Isän "epänormaali" suhde 16v tyttäreensä pilaa avoliittomme?
Tämä on ainoa paikka minne voin kirjoittaa nimettömänä, tästä minua kalvavasta ongelmasta, joten toivon asiallisia vastauksia. Asumme avoliitossa uusperheessä, jossa on lapsia ikä vuosilta 10-18v. Miehelläni on 16v tytär, johon hänellä on mielestäni jotenkin omituinen suhde. Tai sanotaanko näin, että kun tytär on paikalla, mies ei osoita minulle MITÄÄN hellyyden merkkejä, ei edes puhu minulle. On ikään kuin minua ei olisi olemassakaan. Tämä ärsyttää minua suunnattomasti, joka sitten näkyy ulospäinkin, ja tästä johtuen mes vielä vähemmän huomioi minua. Tämä taas aiheuttaa lisää ärsytystä minussa, ja lopputulos on se, että ne viikot kun tämä 16v tytär on kotona, emme puhu toisillemme, emme huomioi toisiamme mitenkään, olemme kuin ilmaa. Tällä 16v tytärellä ei ole juurikaan ikinä ollut tyttökavereita, ainoastaan poikia. Nyt näyttää ettei hänellä ole enää näitä poikiakaan kavereina, vaan hän on kaikki päivät ja illat kotona, isin kainalossa tietenkin. Isänsä on hänelle niin paras kaveri kuin tietenkin isä. Isi , isi, isi. Kun isi on paikalla, tytär änkeää hänen seuraansa ihan kokoajan, ja pyytää isiään hänen kanssaan joka paikkaan. Tämä tytär ESITTÄÄ jotain roolia kun isi on paikalla, hän lässyttää isilleen kuin pikkulapsi ja esim. nuohoaa lattialla koiramme kanssa, kenestä hän ei todellakaan ole pätkääkään kiinnostunut kun isi ei ole paikalla. Tiedän että minun pitäisi aikuisena vaan kestää, ja olen hakenu jo ulkopuolista apua näihin omiin vaikeisiin tunteisiini. Olen myös puhunut miehelleni siitä, miten minua todellakin loukkaa , kun hän ei kiinnitä minuun mitään huomiota silloin kun tytär on kotona. En voi käsittää miksi. Pelkääkö mies jotenkin näyttää tunteitaan minulle kun tytär on läsnä? He saunovat ja suihkuttelevat yhdessä jne, minun kanssani mies ei tätä tee. He juttelevat, nauravat, löhöävät sohvalla toisiaan silitellen ja ovat kuin mikäkin parisuhteessa oleva pari. Siis vähän jo ällöttää mutta tiedän ettei siinä ole mitään seksuaalista takana. Mielestäni suhde ei kuitenkaan ole ihan terve heidän välillään, ja olen varmaan tosi itsekäs kun mielestäni minullekin kuuluisi osoittaa huomiota välillä. Minä pyykkään, teen ruoat ja siivoan kuitenkin kokoajan kaikkien sotkut.
Olen todella vakavasti miettinyt kokoajan enemmän ja enemmän eroamista, mutta se olisi todella kova paikka myös omilleni lapsilleni itseni lisäksi, koska rakastan miestäni. En vaan enää meinaa kestää tätä hylkimistä ja sitä että katson vieresä kun mies pitää hauskaa tyttärensä kanssa. Ymmärrän että lapset ovat aina ykkösiä mutta joku raja sentään.
Kommentit (767)
Mulla vähän samanlainen tilanne, vaikka täysin erilainen. Miehen tytär on kiinni isässään, jos käydään vaikka kaupassa niin kiilaa meidän väliin ja ottaa isäänsä kädestä. Aluksi tämä oli minusta söpöä, mutta sitten alkoi ahdistaa se, että ei olla hänen läsnäollessaan koskaan kahdestaan vaan hän on jotenkin aina siinä "välissä". Liikkuvat yhdessä kuin pariskunta ja minä olen se joka jää ulkopuolelle. Nuorempi on kuin ap:n kuvailema tytärpuoli, varhaisteini.
Meilläkin samaa, miehen tyttö on koko ajan huomion keskipisteenä. Siis ei koskaan tytön läsnäollessa voida jutella mistään, siis edes sillä tavalla normaaleista asioista vaikka kolmen kesken, vaan tyttö haluaa vain jutella omista asioistaan koko ajan. Vaikkapa automatkalla häntä pitää koko ajan viihdyttää, kertoa vitsejä, kysyä arvoituksia tms. Joskus kysyy samaa kysymystä koko ajan ja mies vastaa.
Olen todella kypsä tilanteeseen ja harkitsen, että olisin miehen kanssa vain kun tyttö on äidiillään. Tyttö on vielä pieni alakoululainen, joten kaipaa isänsä jakamatonta huomiota.
Ongelma vain se, että mies ei ymmärrä tätä, vaan haluaisi että olemme kolmistaan. Hän kokee itsekin jatkuvan viihdyttämisen kuormittavana, mutta ajattelee, että on näin toimiessaan hyvä vanhempi. Meilläkin mies täyttää tytön jokaisen toiveen ja yrittää kaikkensa suojata tätä pettymyksiltä. En edes uskalla ajatella, millaista tytön teini-iässä tulee olemaan.
Itse kävin Tinder-treffeillä miehen kanssa joka on tyttärensä yksinhuoltaja. Tytär oli 13 v. Mies puhui että tytär on jo 180 cm pitkä ja hänellä on jo ihan naisen muodot. Kuulosti minun korvaani jotenkin ällöltä miten puhui tyttären muodoista. Mies kuulemma myös painii tyttärensä kanssa. Meidän piti nähdä miehen kanssa toisenkin kerran, mutta mies perui koska pitää lähteä tyttären kanssa ostamaan tytölle uusia vaatteita. Ällöt fiilikset tuli ja en enää pitänyt yhteyttä koko mieheen. Jotenkin vähän samat vibat kuin tässä aloituksessa.
Kuulostaa emotionaaliselta insestiltä. Googlaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuon tytön ikäinen jo tietää miten ärsyttää henkilöä, josta ei pidä. Oma lapsi menee aina ykköseksi. Sä taas olet täysin vaihdettavissa.
No tottakai näin on. Oletko itsekin vähän päästäisi sekaisin, kun mielestäsi itsestään selvyyttä pitää näyttää jotenki Menetkö sinä aikuisena suihkuun ja kainaloon oman isäsi kanssa, koska haluat osoittaa koko maailmalle, että olet ykkönen? Mikä on, että asia ei muuten ole selvää? Ajattele, että jopa vaikka vanhempasi olisivat olleet onnellisesti naimisissa 50 vuotta, niin molemmille ihan luonnostaan lapsi on aina se ykkönen. Kuka tervepäinen alkaa tätä korostaa jollain yhteissuihkuilla tai sillä, että estää vanhemman puhumasta kenellekään muulle?
Vierailija kirjoitti:
Itse kävin Tinder-treffeillä miehen kanssa joka on tyttärensä yksinhuoltaja. Tytär oli 13 v. Mies puhui että tytär on jo 180 cm pitkä ja hänellä on jo ihan naisen muodot. Kuulosti minun korvaani jotenkin ällöltä miten puhui tyttären muodoista. Mies kuulemma myös painii tyttärensä kanssa. Meidän piti nähdä miehen kanssa toisenkin kerran, mutta mies perui koska pitää lähteä tyttären kanssa ostamaan tytölle uusia vaatteita. Ällöt fiilikset tuli ja en enää pitänyt yhteyttä koko mieheen. Jotenkin vähän samat vibat kuin tässä aloituksessa.
Ja tähän lisänä vielä että olen siis itse 160 cm pitkä enkä mitenkään erikoisen muodokas. Tuli miehen puheista fiilis että paljon enemmänhän ne miehen oman tyttären muodot kiihottaa miestä kuin minun muotoni. Ja tuli fiilis että miehen tytär on aina ykkönen ja naisystävän korvike. Se painiminenkin taitaa olla aikamoista kiehnäämistä. Epäilen siis miestä kuitenkin vaan taipumuksista asiaan liittyen, en siis konkreettisesta rikoksesta.
Taitaa yh-isukilla vähän jöpöttää painiessa.
Ällöö... On yleinen fetissi isä-tytär seksi... miehetkin sitä prostituoiduilta oikein pyytävät 🤢 mutta tästäkin aloituksesta on jo 6 vuotta... onkohan tilanne muuttunut.
Aloitus on vuodelta 2019. Mites ap, onko tilanne muuttunut?
Aika paljonhan siellä on 13-vuotiaan tyttären muotoja tuijoteltu jos niistä pitää jo kertoa ihan random tinder-naiselle ensimmäisillä treffeillä. Ei siis muuta puheenaihetta keksi ekoille treffeille kuin tyttären muodot. Aikamoinen isukki.
Exälläni oli tuollainen tytär. Vaikka oli jo 18-vuotias, mutta isällään(meillä) ollessa taantui pikkulapseksi.ajattelin, että ehkä hänellä oli lapsuudesta jotain erotraumoja ja annoin olla.
Mutta kieltämättä oli hivenen outoa, kun työssäkäyvä, baareissa pyörivä, kiroileva ja vahvasti meikkaava 18-vuotias pukeutui nallepuhpyjamaan, otti uninallen kainaloon ja vaappui isin viereen sohvalle makaamaan lusikkaan peiton alle ja lässytti, miten haluaa isin kanssa katsoa Taotaota tai mitä lie Halinalleja.
Ilmeisesti tytär kuitenkin oli yrittänyt ärsyttää minua tahallaan, ja ärsyyntyi siitä, etten minä jaksanut piitata. Sitten tytär kertoili äidilleen satuja siitä, miten minä olin kieltänyt häntä olemasta isänsä kanssa ja sitten tyttären äiti oli minun kimpussani, että miten sairas ja mustasukkainen olen.
Annoin siinäkin vaiheessa olla. Mutta sitten, jossain vaiheessa kun mies alkoi selittää, että hän ei voi omille fysiologisille reaktioilleen mitään, kun tyttärensä änkeää viereen lusikkaan , keräsin vähäiset kamppeeni ja häippäsin. On meitä moneen junaan ja toiset jää asemalle. Nuo myös saunoivat kahdestaan.
Vierailija kirjoitti:
Exälläni oli tuollainen tytär. Vaikka oli jo 18-vuotias, mutta isällään(meillä) ollessa taantui pikkulapseksi.ajattelin, että ehkä hänellä oli lapsuudesta jotain erotraumoja ja annoin olla.
Mutta kieltämättä oli hivenen outoa, kun työssäkäyvä, baareissa pyörivä, kiroileva ja vahvasti meikkaava 18-vuotias pukeutui nallepuhpyjamaan, otti uninallen kainaloon ja vaappui isin viereen sohvalle makaamaan lusikkaan peiton alle ja lässytti, miten haluaa isin kanssa katsoa Taotaota tai mitä lie Halinalleja.
Ilmeisesti tytär kuitenkin oli yrittänyt ärsyttää minua tahallaan, ja ärsyyntyi siitä, etten minä jaksanut piitata. Sitten tytär kertoili äidilleen satuja siitä, miten minä olin kieltänyt häntä olemasta isänsä kanssa ja sitten tyttären äiti oli minun kimpussani, että miten sairas ja mustasukkainen olen.
Annoin siinäkin vaiheessa olla. Mutta sitten, jossain vaiheessa kun mies alkoi selittää, että hän ei
Siis mitä mä just luin?! YÖÖÖÖK!!!
Juu ei. Iso ei. Olkoon vanha aloitus, joku miettii tämmöistä tänäänkin.
Itselläni on tervepäinen mies, jolla oli pienet lapset, kun tapasimme. Nyt juuri vanhempi on 16v tytär.
Eivät he tosiaankaan sauno, paini eivätkä sylittele keskenään. Rakastaa tietenkin omia lapsiaan enemmän kuin elämäänsä.
Lämpimät, rakastavat välit hänellä molempiin lapsiinsa on. Mutta mitään seksuaaliseen viittaavaakaan ei puolin tai toisin ole ollut ikinä.
Ei tietenkään, ei yhtään. Koska se on sairasta.
Itse lähtisin noin sairaasta kuviosta heti ja myös ilmoittaisin lapsen äidille sekä lastensuojeluun. Harkitsisin poliisiakin.
Miksi joku nainen sitten haluaisi seurustella tuollaisen miehen kanssa ja lähteä sellaiseen isä-tytär kuvioon mukaan. En käsitä mitä kukaan nainen voi saada siitä. Ellei sitten itse ole monen lapsen yh-mamma eikä muuta seuraa saa.
Vierailija kirjoitti:
Tytär oli varmaan pyytänyt isukkia tissiliiviostoksille mukaan kun kerta on niin hyvät muodot, niin pitihän ne treffit tinder-naisen kanssa perua kun oli kiinnostavampaa tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi joku nainen sitten haluaisi seurustella tuollaisen miehen kanssa ja lähteä sellaiseen isä-tytär kuvioon mukaan. En käsitä mitä kukaan nainen voi saada siitä. Ellei sitten itse ole monen lapsen yh-mamma eikä muuta seuraa saa.
Miksi sellainen haluaisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sellainen haluaisi?
t. ikisinkku jota kaikki yrittävät
Onko tämän ketjun aloittaja vielä yhdessä kyseisen miehen kanssa?
Kyllä tytöllä on jotain pahoja psyykkisiä ongelmia.