Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako nainen olla rannalla yläosattomissa?

Vierailija
06.06.2019 |

Helsingissä ollaan järjestämässä lauantaina tissiflashmob tapahtuma yläosattomuuden puolesta.

Saako nainen olla rannalla yläosattomissa?

Vaihtoehdot

Kommentit (567)

Vierailija
561/567 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä menisin mielummin perse paljaana, jos pitäs valita.

Jotenkin rinnat on niin intiimi ja seksuaalinen asia, usein myös eniten miesten arvostelevan silmän alla. 

Takapuoli ei ole niin paha, se on vaan takapuoli. Sukupuolielin on kuitenkin aika hyvin piilossa jalkojen välissä. 

Vierailija
562/567 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha tästä on jauhaa. Aion jatkossakin ihan itse päättää mitä rannalla käytän. Alaosa tietenkin peitettävä, koska sukuelinten esittely olisi rikos. Rinnat ei ole kummallakaan sukupuolella sukuelin, eikä niiden paljaana oloa tule paheksua eikä heittäytyä idiootiksi sen takia.

Pidin aiemmin julkista imettämistä vähän ällöttävänä, mutta olen harrastuksessa tottunut siihen eikä se enää herätä minkäänlaista tunnetta.

Siihen tarkoitukseen laajentuneet hikirauhaset on, eikä typerien poikasten runkkaamista varten.

Ootko sä siis se mamma, joka keskellä katua nappasi paidan pois ja tissit paljaaksi ja vasta sitten alkoi penkoa vauvaa vaunuista? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/567 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkä hiton takia sitä alaosaakaan sitten tarvii enää pitää? Muodon vuoksi?

Vierailija
564/567 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No minkä hiton takia sitä alaosaakaan sitten tarvii enää pitää? Muodon vuoksi?

Rinnat eivät ole sukuelin, jos tulee yllätyksenä.

Vierailija
565/567 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai saa. Mielestäni yläosattomuus on tosin mautonta, mutta se ei ole tarpeeksi hyvä syy kieltää ihmisiltä yläosattomuutta.

Jos naisilta kielletään yläosattomuus jopa rannoilta niin VAADIN että ne paidattomat ukot kaupungilta viedään putkaan, heti.

Jos naiset haluavat kieltää toisilta naisilta yläosattomuuden, niin se on heidän ongelmansa, ei miesten. 

Minun puolesta yläosattomuuden voi kieltää kaikkialla ikuisesti, jos ei tarvitse katsoa paljaita mahoja keskellä kaupunkia. Kuin elettäisiin jossain metsässä.

Vierailija
566/567 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Turha tästä on jauhaa. Aion jatkossakin ihan itse päättää mitä rannalla käytän. Alaosa tietenkin peitettävä, koska sukuelinten esittely olisi rikos. Rinnat ei ole kummallakaan sukupuolella sukuelin, eikä niiden paljaana oloa tule paheksua eikä heittäytyä idiootiksi sen takia.

Pidin aiemmin julkista imettämistä vähän ällöttävänä, mutta olen harrastuksessa tottunut siihen eikä se enää herätä minkäänlaista tunnetta.

Siihen tarkoitukseen laajentuneet hikirauhaset on, eikä typerien poikasten runkkaamista varten.

Ootko sä siis se mamma, joka keskellä katua nappasi paidan pois ja tissit paljaaksi ja vasta sitten alkoi penkoa vauvaa vaunuista? :D

Hänellä sentään on hyvä syy olla yläosattomissa, toisin kuin kesäukoilla mahoineen

Vierailija
567/567 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä saa (olen nainen), mutta käytännössä huono koska on aina kyttääjämiehiä jotka seksualisoivat näkyä ja pyrkivät iholle. Ulkomaalaiset miehet voi varmaan helpommin tulla tekemään epätoivottua lähentymisyritystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi