Isän "epänormaali" suhde 16v tyttäreensä pilaa avoliittomme?
Tämä on ainoa paikka minne voin kirjoittaa nimettömänä, tästä minua kalvavasta ongelmasta, joten toivon asiallisia vastauksia. Asumme avoliitossa uusperheessä, jossa on lapsia ikä vuosilta 10-18v. Miehelläni on 16v tytär, johon hänellä on mielestäni jotenkin omituinen suhde. Tai sanotaanko näin, että kun tytär on paikalla, mies ei osoita minulle MITÄÄN hellyyden merkkejä, ei edes puhu minulle. On ikään kuin minua ei olisi olemassakaan. Tämä ärsyttää minua suunnattomasti, joka sitten näkyy ulospäinkin, ja tästä johtuen mes vielä vähemmän huomioi minua. Tämä taas aiheuttaa lisää ärsytystä minussa, ja lopputulos on se, että ne viikot kun tämä 16v tytär on kotona, emme puhu toisillemme, emme huomioi toisiamme mitenkään, olemme kuin ilmaa. Tällä 16v tytärellä ei ole juurikaan ikinä ollut tyttökavereita, ainoastaan poikia. Nyt näyttää ettei hänellä ole enää näitä poikiakaan kavereina, vaan hän on kaikki päivät ja illat kotona, isin kainalossa tietenkin. Isänsä on hänelle niin paras kaveri kuin tietenkin isä. Isi , isi, isi. Kun isi on paikalla, tytär änkeää hänen seuraansa ihan kokoajan, ja pyytää isiään hänen kanssaan joka paikkaan. Tämä tytär ESITTÄÄ jotain roolia kun isi on paikalla, hän lässyttää isilleen kuin pikkulapsi ja esim. nuohoaa lattialla koiramme kanssa, kenestä hän ei todellakaan ole pätkääkään kiinnostunut kun isi ei ole paikalla. Tiedän että minun pitäisi aikuisena vaan kestää, ja olen hakenu jo ulkopuolista apua näihin omiin vaikeisiin tunteisiini. Olen myös puhunut miehelleni siitä, miten minua todellakin loukkaa , kun hän ei kiinnitä minuun mitään huomiota silloin kun tytär on kotona. En voi käsittää miksi. Pelkääkö mies jotenkin näyttää tunteitaan minulle kun tytär on läsnä? He saunovat ja suihkuttelevat yhdessä jne, minun kanssani mies ei tätä tee. He juttelevat, nauravat, löhöävät sohvalla toisiaan silitellen ja ovat kuin mikäkin parisuhteessa oleva pari. Siis vähän jo ällöttää mutta tiedän ettei siinä ole mitään seksuaalista takana. Mielestäni suhde ei kuitenkaan ole ihan terve heidän välillään, ja olen varmaan tosi itsekäs kun mielestäni minullekin kuuluisi osoittaa huomiota välillä. Minä pyykkään, teen ruoat ja siivoan kuitenkin kokoajan kaikkien sotkut.
Olen todella vakavasti miettinyt kokoajan enemmän ja enemmän eroamista, mutta se olisi todella kova paikka myös omilleni lapsilleni itseni lisäksi, koska rakastan miestäni. En vaan enää meinaa kestää tätä hylkimistä ja sitä että katson vieresä kun mies pitää hauskaa tyttärensä kanssa. Ymmärrän että lapset ovat aina ykkösiä mutta joku raja sentään.
Kommentit (767)
Vierailija kirjoitti:
Ällöö... On yleinen fetissi isä-tytär seksi... miehetkin sitä prostituoiduilta oikein pyytävät 🤢 mutta tästäkin aloituksesta on jo 6 vuotta... onkohan tilanne muuttunut.
Kyse on pedofiliasta, kieroutumasta. Kertoo mitä ne ihmiset ovat.
Vierailija kirjoitti:
Aika paljonhan siellä on 13-vuotiaan tyttären muotoja tuijoteltu jos niistä pitää jo kertoa ihan random tinder-naiselle ensimmäisillä treffeillä. Ei siis muuta puheenaihetta keksi ekoille treffeille kuin tyttären muodot. Aikamoinen isukki.
Ja se että niistä puhutaan jo muille asti. Loukkaavaa lasta kohtaan, jo se tuijottelu. Häiriintynyt mies.
Nostan vielä, jos alkuperäinen aloittaja olisi paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Itse kävin Tinder-treffeillä miehen kanssa joka on tyttärensä yksinhuoltaja. Tytär oli 13 v. Mies puhui että tytär on jo 180 cm pitkä ja hänellä on jo ihan naisen muodot. Kuulosti minun korvaani jotenkin ällöltä miten puhui tyttären muodoista. Mies kuulemma myös painii tyttärensä kanssa. Meidän piti nähdä miehen kanssa toisenkin kerran, mutta mies perui koska pitää lähteä tyttären kanssa ostamaan tytölle uusia vaatteita. Ällöt fiilikset tuli ja en enää pitänyt yhteyttä koko mieheen. Jotenkin vähän samat vibat kuin tässä aloituksessa.
Sama asia kuin jollain naisella olisi 13 v poika ja kertoisi treffimiehelle heti ekoilla treffeillä että pojalla on jo siemensyöksyt alkaneet ja puhuisi vaan pojastaan koko treffien ajan. Sitten kun olisi toisten treffien aika, peruisi viime tipassa kun pitää lähteä ostamaan pojalle jotain pojan kanssa. Harva mieskään tuollaisesta kuviosta innostuisi.
Hlvetin sairaalta tuo ainakin kuulostaa vaikkei olekaan seksuaalinen suhde. Samoin kuin jotkut äidit mustasukkaisia aikuisista pojistaan.
Älä olisko apuja jos niinä viikkoina kun tyttö on pois niin olisit miehen kassit joka ilta tyhjiksi niin seurv viikolla oletkin onnellinen kun tällä viikolla saa olla rauhassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kävin Tinder-treffeillä miehen kanssa joka on tyttärensä yksinhuoltaja. Tytär oli 13 v. Mies puhui että tytär on jo 180 cm pitkä ja hänellä on jo ihan naisen muodot. Kuulosti minun korvaani jotenkin ällöltä miten puhui tyttären muodoista. Mies kuulemma myös painii tyttärensä kanssa. Meidän piti nähdä miehen kanssa toisenkin kerran, mutta mies perui koska pitää lähteä tyttären kanssa ostamaan tytölle uusia vaatteita. Ällöt fiilikset tuli ja en enää pitänyt yhteyttä koko mieheen. Jotenkin vähän samat vibat kuin tässä aloituksessa.
Näinpä varmasti juu.
Ihan totta on tämä juttu. Mies itsekin ihmetteli miten tyttö on kasvanut jo niin pitkäksi vaikka hän ja tytön äiti ovat ihan keskipituisia. Ja kertoi kuinka tyttö jatkuvasti haluaa painia hänen kanssaan. Kehui kuinka tyttö on ma
Ennen lähtöäsi olisit voinut esittää oletuksen, että tuskin on molempien vanhempiensa lapsi. Ihan vain horjuttaaksesi miehen itseluottamusta.
Vierailija kirjoitti:
Ei yhdessä saunomisessa ole mitään vikaa, jos se ei ahdista ei nuorta eikä vanhempaa. Olen asunut kylässä, jossa koko kylä: lapset, miehet, naiset, vanhat ja nuoret saunoi yhdessä toisinaan. Pohjoisessa Suomessa on aiheeseen liittyen sanonta: "Saunassa ei kahtota eikä kopristella (=puristella tai kosketella)"
Mun oma isä ei anna edes halata. En tiedä mistä johtuu. Kumminkaan alastomuus ei ole tabu. Muistan, kun kerran oltiin eräretkellä, kun olin ehkä 14-15v. Yks osuus matkasta taitettiin soutuveneellä. Oli kuuma kesäpäivä ja iskä kysyi haluaisinko käydä veneestä uimassa. Ei tietenkää semmosella reissulla mitään uimapukuja ollut mukana, ja alusvaatteitakin, jos niitä oli, kun olen tämmöinen hippi, tyhmää kastella. Iskä neuvo, miten pääsen veneestä veteen ja vedestä takas veneeseen venettä kaatamatta. Ei tuntunu ollenkaan luonnottomalta olla isän silmien alla, vaikka olin alasti. Eipä sitä siellä erämaassa toki muut nähneetkään, k
En usko tuollaiseen viattomuuteen.
Vaikkei kirjoittaja olisikaan nähnyt tai kokenut mitään epämiellyttävää tai sopimatonta näissä yhteisissä saunomisissa, joku muu todennäköisesti on kokenut.
Kyllä jotkut naisetkin pitävät poikaansa kuin miesystävää. Yleensä näillä naisilla ei ole miestä. Jos poika saa jonkun tyttö kaverin, sellaiset naiset yleensä kiusaavat niitä.
Kyllä meillä ainakin saunotaan koko perheen kesken vanhemmat, 19-vuotias tytär ja 16v poika. Meille saunominen on todella normaalia toimintaa ja suhtautuminen alastomuuteen on luonnollista eikä kukaan pidä sitä outona. Olkoonkin että jos sekä tytär että poika on yhtä aikaa saunassa, heillä voi olla uikkarit päällä (tämä yleensä tapahtuu mökillä)
Vierailija kirjoitti:
Hlvetin sairaalta tuo ainakin kuulostaa vaikkei olekaan seksuaalinen suhde. Samoin kuin jotkut äidit mustasukkaisia aikuisista pojistaan.
Sairasta on. Onneksi kahden pojan äitinä ja yhden pojan mummuna olen luonut terveen kasvupohjan lapsilleni. En ole koskaan ollut mustasukkainen edes miehestäni.
aloittaja kirjoitti:
Lisään vielä että luonteeltaan tyttö on itseään täynnä ollut aina, sanoi jo 10 vuotiaana, että kaikki rakastavat häntä koulussa ja hän saa valita kenet pojan haluaa. No, hän on pari kertaa nyt 16 vuotiaaksi päästyään seurustellut pari kertaa, mutta tullut jätetyksi. Hän on käynyt myös koulupsykologilla henkisten ongelmien vuoksi, mitä mm. tämä meidän uusioperhe hänelle aiheuttaa. Olen miettinyt, onko siinä syy, että mies haluaa antaa KAIKEN huomionsa tälle tyttärelle, ja on hänelle kaikesta mielikielin. Minä myöskään en saisi osoittaa miehen mielestä mitään negatiivisia tunteita tätä tyttöä kohtaan saatikka kieltää tai komentaa tätä. Tämä tyttö ei tee mitään kotitöitä, häneltä ei vaadita mitään. Pelkästään hymyillään ja ollaan ihania hänelle, mutta minut voikin sitten unohtaa kokonaan. Olen asiasta todella surullinen ja loukkaantunut, enkä halua yleensä tämän "kaksikon" kanssa olla juurikaan ed
Kaverin ex-ukko pesee oman tyttärensä stringitkin, että ihan syystä on ex ja lapsikin asuu eron jälkeen isällään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jotkut naisetkin pitävät poikaansa kuin miesystävää. Yleensä näillä naisilla ei ole miestä. Jos poika saa jonkun tyttö kaverin, sellaiset naiset yleensä kiusaavat niitä.
Missä tämmöistä on? En ole kuunaan kuullut!
Toi yhdessä suihkuttelu on kyllä todella outoa minustakin xD mikä saa teinitytön pyytämään ISÄÄNSÄ yhdessä suihkuun? En käsitä.
Kuinkahan paljon tämä tarina perustuu faktaan?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä meillä ainakin saunotaan koko perheen kesken vanhemmat, 19-vuotias tytär ja 16v poika. Meille saunominen on todella normaalia toimintaa ja suhtautuminen alastomuuteen on luonnollista eikä kukaan pidä sitä outona. Olkoonkin että jos sekä tytär että poika on yhtä aikaa saunassa, heillä voi olla uikkarit päällä (tämä yleensä tapahtuu mökillä)
En ymmärrä! Vaikka alastomuus on luonnollista, ei toimintanne ole normaalia, saatika tervettä! Ihan hyvin on poikamme hyväksyneet kehonsa, vaikka eivät ole minun, äitinsä kanssa yhdessä saunoneet, kun fyysiset muutokset ollut näkyvissä. Se yksityisyyden kunnioittaminen. Jo fysiologisesti poikien penis elää tahattomasti omaa elämää, kunnes murtosikä päättyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä! Vaikka alastomuus on luonnollista, ei toimintanne ole normaalia, saatika tervettä! Ihan hyvin on poikamme hyväksyneet kehonsa, vaikka eivät ole minun, äitinsä kanssa yhdessä saunoneet, kun fyysiset muutokset ollut näkyvissä. Se yksityisyyden kunnioittaminen. Jo fysiologisesti poikien penis elää tahattomasti omaa elämää, kunnes murtosikä päättyy.
* murrosikä
aloittaja kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tee jotain. Nyt voi olla niinkin, että miehesi on alkanut osoittaa huomiota ja hellyyttä tyttärelleen, jos tyttö on ollut mustasukkainen sinusta ja samasta syystä jättänyt sinut huomioimatta. Väärin tehty sinua kohtaan. Ehkäpä hyvä tarkoitus on kääntynyt huonoksi...16v tyttä saunoo ja suihkuttelee isänsä kanssa. Jos miehesi ei suostu puhumaan, varaa aika jostain tai käy vaikka kirkon työntekijän kanssa juttelemassa. Ei ole normaalia, että aikuinen mies suihkuttelee tuon ikäisen tyttönsä kanssa.
Voin vannoa että heille tämä suihkuttelu ja yhdessä saunomiinen on täysin normaalia. Tämä tytär etenkin pyytämällä pyytää isäänsä usein saunaan jne. Siis en itse ymmärrä kyllä... Jos mainitsen tästä miehelleni epäormaalina asiana, hän vain suuttuu ja väittää minua hulluksi. Näin se on lähes joka jutussa muutenkin, että minussa on aina se vika loppujen lopuks
Lähde kävelemään.
Ai luoja, että kuulostikin tutulta tässä vanhassa aloituksessa tuo dynamiikka! Onkohan jatkunut teidän elämänne seuraavasti:
Teille tuli avioero lopulta, koska tyttö alkoi viiltelemään itseään ja sairastui anoreksiaan päätyen lopulta osastolle. Tästä isä vielä syytti enemmän itseään, jolloin tyttö muutti isän luo kokonaan.
Tämän jälkeen sinä koit olevasi täysin ulkopuolinen ja suhteenne loppui.
Isä ja tytär asuivat kahdestaan, ja isä yritti koko ajan löytää uutta naissuhdetta. Jokainen kesti hetken, mutta kariutui tuohon isän ja tyttären parisuhteeseen. Tyttären kanssa keskusteli jopa uuden suhteen seksiasiat!
Tällaiseen sankariin törmäsin nelisen vuotta sitten. Oli muuten vastenmielinen kuvio!