Miten jäähdyttää kinkku, jos ei ole mahdollisuutta viedä ulos?
Huoneenlämmössäkö? Minkä asteisena uskaltaa laittaa jääkaappiin?
Kommentit (23)
Kysyin keittiöstä ja rouvan mukaan pöydälle laitetaan jäähtymään. Keittiön pöydälle. Uskomatonta mutta totta
Itse jäähdytän kinkun kylmän suihkun alla.
Miksi se pitää jäähdyttää? Kinkku on parasta juuri uunista tulleena
Maistakaa edes yhden kerran
Samalla lailla kun tehdään huoneenlämpöisiä suprajohteita.
Eli laskemalla huoneenlämpöä
Jos se kovin kuumana käy niin sano et päätä särkee
Laita kinkku kinkkupussiin, lavuaariin kylmää vettä ja kinkku lavuaariin jäähdyttelemään.
No ajatte nyt itse missä kinkun voi jäähdyttää. Vie parvekkeelle jäähtymään kinkku.
Lasten kylpyammeessa on hyvä jäähdyttää kylmässä vedessä. Voi halutessaan laittaa vaikka kylpyankan kinkulle kaveriksi.
Vierailija kirjoitti:
No ajatte nyt itse missä kinkun voi jäähdyttää. Vie parvekkeelle jäähtymään kinkku.
Parvekkeelle? Parveke sijaitsee käytännössä ulkona. imbesilli!!
Laita kinkku jääkaappiin jäähtymään tai sitten pakastimeen jäähtymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parvekkeelle? Parveke sijaitsee käytännössä ulkona. imbesilli!!
Älä vie ulkoparvekkeelle vaan sille joka on sun seinässä kiinni.
Lyön vaikka mitä vetoa että jos sen laittaa ihan vaan pöydälle niin huomenna se on samanlämpöinen kuin se huone missä se on
Kinkun voi viedä autoon jäähdyttelemään.
Parvekkeella voi jäähdyttää kinkun tai sitten ulkona. Vie kinkku maahan ja hae jäähtyneenä seuraavana päivänä.
Vierailija kirjoitti:
Parvekkeella voi jäähdyttää kinkun tai sitten ulkona. Vie kinkku maahan ja hae jäähtyneenä seuraavana päivänä.
Lieneekö edes luuta jäljellä kun senkin vie joku koira
Pesuvatiin muovipussillinen lunta ja kinkku päälle köllöttämään. Tai viet kinkun pesuvadissa parkkipaikalle kylmään autoon. Oletus kun on että sinulla ei siis ole parveketta, kuistia, terassia tai vastaavaa minne voisit laittaa jäähtymään.
Laske huoneenlämpö alle 10 asteeseen. Pärjäät kinkun jähtymisen ajan villapaidassa ja pipo päässä.
No aatteleppa iha ite missä sen jäähdyttäis, jos ulos ei voi viedä....