Soini aamu-tv:ssä: PS ei enää ole enää sama puolue, se on nykyään oikeistopuolue
Kommentit (67)
Marin sanoi vastikään saman. Kokoomushan on yllättäen liimautunut rasistisen äärioikeistopuolueen kylkeen.
Mitä se luopio siellä taas huutelee?!
Yllättäen Soini, Suomen historian suurin poliittinen ruumis, on YLE:n mielestä sopiva kommentoimaan asiaa kun sai fudut sekä kansalta että kumppaneiltaan.
Sanoi myös että sukupuolia on vain kaksi. Hyvä Timo!
Soini löys hillotolpan niin siinä se. Niin mieli muuttuu
Vierailija kirjoitti:
Luulisi Soinin olevan tyytyväinen, oikeistolainen politiikka pitkällä aikavälillä luo eniten hyvinvointia ihan koko kansalle vs vasemmisto, jonka tavoite on tehdä kaikkien elämästä mahdollisimman kurjaa, paitsi tietysti johdon.
Ai niinkö? Nykyinen hyvinvointiyhteiskunta on vasemmistopuolueiden ansiota. Sosiaaliturva on mielestäsi huono asia?
Vierailija kirjoitti:
Niinhän se on toinen kokoomus.
Näin on, kokoomuksen rasistisiipi.
Anu Partanen hermostui tv:ssä Soinille.
Timo Soini on edelleen häkeltynyt kuinka helppoa ja populistista vasemmistopolitiikka on. Hän nousi vasemmiston sankariksi hajoittaessaan persut. Vappusataset ja muut menee läpi heittämällä ja köyhille riittää lupaus jättämään hyvän mielen.
Oikeiston realismia on se, että lupaukset täytyy myös pitää ja siinä Soini epäonnistui.
Soinin katkeruus on jo niin väsynyttä. Ei Soinia mikään oikeistolaisuus (PS on kaiken lisäksi enemmänkin taloispoliittista keskustaa) oikeasti häiritse. Timppaa vain ottaa koville, kun Persujen menestys ei ollutkaan hänestä mitenkään kiinni.
Muutenkin Soinilla on aina sama MINÄ,MINÄ,MINÄ -jankkaus päällä. Hänen blogi tai "ploki" on paikotellen aivan sekopäistä narsismia täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Se vastaisku vihaiselle naiselle: MIES EI SYNNYTÄ 😂
Joo, oon vihreiden kannattaja mutta Soinilla on välillä järjen ääni.
Vierailija kirjoitti:
Siinähän se varsinainen nazzi onkin, sanoo vihervassu.
Soini poistetaan seuraavaksi aamu tv:stä.
PS vaatii vastikkeellisuutta tuille ym. kokoomuspolitiikkaa. Ihan selkeää oikeistoa.
Soinin PS oli pienipalkkaisten ja pienituloisten asialla
Nykyinen ei.
Itsehän hän käänsi heti takkinsa kun pääsi eduskuntaan ja oli porvari puolueiden per.... nuolija.Turha enään lässyttää.
Perussuomalaiset ovat nykyään se mikä kokoomus oli ennen Kekkosen aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Soini poistetaan seuraavaksi aamu tv:stä.
Ei varmasti. Nykyisin jaksan itsekin seurata kun hän tuo eloa keskusteluun. Ennen oli turhan laimeaa hymistelyä.
(persuja en ole ikinä äänestänyt)
eikös se ole aina ollut sitä: "Oikeiston katsotaan suosivan esimerkiksi konservatiivisia tai perinteisiä arvoja, markkinataloutta, vapaita markkinoita, yksilön valinnanvapautta talouden perustalla, kansallismielisyyttä ja maanpuolustuksen arvostusta." lähde wikipedia https://fi.wikipedia.org/wiki/Oikeisto
Luulisi Soinin olevan tyytyväinen, oikeistolainen politiikka pitkällä aikavälillä luo eniten hyvinvointia ihan koko kansalle vs vasemmisto, jonka tavoite on tehdä kaikkien elämästä mahdollisimman kurjaa, paitsi tietysti johdon.