Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kotitöitä vaimosi tekee?

Vierailija
20.08.2023 |

Mitkä hommat ovat päätyneet vaimon normaaleiksi tehtäviksi?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihana vaimo ja auttaa mua melkein kaikessa.

Vierailija
2/15 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Makaa sohvalla ja kattoo telkkaria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettava kysymys. Ei kai niistä kotitöistä mikään valikoidu vaan kaikkea saa tehdä ihan niin paljon kuin sielu sietää.

Vierailija
4/15 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeestaan kaikki muu paitsi imurointi, pölyjen pyyhintä ja vessan siivous. Ja tekee nuokin jos käskee.

Vierailija
5/15 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken.

Vierailija
6/15 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kaikkea mitä minäkin. Tänään imuroi ja minä pyyhin pölyt (ensi viikolla toisinpäin), sitten tehtiin yhdessä ruokaa, nainen pilkkoi vihannekset ja minä paistelin. Yleensä minä kyllä pilkon. Ikkunanpesu on minun hommia ja lattian moppaus. Viemärin/lattiakaivon kyllä tyhjentää nainen. Sanoisin, että aika tasan tehdään.

Vierailija
7/15 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo totta! Mun mies on täällä!

Kyllähän mä hoidan pyykit, tiskit, lemmikit, ainakin puolet kaupassakäynneistä ja kaiken kierrätyksen. Lisäksi kaiken muunkin jos on pakko.

Aina mun mies jankuttaa, että mä en tee mitään!

Vierailija
8/15 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee juurikaan mitään. Mies tekee lähes kaiken. Joskus harvoin pesen pyykkiä ja imuroin sekä pyyhin pölyt. Mies tekee viikkosiivouksen ja huolehtii keittiön siisteydestä ja astioista.

Vierailija
9/15 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki kotityöt tekee mielellään ja paljon huolellisemmin kuin minä. Tykkää siivota ja organisoida. Kaapitkin tiptop kunnossa. Nyt luulette että on joku hienohelma, mutta hyvin naisellinen nainen on. Kyllä minäkin meillä siivoan, mutta olen paljon suurpiirteisempi.

Vierailija
10/15 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitaa kompostin, tyhjentää keskuspölynimurin, vaihtaa lamput, korjaa kaiken mikä on rikki tai repsottaa, vaihtaa renkaat, huolehtii autoihin liittyvät asiat, tekee polttopuut ja tuo ne sisälle ja keittää mulle aina kahvit kotona ollessaan.

Mä tykkään kokkailusta, kotitöistä ja ne sujuvat ihan itsestään.

Vierailija
11/15 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo käy töissä ja minä hoidan kaiken muun. Johan se töissä käynti riittää yhdelle päivälle.

Vierailija
12/15 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo hoitaa suurimman osan ruokaostoksista, kokkauksista, pyykinpesusta (mustat ja valkoiset). Joskus imuroi keskeltä lattioita pahimmat.

Mä tyhjennän tiskarin, siivoan keittiön tasot ja vessan. Pesen omat värilliset vaatteet ja huolehdin petivaatteiden vaihdosta.

Iän myötä hän on petrannut ja minä laiskistunut. 57v molemmat. Tällä hetkellä tienaan tuplaten mitä hän, aiemmin suunnilleen samatuloisia, vaikuttaneeko se alitajuisesti jotenkin.

Vierailija
13/15 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesee omat pyykkinsä. Siinäpä suunnilleen kaikki.

Vierailija
14/15 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaimo osallistuu siivoukseen, kuorii perunat ja juurekset ruuanlaitosossa. Tyhjentää astianpesukone-ja pyykkikoneen.

Pitää huolen it-laitteiden päivityksistä, huoltaa kaikki liikkumisvälineet.

Paistaa joulukinkun.

Käydään marjassa ja sienessä yhdessä.

Mutta esim. leiponut hän ei ole koskaan, eikä edes osaisi.

Vierailija
15/15 |
20.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä? En anna vaimoni tehdä mitään kotona. Hän käy töissä ja kustantaa kaiken. Saan olla kotona ja edustaa. Siksi hoidan kodin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi