Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isän "epänormaali" suhde 16v tyttäreensä pilaa avoliittomme?

Todella kyllästynyt
07.06.2019 |

Tämä on ainoa paikka minne voin kirjoittaa nimettömänä, tästä minua kalvavasta ongelmasta, joten toivon asiallisia vastauksia. Asumme avoliitossa uusperheessä, jossa on lapsia ikä vuosilta 10-18v. Miehelläni on 16v tytär, johon hänellä on mielestäni jotenkin omituinen suhde. Tai sanotaanko näin, että kun tytär on paikalla, mies ei osoita minulle MITÄÄN hellyyden merkkejä, ei edes puhu minulle. On ikään kuin minua ei olisi olemassakaan. Tämä ärsyttää minua suunnattomasti, joka sitten näkyy ulospäinkin, ja tästä johtuen mes vielä vähemmän huomioi minua. Tämä taas aiheuttaa lisää ärsytystä minussa, ja lopputulos on se, että ne viikot kun tämä 16v tytär on kotona, emme puhu toisillemme, emme huomioi toisiamme mitenkään, olemme kuin ilmaa. Tällä 16v tytärellä ei ole juurikaan ikinä ollut tyttökavereita, ainoastaan poikia. Nyt näyttää ettei hänellä ole enää näitä poikiakaan kavereina, vaan hän on kaikki päivät ja illat kotona, isin kainalossa tietenkin. Isänsä on hänelle niin paras kaveri kuin tietenkin isä. Isi , isi, isi. Kun isi on paikalla, tytär änkeää hänen seuraansa ihan kokoajan, ja pyytää isiään hänen kanssaan joka paikkaan. Tämä tytär ESITTÄÄ jotain roolia kun isi on paikalla, hän lässyttää isilleen kuin pikkulapsi ja esim. nuohoaa lattialla koiramme kanssa, kenestä hän ei todellakaan ole pätkääkään kiinnostunut kun isi ei ole paikalla. Tiedän että minun pitäisi aikuisena vaan kestää, ja olen hakenu jo ulkopuolista apua näihin omiin vaikeisiin tunteisiini. Olen myös puhunut miehelleni siitä, miten minua todellakin loukkaa , kun hän ei kiinnitä minuun mitään huomiota silloin kun tytär on kotona. En voi käsittää miksi. Pelkääkö mies jotenkin näyttää tunteitaan minulle kun tytär on läsnä? He saunovat ja suihkuttelevat yhdessä jne, minun kanssani mies ei tätä tee. He juttelevat, nauravat, löhöävät sohvalla toisiaan silitellen ja ovat kuin mikäkin parisuhteessa oleva pari. Siis vähän jo ällöttää mutta tiedän ettei siinä ole mitään seksuaalista takana. Mielestäni suhde ei kuitenkaan ole ihan terve heidän välillään, ja olen varmaan tosi itsekäs kun mielestäni minullekin kuuluisi osoittaa huomiota välillä. Minä pyykkään, teen ruoat ja siivoan kuitenkin kokoajan kaikkien sotkut.

Olen todella vakavasti miettinyt kokoajan enemmän ja enemmän eroamista, mutta se olisi todella kova paikka myös omilleni lapsilleni itseni lisäksi, koska rakastan miestäni. En vaan enää meinaa kestää tätä hylkimistä ja sitä että katson vieresä kun mies pitää hauskaa tyttärensä kanssa. Ymmärrän että lapset ovat aina ykkösiä mutta joku raja sentään.

Kommentit (767)

Vierailija
741/767 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kai saunassa myös ihan istutaan lauteilla, usein samansuuntaisesti, ja istuessa ihmisen sukuelimet on kyllä pääosin aika piilossa.

Vai saunotaanko joissain perheissä siten, että saunassa istumisen sijaan seistäänkin piirissä ja katsellaan toisten vehkeitä?

Istumapaikat meilläkin! En vain pidä terveenä toimintona aikuisina sekasaunomisesta omien lasten kanssa.

Ok. Minä taas pidän. Näin me kaikki ollaan erilaisia mielipiteinemme.

Vierailija
742/767 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

729/736

oletko kasvattanut yhtään poikaa?

Tahattomat erektiot on varmaan tuttuja jokaiselle ihmiselle, koska niitä esiintyy peniksellisillä ihmisillä jo sikiökaudelta alkaen. Kaikki eivät ilmeisesti kuitenkaan saa niitä saunassa, varsinkaan siten että toiset ihmiset niitä huomaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/767 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

733/740

muistitko lukea koulussa sen, että poikien sukupuolielin elää omaa elämää? Lue nyt ihmeessä uudelleen, löydät vastauksen lukemastasi. 

Vierailija
744/767 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

729/736

Tahattomat erektiot on varmaan tuttuja jokaiselle ihmiselle, koska niitä esiintyy peniksellisillä ihmisillä jo sikiökaudelta alkaen. Kaikki eivät ilmeisesti kuitenkaan saa niitä saunassa, varsinkaan siten että toiset ihmiset niitä huomaisi.

Eli poikien elin alkaa elää omaa elämää. Juuri tätä tahattomuutta se tarkoittaa. Kiitos tästä ymmärryksestä! Äitinä jättäydyn tässä vaiheessa sivummalle. Tämä on minun mielestäni tervettä toimintaa. Mieheni on käynyt poikien kanssa saunomassa. 

Vierailija
745/767 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ketju jo vanha, en pidä apn kertomaa terveenä toimintona isä tyttö suhteessa.

Vierailija
746/767 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläkin samaa, miehen tyttö on koko ajan huomion keskipisteenä. Siis ei koskaan tytön läsnäollessa voida jutella mistään, siis edes sillä tavalla normaaleista asioista vaikka kolmen kesken, vaan tyttö haluaa vain jutella omista asioistaan koko ajan. Vaikkapa automatkalla häntä pitää koko ajan viihdyttää, kertoa vitsejä, kysyä arvoituksia tms. Joskus kysyy samaa kysymystä koko ajan ja mies vastaa.

Olen todella kypsä tilanteeseen ja harkitsen, että olisin miehen kanssa vain kun tyttö on äidiillään. Tyttö on vielä pieni alakoululainen, joten kaipaa isänsä jakamatonta huomiota.

Ongelma vain se, että mies ei ymmärrä tätä, vaan haluaisi että olemme kolmistaan. Hän kokee itsekin jatkuvan viihdyttämisen kuormittavana, mutta ajattelee, että on näin toimiessaan hyvä vanhempi. Meilläkin mies täyttää tytön jokaisen toiveen ja yrittää kaikkensa suojata tätä pettymyksiltä. En edes uskalla ajatella, millaista tytön teini-iäs

Ai että, meilläkin oli tuollaista, kun mieheni tytär oli alakoululainen. Tytön kuullen ei mm. saanut hiiskuakaan, jos oltiin tehty jotain kahdestaan, kun sille tulee paha mieli.

Nyt tytär on aikuisuuden kynnyksellä.

Mitenkö menee? Tytär on nykyään siedettävämpi, muttei kiva edelleenkään. Minä tein rajani selviksi ja kieltäydyin passaamasta tytärtä enemmän kuin omia lapsiani. Tytär loukkaantui ja niinpä välimme ovat asiallisen etäiset. Kun tytär muuttaa pian omilleen, en aio jatkossa esim. vierailla hänen luonaan vaan isä saa mennä keskenään. 

Tytöllä on ollut vuosien varrella ongelmia kaverisuhteissa. Lisäksi ensimmäinen oikea kesätyö meni vähän mönkään, kun oli kuulemma joutunut tehdä ikäviäkin hommia kuten siivousta. Ei kuulemma halua samaan paikkaan uudelleen, tuskin otettaisiinkaan. Kun tytär kertoi tästä kamalasta kohtelustaan, eli siitä, ettei työpaikka ollutkaan hänen viihdyttämistä varten, isä vaan komppasi vieressä, että kyllä, kamalaa. Mun luottamus siihen, että tytär selviää elämän väistämättömistä kolhuista on nolla.

Vierailija
747/767 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis järkyttävää ja kuvottavaa, että henkilö, joka paheksuu normaalia perhesaunomista, kertoo samaan aikaan jotain ihme pippelin painelujuttuja autoista ja joka puolelta. 

Kyllä meillä on pippelit ja niiden painelut jätetty ihan henkilökohtaisiksi asioiksi. 

Vielä kerran - yök

Vierailija
748/767 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleenkin aloittaja kirjoitti:

En nyt ihan tajunnut tätä. Tottakai olen mustasukkainen mieheni huomiosta, mutta mielestäni ei ole NORMAALIA , jos hän rakastaisi minua, minuakaan täysin hyljeksiä?? Eikös parisuhdettakin kuitenkin kuuluisi jotenkin hoitaa vaikka hänen rakas tytär onkin paikalla? Luonnollisesti tämä kaikki on mieheni mielestä minun syytä, koska minä olen vetäytyvä enkä puhu, se on yksin minun vikaani ja siitä syystä hänkin saa olla kylmä. 

Äijä vaihtoon.Vaikka kuinka olisi avioero tytär niin kyllä uusi perhekkin on tärkeä ja sinä.Ei ukko voi olettaa että sinä huolehdit hänen jälkikasvustaan .Sanot likalle että nyt tiskaamaan tai siivoamaan et ole hänen piikansa.

Vierailija
749/767 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

729/736

Eli poikien elin alkaa elää omaa elämää. Juuri tätä tahattomuutta se tarkoittaa. Kiitos tästä ymmärryksestä! Äitinä jättäydyn tässä vaiheessa sivummalle. Tämä on minun mielestäni tervettä toimintaa. Mieheni on käynyt poikien kanssa saunomassa. 

Miespuolisten siittimessä on paisuvaiskudosta, mikä parasympaattisen hermoston kautta reagoi erilaisiin fyysisiin ja psyykkisiin ärsykkeisiin. Tätä tapahtuu jo sikiöaikana.

Vierailija
750/767 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin vasta ja kyllä tilanne on epäterve, etkö ole puhunut miehellesi asiasta? 

Vierailija
751/767 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🏁🏃🐖

Vierailija
752/767 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi pedo? Poliisiasia.

Vierailija
753/767 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naisen kuuluu saada kaikki huomio itseensä kellon ympäri kaikilta keneltä pulssi löytyy joopa naapureilta....nainen on kaiken huomion ykkönen

Vierailija
754/767 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meillä ainakin saunotaan koko perheen kesken vanhemmat, 19-vuotias tytär ja 16v poika. Meille saunominen on todella normaalia toimintaa ja suhtautuminen alastomuuteen on luonnollista eikä kukaan pidä sitä outona. Olkoonkin että jos sekä tytär että poika on yhtä aikaa saunassa, heillä voi olla uikkarit päällä (tämä yleensä tapahtuu mökillä)

En ymmärrä! Vaikka alastomuus on luonnollista, ei toimintanne ole normaalia, saatika tervettä! Ihan hyvin on poikamme hyväksyneet kehonsa, vaikka eivät ole minun, äitinsä kanssa yhdessä saunoneet, kun fyysiset muutokset ollut näkyvissä. Se yksityisyyden kunnioittaminen. Jo fysiologisesti poikien penis elää tahattomasti omaa elämää, kunnes murtosikä päättyy.

Olen saunonut isäni kanssa niin lapsena, tei

Nythän ei ollut kyse siitä, että niitä sukuelimiä katsellaan. Terve nuori miehenalku kyllä nolostuu, kun ei voi mitään sille fysiologiselle tapahtumalle. Oli mielipiteesi asiasta mikä hyväänsä, en pidä teini-ikäisten sisarusten ja molempien vanhempien saunomista terveenä toimintona. Terve vanhempi ymmärtää rajat. Ja ei, emme häpeä alastomuutta, sehän tuli jo selväksi.

Kaikilla ei ehkä kuitenkaan seiso perheenjäsenten kanssa saunoessa?

Vierailija
755/767 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meillä ainakin saunotaan koko perheen kesken vanhemmat, 19-vuotias tytär ja 16v poika. Meille saunominen on todella normaalia toimintaa ja suhtautuminen alastomuuteen on luonnollista eikä kukaan pidä sitä outona. Olkoonkin että jos sekä tytär että poika on yhtä aikaa saunassa, heillä voi olla uikkarit päällä (tämä yleensä tapahtuu mökillä)

En ymmärrä! Vaikka alastomuus on luonnollista, ei toimintanne ole normaalia, saatika tervettä! Ihan hyvin on poikamme hyväksyneet kehonsa, vaikka eivät ole minun, äitinsä kanssa yhdessä saunoneet, kun fyysiset muutokset ollut näkyvissä. Se yksityisyyden kunnioittaminen. Jo fysiologisesti poikien penis elää tahattomasti omaa elämää, kunnes murtosikä päättyy.

Etpä taida peniksistä tietää?

2 poikaa yksi pojanpoika, kaikki kehittyneet terveellä tavalla. Nyt 10 vuotta täyttävä pojanpoika alkaa pikkuhiljaa muuttua fysiologisesti. Hän painelee pippeliään alaspäin vaikka autossa. Itse kertoo, että ei ole kivaa. Samaa tekee minun, mummunsa kanssa saunoessa, painaa pippeliään alaspäin. On tahaton fysiologinen tapahtuma. Saman ovat läpi käyneet myös omat poikani. Olen tässä vaiheessa jättäytynyt yhteisistä saunareissuista ja saunomisesta on huolehtinut mieheni poikien kanssa. Minä nyt vain pidän toimintaamme terveenä. Ilman, että siinä mitään seksuaalista olisi. Sehän on tahatonta, mutta pojille noloa, kun eivät ymmärrä. Mieheni kykenee pidättäytymään.

Siis 10v ei ymmärrä? Pitäisikö sitten asiasta kertoa hänelle?

Luulin että jokainen taaperoiän ohittanut poika tietää jo miten sukuelimet toimii.

Vierailija
756/767 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt usein sekasaunoissa alasti ja en oikeastaan ole koskaan nähnyt toisten ihmisten värkkejä kuin korkeintaan vilahdukselta saunaan tullessa ja sieltä lähtiessä Silloinkin tulee yleensä katseltua ihmisten kasvoja eikä alapäätä. En siis voi ymmärtää miten joillekin alapää tuntuu olevan saunomisessa se ongelma.

Vierailija
757/767 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä tyttöjen isukit ovat aivan hanurista. Siis vielä huonompaa treffiseuraa kuin poikien isukit. He jotenkin eivät osoita arvostusta yhtään ja esim tinder-deiteillä käydessä eivät tarjoa edes kahvia. He jotenkin ajattelevat varmaan että treffeihin käytetty raha on omalta tyttäreltä pois. 

Vierailija
758/767 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran leirintäalueella. Sinne tuli asuntoautolla mies ja nuorempi nainen. Mies 40 ja nainen 19. Luulin että ne ovat pariskunta, kun ne oli koko ajan kuin joku vastavihitty pari, mutta jutut paljasti, että tuo nainen olikin tuon miehen siskon likka. Vaimo oli jäänyt/jätetty kotiin ja tää äijä oli lähtenyt siskon likan kanssa pidemmälle reissulle. Semmonen kunnon setämies.

Se likka oli ihan bimbo. Eräänä aamuna se tuli asuntoautosta ulos ja siinä sitten yksinään nauraa hihitti ja pisti tupakaksi. Istui retkituolissa, poltti ja piti semmosta älytöntä hihitystä. Joku oli niin helvetin hauskaa. Hihitti niin että tissit heiluivat. 

Vierailija
759/767 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kerran leirintäalueella. Sinne tuli asuntoautolla mies ja nuorempi nainen. Mies 40 ja nainen 19. Luulin että ne ovat pariskunta, kun ne oli koko ajan kuin joku vastavihitty pari, mutta jutut paljasti, että tuo nainen olikin tuon miehen siskon likka. Vaimo oli jäänyt/jätetty kotiin ja tää äijä oli lähtenyt siskon likan kanssa pidemmälle reissulle. Semmonen kunnon setämies.

Se likka oli ihan bimbo. Eräänä aamuna se tuli asuntoautosta ulos ja siinä sitten yksinään nauraa hihitti ja pisti tupakaksi. Istui retkituolissa, poltti ja piti semmosta älytöntä hihitystä. Joku oli niin helvetin hauskaa. Hihitti niin että tissit heiluivat. 

Kuulostaa joltain kannabiksen polttajalta tuo hihittävä likka. 

Vierailija
760/767 |
19.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihanko oikeasti jotkut luulee, että erektiot alkaa vasta murrosiässä? Murrosiässä sukuelimistä tulee sukukypsät, alkavat tuottaa sukusoluja. Erektiot ei liity siihen oikeastaan mitenkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan viisi