Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suolaa kulmakarvoissa?

Suolainen
05.06.2019 |

Minulla on omituinen ongelma. Päivän aikana kulmakarvoihini kertyy ilmeisesti suolaa? Kuulostaa niin oudolta, että kukaan ei varmaan usko, mutta ihan totta.

Aamulla pesen naaman, meikkaan ja lähden töihin. Joka ikinen iltapäivä saan huomata, että kulmakarvoihini on taas ilmestynyt kasa näitä ihmeen kiteitä. Näen ne peilistä (varmasti muutkin ihmiset näkee) ja sormella sitten pyyhkäisen tämä ällöttävän suolamössön pois.

Onko kenelläkään aavistustakaan mistä tämä johtuu ja ennen kaikkea miten tästä pääsee eroon? Pesen kasvoni aamuin illoin, kuorin, kosteutan, olen kokeillut vaihtaa meikkituotteet toisiin, kulmakarvageelit yms. on testattu.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko maistanut sitä, että tosiaan on suolaa?

Ajattelisin, että on kumminkin hilsettä.

Vierailija
2/25 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuivunutta ihoa ja hikeä. Mulla oli joskus sama ongelma, lähti jossain vaiheessa itekseen pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en ole maistanut, mutta ei näytä ollenkaan hilseeltä. Ovat sellaisia kirkkaita kiteitä.

Vierailija
4/25 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuivunutta ihoa ja hikeä. Mulla oli joskus sama ongelma, lähti jossain vaiheessa itekseen pois.

Olen arvellut, että varmaan jotenkin hikoilen kulmakarvoista niin, että tuota kertyy (outoa sillä en muuten hikoile ihmeemmin), mutta tämä ongelma on ollut jo monta vuotta ja nyt tuntuu vain pahenevan :(

Vierailija
5/25 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen arvellut, että varmaan jotenkin hikoilen kulmakarvoista niin, että tuota kertyy (outoa sillä en muuten hikoile ihmeemmin), mutta tämä ongelma on ollut jo monta vuotta ja nyt tuntuu vain pahenevan :(

Onko sitä eniten tossa mistä kulmakarvat alkaa? Mulla oli siinä.

Vierailija
6/25 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Juurikin siinä kohtaa sitä on eniten

Vierailija
7/25 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap. Täällä kohtalotoverisi. Tarkistan kulmakarvani muutamia kertoja päivässä, pyyhkäisen sormella tai käytän kulmaharjaa. Ei tälle ongelmalle oikein mitään voi.

Vierailija
8/25 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on samantyylinen ongelma. Hänellä kiteet todellakin ovat hilseen ja rasvan sekoitusta. Ongelmaan on auttanut viljaton dieetti.

Vierailija
9/25 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täin munia tippunut päästä?

Vierailija
10/25 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sama vaiva siis kun minulla aiemmin. Mites kulmien kestovärjäys? Kulmakynät on aika tömäkkää tavaraa. :D

Vierailija
11/25 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei ap. Täällä kohtalotoverisi. Tarkistan kulmakarvani muutamia kertoja päivässä, pyyhkäisen sormella tai käytän kulmaharjaa. Ei tälle ongelmalle oikein mitään voi.

Voi ei. Mulla on niin hentoiset kulmakarvat, että tykkään aina meikata niitä vähän, mutta pyyhkiessä ne menee siinä sitten :/

Vierailija
12/25 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täin munia tippunut päästä?

No ei ole 😂

Vierailija
13/25 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ongelma kun urheilen lämpimässä. Koko otsa on ihan täynnä suolakiteitä (juu, olen maistanut, ja suolaa ovat.)

Vierailija
14/25 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talipunkkeja

Vierailija
15/25 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sama vaiva siis kun minulla aiemmin. Mites kulmien kestovärjäys? Kulmakynät on aika tömäkkää tavaraa. :D

Mulla on niin harvat karvat, että kestovärjäys näyttää vain pöljältä. Samasta syystä en ole käyttänyt kulmakyniä vaan enimmäkseen kulmapuutereita tai geelejä.

Vierailija
16/25 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samoin mulla. Ihosta tulee läpi kirkasta nestettä joka kuivuessaan muuttuu valkoiseksi. Mä en juurikaan hikoile, mutta voi liittyä siihen.

Vierailija
17/25 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelläni on samantyylinen ongelma. Hänellä kiteet todellakin ovat hilseen ja rasvan sekoitusta. Ongelmaan on auttanut viljaton dieetti.

Olen myös miettinyt voisiko ruokavaliolla vaikuttaa tähän. Onko miehelläsi ongelma hävinnyt kokonaan viljattomalla?

Vierailija
18/25 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hitsit. Ei sulla tulis mieleen mitään mitä oisit menny muuttamaan? Ruokavalio, kosmetiikka, lääkkeet, jne? Tai huomaatko, että samalla ois tapahtunu jotain muutosta esim. ihon kunnossa?

Vierailija
19/25 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyyyyi 😝

Vierailija
20/25 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyyyyi 😝

Pienestäpä hätkähdit, kun noin yökityttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi