Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isän "epänormaali" suhde 16v tyttäreensä pilaa avoliittomme?

Todella kyllästynyt
07.06.2019 |

Tämä on ainoa paikka minne voin kirjoittaa nimettömänä, tästä minua kalvavasta ongelmasta, joten toivon asiallisia vastauksia. Asumme avoliitossa uusperheessä, jossa on lapsia ikä vuosilta 10-18v. Miehelläni on 16v tytär, johon hänellä on mielestäni jotenkin omituinen suhde. Tai sanotaanko näin, että kun tytär on paikalla, mies ei osoita minulle MITÄÄN hellyyden merkkejä, ei edes puhu minulle. On ikään kuin minua ei olisi olemassakaan. Tämä ärsyttää minua suunnattomasti, joka sitten näkyy ulospäinkin, ja tästä johtuen mes vielä vähemmän huomioi minua. Tämä taas aiheuttaa lisää ärsytystä minussa, ja lopputulos on se, että ne viikot kun tämä 16v tytär on kotona, emme puhu toisillemme, emme huomioi toisiamme mitenkään, olemme kuin ilmaa. Tällä 16v tytärellä ei ole juurikaan ikinä ollut tyttökavereita, ainoastaan poikia. Nyt näyttää ettei hänellä ole enää näitä poikiakaan kavereina, vaan hän on kaikki päivät ja illat kotona, isin kainalossa tietenkin. Isänsä on hänelle niin paras kaveri kuin tietenkin isä. Isi , isi, isi. Kun isi on paikalla, tytär änkeää hänen seuraansa ihan kokoajan, ja pyytää isiään hänen kanssaan joka paikkaan. Tämä tytär ESITTÄÄ jotain roolia kun isi on paikalla, hän lässyttää isilleen kuin pikkulapsi ja esim. nuohoaa lattialla koiramme kanssa, kenestä hän ei todellakaan ole pätkääkään kiinnostunut kun isi ei ole paikalla. Tiedän että minun pitäisi aikuisena vaan kestää, ja olen hakenu jo ulkopuolista apua näihin omiin vaikeisiin tunteisiini. Olen myös puhunut miehelleni siitä, miten minua todellakin loukkaa , kun hän ei kiinnitä minuun mitään huomiota silloin kun tytär on kotona. En voi käsittää miksi. Pelkääkö mies jotenkin näyttää tunteitaan minulle kun tytär on läsnä? He saunovat ja suihkuttelevat yhdessä jne, minun kanssani mies ei tätä tee. He juttelevat, nauravat, löhöävät sohvalla toisiaan silitellen ja ovat kuin mikäkin parisuhteessa oleva pari. Siis vähän jo ällöttää mutta tiedän ettei siinä ole mitään seksuaalista takana. Mielestäni suhde ei kuitenkaan ole ihan terve heidän välillään, ja olen varmaan tosi itsekäs kun mielestäni minullekin kuuluisi osoittaa huomiota välillä. Minä pyykkään, teen ruoat ja siivoan kuitenkin kokoajan kaikkien sotkut.

Olen todella vakavasti miettinyt kokoajan enemmän ja enemmän eroamista, mutta se olisi todella kova paikka myös omilleni lapsilleni itseni lisäksi, koska rakastan miestäni. En vaan enää meinaa kestää tätä hylkimistä ja sitä että katson vieresä kun mies pitää hauskaa tyttärensä kanssa. Ymmärrän että lapset ovat aina ykkösiä mutta joku raja sentään.

Kommentit (767)

Vierailija
681/767 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kävin Tinder-treffeillä miehen kanssa joka on tyttärensä yksinhuoltaja. Tytär oli 13 v. Mies puhui että tytär on jo 180 cm pitkä ja hänellä on jo ihan naisen muodot. Kuulosti minun korvaani jotenkin ällöltä miten puhui tyttären muodoista. Mies kuulemma myös painii tyttärensä kanssa. Meidän piti nähdä miehen kanssa toisenkin kerran, mutta mies perui koska pitää lähteä tyttären kanssa ostamaan tytölle uusia vaatteita. Ällöt fiilikset tuli ja en enää pitänyt yhteyttä koko mieheen. Jotenkin vähän samat vibat kuin tässä aloituksessa. 

Näinpä varmasti juu.

Vierailija
682/767 |
16.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse kävin Tinder-treffeillä miehen kanssa joka on tyttärensä yksinhuoltaja. Tytär oli 13 v. Mies puhui että tytär on jo 180 cm pitkä ja hänellä on jo ihan naisen muodot. Kuulosti minun korvaani jotenkin ällöltä miten puhui tyttären muodoista. Mies kuulemma myös painii tyttärensä kanssa. Meidän piti nähdä miehen kanssa toisenkin kerran, mutta mies perui koska pitää lähteä tyttären kanssa ostamaan tytölle uusia vaatteita. Ällöt fiilikset tuli ja en enää pitänyt yhteyttä koko mieheen. Jotenkin vähän samat vibat kuin tässä aloituksessa. 

Näinpä varmasti juu.

Ihan totta on tämä juttu. Mies itsekin ihmetteli miten tyttö on kasvanut jo niin pitkäksi vaikka hän ja tytön äiti ovat ihan keskipituisia. Ja kertoi kuinka tyttö jatkuvasti haluaa painia hänen kanssaan. Kehui kuinka tyttö on mallin mitoissa. En tiedä oliko kyseessä vain ylpeä faija vai jotain muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
683/767 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä koet, että sun lapsille on jotenkin hyväksi katsoa tuota sairasta menoa? Äiti piikoo jolldkin äijälle ja sen jalkavaimolle, joka on sen tytär. Ei tossa tule sinunkaan lapsista normaaleja. Kaikki on tossa on niin yököttävää, että oksua saa niellä.

Vierailija
684/767 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menet pride-paraatiin ja sanot, ettei tytär saa nussia isän kanssa saat turpiin. Kaikki on normaalia nykyään ja setalaiset opettaa sen lapsille koulussa alaluokilta lähtien.

Vierailija
685/767 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia että teini-ikäinen tytär kiinnostunut isästään, mutta vanhempien tehtävänä on opastaa yhteiskunnan normeihin, äidillä siinä myös osana, ettei pitäisi jäädä katsomaan sivusta jos tytär vonkaa isäänsä ja tottakai haluavat kokeilla kaikenlaisia rajojaan, tarpeetonta syyllistää siitä. Nolaamatta pitää osoittaa hyväksyttävät rajat, tykkäämiselläkin on. 

Vierailija
686/767 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän vielä lisänä se, että mies kertoi tyttären nukkuvan tosi huonosti ja näkevän painajaisia jatkuvasti. Ja heitä oli kuulemma luultu joskus pariskunnaksi esim heidän ollessa ravintolassa, tyttö näyttää kuulemma ikäistään vanhemmalta pituutensa takia ja mies oli nuorena tullut isäksi. No ei ihme jos painajaisia tulee jos on tuollaista meininkiä. 

Vierailija
687/767 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kysymys ap:lle: Katseltuasi tätä sairasta kiehnäämistä, jonka miehesi mahdollistaa, miten voit olla hänen kanssaan romanttisesti ja intiimisti oksentamatta? 

Vierailija
688/767 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävää jos miehellä on tarve jotenkin koko ajan korostaa että oma lapsi tulee ykkösenä ja uusi naisystävä ei ole minkään arvoinen. En itsekään innostunut kun tapailukumppani jonka olin tuntenut vasta vähän aikaa ilmoitti että hän ei sitten halua tehdä oman kesälomansa aikana minun kanssani mitään, vaan vie tyttönsä Muumimaailmaan. Ja minä en ollut edes mitään yhteistä kesälomaa ehdottanut kyseiselle miehelle. Vaikka tuosta miehestä ei mitkään pedovibat varsinaisesti tullut, mutta ärsyttävää joidenkin miesten tarve koko ajan korostaa että lapsi on kaikki kaikessa ja uusi naisystävä ei ole mitään. En minä ainakaan innostu kun onhan olemassa lapsettomia sinkkumiehiäkin. 

Vierailija
689/767 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuohon edelliseen Muumimaailma-juttijn vielä, että tuo juttu ilmoitettiin jotenkin siihen tyyliin kuin olisin joku uhka miehen ja hänen tyttärensä suhteelle ja Muumimaailma-reissulle. Vaikka oikeasti miehen suhteen tyttöönsä ja suhteen naisystävään pitäisi olla niin erilaiset keskenään etteivät ne ole vertailukelpoisia eikä uhkia toisilleen. 

Vierailija
690/767 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sellainen ole oikeanlaista kasvatusta että vanhempi peruu omat, jo sovitut menot jos lapsi haluaa vaikkapa ostoksille. Kyllä lapsi voisi odottaa esimerkiksi yhden päivän ostoksille menoa. Kyllä normaalimpaa ja terveempää olisi jos yh-isukilla olisi joku omakin elämä. 

Vierailija
691/767 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuollainen käytös on jotenkin taantunutta ikätasoon nähden. 

Vierailija
692/767 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälle on psykologinen termi: oidipuskompleksi. 

Vierailija
693/767 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole hyvää vanhemmuutta jos lapsen pillin mukaan mennään joka asiassa tai lapsi on naisystävän tai miesystävän korvike. 

Vierailija
694/767 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näinpä varmasti juu.

Ihan totta on tämä juttu. Mies itsekin ihmetteli miten tyttö on kasvanut jo niin pitkäksi vaikka hän ja tytön äiti ovat ihan keskipituisia. Ja kertoi kuinka tyttö jatkuvasti haluaa painia hänen kanssaan. Kehui kuinka tyttö on ma

Jospa hän ei ollutkaan tytön biologinen isä vaan pelkkä sugar daddy joka vie tyttöä shoppailemaan.

Vierailija
695/767 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän tähänkin, että nämä teinitytöt muistuttaa eronneita isiään heidän äideistään nuorena. Ja lisäksi kun ei ole ydinperhettä, niin varmaan vaikea tietää, kuinka tyttölapsia kasvatetaan. 

Vierailija
696/767 |
17.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paljon näitä "tyttäriä", vien heitä shoppailemaan ja illalliselle. Hyvät muodot on kaikilla. T. Sugar-daddy 50 v 

Vierailija
697/767 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tähän unohtui kirjoittaa että toisen tapaamisen ohari tehtiin viime tipassa. Olin eteisessä kiskomassa takkia niskaan ja lähdössä treffipaikalle, niin mieheltä tuli viesti että hänen pitääkin mennä ostoksille tytön kanssa. Tulee mieleen että huomionkipeä tyttö on vinkunut isäänsä ostoksille. Ja mies haluaa tietenkin osoittaa tapailunaisella hänen paikkansa: ensin tulee aina lapsi ja sitten vasta treffinainen. Jos itse olisin ollut vaikkapa pienen lapsen yksinhuoltaja ja palkannut lapsenvahdin päästäkseni treffeille, tuollainen törkeä viime tipan ohari olisi ärsyttänyt vielä enemmän. 

Vierailija
698/767 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista todennäköisin lapsen hyväksikäyttäjä on oma isä. Siinä teille ihmettelemistä. Ei ole normaalia isän käytös ap:n tapauksessa. Uliskaa vasn miesten lapsettomuudesta 

Vierailija
699/767 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittaja kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole sullakaan ap kaikki kotona, jos vielä pohdit onko tuossa mitään epänormaalia ja seksuaalista. Mutta provohan tämä olikin.

Valitettavasti ei ollut provo. 

Toiseen kommenttiin vastaisin, miten olen siis mieleltäni häiriintynyt? Onko se häiriintynyttä että toivoo että mies huomioisi parisuhteessa? Ja kuten sanoin, apua olen hakenut ja kerrottu on ihan ammattilaisten taholta, ettei syy ole nyt yksin minussa kyllä.

Syy on sinänsä sinussa kun et ole lähtenyt. Voit huutaa kuuroille korville, ne eivät kuule. Äänestä jaloillasi jos ei kuunnella.

Vierailija
700/767 |
18.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on vuodelta 2019. Olisi kiinnostavaa kuulla mitä kuuluu nyt 6 vuoden jälkeen kyseiselle uusioperheelle ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän