Alkion tuoresiirto tehty!! Toka kerta..
Antakaa kaikki vinkit, miten voida mahd hyvin nämä piinaviikot.
Lääkäri sanoi iloisesti, että no niin, olet nyt sitten raskaana! Itse pelottaa 🤔😣 taustalla kemiallisia raskauksia...
Kommentit (135)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se tuon enkelivauvan jälkeen on ollut jotenkin äärimmäisen rankkaa ettei tule raskaaksi. Synnytyksen jälkeen olin aivan rikki kun sanottiin, että 3-6kk pitäisi odottaa ennenkuin yrittää uutta raskautta, jälkitarkastuksessa annettiin kuitenkin lupa yrittää jo. Nyt tuo 3-6kk tuntui ihan mitättömältä näin yli 2v tapahtuneesta.
Alkuun tuli haamuviivoja testeihin, mutta nyt en ole saanut niitäkään. Kaipa se stressi ja pelkokin vaikeuttaa raskaaksituloa, entä jos käy samalla tavalla.
Kyllä tämä vaan voi niin vaikeaa olla :( ikääkin tulee kokoajan lisää. Pahin pelko että ehtii tulla liikaa ja sitten ei enää iänkään puolesta voi saada lapsia
Kauheita kommentteja nuo viimeiset. Älä välitä niistä! Ihmisillä on paha olla (näköjään muistakin syistä kuin lapsettomuudesta)
Kehotan ja toivon kovasti, että pääsette hoitoon. Varaa heti aika. Pyydä mies mukaan.
Itse kadun myös kovasti, että emme päässeet hoitoon jo aiemmin!!
Ap
No nyt et kattele kalenteria ennen elokuun loppua. Keksi muuta tekemistä, vaikka hopeaketjujen tekoa. Siis väännät ja sahaat lenkit jne.
Vierailija kirjoitti:
No nyt et kattele kalenteria ennen elokuun loppua. Keksi muuta tekemistä, vaikka hopeaketjujen tekoa. Siis väännät ja sahaat lenkit jne.
Täh...
Vierailija kirjoitti:
Jee! Taas yksi lapsi toivottomaan maailmaan. Ole ylpeä ällöttävä läskimaha pystyssä.
Ap on varmasti ylpeä tulevasta äitiydestä. Hän tuskin välittää tällaisista kommenteista. Jos elämä ottaa noin koville, niin suosittelen olemaan lukematta koko ketjua. Kannattaa myös vilkaista sääntöjä ja miettiä, mitä kirjoittaa toiselle.
Terveisin, tuleva äiti
Vierailija kirjoitti:
Jee! Taas yksi lapsi toivottomaan maailmaan. Ole ylpeä ällöttävä läskimaha pystyssä.
Jos sulla menee huonosti, niin kaikilla ei mene.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla jäänyt biologian tunnit koulussa väliin? Raskausmaha on paljon muuta kuin läskiä. Ällöttävä? Ehkä sun mielestä, mutta ei meidän muiden. Siellä on suuri ja rakas pieni ihme.
Silppu kirjoitti:
Eli haluat väkisin jonkun Frankensteinin hirviön itsellesi. Sinun kaltaiset ei ansaitse tulle edes kovaa maksua vastaan äidiksi koska se ei onnistu luomusti.
Sun kaltaisilta pitäisi viedä kohtuudella niin kuin multa ilman syytä. Onneksi lapsen voi kasvattaa hylkimään tuollaisia Frankensteinin hirviöitä mikä sinunkin sisälläsi kasvaa
Ymmärräthän, että tällaisestä kommentista ei kukaan kuitenkaan välitä.
Kateus ja katkeruus ei vie sinua elämässäsi eteenpäin.
Silppu kirjoitti:
Eli haluat väkisin jonkun Frankensteinin hirviön itsellesi. Sinun kaltaiset ei ansaitse tulle edes kovaa maksua vastaan äidiksi koska se ei onnistu luomusti.
Sun kaltaisilta pitäisi viedä kohtuudella niin kuin multa ilman syytä. Onneksi lapsen voi kasvattaa hylkimään tuollaisia Frankensteinin hirviöitä mikä sinunkin sisälläsi kasvaa
Kyllä voi ihmistä ottaa päähän toisten onni. Koita päästä eroon kateudesta hyvä ihminen!
Silppu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Silppu kirjoitti:
Sun kaltaisilta pitäisi viedä kohtuudella niin kuin multa ilman syytä. Onneksi lapsen voi kasvattaa hylkimään tuollaisia Frankensteinin hirviöitä mikä sinunkin sisälläsi kasvaaKyllä voi ihmistä ottaa päähän toisten onni. Koita päästä eroon kateudesta hyvä ihminen!
Miksi minä ensitten saa olla onnellinen. Siitä saakka kun kohtuni poistettiin olen joka helvetin hetki vihannut raskaana olevia naisia ja nauttinut ajatuksesta että niitä voisi kiduttaa
Ikävää, että olet kokenut kovia, mutta se ei tarkoita, etteikö muut saisi olla raskaana ja olla onnellisia äitiydestä. Kohdunpoistosi ei ole kuitenkaan meidän ongelma. Sen sijaan käytöstapoja voisit opetella.
Voisko ylläpito siivota tätä ketjua?
Vierailija kirjoitti:
Voisko ylläpito siivota tätä ketjua?
Joo voi kauhea mitä kirjoittaa joku😱
Tuosta kemiallisesta raskaudesta kuulisin mielelläni, mistä se johtuu?
Ja noista luovutusmunasoluista tarvisin tietoa, kuinka pitkä on jonotus ja mitä se maksaa?
Kiitos!
Ap
Aloin kärsimään järkyttävästä raskauspahoinvoinnista heti plussaamisen jälkeen (siis ihan luomusti ja nopeasti tulin raskaaksi). Tätä pahoinvointia ja oksentelua on jatkunut jo neljä viikkoa ja loppua ei näy. En voi tehdä muuta kuin maata kotona ja oksentaa. Kerran olin tiputuksessa, kun keho kuivui niin pahoin. Joinakin hetkinä olen katunut koko raskautta, koska pahoinvointia ei pääse mihinkään pakoon. Tätä keskustelua lukiessa huomaan, kuinka typerästi olen ajatellut. Pitää yrittää iloita tästä raskaudesta pahasta olosta huolimatta, vaikka aiemmin en ole siihen pystynyt. Tsemppiä Ap!
Silppu kirjoitti:
Niin eli minulla ei ole oikeutta onneen mutta muilla on.
Minulla on oikeus tuolla perusteella vihata raskaana olevia ja kohdella niitä huonosti.
Voisit nyt miettiä, mitä kirjoitat.
Sulla ei ole mitään oikeutta kirjoittaa noin kenellekään. Älä lue ketjua, jos tahdot kuulla vauvauutisia. Siinä sulle todella hyvä vinkki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä, toivottavasti saat toivomasi lapsen! Mä ehkä yrittäisin tuossa tilanteessa uppoutua vapaa-ajalla vaikka johonkin Netflix-sarjaan tai hyvään kirjaan, jotta aika kuluis mahdollisimman nopeasti. :)
Kiitos! Juuri näin. Lääkäri oli niin ihana kun iloisesti sanoi että nyt olet sitten raskaana, että älä murehdi.
Ap
Lääkäri oli ihanasti väärässä. Raskaana olet vasta kun alkio on kiinnittynyt.
Sinä ja edellinen kirjoittaja:
Joo, itsekin ajattelin näin ensin että ei kiinnity, mutta lääkäri on yksi parhaista lapsettomuuslääkäreista, ja sanoi että kiinnittyminen on tapahtunut molemmilla kerroilla, mutta se ei syystä tai toisesta kestä.
Tosi outo tapa sulla kirjoittaa toisen lapsettomuudesta ”ihanasta väärässä” eikö tälläiset typerät kommentit kannattais jättää ihan kokonaan kirjoittamatta?
Ap
Mitä hittoa? Itse kirjoitit että lääkäri oli niin ihana kun sanoi sinun olevan raskaana - vaikket edes vielä ollut. Onko valehteleva lääkäri sinusta ihana?
Silppu kirjoitti:
Minulla on oikeus tuolla perusteella vihata raskaana olevia ja kohdella niitä huonosti.
Kohdella HEITÄ huonosti. Ei, sinulla ei ole ole oikeutta kohdella ketään huonosti vain sen takia että he yrittävät tai ovat raskaana. Se ei ole sinulta pois.
Ap, älä välitä silpun kirjotuksista. Silppu on katkera Av-provo joka vaihtaa nimimerkkiä sekä surkeaa blogian nimeä aina kun sattuu huvittamaan. Tsemppiä piinapäiviin ja toivon että saisitte kauan toivotun plussan (sekä myöhemmin vauvan syliin).
Älkää tapelko täällä! Tässä ketjussa vaihdetaan asiallisia kokemuksia lapsettomuushoidoista ja jännitetään yhdessä sekä tuetaan muita.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla menee huonosti, niin kaikilla ei mene.
No kyllä ei tämän ketjun tyypeillä hyvin mene, kun pitää väkisin yrittää tehtailla lasta.
Vierailija kirjoitti:
Silppu kirjoitti:
Minulla on oikeus tuolla perusteella vihata raskaana olevia ja kohdella niitä huonosti.Voisit nyt miettiä, mitä kirjoitat.
Sulla ei ole mitään oikeutta kirjoittaa noin kenellekään. Älä lue ketjua, jos tahdot kuulla vauvauutisia. Siinä sulle todella hyvä vinkki
Juuri näin! Täältä et vauvauutisia löydä.
Kauhea sana, tuoresiirto :D Kuulostaa kun kohtuusi olisi asennettu pinseteillä joku raaka kananpala. Ja pippuria päälle
Katso ympärillesi. Lapsia on vaikka kuinka paljon vaikka et onnistuisikaan.