Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkion tuoresiirto tehty!! Toka kerta..

Vierailija
07.06.2019 |

Antakaa kaikki vinkit, miten voida mahd hyvin nämä piinaviikot.

Lääkäri sanoi iloisesti, että no niin, olet nyt sitten raskaana! Itse pelottaa 🤔😣 taustalla kemiallisia raskauksia...

Kommentit (135)

Vierailija
61/135 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Niin eli minulla ei ole oikeutta onneen mutta muilla on.

Minulla on oikeus tuolla perusteella vihata raskaana olevia ja kohdella niitä huonosti.

Kohdella HEITÄ huonosti. Ei, sinulla ei ole ole oikeutta kohdella ketään huonosti vain sen takia että he yrittävät tai ovat raskaana. Se ei ole sinulta pois.

Ap, älä välitä silpun kirjotuksista. Silppu on katkera Av-provo joka vaihtaa nimimerkkiä sekä surkeaa blogian nimeä aina kun sattuu huvittamaan. Tsemppiä piinapäiviin ja toivon että saisitte kauan toivotun plussan (sekä myöhemmin vauvan syliin).

Miksi ap:n kaltaisilla onnellisuutta tavoittelevilla piristää tantoilla oli oikeus tuhota mun onni ja oikeus saada lapsia. Miksi ap:n pitäisi saada lapsi kun enhän minäkään sellaista voi enää saada

Tarkoitat siis että se on ap:n vika kun sinä et saa lasta? Pitäisikö sinun miettiä terapiaa tuohon vihaasi? Ja ehkä hyvin pitkäjaksoinen terapia? Olihan siellä Porvoossa hyviä terapeutteja?

Vierailija
62/135 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu sinulla on ollu varmasti vaikeaa mutta se ei oikeuta sinua käyttäytymään huonosti. Voisiko keskustella asiasta jonkun ammattilaisen kanssa. letko puhunut vihastasi muiden perheen jäsenten kanssa ja jos olet niin mitä he ajattelevat vihastasi?

Voisit vaikka tänne kirjoittaa siitä miksi sinulta poistettiin kohtu rehellisesti ja ketään haukkumatta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/135 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhea sana, tuoresiirto :D Kuulostaa kun kohtuusi olisi asennettu pinseteillä joku raaka kananpala. Ja pippuria päälle

Voi tulla sullekin vielä elämässä eteen.

Vierailija
64/135 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silppu sinulla on ollu varmasti vaikeaa mutta se ei oikeuta sinua käyttäytymään huonosti. Voisiko keskustella asiasta jonkun ammattilaisen kanssa. letko puhunut vihastasi muiden perheen jäsenten kanssa ja jos olet niin mitä he ajattelevat vihastasi?

Voisit vaikka tänne kirjoittaa siitä miksi sinulta poistettiin kohtu rehellisesti ja ketään haukkumatta. 

Joo ei tarvi kirjoittaa mitään tänne.

Vain asialliset kirjoittajat!!!!!

Vierailija
65/135 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jee! Taas yksi lapsi toivottomaan maailmaan. Ole ylpeä ällöttävä läskimaha pystyssä. 

Jos sulla menee huonosti, niin kaikilla ei mene.

No kyllä ei tämän ketjun tyypeillä hyvin mene, kun pitää väkisin yrittää tehtailla lasta.

Väkisin? Aivan yhtä arvokasta. Sulla ei hyvin mene kirjoituksestasi päätellen. Kateus on kurjaa. Koita päästä siitä eroon.

Vierailija
66/135 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt taitaa olla tässä ketjussa joku, jolla menee kommentointi todella asiattomaksi. En minäkään hyväksy vauvatehtailua, mutta jotain rajaa juttuihin.

Vierailija
67/135 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tulet raskaaksi. Itse tulin luonnonmenetelmällä ts perinteisesti raskaaksi 44 v. Olihan se mahtava yllätys.

Vierailija
68/135 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullahan on Silppu profiilissa melko asiallisia aloituksia. Miten sä nyt noin sekosit?

Vierailija
69/135 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kertoo blogissaan pojallaan olevan käytösongelmia...

Vierailija
70/135 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap❤️ Pidän sulle peukkuja!

Vierailija
71/135 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sullahan on Silppu profiilissa melko asiallisia aloituksia. Miten sä nyt noin sekosit?

En seonnut vaan kerron asiallisesti miksi näille piripää maho lehmillä ei ole oikeutta saada lasta. Enhän minäkään oi sellaista saada. Näiden mielestä minä en saa mistään nauttia edes enään. 

Sullahan on vajaa vuoden ikäinen poika.

72/135 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En seonnut vaan kerron asiallisesti miksi näille piripää maho lehmillä ei ole oikeutta saada lasta. Enhän minäkään oi sellaista saada. Näiden mielestä minä en saa mistään nauttia edes enään. 

Sullahan on vajaa vuoden ikäinen poika.

Niin on mutta olisin haunnut toisen lapsen ja se ei onnistu urpo ilam nkohtua. 

Vierailija
73/135 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jee! Taas yksi lapsi toivottomaan maailmaan. Ole ylpeä ällöttävä läskimaha pystyssä. 

No kyllä ei tämän ketjun tyypeillä hyvin mene, kun pitää väkisin yrittää tehtailla lasta.

Väkisin? Aivan yhtä arvokasta. Sulla ei hyvin mene kirjoituksestasi päätellen. Kateus on kurjaa. Koita päästä siitä eroon.

Miksi joku olisi kateellinen naisille, jotka yrittävät saada lasta kalliilla rahalla ja tulos ei siltikään ole varma. Kun itse sain lapseni ihan luonnollisesti ja helposti.

Vierailija
74/135 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku olisi kateellinen naisille, jotka yrittävät saada lasta kalliilla rahalla ja tulos ei siltikään ole varma. Kun itse sain lapseni ihan luonnollisesti ja helposti.

Niin sain minäkin, mutta mulla ei ole silti tarvetta olla töykeä muille. En muutenkaan käsitä , mikä tarve sulla on ilkeillä muille, jos elämässä on asiat hyvin.

Se, että joku on saanut luonnollisesti ja helposti lapsen ei ole yhtään sen parempi ihminen. Sanoit, ettei mene hyvin, jos lasta ei ole saatu luonnollisesti? Miten määrittelet tuon ” elämässä kaikki hyvin” perustuuko sun onnellisuus siihen pelkästään, että olet luonnollisesti saanut lapsen? Eikö se lapsi ole tärkein asia? Mitä väliä sillä on, vaikkei sitä ole saatu luonnollisesti? Miten joku muu keino tekee ihmisestä onnettoman ihmisen? Selitä tämä asia mulle? Mun onnellisuus ei ainakaan perustu siihen, että miten mä oon lapsen saanut tai siihen meneekö mulla hyvin. Mulle on tärkeintä että se lapsi on vieressä.

Vierailija
75/135 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten alle vuoden ikäisellä voi olla jo käytöshäiriöitä?tai siis miten ne käytöshäiriöt muka näkyy?

76/135 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten alle vuoden ikäisellä voi olla jo käytöshäiriöitä?tai siis miten ne käytöshäiriöt muka näkyy?

Kerjää syliin jne

Vierailija
77/135 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerjää syliin jne

Niin ja? Kyllä nyt noin pieni tykkää olla sylissä. Ihan normaalia tuon ikäiselle

Vierailija
78/135 |
18.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin ap meinaat tehdä raskaustestin? Jännittää sinun puolestasi. Pidän peukkuja että testi olisi plussa

79/135 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silppu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerjää syliin jne

Niin ja? Kyllä nyt noin pieni tykkää olla sylissä. Ihan normaalia tuon ikäiselle

Meillä aikuiset päättää milloin lapsi saa olla sylissä ja milloin ei. Lapsi ei sitä päätöstä itse tee piste. 

Vierailija
80/135 |
19.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testasitko ap jo? Kovasti toivon, että olisi plussaa tullut. Täällä ollaan oltu peukut pystyssä vaikken sinua tunnekaan. Ymmärrän kyllä, jos et enää ketjuun haluta palata asiattomuuksien vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi