Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suolaa kulmakarvoissa?

Suolainen
05.06.2019 |

Minulla on omituinen ongelma. Päivän aikana kulmakarvoihini kertyy ilmeisesti suolaa? Kuulostaa niin oudolta, että kukaan ei varmaan usko, mutta ihan totta.

Aamulla pesen naaman, meikkaan ja lähden töihin. Joka ikinen iltapäivä saan huomata, että kulmakarvoihini on taas ilmestynyt kasa näitä ihmeen kiteitä. Näen ne peilistä (varmasti muutkin ihmiset näkee) ja sormella sitten pyyhkäisen tämä ällöttävän suolamössön pois.

Onko kenelläkään aavistustakaan mistä tämä johtuu ja ennen kaikkea miten tästä pääsee eroon? Pesen kasvoni aamuin illoin, kuorin, kosteutan, olen kokeillut vaihtaa meikkituotteet toisiin, kulmakarvageelit yms. on testattu.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehelläni on samantyylinen ongelma. Hänellä kiteet todellakin ovat hilseen ja rasvan sekoitusta. Ongelmaan on auttanut viljaton dieetti.

Olen myös miettinyt voisiko ruokavaliolla vaikuttaa tähän. Onko miehelläsi ongelma hävinnyt kokonaan viljattomalla?

On. Ja ongelma palaa aina heti takaisin, jos erehtyy syömään jotain viljapitoista. Kaura ei tunnu aiheuttavan ongelmaa.

Vierailija
22/25 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuivunutta ihoa ja hikeä. Mulla oli joskus sama ongelma, lähti jossain vaiheessa itekseen pois.

Olen arvellut, että varmaan jotenkin hikoilen kulmakarvoista niin, että tuota kertyy (outoa sillä en muuten hikoile ihmeemmin), mutta tämä ongelma on ollut jo monta vuotta ja nyt tuntuu vain pahenevan :(

Onko sitä eniten tossa mistä kulmakarvat alkaa? Mulla oli siinä.

Samoin mulla. Ihosta tulee läpi kirkasta nestettä joka kuivuessaan muuttuu valkoiseksi. Mä en juurikaan hikoile, mutta voi liittyä siihen.

Mäkään en paljoa hikoile, joten ihan outoa, että kulmakarvoista sitten näköjään pukkaa extraa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita ideoita?

Vierailija
24/25 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on toisen kulmakarvan vieressä tuollainen kohta, johon ilmestyy aina pieni suolaläntti. Entisellä kumppanilla oli myös. Itse ainakin päättelin siinä kohtaa olevan jonkin harvinaisen aktiivisen hikirauhasen.

Vierailija
25/25 |
06.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli eilen syötyä normaalia enemmän suolaa ja kun tänään hiki valui silmiin, se kirveli niin pirusti. Otsan alue mm. Kainaloiden ohella taitaa olla noita hikirauhaskeskittymiä, eli ei ihme, että suolapaakkuja löytyy kulmista, vaikka tuntuu ettei hiottaikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme