Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isän "epänormaali" suhde 16v tyttäreensä pilaa avoliittomme?

Todella kyllästynyt
07.06.2019 |

Tämä on ainoa paikka minne voin kirjoittaa nimettömänä, tästä minua kalvavasta ongelmasta, joten toivon asiallisia vastauksia. Asumme avoliitossa uusperheessä, jossa on lapsia ikä vuosilta 10-18v. Miehelläni on 16v tytär, johon hänellä on mielestäni jotenkin omituinen suhde. Tai sanotaanko näin, että kun tytär on paikalla, mies ei osoita minulle MITÄÄN hellyyden merkkejä, ei edes puhu minulle. On ikään kuin minua ei olisi olemassakaan. Tämä ärsyttää minua suunnattomasti, joka sitten näkyy ulospäinkin, ja tästä johtuen mes vielä vähemmän huomioi minua. Tämä taas aiheuttaa lisää ärsytystä minussa, ja lopputulos on se, että ne viikot kun tämä 16v tytär on kotona, emme puhu toisillemme, emme huomioi toisiamme mitenkään, olemme kuin ilmaa. Tällä 16v tytärellä ei ole juurikaan ikinä ollut tyttökavereita, ainoastaan poikia. Nyt näyttää ettei hänellä ole enää näitä poikiakaan kavereina, vaan hän on kaikki päivät ja illat kotona, isin kainalossa tietenkin. Isänsä on hänelle niin paras kaveri kuin tietenkin isä. Isi , isi, isi. Kun isi on paikalla, tytär änkeää hänen seuraansa ihan kokoajan, ja pyytää isiään hänen kanssaan joka paikkaan. Tämä tytär ESITTÄÄ jotain roolia kun isi on paikalla, hän lässyttää isilleen kuin pikkulapsi ja esim. nuohoaa lattialla koiramme kanssa, kenestä hän ei todellakaan ole pätkääkään kiinnostunut kun isi ei ole paikalla. Tiedän että minun pitäisi aikuisena vaan kestää, ja olen hakenu jo ulkopuolista apua näihin omiin vaikeisiin tunteisiini. Olen myös puhunut miehelleni siitä, miten minua todellakin loukkaa , kun hän ei kiinnitä minuun mitään huomiota silloin kun tytär on kotona. En voi käsittää miksi. Pelkääkö mies jotenkin näyttää tunteitaan minulle kun tytär on läsnä? He saunovat ja suihkuttelevat yhdessä jne, minun kanssani mies ei tätä tee. He juttelevat, nauravat, löhöävät sohvalla toisiaan silitellen ja ovat kuin mikäkin parisuhteessa oleva pari. Siis vähän jo ällöttää mutta tiedän ettei siinä ole mitään seksuaalista takana. Mielestäni suhde ei kuitenkaan ole ihan terve heidän välillään, ja olen varmaan tosi itsekäs kun mielestäni minullekin kuuluisi osoittaa huomiota välillä. Minä pyykkään, teen ruoat ja siivoan kuitenkin kokoajan kaikkien sotkut.

Olen todella vakavasti miettinyt kokoajan enemmän ja enemmän eroamista, mutta se olisi todella kova paikka myös omilleni lapsilleni itseni lisäksi, koska rakastan miestäni. En vaan enää meinaa kestää tätä hylkimistä ja sitä että katson vieresä kun mies pitää hauskaa tyttärensä kanssa. Ymmärrän että lapset ovat aina ykkösiä mutta joku raja sentään.

Kommentit (767)

Vierailija
761/767 |
20.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en jotenkin ymmärrä näissä uusperhekuvioissa jos on monta lasta esim neljä, miten siinä on edes aikaa seurusteluun. Ja miksi jokaisen seurustelukumppanin kanssa pitää tehdä lapsi? 

Vierailija
762/767 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoiselta touhulta kuulostaa kyllä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/767 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitus on jo tehty vuonna -19.

kurkistin onko ap kertonut kuulumisia.

Vierailija
764/767 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä pidä enää normaalina että 16 vuotias tyttö saunoo ja suihkuttelee isänsä kanssa. Ei tuo ole tervettä kummaltakaan

Kyllä nyt isin pitää käydä tyttären alakerta pesemässä - mikäs barbaari sinä olet??

Vierailija
765/767 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitus on jo tehty vuonna -19.

kurkistin onko ap kertonut kuulumisia.

Taidat olla AP itse etkä ole parempaa provoa tämän jälkeen keksinyt :I

Vierailija
766/767 |
03.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa...kun nämä uusperhekuviot on ihan omia valintoja ja tämä terapoitava paska on sitten itse elämään hommattu. Asukaa nyt erillään ainakin siihen asti kun lapset on maailmalla. Mikä siinä on, että  ihminen ei pysty yhtään olemaan itsenäisesti.

Vierailija
767/767 |
07.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä jotkut naisetkin pitävät poikaansa kuin miesystävää. Yleensä näillä naisilla ei ole miestä. Jos poika saa jonkun tyttö kaverin, sellaiset naiset yleensä kiusaavat niitä. 

Missä tämmöistä on? En ole kuunaan kuullut! 

Minun lukiokaverin poikaystävä oli tämmöinen. Äiti oli sitä mieltä, ettei pojan kannata tehdä töitä tai muuttaa omilleen, kun äidinkin luona voi asua. En tiedä miten suhtautui kaveriini, mutta aika omistushaluista on estää oman lapsen itsenäistyminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kahdeksan