sellaisia seksikokemuksia, jotka olsivat saattaneet jättää kokematta, jos ny saisivat valita niiden osalta toisin).

Toseksi sitä, että en olen erityisen innokas ja halukas kuulemaan sillä hetkellä kun olen kaikkein raukeimmillani vertailua ja arviota "seksi taidositani" verrattuna, johonkin (tai johinkin) aiempaan/ eiempiin kokemuksiin; aivan sama onko tuon vertailun tarkoitus ylistää/ imarrella vai näpäyttää minua. 

Eri asia on se, että totta kai kumppanini saa ja voi esittää toiveita ja pyyntöjä siitä, miten tai kuinka toivoisi ja haluaisi minun toimiban / käyttäytyvän. - Koen ja tunnen itse iloa ja nautintoa siitä, että voin tai että voisin antaa iloa ja nautintoa kumppanille mahdollsimman paljon.  

Vierailija
58/105 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Klassinen malli ujolle naiselle josta ei ole poikatytöksi tai businessdominaksi:

- pukeudu naisellisesti

- älä ota tatuointeja

- ole myös aloitteellinen ja osoita olevasi kiinnostunut, vain pieni osa miehistä haluaa saalistaa naista (olkoonkin että naiset rakastavat juuri näitä saalistajamiehiä)

- ole kiinnostunut miehestä, eikä lapsiperhepaketista jonka tämä pystyy tarjoamaan. Mieskin haluaa olla haluttu eikä vain tarpeellinen

- ole seksuaalisesti avoin oman miehesi kanssa, mutta konservatiivinen irtosuhteiden ja panosuhteiden kanssa

Haluat tietysti pitkän, komean ja menestyneen miehen ja mietit jo geenejä, lasten pituuksia, saavutettavaa elintasoa ym?

Tässä nyt tuli taas se mitä kaikki miehet haluaa. Ujo, söpö, seksuaalisesti seksuaalisesti säästänyt itseään juuri tälle miehelle. Luonne pitää olla aina iloinen ja hymyilevä. Urheilullisella ja naisellisella tarkoitetaan taas sitä geneettisesti hoikkaa jolla kapea vyötärö ja kiinteät rinnat ja peppu. Anna kun arvaat pitäisit myös että naisella on luonnostaan pitkä ja paksu tukka?

Se on kokopäivätyö hyvin nuoresta alkaen johon kuuluu väkisin luonteen muokkaaminen sellaiseksi mikä ei ole kenellekään luonnollista, sitten ehkä ja vain ehkä jos sinut on siunattu oikeilla geeneillä voit olla miesten mielestä tasokas nainen.

ohis

Minulle ainakin on aika vaikeaa luontevasti "kikatella ja näyttää tissivakoa"

Vierailija
59/105 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä se yllätä ketään että miehille aina tasokas on nuori, kiinteä, neitsyt. Kaikki miehet haluaa samaa.

Pitäsiköhän tässä kohtaa alkaa tuntemaan itsensä naiseksi vai miksi. - En minä -siis miehenä-  pidä naisen neisyyttä minään eriyisenä ominaisuutena, joka heilauttaisi hänen arvoaan suuntaan tai toiseen; ihan riippuu miten on sinut oman historiansa kanssa; joista seksuaaline historia on toki osa, mutta ei se minua eityisesti kiinnosta.

Nuori? - No mitä vanhemmaksi olen tullut, niin sitä enemmän ikä on alkanut vaikuttaa minusta vain suuntaa antavalta seikalta; minulla ja toisella saattaa olla sen johdosta joatin yhteistä tai siten ei. - Itse en usko alkavani parisuhteeseen itseäni yli 20 vuotta vanhemman kumppanin kanssa; hieman luulen, ettei kovinkaan moni yli 20 tuskin edes 15 vuotta nuorempi nainen on erityisen kiinnostunut minustakaan kumppanina; vaikka mistä sitä tiettää. 

Kiinteä? - No itse en omaa ylipainoa ja olen hoikka,etten sanoisi urheilullinen ja koska myös harrastan niin liikuntaa kuin lulemista säännöllisesti, kumpaakin lähes päivittäin ja perus terveelliset elämäntavat ovat arkeani, joten luulen, etttä parhaiten saattaisin sopia kumppaniehdokkalle, jolle liikkumien ja lukemine olisivat myös luonteva osa omaa arkea ja elämää.

Vierailija
60/105 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- pukeudu naisellisesti

- älä ota tatuointeja

ohis

Minulle ainakin on aika vaikeaa luontevasti "kikatella ja näyttää tissivakoa"

Kikatttelu ja iloisuus eivät ole sama asia. Jos kikattelet ja näytät tissivakoa, saat irtosuhteen todennäköisemmin parisuhdetta todennäköisemmin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yhdeksän