Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten voisi muuttua "tasokkaammaksi" naiseksi?

Vierailija
07.06.2019 |

Saisiko vinkkejä, please? Ne voivat liittyä ulkonäköön, ominaisuuksiin, työhön tai koulutukseen jne. Haluaisin löytää vakavan seurustelusuhteen tässä muutaman vuoden sisään, mutta ensin haluaisin itse muuttua valmiiksi nykyistä huomattavasti tasokkaammaksi.

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelma on kylläkin se mistä löytää ns. tasokkaita miehiä. Ei niitä juurikaan ole.

Suurin osa suomalaisista naisista on keskinkertaisia. Tämä on ihmisen biologiaan liittyvä tilastotieteellinen tosiasia. Itseasiassa huomattavan suuri osa ihmisistä, niin miehistä kuin naisista, on taviksia joka suhteessa. Puhutaan sitten pollasta tai naaman tasosta.

Se että ihminen on länsimaisten kauneusihanteiden mukaisesti kaunis / komea yhdistettynä esim. vähintään hiukan normaalia suurempaan älykkyyteen rajaa joukkojen leikkauksen jo varsin pieneksi joukoksi.

Jos suunnilleen kaikki naiset haluavat tälläisen "tasokkaan miehen", niin siellä on sitten joku yksi kaveri viittä naista kohden yms. vastaavaa.

Kai tajuat että tasokkuus ei ole pelkästään ulkonäköä? Tai sinulle ehkä, suurimmalle osalle ei.

Vierailija
102/105 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyötyä on olla ns. tasokas? Itse olen kaunis ja koulutukseltani maisteri mutta yksin olen. Ei ole löytynyt tarpeeksi kiinnostavaa miestä. En etsi rikasta lääkäriä tai muuta kliseistä vaan älykästä hieman nörttihenkistä miestä. Ei löydy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju ei tasan tarkkaan ole kenenkään naisen aloittama.Kukaan nainen ei Mieti , saatikka kysy neuvoa siihen, että miten muuttuisi tasokkaammaksi naiseksi.

Eli miehen aloittama.Pääsee tänne kertomaan naisille, että minkälaisen barbinuken hän haluaisi itselleen näyttely esineeksi ja muokkaamaan av mammoja ja tavis-naisia.Itse joku mitättömyys, joka ei saa" edes "tavisnaista

Joo.Jatlakaa vaan miehet samalla tavalla.Vttu kun taas muistin, että miksi en pidä miehistä ja pistin sen elämäni viimeisen miehen pihalle.Huhhuh. Ihanaa kun saa keskittyä tekemään elämästään hyvän ilman että tarvitsee kuunnella jonkun v* jurpon ininää siitä, miten "pitäisi sinunkin laihduttaa", ja "voisit olla naisellisempi".Kummasti vaan tuokin r* vinkuu joka toinen päivä päästä takaisin ja kuluttaa aikansa kaljakuppiloissaa tuoppiin itkemässä, eikä muuten ollut hoikimmasta päästä itsekkään tai pukeutunut miehekkäästi...

Miehesi kuulostaa kelpo tyypiltä, sinä taas maanvaivalta

Vierailija
104/105 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko ap muuttua tasokkaammaksi siksi, että saisit jonkun seksihunksi toimitusjohtaja jääkiekkoilijan?

Mikä on ettei vähän vähemmän glamouri mies kelpaa sulle??

Vierailija
105/105 |
08.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö on ensimmäinen. Itse laihduin ylipainoisista alipainoiseksi, kun söin puoli vuotta alle 1000 kaloria vaan siksi, ettei ollut varaa muuhun.

Huomasin miten liikunta vaikuttaa, ero oli todella raskas minulle. Harrastin kotijumppaa, kävelin töihin ja takas, jotta säästin bussilipussa, jne.

Panostin pukeutumiseen täysiä. Kaikki vaatteet esille ja sopivia settejä. Harjoittelin kampauksien tekemisiä, säästin kampaamokäynneissä.

Olin aikoinaan saanut ex mieheltä 2 merkkilaukkua ja ex anopiltani hänen vanhan Chanelin sen mummolaukun. Pidän hyvää huolta kaikista vaatteista ja esim Chanelin kanssa minulla on saman väriset hanskat ja nahkakengät .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi