Millaista elämää elät?
Tavallista ja tykkään elää näin. En haluaisi olla kuuluisa enkä rikas. Jos olisin rikas, niin piilorikas.
Kommentit (11)
Tavallista keskiluokkaista elämää niin kuin suurin osa suomalaisista. Palkalla ja omaisuudella voisin elää hienomminkin, mutta minulla on rahvas maku kuin monilla köyhemmillä ja kouluttamattomimmilla.
Yritän elää tavallista elämää ja olla mahdollisimman huomaamaton.
Todennäköisesti viimeistä vuotta elossa. (syöpä jota ei voi enää parantaa).
Mielisairasta. Arvo ihmisen sanoin.
Jatkuvaa stressiä töistä tai lähinnä niiden jatkuvuudesta, kun jatkuvasti yt - neuvotteluita, kuten viime vuonna oli peräti 2 kertaa. En uskalla hakea kilpailijalle, koska pelkään koeaikapurkua ja työttömyyttä. Yhteen työpaikkaan hakee monta sataa ihmistä, älytöntä. Onneksi reilun kuukauden päästä pääsee reissuun ulkomaille ja saa etäisyyttä asioihin. Kunpa olisi miljonääri, niin ei tarvitsi enää stressata töistä ja tuloista. Joskus toivon olevani huoleton lapsi. Pohjimmiltani olen kuitenkin optimisti ja uskon aina asioiden järjestyvän vaikka kävisi mitä vain.
Aika hyvää, rahaa on ja ei turhaa tressiä. Onnellisesti eronnut ja sinkku ja ikinä en enää naimisiin erehtyisi.
Sellaista johon moni ei pysty samaistumaan ja kokee tehtäväksi arvostella
Iteseleni melko hyvää, vaikka parannettavaa on toki myös.
Olen elossa mutta en elä. Elämäni ei ole miltään osa-alueelta omannäköistä enkä valitettavasti enää usko, että siitä sellaista voi edes saada vaikka tekisin mitä koska aikaa ei takaisin saa.
Se harmittaa ja on todella vaikea hyväksyä, että niin paljon itselle tärkeää ja merkityksellistä jää iäksi kokematta.
Rahamiehen elämää