Tunnetko moniakin, jotka ei oikein tee mitään elättääkseen itsensä vaan elävät sosiaalituilla?
Itsesi lisäksi.
Tuleeko olo, ettei systeemi kestä sellaista määrää ihmisiä. Ma mut yliedustettuina.
Kommentit (25)
Ne jotka tunnen ovat yleensä jotenkin sairaita.
Tunnen. Lähibaari on toinen kotini ja siellä on monta sielunsiskoa ja - veljeä.
Olen mukana päivätoiminnassa, jossa on monta kaltaistani, työkyvyttömyyseläkeiläistä ja työtöntä.
Valitettavasti tunnet ja veroistani maksan heidän vuosikymmenten ryyppäämisen ja narkkaamisen. Tämän mahdollistavat sosialistit tulee ampua.
En tunne, sillä ei taida olla heidän kanssaan mitään muuta yhteistä kuin tulonlähde. Tulen pitkästä linjasta kotiäitejä ja se sopisi itsellekin, mutta äitiys on nykyään lain mukaan sukupuoletonta niin ei uskalla. Pitäisi olla joko miehen omistuksessa itse tai pakottaa lapsi miehen omistukseen, molemmat aika isoja riskejä
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti tunnet ja veroistani maksan heidän vuosikymmenten ryyppäämisen ja narkkaamisen. Tämän mahdollistavat sosialistit tulee ampua.
Sellainen viharikos sieltä tiistaiaamuun. Suomi on ihmisoikeusvaltio ja hyvä niin. Menepä vankilaan, hullu.
En tunne, enkä minäkään saa mitään etuuksia, vaikka olen työtön työnhakija. Tosin tämä on työkkärin kanssa sovittu asia. Ei siis ole tarvetta hakea etuuksia, ja jos mahdollisesti saisin, ne perittäisiin melko varmasti jossain vaiheessa takaisin.
M54
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sellainen viharikos sieltä tiistaiaamuun. Suomi on ihmisoikeusvaltio ja hyvä niin. Menepä vankilaan, hullu.
Sosialismihan tässä on viharikos! Se mielisairas aate mahdollistaa loisimisen toisten ponnistelun hedelmillä!
Vierailija kirjoitti:
Kiihottaminen kansanryhmää kohtaan, nettivinkattu.
Asia saattaa liittyä jotenkin etäisesti työnantajiin jotka eivät palkkaa.
Yrittäisit vaikka vaihteeksi purkaa siitä päästä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meneppä töihin laiska.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiihottaminen kansanryhmää kohtaan, nettivinkattu.
Ja punikit ihmettelevät miksi häviävät vaalit ympäri maailmaa.
Päältäpäin vaikea arvailla, eikä sitä voi sanoa jostakin sairaseläkeläisestä että miten jaksaisi olla työeämässä tai että sietäisikö muut edes työkaverina, tiedän yhden tämänsorttisen, mahdoton tapaus käsityksineen, niin vinoutunutta jotta kaikille osapuolille parempi ettei ole työelämässä.
En saa mitään sosiaalietuuksia, en edes asuntotukea vaikka olen eläkkeellä (huom! työeläkkeeni maksaa työeläkeyhtiö jolle olen kantanut rahaa YEL-eläkevakuutuksen muodossa vuosikymmenet), mutta miniäni sairastaa fibromyalgiaa eikä ole työkykyinen, koska häneltä on evätty lääkitys.
Se että ap ja kaltaisensa näkevät kokonaisuudesta aina pelkästään työnhakijapuolen, kertoo selkeästi että kyseessä eivät ole asiasta aidosti huolestuneet tahot vaan kurja kiusaajaparka toteuttamassa ällöttävää taipumustaan.
Vierailija kirjoitti:
Se että ap ja kaltaisensa näkevät kokonaisuudesta aina pelkästään työnhakijapuolen, kertoo selkeästi että kyseessä eivät ole asiasta aidosti huolestuneet tahot vaan kurja kiusaajaparka toteuttamassa ällöttävää taipumustaan.
Punikeiden ulina loppuu kun palkkatyö kielletään ja kaikista tehdään yrittäjiä.
Vierailija kirjoitti:
En tunne, enkä minäkään saa mitään etuuksia, vaikka olen työtön työnhakija. Tosin tämä on työkkärin kanssa sovittu asia. Ei siis ole tarvetta hakea etuuksia, ja jos mahdollisesti saisin, ne perittäisiin melko varmasti jossain vaiheessa takaisin.
M54
Miksi perittäisiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meneppä töihin laiska.
Mene itse, pakkopuuhastelija. Ja koita tehdä jotakin sellaista, joka ei aiheuta enempää ongelmia kuin korjaa niitä (et varmasti pysty)
Tunnen 4 kpl. Kukaan niistä ei mielestäni olisi työkykyinen. Kahdella päihdeongelma ollut jo vuosia vakava, kaksi muuta on selvästi jotenkin "jälkeenjääneitä" eikä meinaa tavallisesta elämästäkään tulla yhtään mitään, saati työstä. Kyllä ne nuorempana erilaisia töitä kokeili, mutta aina tuli yksinkertaisimmistakin töistä potkut, kun ei vaan opi tai on hidas ja huolimaton jne.
En tunne. Ja olisi yksinkertaisesti huonoa käytöstä heiluttaa tässä kohtaa ma mu korttia.
Uskovainen mies