Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minut leimataan oikeistolaiseksi kun en pidä tästä ääriverotuksesta joka kurittaa keskiluokkaa?

Vierailija
05.06.2019 |

Eihän suomessa ole oikeistolaisuutta edes nähty koskaan ja tämä on oikeasti tosi. Suomessa on vain niin umpisosialistinen yhteiskunta, että vähänkin jos koittaa sitä kritisoida niin se katsotaan oikeistolaiseksi.

Kyllä minä veroja mielelläni maksan kun han ne ovat reilut kaikkia kohtaan.

Kommentit (101)

Vierailija
1/101 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on kyllä kiero maa. Keskiluokka jo kustantaa kaiken on pahinta mitä maan päältä löytyy. Täällä ei saisi olla kuin köyhiä ja eliitti.

Vierailija
2/101 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta Viroon. Siellä on unelmasi. Tosin ihmetyttää miksi virolaiset eivät pysy omassa maassaan, vaan haluavat pois onnelasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/101 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanpetturi sä olet

Vierailija
4/101 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap sitten muuttaisit verotusta, kenen pitäisi maksaa enemmän?

Vierailija
5/101 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet äärioikeistolainen tai typerys.

Suomen ansioverotushan ei ole mitenkään äärimmäisen ankara, vaikka ankara onkin. Yritysverotus sen sijaan on eurooppalaisittan melko kevyttä.

Vierailija
6/101 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä. Mitä nyt juttuja lähikaupan kassalla ja tuttavilta on kuunnellut, niin aika moni noista asioista on huolissaan, ja tämä on käsittääkseni demarivoittoista seutua.

Vierailija
7/101 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta Viroon. Siellä on unelmasi. Tosin ihmetyttää miksi virolaiset eivät pysy omassa maassaan, vaan haluavat pois onnelasta.

Tätä juuri tarkoitin. Ei saisi kritisoida yhtään tätä verotusta. Heti alkaa öyhötys tasaverosta. Kai sitä jotain siltä väliltäkin löytyy?

Vierailija
8/101 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen ansioverotushan ei ole mitenkään äärimmäisen ankara, vaikka ankara onkin. Yritysverotus sen sijaan on eurooppalaisittan melko kevyttä.

Kyllä on. Suomessa on reilusti korkeampi veroaste kuin vanhoissa EU maissa tai oecd maissa.

Vierailija
9/101 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole vihervasuri, olet oikeistolainen vihervassari logiikan mukaan

Vierailija
10/101 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vahan totuutta mukaan.

Itse asun UKSsa ja verotus on super halpaa Suomeen verrattuna.

Suomessa jos maksoin tyontekijalle 2000€ sai han kateen 1550€ ja mun piti laskuttaa 5000€

UKssa tekijalle 2000£ , kateen 1700£ lasku 4000£

Voittovero kummassakin 20%, mutta sen jalkeen UKssa kotiutan huomattavasti halvemmalla.

Maksan 1/3 palkkana ka 2/3 osinkona. 100 000£ kateen jaa 80 000£

Suomessa ei paase tuollaiseen palautukseen ellei yritys ole kovin paaomapainoinen.

Mun firmaan  omaisuus 5000£

Vierailija
11/101 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä veroista siis konkreettisesti olet nyt huolissasi?

Olen itse keskituloinen, eikä huoleta mikään.

Vierailija
12/101 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ap sitten muuttaisit verotusta, kenen pitäisi maksaa enemmän?

Laskisin sitä, korotuksia ei näin korkealla veroasteella tarvitse. Poistaisin asuntotuen joka on vain tulonsiirtoa sijoittajille. Yhteiskuntaan tosin tarvittaisiin paljon muitakin muutoksia kun väestö vanhenee. Mitä se tarkalleen olisi on minun vaikea sanoa, mutta verottamista ei voi lisätä loputtomiin, joten ratkaisu on vain keksittävä. - AP

Vierailija
13/101 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Progressio on suomessa Euroopan jyrkimpiä. Se kannustaa parhaiten koulutettuja hyväpalkkaisia lähtemään maasta. Mutta tämäkin on monien mielestä vain positiivista - kuinka kateellinen pitää olla, että kaivaa omaa kuoppaansa kunhan sillä pääsee eroon paremmin menestyvistä?

Vierailija
14/101 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vahan totuutta mukaan.

Itse asun UKSsa ja verotus on super halpaa Suomeen verrattuna.

Suomessa jos maksoin tyontekijalle 2000€ sai han kateen 1550€ ja mun piti laskuttaa 5000€

UKssa tekijalle 2000£ , kateen 1700£ lasku 4000£

Voittovero kummassakin 20%, mutta sen jalkeen UKssa kotiutan huomattavasti halvemmalla.

Maksan 1/3 palkkana ka 2/3 osinkona. 100 000£ kateen jaa 80 000£

Suomessa ei paase tuollaiseen palautukseen ellei yritys ole kovin paaomapainoinen.

Mun firmaan  omaisuus 5000£

Englanti, tuo pikkurikollisten ja katulapsien luvattu maa.

Vierailija
15/101 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huolissani kansalaisten eriarvoistumisesta jonka polttoaineen sekä energian kallistuminen aiheuttaa. Polttoaineen sekä energian verotusta kyllä voi nostaa, mutta samalla pitäisi tehdä muualla helpotuksia jolla näitä kompensoidaan. Ei vähävaraisella ole varaa uuteen autoon joka kuluttaa vähemmän. Uuden lämmitysmuodon hankinta on todella kallista. Miksi tätä ei sitten tueta? - Ap

Vierailija
16/101 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on. Suomessa on reilusti korkeampi veroaste kuin vanhoissa EU maissa tai oecd maissa.

Kokonaisveroaste Suomessa on OECD-maiden kärkeä. Hyvätuloisten ansiotuloverotus on ankarimmasta päästä, vastaavasti pienituloisten verotus on niin olematonta että mm juuri OECD on kehottanut Suomea nostamaan sitä. Näin ei tule koskaan kuitenkaan käymään koska Suomessa on hyvätuloisia niin vähän, ettei poliitikko ole heidän tarpeistaan kiinnostunut, he ovat maalle pelklä rahahana. Pienituloiset ja köyhät ovat valtava äänipotentiaali, joten lupaamalla heille enemmän muiden rahoja, saa vaalivoiton, kuten SDP juuri täpärästi sai.

Vierailija
17/101 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ansiotuloissa pienituloisten verotus on EU-tasoa matalampi ja suurituloisilla merkittävästi korkeampi. Siitä huolimatta täällä jauhetaan eriarvoisuuden kasvusta!

Vierailija
18/101 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saatko keskitulosi Kelasta?

Vierailija
19/101 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos et ole vihervasuri, olet oikeistolainen vihervassari logiikan mukaan

Jep

Omassa ideali yhteiskunnassa olisi 

Koulutus

Tervenhoito

oikeus

Tiesto ja muu tarkea infra

Ilmaisia

Saannot minimiin, eli en olisi vasemmistossa ainamkaan

Vierailija
20/101 |
05.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä ainakin haluaisin suuremman siivun itselleni oman työni korvauksesta kuin nyt saan. Jokaisesta työtunnista vain 38 minuuttia tuo minulle itselleni jotain hyvää.  Tai jos vuosikalenteria ajatelee niin vasta toukokuun 11 päivän jälkeen alan työstäni saamaan palkkaa itselleni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän