Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkion tuoresiirto tehty!! Toka kerta..

Vierailija
07.06.2019 |

Antakaa kaikki vinkit, miten voida mahd hyvin nämä piinaviikot.

Lääkäri sanoi iloisesti, että no niin, olet nyt sitten raskaana! Itse pelottaa 🤔😣 taustalla kemiallisia raskauksia...

Kommentit (135)

Vierailija
101/135 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua on jotenkin järkyttävä lukea. Ei siksi, että noiden trollien lätinöistä kannattaisi välittää. Eikä sillä, etteikö pahempiakin trolleja olisi ennenkin nähnyt. Mutta tässä ketjussa näkyy pelottavan selvästi yhden tai muutaman ihmisen pahansuopa, sadistinen, konkreettinen halu satuttaa täysin tuntematonta ihmistä, joka elää muutenkin toiveiden ja pelkojen epävarmoja hetkiä.

Vaikea löytää sanoja sille mitä tarkoitan, mutta tällaista trollaamista on enää vaikea selittää sillä, että netti etäännyttää ihmiset toisistaan eikä kasvotusten sanottaisi tuollaisia. Kyllä tällaisia ihmisiä pelottaisi ihan oikeasti kohdata tosielämässä. Tarpeeksi vahva vihan sysäys, niin kykenisivät varmaan vaikka minkälaiseen sadismiin.

Jos Silpulta on poistettu kohtu ja se on laukaissut depression niin viha voi olla täysin käsittämätöntä. Tuollainen ihminen pitäisi saada hoitoon mutta se on vaikeaa jos ei sitä itse halua. Ilmeisesti tämä keskustelu avasi Silpulla jotkin padot kun tähän asti on käyttäytynyt asiallisesti. Ei tuollainen viha tyhjästä synny.

Silpun käytös vaihtelee tosi paljon, eikä ole tähän astikaan aina käyttäytynyt asiallisesti.  

Suhtaudun kyllä aika skeptisesti hänen kohdunpoistoon, hänellä on ollut monta blogia, joissa ensin ollaan hetki raskaana, sitten ykskaks syntyy vauva ja joskus se vauva myös kuolee niissä blogeissa. Joskus on suurperhe.

En siis oikein usko, että asiat ovat aina just niin, kuin mitä kertoilee täällä tai blogissa.

Ehkä hän haluaisi tavallisen elämän ja oman perheen ja siitä viha ja katkeruus.

Mistä tiedät että hän ei elä tavallista elämää tai hänellä ei ole omaa perhettä.

Se menee jo yksityisyydensuojan puolelle.

Vierailija
102/135 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua on jotenkin järkyttävä lukea. Ei siksi, että noiden trollien lätinöistä kannattaisi välittää. Eikä sillä, etteikö pahempiakin trolleja olisi ennenkin nähnyt. Mutta tässä ketjussa näkyy pelottavan selvästi yhden tai muutaman ihmisen pahansuopa, sadistinen, konkreettinen halu satuttaa täysin tuntematonta ihmistä, joka elää muutenkin toiveiden ja pelkojen epävarmoja hetkiä.

Vaikea löytää sanoja sille mitä tarkoitan, mutta tällaista trollaamista on enää vaikea selittää sillä, että netti etäännyttää ihmiset toisistaan eikä kasvotusten sanottaisi tuollaisia. Kyllä tällaisia ihmisiä pelottaisi ihan oikeasti kohdata tosielämässä. Tarpeeksi vahva vihan sysäys, niin kykenisivät varmaan vaikka minkälaiseen sadismiin.

Jos Silpulta on poistettu kohtu ja se on laukaissut depression niin viha voi olla täysin käsittämätöntä. Tuollainen ihminen pitäisi saada hoitoon mutta se on vaikeaa jos ei sitä itse halua. Ilmeisesti tämä keskustelu avasi Silpulla jotkin padot kun tähän asti on käyttäytynyt asiallisesti. Ei tuollainen viha tyhjästä synny.

Silpun käytös vaihtelee tosi paljon, eikä ole tähän astikaan aina käyttäytynyt asiallisesti.  

Suhtaudun kyllä aika skeptisesti hänen kohdunpoistoon, hänellä on ollut monta blogia, joissa ensin ollaan hetki raskaana, sitten ykskaks syntyy vauva ja joskus se vauva myös kuolee niissä blogeissa. Joskus on suurperhe.

En siis oikein usko, että asiat ovat aina just niin, kuin mitä kertoilee täällä tai blogissa.

Mistä tiedät että hän ei elä tavallista elämää tai hänellä ei ole omaa perhettä.

Tämä blogi on ollut olemassa poikkeuksellisen kauan. Instassaan on kuvia asioista joista täällä kertoo.

Olisikohan nyt kuitenkin kyseessä se todellisuudesta kertova blogi vähän kiiltokuva tarinoin somistettuna. Ehjä aikaisempien perhe blogien tautalla on ollut ahdistus lapsettomuudesta ja on halunnut kuvitella itselleen suuren perheen.

Kyllä hänellä oikeasti on koira, että varmasti koiranruoka-asiat ovat todellisuutta. Mutta ei ole suomenajokoiran eikä villakoiran näköinen, se koira siis.

Minulle on ihan fine, kirjoittelee, mitä kirjoittelee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/135 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmastonmuutos ja 8 miljardia ihmistä, ja sinun pitää vielä luontoa vastaan taistella. Häpeä.

Vierailija
104/135 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä blogi on ollut olemassa poikkeuksellisen kauan. Instassaan on kuvia asioista joista täällä kertoo.

Olisikohan nyt kuitenkin kyseessä se todellisuudesta kertova blogi vähän kiiltokuva tarinoin somistettuna. Ehjä aikaisempien perhe blogien tautalla on ollut ahdistus lapsettomuudesta ja on halunnut kuvitella itselleen suuren perheen.

Kyllä hänellä oikeasti on koira, että varmasti koiranruoka-asiat ovat todellisuutta. Mutta ei ole suomenajokoiran eikä villakoiran näköinen, se koira siis.

Minulle on ihan fine, kirjoittelee, mitä kirjoittelee. 

Niilä on enemmän koiria kuin se kertoo. Kaksi villakoiran reuhkaa, yksi metsästyskoira mix, yksi taistelukoira mix sekä yksi ajokoira. Instassa oleva tassukuva sopisi joko ajokoiraan tai metsästyskoira mixiin. 

On sillä mieskin. Kuivankesän oravan näköinen ruikku joka kulkee aina puku tai frakki päällä ja ajaa 10 vuotta vanhalla öky autolla. Miehensä on erään puolueen puoluetoimistolla töissä aina sillointällöin. On usein saikulla. Miehensä on keskivaikeasti sairas. 

Pariskunta P:lle ei ollut kovinkaan helppoa saada lasta aikaiseksi siitä se katkeruus kumpuaa. 

Mun mieheni on Silpun miehen kollega. 

Nyt ei taida olla sama henkilö kyllä kyseessä. Ja mikä insta? Blogissa ei ole linkkiä.

Vierailija
105/135 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AV ylläpidolla ei ole nyt tämän uhkailijan silpun kanssa ollenkaan homma hanskassa. Bannata pitäisi uhkaajat, ja heti poistaa epäasiallisuudet.

Teille kaikille sydämellisille naisille, äideille jotka tsemppasitte minua ketjun mukaisessa aiheessa, eli miten voida hyvin ja tulla raskaaksi:

Tänään Clearblue näytti aamulla..... raskaana 2-3!!! Lisäksi hcg-arvot normaalit 😱 Vatsa on kova ja eteenpäin työntynyt. Ensimmäinen ultra olisi kahden viikon kuluttua. 😬 Ei voida uskoa todeksi, mutta iloitaan täysillä ❤️

Kiitos teille asiallisille vastaajille. Nyt vetäydyn ja keskityn voimaan hyvin.

Kaikki vinkit toki koska on sopivaa tilata neuvola tai pitääkö nyt pian soittaa johonkin kunnalliselle on ihan uutta 😬 Samoin ruokarajoitukset 😬

Ap kiittää lämpimästi, ja toivottaa hyvää juhannusta kaikille!

Vierailija
106/135 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AV ylläpidolla ei ole nyt tämän uhkailijan silpun kanssa ollenkaan homma hanskassa. Bannata pitäisi uhkaajat, ja heti poistaa epäasiallisuudet.

Teille kaikille sydämellisille naisille, äideille jotka tsemppasitte minua ketjun mukaisessa aiheessa, eli miten voida hyvin ja tulla raskaaksi:

Tänään Clearblue näytti aamulla..... raskaana 2-3!!! Lisäksi hcg-arvot normaalit 😱 Vatsa on kova ja eteenpäin työntynyt. Ensimmäinen ultra olisi kahden viikon kuluttua. 😬 Ei voida uskoa todeksi, mutta iloitaan täysillä ❤️

Kaikki vinkit toki koska on sopivaa tilata neuvola tai pitääkö nyt pian soittaa johonkin kunnalliselle on ihan uutta 😬 Samoin ruokarajoitukset 😬

Oon niin super iloinen sun puolesta :) kohta teillä on pieni rakas sylissä. Mäkään en malta odottaa, että saan nähdä rakkaan lapseni. Voin vain kuvitella, kuinka onnelliseksi tuo asia tekee. Ihanaa Juhannusta ja loppukesää! Tsemppiä ja kaikkea hyvää teidän elämään! ❤️❤️

Vierailija
107/135 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sullahan on Silppu profiilissa melko asiallisia aloituksia. Miten sä nyt noin sekosit?

En seonnut vaan kerron asiallisesti miksi näille piripää maho lehmillä ei ole oikeutta saada lasta. Enhän minäkään oi sellaista saada. Näiden mielestä minä en saa mistään nauttia edes enään. 

Sullahan on vajaa vuoden ikäinen poika.

Niin on mutta olisin haunnut toisen lapsen ja se ei onnistu urpo ilam nkohtua. 

Siis kyllähän tältä sekopäältä pitäisi ottaa se lapsiraukka pois. Tässä ketjussa tarpeeksi todisteita. Aivan todella sairas ihminen, ei voi olla kykenevä huolehtimaan lapsesta.

Ehkä Silppu et saanut toista lasta kun olet niin hirveä ihminen.

Vierailija
108/135 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ap.. ihana uutinen😊 Onnea odotukseen ja hyvää Juhannusta! Olet todella mukavan ja positiivisen oloinen ihminen ❤️

Vierailija
109/135 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea kovasti!

Vierailija
110/135 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon niin super iloinen sun puolesta :) kohta teillä on pieni rakas sylissä. Mäkään en malta odottaa, että saan nähdä rakkaan lapseni. Voin vain kuvitella, kuinka onnelliseksi tuo asia tekee. Ihanaa Juhannusta ja loppukesää! Tsemppiä ja kaikkea hyvää teidän elämään! ❤️❤️

Kiitos sinulle kovasti ❤️❤️❤️

Vierailija
111/135 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ap.. ihana uutinen😊 Onnea odotukseen ja hyvää Juhannusta! Olet todella mukavan ja positiivisen oloinen ihminen ❤️

Kiitos kovasti ❤️❤️❤️

Positiivisena pysytty, vaikka todella vaikeaa on ollut.

Vierailija
112/135 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea kovasti!

Kiitos paljon!!❤️❤️❤️

Vierailija
113/135 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon Onnea teille ap. Jännitinkin , koska kerrot uutisen. Olen todella iloinen tuosta uutisesta ❤️ Mä en tule koskaan unohtamaan , kun sain tietää raskaudesta. Se on valtavan ihana asia ja tekee niin valtavan onnelliseksi ihmisen.

Vierailija
114/135 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon Onnea teille ap. Jännitinkin , koska kerrot uutisen. Olen todella iloinen tuosta uutisesta ❤️ Mä en tule koskaan unohtamaan , kun sain tietää raskaudesta. Se on valtavan ihana asia ja tekee niin valtavan onnelliseksi ihmisen.

Mä en jotenkin voi uskoa, ja toki pelkään että kestääkö tämä?

Vierailija
115/135 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kovasti ❤️❤️❤️

Positiivisena pysytty, vaikka todella vaikeaa on ollut.

Uskon, että on ollut raskasta. Mutta nyt kaikki kääntyi onneksi 😊 voin vain kuvitella tuon helpotuksen tunteen. Sitä ei voi sanoin kuvailla sitä tunnetta, kun odottaa ja odottaa vaan ja sitten kuitenkin saa kokea tuon suuren onnen.

Vierailija
116/135 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sullahan on Silppu profiilissa melko asiallisia aloituksia. Miten sä nyt noin sekosit?

En seonnut vaan kerron asiallisesti miksi näille piripää maho lehmillä ei ole oikeutta saada lasta. Enhän minäkään oi sellaista saada. Näiden mielestä minä en saa mistään nauttia edes enään. 

Sullahan on vajaa vuoden ikäinen poika.

Niin on mutta olisin haunnut toisen lapsen ja se ei onnistu urpo ilam nkohtua. 

Siis kyllähän tältä sekopäältä pitäisi ottaa se lapsiraukka pois. Tässä ketjussa tarpeeksi todisteita. Aivan todella sairas ihminen, ei voi olla kykenevä huolehtimaan lapsesta.

Ehkä Silppu et saanut toista lasta kun olet niin hirveä ihminen.

Oli  ennen kiva ja miellyttävä mutta koska minua ei kukaan kohdellut hyvin päätin kostaa. Minulta vei ihmiset oikeuden onneen enkä saa siitä minkäänlaista korvaust.a

Vierailija
117/135 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä stressaa sillä itseäsi. Minäkin mietin kovasti tuota, mutta stressi ei tee hyvää pienelle. Nyt vain täytyy uskoa hyvään ja minä ainakin uskon siihen, että teidän raskas kokemus kääntyy lopulliseksi voitoksi. Usko tai älä 😊

Vierailija
118/135 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

💞o nnea AP 💕

Vierailija
119/135 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä stressaa sillä itseäsi. Minäkin mietin kovasti tuota, mutta stressi ei tee hyvää pienelle. Nyt vain täytyy uskoa hyvään ja minä ainakin uskon siihen, että teidän raskas kokemus kääntyy lopulliseksi voitoksi. Usko tai älä 😊

Kiitos, ihanista sanoistasi ja myötäelämisestäsi. Koko ajan nälkä ja väsyttää 😅😬

Nyt alan lukemaan netistä alkuraskauden juttuja, mitä pitää huomioida ja hoitaa ❤️😅

Vierailija
120/135 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

💞o nnea AP 💕

Kiitos😍❤️❤️

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän