Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isän "epänormaali" suhde 16v tyttäreensä pilaa avoliittomme?

Todella kyllästynyt
07.06.2019 |

Tämä on ainoa paikka minne voin kirjoittaa nimettömänä, tästä minua kalvavasta ongelmasta, joten toivon asiallisia vastauksia. Asumme avoliitossa uusperheessä, jossa on lapsia ikä vuosilta 10-18v. Miehelläni on 16v tytär, johon hänellä on mielestäni jotenkin omituinen suhde. Tai sanotaanko näin, että kun tytär on paikalla, mies ei osoita minulle MITÄÄN hellyyden merkkejä, ei edes puhu minulle. On ikään kuin minua ei olisi olemassakaan. Tämä ärsyttää minua suunnattomasti, joka sitten näkyy ulospäinkin, ja tästä johtuen mes vielä vähemmän huomioi minua. Tämä taas aiheuttaa lisää ärsytystä minussa, ja lopputulos on se, että ne viikot kun tämä 16v tytär on kotona, emme puhu toisillemme, emme huomioi toisiamme mitenkään, olemme kuin ilmaa. Tällä 16v tytärellä ei ole juurikaan ikinä ollut tyttökavereita, ainoastaan poikia. Nyt näyttää ettei hänellä ole enää näitä poikiakaan kavereina, vaan hän on kaikki päivät ja illat kotona, isin kainalossa tietenkin. Isänsä on hänelle niin paras kaveri kuin tietenkin isä. Isi , isi, isi. Kun isi on paikalla, tytär änkeää hänen seuraansa ihan kokoajan, ja pyytää isiään hänen kanssaan joka paikkaan. Tämä tytär ESITTÄÄ jotain roolia kun isi on paikalla, hän lässyttää isilleen kuin pikkulapsi ja esim. nuohoaa lattialla koiramme kanssa, kenestä hän ei todellakaan ole pätkääkään kiinnostunut kun isi ei ole paikalla. Tiedän että minun pitäisi aikuisena vaan kestää, ja olen hakenu jo ulkopuolista apua näihin omiin vaikeisiin tunteisiini. Olen myös puhunut miehelleni siitä, miten minua todellakin loukkaa , kun hän ei kiinnitä minuun mitään huomiota silloin kun tytär on kotona. En voi käsittää miksi. Pelkääkö mies jotenkin näyttää tunteitaan minulle kun tytär on läsnä? He saunovat ja suihkuttelevat yhdessä jne, minun kanssani mies ei tätä tee. He juttelevat, nauravat, löhöävät sohvalla toisiaan silitellen ja ovat kuin mikäkin parisuhteessa oleva pari. Siis vähän jo ällöttää mutta tiedän ettei siinä ole mitään seksuaalista takana. Mielestäni suhde ei kuitenkaan ole ihan terve heidän välillään, ja olen varmaan tosi itsekäs kun mielestäni minullekin kuuluisi osoittaa huomiota välillä. Minä pyykkään, teen ruoat ja siivoan kuitenkin kokoajan kaikkien sotkut.

Olen todella vakavasti miettinyt kokoajan enemmän ja enemmän eroamista, mutta se olisi todella kova paikka myös omilleni lapsilleni itseni lisäksi, koska rakastan miestäni. En vaan enää meinaa kestää tätä hylkimistä ja sitä että katson vieresä kun mies pitää hauskaa tyttärensä kanssa. Ymmärrän että lapset ovat aina ykkösiä mutta joku raja sentään.

Kommentit (767)

Vierailija
341/767 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, mites teidän seksielämä? Onko sitä? 

Ihan sairasta touhua. Mietin, että onko se tyttö aivan täysillä järjillä? Ettei isä vaan käyttäisi tyttöä hyväksi? 

Vierailija
342/767 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei puolustelijat. Vaikka tuossa ei olisi mitään sairasta, niin mihin on unohtunut se, että uusperheessä kaikkia lapsia pitää kohdella samoin? Nyt onkin ihan ok ja normaalia, että isä kiehnää yhden lapsen kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/767 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ap tajua, miksi ihmeessä teet lähes yksin kotityöt taloudessa, jossa on monta isoa lasta? Lapset voivat osallistua ja ennen kaikkea miehen pitää osallistua enemmän. Seuraavan kerran, kun isä ja tytär aloittavat sohvalla hipsuttelun, ilmoita, että sulla on menoa, te kaksi varmaan laitatte tänään vuorostanne ruuan tms.

Vierailija
344/767 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja monelle on ihan ok, että tämä äiti passaa ja siivoaa yksin?

Onko teillä puolustelijoilla niin, että 16-vuotiaan tai ylipäätään teinin ei tarvitse osallistua kotitöihin?

