Jos olisin Keskustan kannattajia, minulla olisi mennyt maku Annika Saarikkoon.
Hän petti äänestäjänsä lähtemällä kesken kansanedustajankautensa muihin hommiin. Tätä en olisi sentään uskonut Saarikosta (enkä Keskustasta).
Kommentit (11)
Näin on tehnyt tällä kaudella melko moni muukin kansanedustaja: hallituspuolueista mm. Aura Salla (kok.), Pekka Toveri (kok.) Sebastian Tynkkynen (ps.) ja Anna-Maja Henriksson (rkp.). Ja oppositiosta: Li Andersson (vas.), Jussi Saramo (vas.), Merja Kyllönen (vas.) ja Sanna Marin (sdp.) ainakin tulevat näin äkkiseltään mieleen. Luulen että on vielä paljon enemmänkin, mutta en jaksa alkaa kaivelemaan. Keskustastakin toki Katri Kulmuni on tällä kaudella jo jättänyt eduskunnan ennen Annika Saarikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Ja miten turkulainen kaupunkilainen osais ajaa pohjois-suomen maalaisten asiaa
Asuu Espoossa ja Oripäässä+Brysselissä.
Vierailija kirjoitti:
Näin on tehnyt tällä kaudella melko moni muukin kansanedustaja: hallituspuolueista mm. Aura Salla (kok.), Pekka Toveri (kok.) Sebastian Tynkkynen (ps.) ja Anna-Maja Henriksson (rkp.). Ja oppositiosta: Li Andersson (vas.), Jussi Saramo (vas.), Merja Kyllönen (vas.) ja Sanna Marin (sdp.) ainakin tulevat näin äkkiseltään mieleen. Luulen että on vielä paljon enemmänkin, mutta en jaksa alkaa kaivelemaan. Keskustastakin toki Katri Kulmuni on tällä kaudella jo jättänyt eduskunnan ennen Annika Saarikkoa.
Ohis Kulmuni ei tainnut olla viimeksi edes ehdolla eduskuntaan
Ihan hyvä vaan että siitä kovalla äänellä huutavasta kälättäjästä ja perunasäkistä päästiin.
Katri Kulmuni on politiikan miss Eurooppa.
Vierailija kirjoitti:
Kai Mykkänen ei kestänyt ympäristöministerinä vääntää persujen kanssa ja lähti kotikaupunkiinsa lepäämään johtajaksi.
Sipilä taas oli kova sipilöimään.
Vierailija kirjoitti:
Katri Kulmuni on politiikan miss Eurooppa.
Olisin aina halunnut olla miss Eurooppa.
Ja miten turkulainen kaupunkilainen osais ajaa pohjois-suomen maalaisten asiaa