Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtaudut ihmiseen, joka on pettänyt?

Vierailija
30.05.2019 |

Jos siis itse et ole joutunut pettämisen uhriksi, vaan esim ystävään, joka on pettänyt.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni on tapa pettäjä.joka ikininen kerta kun juo niin pettää miestään jos vain saa joltain ja yleensä saa. Enpä enää lähde hänen kanssaan mihinkään ulos enkä paljoa muutenkaan vietä aikaa. Inhottaa koko ihminen.

Vierailija
2/50 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennakkoluulottomasti, toisin kuin ihmiseen joka koko ajan kyselee ja nyppii muiden virheitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettävät ihmiset rinnastan narsisteihin ja psykopaatteihin.

Koskaan en voisi kaveerata sellaisen ihmisen kanssa, koska moraalimme ja empaattisuutemme olisi liian kaukana toisistaan.

Vierailija
4/50 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla kuin muihinkin ihmisiin.

Vierailija
5/50 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähennän kanssakäymisen minimiin. Ystävät ovat sellaisia joiden kanssa ollaan samalla aaltopituudella, ja minä en ilmeisesti ole koska en ymmärrä miksei edellisesti suhteesta voi erota ensin, jos se kerran on niin epätyydyttävä, että pitää pettää. 

Vierailija
6/50 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäjät ovat alhaisinta sakkia. Jos suhde ei toimi, pitää erota tai yrittää puhua asiat kuntoon.

Vierailija
7/50 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alinta kastia.

Vierailija
8/50 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koskaan en voisi kaveerata sellaisen ihmisen kanssa, koska moraalimme ja empaattisuutemme olisi liian kaukana toisistaan.

Empaattisuutesi ei kuintekin ulotu heihin, joilla on esim. heikko itsetunto tai he ovat henkisestisairaita? Tiedätkö miksi sitä kutsutaan? Itsekorostukseksi.

Vierailija
9/50 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse osallistunut pettämiseen ja mennyt tämän pettäjän kanssa naimisiin. Toisillemme olemme olleet uskollisia yli 30 vuotta. En hyväksy pettämistä, mutta siihenkin ihmiset joskus sortuu. Ei ole minun asiani hyväksyä tai tuomita pettäjiä. Keskityn omiin asioihini.

Vierailija
10/50 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viilennän välit. Jos ihminen niiiin vähän osaa ajatella toisen näkökulmaa, oman valitsemansa kumppanin, niin ei ole ystävänäkään kummoinen.

Ajattelen itse, että parisuhde on nro 1, miksi muuten olisi suhteessa? Jos pettää niin se on suhteen hyväksikäyttöä ja toisen luottamuksella ja tunteilla pelaamista. Eikö voisi vain erota sitten, eikä leikkiä jännitysleikkiä puolison kustannuksella.

Vierailija
11/50 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Empaattisuutesi ei kuintekin ulotu heihin, joilla on esim. heikko itsetunto tai he ovat henkisestisairaita? Tiedätkö miksi sitä kutsutaan? Itsekorostukseksi.

Heikko itsetuntoko pakottaa pettämään?

Vierailija
12/50 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse osallistunut pettämiseen ja mennyt tämän pettäjän kanssa naimisiin. Toisillemme olemme olleet uskollisia yli 30 vuotta. En hyväksy pettämistä, mutta siihenkin ihmiset joskus sortuu. Ei ole minun asiani hyväksyä tai tuomita pettäjiä. Keskityn omiin asioihini.

Kerran pettäjä, aina pettäjä. Kyllä luonteenlaadun pitää olla kieroutunut, että siihen pystyy.

Vierailija
13/50 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksilönä.

Vierailija
14/50 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on niin löyhämoraalinen, että voi "rakastamalleen" kumppanille tehdä niin, niin tokkopa on kaverisuhteissaan yhtään luotettavampi. Saisi epäilemään.

Tunnen tyyliin yhden pettäneen ihmisen, se asia tuli riideltyä silloin aikanaan. Ollaan ihan ok väleissä, muttei enää mitään sydänystäviä.

Vierailija
15/50 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö pettäjän saada jotain empatiaa?

Vierailija
16/50 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halveksuen. En ole tekemisissä pettäjien kanssa, koska heihin ei voi muissakaan asioissa luottaa. 

Vierailija
17/50 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viilennän välit. Jos ihminen niiiin vähän osaa ajatella toisen näkökulmaa, oman valitsemansa kumppanin, niin ei ole ystävänäkään kummoinen.

Ajattelen itse, että parisuhde on nro 1, miksi muuten olisi suhteessa? Jos pettää niin se on suhteen hyväksikäyttöä ja toisen luottamuksella ja tunteilla pelaamista. Eikö voisi vain erota sitten, eikä leikkiä jännitysleikkiä puolison kustannuksella.

Huvittavinta on tuomita toisten empatiakyvyttömyys samalla kun ollaan itse täysin empatiakyvyttömiä.

Ero sinun ja muiden välillä on se että tuomitsevasi ihmiset eivät tuomitse muita.

Valitsen aina muita tuomitsemattoman, joustavan, ymmärtäväisen ja oppimiskykyisen ihmisen, heidän rikkeet on yhdentekeviä.

Muut tuomitseva ihminen ei opi, oppiminen pysähtyy siihen.

Vierailija
18/50 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran pettäjä, aina pettäjä. Kyllä luonteenlaadun pitää olla kieroutunut, että siihen pystyy.

Ei välttämättä. Tässäkin tapauksessa mieheni suhde veteli viimeisiään. Tiedän tasan varmasti, että miehen ex petti häntä mun kämppiksen kanssa ensin. Kaikki olimme opiskelukavereita. Me aikuistuimme ja toiset jatkoi iloista ja kosteaa opiskelijaelämää paneskrllen ristiin rastiin.

Vierailija
19/50 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huvittavinta on tuomita toisten empatiakyvyttömyys samalla kun ollaan itse täysin empatiakyvyttömiä.

Ero sinun ja muiden välillä on se että tuomitsevasi ihmiset eivät tuomitse muita.

Valitsen aina muita tuomitsemattoman, joustavan, ymmärtäväisen ja oppimiskykyisen ihmisen, heidän rikkeet on yhdentekeviä.

Muut tuomitseva ihminen ei opi, oppiminen pysähtyy siihen.

Mitä empatiaa pettäjä on ansainnut? Pettäminen on oikeasti PERSEESTÄ ja sille on aina joku syy. Jos sitä syytä ei ole uskaltanut kertoa kumppanilleen, tuskin pystyy olemaan kenenkään kanssa parisuhteessa.

Vierailija
20/50 |
30.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Halveksuen. En ole tekemisissä pettäjien kanssa, koska heihin ei voi muissakaan asioissa luottaa. 

Vältän ihmisiä jotka luulevat itse olevansa niin täydellisiä että halveksivat muita. Halveksunta ei yleensä jää vain yhteen ihmisryhmään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän