Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako nainen olla rannalla yläosattomissa?

Vierailija
06.06.2019 |

Helsingissä ollaan järjestämässä lauantaina tissiflashmob tapahtuma yläosattomuuden puolesta.

Saako nainen olla rannalla yläosattomissa?

Vaihtoehdot

Kommentit (512)

Vierailija
41/512 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä ole mikään feministi juttu jossa ajetaan naisten oikeuksia, vaan tämä on naiset vastaan naiset. Osa naisista haluaa näyttää tissinsä kaikille ja osa naisista taas kokee sen loukkaavana.

Mitä/ketä se loukkaa? Näkee naiset toistensa rintoja uimahallissakin.

Vierailija
42/512 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne teidän utareet niin hyviltä näytä kuin kuvittelette. Julkisella paikalla täytyisi ajatella niitä kanssaihmisiäkin eikä pelkästään minä, minä minua ja oikeutta esitellä minun tissejä. Mitä saatte siitä, että pervot hyypiöt käyttää ja tulee häiritsemään kaikkia muitakin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/512 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat vaatetussäännöt uimarannalla sekä miehille että naisille minusta. Eikä ne lapset muuten naisten rintoja pelästy, saati jää tuijottelemaan, jollei heille opeteta että niitä pitäisi kauhistua. Lapsilla on, varsinkin suomalaiseen saunakulttuuriin tottuneilla, luontaisesti mutkattomampi suhtautuminen yläosattomuuteen ja jopa alastomuuteen kuin mitä monilla aikuisilla.

Henkilökohtaisesti käytän rannalla joko uimapukua tai sortseja ja hihatonta toppia, mutta en katso tarpeelliseksi alkaa kontrolloimaan muiden pukeutumista, kunhan alaosat pysyy päällä kaikilla.

Huomaatko puheissasi mitään ristiriitaa? Jokaisella on joku oma raja. Itse mielummin taas pitäisi yläosat pakollisina, sillä koen niiden näkemisen enemmän häiritsevänä kuin alaosien. Voisko vaikka miehet peittää alaosansa ja naiset yläosan? Niin ois kaikki pahimmat ulokkeet piilossa..

Vierailija
44/512 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin naisena koen toisten naisten yläosattomuuden loukkaavana, enkä halua mieheni seurassa hänen "joutuvan" kanssani näkemään toisia tissejä. Se alentaa omaa naiseuttani.

Huonossa itsetunnossasi haluat kontrolloida muiden pukeutumista? Miksi et itse ota rintoja esille jos koet, että miehelläsi on tarvetta sellaisia nähdä?

Vierailija
45/512 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M_38 kirjoitti:

Tavallisella rannalla näky olisi häiritsevä. Lapsetkin kyselisivät.

En halua nähdä näkökentässäni yläosattomia naisia tavallisella uimarannalla.

Ongelma lapsille vastaamisessa on?

Kyllähän lapselle tosiaan voi kertoa, että tuokin lut#ka on siinä tissejään esittelemässä. Se on sitä mainostusta.

Vierailija
46/512 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti saavat olla! 81 v. tätini oli ihan järkyttynyt siitä miten naisten yläosattomuus voi olla ongelma Suomessa vuonna 2019!

Vierailija
47/512 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä "riippuu" jokaisen naisen omasta harkinnasta. Ovatko rintani sellaiset, että ne miellyttävät esteettisesti kanssaihmisiä?

Vierailija
48/512 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne teidän utareet niin hyviltä näytä kuin kuvittelette. Julkisella paikalla täytyisi ajatella niitä kanssaihmisiäkin eikä pelkästään minä, minä minua ja oikeutta esitellä minun tissejä. Mitä saatte siitä, että pervot hyypiöt käyttää ja tulee häiritsemään kaikkia muitakin?

Mitä sitten? Ei kaikkien päät, mahat ja reidetkään näytä kivalta? Katso muualle. Pystytkö käymään uimahallissakaan?

Vierailija
49/512 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M_38 kirjoitti:

"isi miks tolla naisella on niin isot tissit isi?"  tai "miks tolla tädillä on hassut tissit?" tai "Miks meidän äidin tissit ei oo yhtään niinku tolla????" Jne. Kiva sitten niihin alkaa vastailemaan...

Vierailija
50/512 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samat vaatetussäännöt uimarannalla sekä miehille että naisille minusta. Eikä ne lapset muuten naisten rintoja pelästy, saati jää tuijottelemaan, jollei heille opeteta että niitä pitäisi kauhistua. Lapsilla on, varsinkin suomalaiseen saunakulttuuriin tottuneilla, luontaisesti mutkattomampi suhtautuminen yläosattomuuteen ja jopa alastomuuteen kuin mitä monilla aikuisilla.

Henkilökohtaisesti käytän rannalla joko uimapukua tai sortseja ja hihatonta toppia, mutta en katso tarpeelliseksi alkaa kontrolloimaan muiden pukeutumista, kunhan alaosat pysyy päällä kaikilla.

Huomaatko puheissasi mitään ristiriitaa? Jokaisella on joku oma raja. Itse mielummin taas pitäisi yläosat pakollisina, sillä koen niiden näkemisen enemmän häiritsevänä kuin alaosien. Voisko vaikka miehet peittää alaosansa ja naiset yläosan? Niin ois kaikki pahimmat ulokkeet piilossa..

Sinusta sellainen normaali naisen tumma karvakolmio haaruksissa ei ole "mikään uloke"  vaan se saisi näkyä? Vaikka se on sukuelinalue. Rinnat sen sijaan pitää peittää, koska syy xx?

Vierailija
51/512 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sharian juurtuminen Suomeen ratkaisee pian tämänkin ongelman.

Vierailija
52/512 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M_38 kirjoitti:

Mitä ne lapser kyselisivät ja etkö kykenisi heidän kanssaan puhumaan asiasta? Lapsilla nyt on tapana kysellä asioista ja ei siinä pitäs olla mitään omituista aikuiselle.

Vierailija
53/512 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa, mutta nyt tosiaan mietityttää, kun nämä uusasukkaat ei pysty hillitsemään itseään

Vierailija
54/512 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin naisena koen toisten naisten yläosattomuuden loukkaavana, enkä halua mieheni seurassa hänen "joutuvan" kanssani näkemään toisia tissejä. Se alentaa omaa naiseuttani.

Huonossa itsetunnossasi haluat kontrolloida muiden pukeutumista? Miksi et itse ota rintoja esille jos koet, että miehelläsi on tarvetta sellaisia nähdä?

Ja tämäkin kommentti osoittaa miten tietyille ihmisille se oma mielipide on tärkein. Muita kanssaihmisiä ei tarvitse huomioida. Kaikki nyt ei vaan halua nähdä vieraiden ihmisten intiimiksi tarkoitettuja eroottisia paikkoja. Kotonaan jokainen voi hyppiä vaikka täysin alasti. Mikä siinä tissien esittelyssä sinua niin kovin kiehtoo?

Vierailija
55/512 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M_38 kirjoitti:

Kyllähän lapselle tosiaan voi kertoa, että tuokin lut#ka on siinä tissejään esittelemässä. Se on sitä mainostusta.

Ei sun lapsella ole mitään toivoa muutenkaan kun joutuu seurassasi kasvamaan. Ihan sama mitä sanot sille, parempi varmaan mennä tynnyriin kasvamaan koko perheen.

Vierailija
56/512 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinusta sellainen normaali naisen tumma karvakolmio haaruksissa ei ole "mikään uloke"  vaan se saisi näkyä? Vaikka se on sukuelinalue. Rinnat sen sijaan pitää peittää, koska syy xx?

No jos kasvaa karvat, niin eihän sitä koko tuheroa edes näy(ja jos näkyisikin, niin sehän on pelkkä viiva vain), joten missä ongelma?...naisen tisseissä taas harvemmin kasvaa niin paljon karvoja että peittyisivät. Miehillä taas voi peittiäkin :)

Vierailija
57/512 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sharian juurtuminen Suomeen ratkaisee pian tämänkin ongelman.

Sitten on helppo elää, kun on selvät säännöt ja kiellot, joita myös valvotaan.

Vierailija
58/512 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tämäkin kommentti osoittaa miten tietyille ihmisille se oma mielipide on tärkein. Muita kanssaihmisiä ei tarvitse huomioida. Kaikki nyt ei vaan halua nähdä vieraiden ihmisten intiimiksi tarkoitettuja eroottisia paikkoja. Kotonaan jokainen voi hyppiä vaikka täysin alasti. Mikä siinä tissien esittelyssä sinua niin kovin kiehtoo?

Jää sinä kotiisi hyppimään ja anna muiden ihmisten elää miten haluavat.

Vierailija
59/512 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tämän hetkinen tottumus peittää genitaalit ja tissit on varsin ok. Seuraava askel on nimittäin se, ettei ole kuin nudistirantoja. Niitä taas on jo heille, jotka haluavat näyttää enemmän paljasta pintaa.

Eihän lapsetkaan ui rannalla alasti (ainakaan kovin isot). Miksi emme näe sitä lapsuuden (vert. naiseuden) rajoittamisena ja sortona? Vai onko tässä sittenkään kyse sorrosta? Vai vain jostain vinksahtaneesta ideologiasta? Tai ideologiaksi verhoillusta perversiosta, sitäkin se voi olla, huomionhalua? Koska rinnat eivät ole mikään neutraali ruumiinosa, muutenhan paidatta oltaisiin luonnollisesti muuallakin kuin rannalla, esim. piknikillä puistossa. Ai kannatetaan? No sitten.

Itse puen edelleen yläosan ja samoin lapseni. Ihan kivaa on yleisellä rannalla bikineissä.

-Nainen

Vierailija
60/512 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M_38 kirjoitti:

"isi miks tolla naisella on niin isot tissit isi?"  tai "miks tolla tädillä on hassut tissit?" tai "Miks meidän äidin tissit ei oo yhtään niinku tolla????" Jne. Kiva sitten niihin alkaa vastailemaan...

Minusta ainakin on ihan kiva koska on ERINOMAISEN tärkeää kertoa lapsille kuinka jokainen on erilainen. Jollakin naisella ei ole toista tissiä ollenkaan! Kiherrätkö sinä kainaloosi kuin teini etkä osaa lapsille kertoa mitä kaikkea maailmassa on?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi