A-studio eilen, Teuvo Hakkarainen keskustelemassa - ei näytä ymmärtävän mitään?
Olipa outoa. Niinistö, Pietikäinen, Heinäluoma ja Pekkarinen joutuivat selittämään asioita kuin pikkulapselle. Ja Hakkarainen vastasi kuin lapsi. Onko Hakkarainen edellytyksiä tehtävien hoitoon? Siis puhun nyt ihan perusedellytyksistä, en kielitaidosta ja muusta. Tuntuu, etyä sehän saadaan hömpsäytettyä EUssa mihin vain, että ei ole kapasiteettia arvioida asioita, lobbarit ja kaikki vievät ihan joka suuntaan. Eikä varmasnkaan pysty työskentelemäänkään siellä.
Mitä Hakkaraisen äönestäjät ajatelivat kun Hakkaraista äänestivät? Kiusata vanhaa miestä?
Kommentit (585)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan Teuvo pärjännyt 8 vuotta eduskunnassakin tekemättä mitään (vahinkoa?) joten ehkä hän sluibailee europarlamentissakin ilman sanottavaa vahinkoa. Mutta rahat menevät hukkaan, sille ei voi mitään.
Tietysti on näkökulma-asia onko eduskunnan pikkukoulukäytäntöjen tiukentuminen hyvä vai huono juttu. Joka tapauksessa Teuvon panos tässä asiassa on kiistatta suuri.
Jokaisessa yhteisössä se heikoin lenkki onnistuu rajoittamaan kaikkien muiden oikeudet ja vapaudet.
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se nyt takuulla ottaa kaaliin Suomen kateellista kansaa, kun joku "tyhmempi ku mä" on päässyt hillotolpalle nauttimaan fyffestä. Vaikka jokaisella olisi samat mahdollisuudet. Monikohan näistä "rahat menee hukkaan"-tyypeistä itse elää joillain tuilla mutta eivät suinkaan koe että itsensä kohdalla menisi raha hukkaan.
Onnea äänioikeudestasi. Toivottavasti kovinkaan moni muu äänestäjä ei ajattele että hän äänestää itseään edustamaan kivan tyypin mahtitukia nauttimaan. Vaikka onhan siinä tietynlainen hauska logiikka, Onko se sitten niin että Hakkarainen toteuttaa edustamiensa henkilöiden unelman helposta rahasta niin kuin tuo edellinen mielipide antaa ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä meillä on poliitikkona elämän kovan koulun käyny juntti, joka ei ole muropakettia enempää lukenut eläissään. Ei mitään käryä mistään eu-asioista.
Mitenkäs hän sitten on siellä ja sinä olet täällä?
Olen eri henkilö mutta kommentoisin sen verran että Suomessa on paljon kouluja käymättömiä fiksuja, osaavia ja ennen kaikkea kommunikointikykyisiä ihmisiä. Miksi persu-ukko haluaa Teuvon, joka käyttäytyy kuin monipuolisesti huono-osainen teini, on mysteeri.
Mun on vaikea ymmärtää, miten joidenkin mielestä on fiksua äänestää itseään tyhmempää henkilöä hoitamaan omaan elämäänsäkin koskettavia asioita. Siis miksi?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhis100 kirjoitti:
Luin ensimmäistä kertaa eläessäni vauva.fi sivustoa ja olen yllättynyt. Minun on annettu ymmärtää, että tämä on lapsellisuuden huippu, mutta keskustelu Hakkaraisesta on paljon korkeatasoisempaa kuin iltapäivälehtien kommentit.
Mitä tulee itse aiheeseen, niin demokratia on puhunut. Ei tässä pidä alentaa edustajaa, ennen kuin hän on päässyt edes toimeen. Vanhoja töppäyksiä voi sen sijaan arvioida vapaasti.Täällähän on ihan parhaat keskustelut, aina.
Kyllähän Hakkaraisen kykeneväisyydestä edustaa Suomea EU:ssa sopii puhua, sillä puolueesta huolimatta hän on niitä harvoja Suomen edustajia siellä. Kyllä mä haluaisin nähdä jonkun pätevämmän tuossa pestissä Hakkaraisen sijaan. Kyllä nyt perussuomalaisissa luulisi olevan ihan normaalejakin tyyppejä, joita ei viina ja naiset vie.
Veikkaan että kuka tahansa tuossa puolueessa olisi pätevämpi kuin Hakkarainen tuohon tehtävään. En ole ikinä nähnyt kenenkään olevan noin pihalla tehtävästä johon on juuri tullut valituksi.
Jonkinlainen "ajokortti" noihinkin tehtäviin tarvittaisiin. Sen jälkeen kansa voisi äänestää osaavista ehdokkaista mieleisensä.
Joo. Ajokortiksi kelpaa vihreiden tai vasemmiston puoluekirja ja sitten kansa saa äänestää näistä ehdokkaista mieleisensä. Se olisi sitä demokratiaa, mitä sillä sanalla nykyisin tarkoitetaan. Eli vihervasemmiston diktatuuria.
Liekkö ne muiden maiden mepit sen kummempia ? Joku italian ökykorruptio poliitikot yms.
Saattaa olla Hakkarainen lähimpänä normaalia kulkijaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää olko niin yli-ihmisiä Hakkaraista kohtaan, koska ette ole sen parempia. Ja uskaltakaa ajatella itsenäisesti, älkääkä olko sellaisia peesailijoita, jossa asetutte sille kannalle, joka on suosituin, vain siksi, jotta saatte tunteen oikeaan joukkoon kuulumisesta.
Eihän tässä Hakkaraista kritisoida, vaan kyseenalaistetaan hänen meppipätevyys.
Ihan samalla tasolla Hakkaraisen meppipätevyys on kuin muidenkin valittujen. Esimerkiksi SDP laittoi aikoinaan Kumpula-Natrin tv-keskusteluun, jonka teemana oli valtion velka. Kun häneltä kysyttiin, paljonko valtiolla on velkaa, ei Kumpula-Natri tiennyt edes suuruusluokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juhis100 kirjoitti:
Luin ensimmäistä kertaa eläessäni vauva.fi sivustoa ja olen yllättynyt. Minun on annettu ymmärtää, että tämä on lapsellisuuden huippu, mutta keskustelu Hakkaraisesta on paljon korkeatasoisempaa kuin iltapäivälehtien kommentit.
Mitä tulee itse aiheeseen, niin demokratia on puhunut. Ei tässä pidä alentaa edustajaa, ennen kuin hän on päässyt edes toimeen. Vanhoja töppäyksiä voi sen sijaan arvioida vapaasti.Täällähän on ihan parhaat keskustelut, aina.
Kyllähän Hakkaraisen kykeneväisyydestä edustaa Suomea EU:ssa sopii puhua, sillä puolueesta huolimatta hän on niitä harvoja Suomen edustajia siellä. Kyllä mä haluaisin nähdä jonkun pätevämmän tuossa pestissä Hakkaraisen sijaan. Kyllä nyt perussuomalaisissa luulisi olevan ihan normaalejakin tyyppejä, joita ei viina ja naiset vie.
Veikkaan että kuka tahansa tuossa puolueessa olisi pätevämpi kuin Hakkarainen tuohon tehtävään. En ole ikinä nähnyt kenenkään olevan noin pihalla tehtävästä johon on juuri tullut valituksi.
Jonkinlainen "ajokortti" noihinkin tehtäviin tarvittaisiin. Sen jälkeen kansa voisi äänestää osaavista ehdokkaista mieleisensä.
Joo. Ajokortiksi kelpaa vihreiden tai vasemmiston puoluekirja ja sitten kansa saa äänestää näistä ehdokkaista mieleisensä. Se olisi sitä demokratiaa, mitä sillä sanalla nykyisin tarkoitetaan. Eli vihervasemmiston diktatuuria.
Miksi pitää pillastua ja uhriutua? Kai sinulla olisi ollut joku oikeasti asiaan liittyvä mielipide? Halusit taas itkeä pienet sorretun persun keskipäivän itkut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se nyt takuulla ottaa kaaliin Suomen kateellista kansaa, kun joku "tyhmempi ku mä" on päässyt hillotolpalle nauttimaan fyffestä. Vaikka jokaisella olisi samat mahdollisuudet. Monikohan näistä "rahat menee hukkaan"-tyypeistä itse elää joillain tuilla mutta eivät suinkaan koe että itsensä kohdalla menisi raha hukkaan.
Onnea äänioikeudestasi. Toivottavasti kovinkaan moni muu äänestäjä ei ajattele että hän äänestää itseään edustamaan kivan tyypin mahtitukia nauttimaan. Vaikka onhan siinä tietynlainen hauska logiikka, Onko se sitten niin että Hakkarainen toteuttaa edustamiensa henkilöiden unelman helposta rahasta niin kuin tuo edellinen mielipide antaa ymmärtää.
Olet todella lapsellinen, jos kuvittelet että ne siellä kansaa olisivat edustamassa. Eiköhän jokainen duuniaan pääasiassa rahan takia tee. Vai miten selität sen, että kansalaisten edun vastaisia lakiesityksistä paukkuu läpi?
Vierailija kirjoitti:
Onhan Teuvo pärjännyt 8 vuotta eduskunnassakin tekemättä mitään (vahinkoa?) joten ehkä hän sluibailee europarlamentissakin ilman sanottavaa vahinkoa. Mutta rahat menevät hukkaan, sille ei voi mitään.
Äänet menevät hukkaan, ei raha. Suomen vaalijärjestelmän mukaan jokainen perussuomalaiselle annettu ääin auttoi Teuvon eu-parlamenttiin. Vaikka äänestitkin sitä asioihin perehtyvää ja yhteistyökykyistä tyyppiä, Teuvon sait. Onko Teuvo parempi kuin ei kukaan, on tietysti mielipidekysymys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet todella lapsellinen, jos kuvittelet että ne siellä kansaa olisivat edustamassa. Eiköhän jokainen duuniaan pääasiassa rahan takia tee. Vai miten selität sen, että kansalaisten edun vastaisia lakiesityksistä paukkuu läpi?
Todella hyvä kysymys. Tähän kannattaa kaikkien yrittää löytää vastaus. Miksi vaikkapa kokoomuksen äänestäjä saa äänelleen vastineen mutta perussuomalaista äänestänyt ei?
Perussuomalaiset pääsivät hallitukseen asti ja tie oli auki taivaaseen asti. Mutta mitä tapahtui? Mitä asiaa se populistipuolue oikeasti olikaan luvannut ajaa? Kuka tietää? Ei kukaan. Kaikille luvataan jotakin ja johtajat pääsevät hillotolpilleen.
Halla-ahokin loppupeleissä tulee väistämään vastuut ja antaa Huhtasaarten ja hörhöjen dominoida. Ja kun kärkiedustajat ovat Hakkaraisia ja Huhtasaaria ei ole mitään asiaa hallitukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ei kannata äänestää ehdokasta siksi että hän vastustaa n.ee.ke.r.ukkoja ja kannattaa oikeistolaista talouspolitiikkaa jos oman elämän kannalta suurin haitta on oikeistolainen ”kyykytys” eikä k.o. ukot? Itse äänestän kokoomusta mutta ihmettelen tätä persujen vihervassariöyhötystä, Perussuomalaiset ja kokoomus ovat monella tavalla hyvin lähellä toisiaan. Persuja äänestävät monet joiden pitäisi oman ajatusmaailmansa nimissä äänestää vihervasemmistoa. Jotenkin tuo populistinen valhe menee heille läpi.
Te olette kaikki Hakkaraisia näiden hillotolpilla notkuvien elitistien silmissä, kuten muukin loppukansa. Ja näkeehän sen, mitä eliitti ajattelee "hakkaraisista".
Vierailija kirjoitti:
Te olette kaikki Hakkaraisia näiden hillotolpilla notkuvien elitistien silmissä, kuten muukin loppukansa. Ja näkeehän sen, mitä eliitti ajattelee "hakkaraisista".
Olen kirjoittanut Hakkaraisesta ja Huhtasaaresta erittäin kriittisesti vain siksi että mielestäni perusduomalaiset ansaitsevat parempaa. Veikkaan että juuri missään ei ole niin fiksua ja sivistynyttä ”kansaa” kuin Suomessa.
Miettii vaikka jotaki Romaniaa, täysin järjetön korruptio rehottaa , eu pumppaa miljardeja rahaa ja kansalainen edelleen saa mitään hyötyä mistään päätöksistä.
taitaa hakkaraisen tikkarin varastelut olla pientä sen maan politiikoihin nähden.
Vierailija kirjoitti:
Miettii vaikka jotaki Romaniaa, täysin järjetön korruptio rehottaa , eu pumppaa miljardeja rahaa ja kansalainen edelleen saa mitään hyötyä mistään päätöksistä.
taitaa hakkaraisen tikkarin varastelut olla pientä sen maan politiikoihin nähden.
Romanian tilanteen vuoksi Suomi ei ansaitse parhaita mahdollisia edustajia, vaan vitsillä lähetetään "hillotolpalle" ukko-äiä. Perussuomalaisten riveissä olisi päteviä, uskottavia poliitikkoja, miksi Hakkarainen?
Vaikka olen perussuomalaisia useissa vaaleissa äänestänyt, niin rehellisyyden nimissä on todettava, että Teukka ui nykyään liian syvissä vesissä. Taitaa ne ulkomailla neuvotellut bisnesdiilit olla toteutettu vanhaan kunnon bilateraalikaupan tyyliin eli juristit on tehneet paperit valmiiksi ja sitten on Teuvo ilmestynyt salkun kanssa paikalle, pistetty nimet paperiin ja ryypätty tolkuttomasti.
Kielitaitoa ei ole, esiintymistaitoa ei ole (vaikuttaa ulospäin ujolta luonteelta), koulutusta ei ole...
Ymmärrän että moni maaseudun ihminen haluaa "oman tyypin" vaikuttamaan yhteiskunnallisiin asioihin, mutta pitäisi ajatella hieman nuoriakin ihmisiä ja sitä millainen tulevaisuus heillä tulee olemaan jos teukat päästetään sähläilemään joka paikkaan.
EU-parlamentissa Suomella on kova työ olla kokoaan suurempi maa. Siellä ei riitä se, että pystyy painamaan nappia saatua ohjetta noudattaen, vaan pitäisi pystyä olemaan vaikuttava verkostoituja joka pystyy saamaan Suomen etua ajavia aloitteita kaikkien agendalle. Äänestäminen tulee olemaan helppoa edelleen myös Suomen eduskunnasta tulleille, mutta ne äänestysohjeet saattavat joillekin edustajille tulla muualta kuin Suomesta. Italian kautta kierrätettynä todennäköisesti.
Tuollainen sikaileva juoppo ei vaikuta mihinkään kansan asiaan.
Tietysti on näkökulma-asia onko eduskunnan pikkukoulukäytäntöjen tiukentuminen hyvä vai huono juttu. Joka tapauksessa Teuvon panos tässä asiassa on kiistatta suuri.