Ei ainakaan mikään hyvä oppi teinin omaa elämää ajatellen.

Oppii, että äiti on ilmainen piika ja häneen ei edes tarvitse kiinnittää mitään huomiota.

Ja jos vastaatte, että tietenkin tarvii osallistua, niin miksei sitten tämän tytön, josta nyt on kyse.

Vierailija
345/767 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen julkinen esileikki sohvalla on todella ällöttävää. Mikseivät mene muualle peuhaamaan ja hinkkaamaan. Vai asutteko jossain yksiössä?

Vierailija
346/767 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

YÖKS!

Vierailija
347/767 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär saattaa olla lievästi kehitysvammainen. Ei terve kuitenkaan. En usko insestiin, mutta muuten sairasta.

Vierailija
348/767 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten ihmeessä haluat kasvattaa omat lapsesi tuollaisessa myrkyllisessä ilmapiirissä?

Vierailija
349/767 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieleltäsi häiriytynyt olet . Hanki ammattiapua.

Itse ole jos mielestäsi isä ja 16v. tytär käy suihkussa ihan sairasta ja ällöttävää.

Itse olet sairas ja ällöttävä!

Vierailija
350/767 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tytär saattaa olla lievästi kehitysvammainen. Ei terve kuitenkaan. En usko insestiin, mutta muuten sairasta.

Miksei kehitysvammaisella saisi olla seksielämää?

Vierailija
351/767 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuosta pitäisi ilmoittaa jollekin jos isä saunoo ja käy suihkussa 16 v tyttären kanssa. Taitaa olla rikos.

Vierailija
352/767 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä tiedän yhden tällaisen " saunojaparin" Helsingistä. Olen itse saanut kuulla olevani epänornaali ja estynyt kun joskus asiaa hienotunteisesti ihmettelin..

Vierailija
353/767 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse edes yrittäisi selvittää enää asioita, jos miehen suhtautuminen on ollut ap:n kertoman mukaista. Kaikessa hiljaisuudessa katsoisin itselleni ja omille lapsilleni asunnon (tässä tilanteessa esim. väliaikainenkin asunto tulisi kyseeseen) ja pyytäisin ystäviäni tms. auttamaan nopeassa ja rivakassa muutossa, esim. miehen työpäivän aikana. Ja jättäisin lapun pöydälle, johon olisin kirjoittanut tyyliin "Nyt saatte nauttia tyttäresi kanssa vain toisistanne :)" 

HYI HELVETTI! 

... miten edes pystyt tollasen kanssa harrastamaan seksiä tai elämään normaalia elämää? Todellakin veisin omat lapseni turvaan ja nopeasti. Ja itseni myös. 

Vierailija
354/767 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei kehitysvammaisella saisi olla seksielämää?

Saa muttei isänsä kanssa.

Vierailija
355/767 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö on jo oppinut kierouden aakkoset, hän tietää mistä narusta vetää pyörittääkseen koko maailmaa. Se vaan, että korkeelta tulee putoomaan siinä vaiheessa, kun iskä ei enää riitä. Ukko pitää tyttöä vielä lapsena (ja tuntee huonoa omaatuntoa perheen hajoamisesta), tyttö ukkoa miehenä jonka kanssa harjoitella manipulointia.

Vierailija
356/767 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tuosta pitäisi ilmoittaa jollekin jos isä saunoo ja käy suihkussa 16 v tyttären kanssa. Taitaa olla rikos.

Oletko tosissasi?

Vierailija
357/767 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä apn mies elää uudelleen nuoruuttaan, jolloin hän siitti tuon tyttärensä. Tytär voi muistuttaa äitiään 16-vuotiaana, jonka ikäisenä tuo hinkkaaminen ja hankaaminen sohvalla on normaalimpaa toimintaa ja selittää tuollaisen käytöksen.

Vierailija
358/767 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 16 v kanssa käydä yhdessä suihkussa ja saunassa. Selvä provoo.

Vierailija
359/767 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ap sinäkin olet vähän sairas, kun siedät noin sairasta käyttäytymistä.

Vierailija
360/767 |
07.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä (nelikymppinen mies) tykkäsi saunoa kahdestaan äitinsä kanssa ihan aikuisenakin. Kaupungissa siis, kerrostaloasunnon pikkuisessa sähkösaunassa.

Joskus kun mentiin mökille niin, että siellä oli vaan miehen iskä, joka oli menossa saunaan, niin kysyin exältäni, että etkö meinaa mennä isäsi seuraksi saunaan, niin hän oli ihan että "hyi s.tna, en tietenkään mene".

Että sillai.