A-studio eilen, Teuvo Hakkarainen keskustelemassa - ei näytä ymmärtävän mitään?
Olipa outoa. Niinistö, Pietikäinen, Heinäluoma ja Pekkarinen joutuivat selittämään asioita kuin pikkulapselle. Ja Hakkarainen vastasi kuin lapsi. Onko Hakkarainen edellytyksiä tehtävien hoitoon? Siis puhun nyt ihan perusedellytyksistä, en kielitaidosta ja muusta. Tuntuu, etyä sehän saadaan hömpsäytettyä EUssa mihin vain, että ei ole kapasiteettia arvioida asioita, lobbarit ja kaikki vievät ihan joka suuntaan. Eikä varmasnkaan pysty työskentelemäänkään siellä.
Mitä Hakkaraisen äönestäjät ajatelivat kun Hakkaraista äänestivät? Kiusata vanhaa miestä?
Kommentit (585)
ilon määrä jota saadaan teuvon toilailuista: mittaamaton. Jos koskaan on perseilyääneet saanet vastinetta niin nyt.
Persuus vähenisi hurjasti mielenterveystyötä tehostamalla.
Vierailija kirjoitti:
ilon määrä jota saadaan teuvon toilailuista: mittaamaton. Jos koskaan on perseilyääneet saanet vastinetta niin nyt.
Tykkään viihteestä, mutta en kykene vahingoniloon, jota Teuvo ehkä joissakin herättää.
Minä säälin häntä, ja epäilen, että hän ei tuolla kestä.
Teuvon äitiä säälin vielä enemmän. Hän on varmaan kaikkensa tehnyt.
Onko nenänvarsikatseen ja ylimielisyyden pakko liittyä kouluttautuneempien ja harjaantuneempien kollegojen käyttäytymiseen? Ei!
Vierailija kirjoitti:
Älkää olko niin yli-ihmisiä Hakkaraista kohtaan, koska ette ole sen parempia. Ja uskaltakaa ajatella itsenäisesti, älkääkä olko sellaisia peesailijoita, jossa asetutte sille kannalle, joka on suosituin, vain siksi, jotta saatte tunteen oikeaan joukkoon kuulumisesta.
Hän on kansanedustaja ja nyt meppi. Luettelemasi asiat on hyviä yleisohjeita ihmisille, mutta kyllä kansanedustajalta ja varsinkin mepiltä vaaditaan vähän muutakin kui sitä että "ei ole sellainen peesailija".
Esim. minusta ei olisi siihen hommaan, sen verran kuutamolla olen monestakin asiasta, vaikka nyt kun tuollainenkin sinne pääsi, niin mikäjottei, eipä suurta tietotaitoa ilmeisesti vaadi. Sen verran kuitenkin osaan ajatella, etten halua tuonne viisaampien sekaan naureskeltavaksi.
Hakkaraisesta tosiaan tulee mieleen lähinnä Johanna Tukiainen, säälittää molempien kohdalla miten porukka heille nauraa ja itse eivät sitä jotenkin ymmärrä vaan tietentahoten hakeutuvat oikein naureskeltavaksi. Ihmisrauniot :(
Oikeasti huutonaurua. Hakkarainen on niin väärässä paikassa. Jokaisen persun pitäis katsoa tää haastattelu.
Vierailija kirjoitti:
Älkää olko niin yli-ihmisiä Hakkaraista kohtaan, koska ette ole sen parempia. Ja uskaltakaa ajatella itsenäisesti, älkääkä olko sellaisia peesailijoita, jossa asetutte sille kannalle, joka on suosituin, vain siksi, jotta saatte tunteen oikeaan joukkoon kuulumisesta.
Anteeksi nyt, mutta ei ole ylenkatsetta todeta, että on kuunnellut ja opiskellut peruskoulussa, on käynyt lukion ja yliopiston, on hankkinut itselleen tiedolliset valmiudet ja suurella vaivalla treenannut kriittistä ajatteluaan ja toimintaansa niin että omaa kyvyn etsiä tietoa, tarkastella tiedonlähteitä ja muodostaa tietoon perustuva näkemys tämän työn seursuksena. Tämä kaikki siis on vasyinut vuosikausien stanallisen työmäärän ja juuri töstä puutteesta Hakkaraista nyt kritisoidaan. Ei ole kyse titteleistä eikä todistuksista vasn Hakkarsisen puheet ovat sellaisia, että niistä käy ilmi elämänmittainen laiskuus nimrnomaan kriittisen ajattelun kehittämisen ja ylenkatse työkalujen hankinnan suhteen. Hakkarainen näyttää toimivan pelkällä mutulla, ja kun hänestä joltain tuntuu, se riittää hänelle, viis faktoista. Sitä tarkoittaa että Hskkarainen ja kaltaisensa ovat vietävissä, manipuloitavissa ja hömpsäytettävissä kun vain oikea tunnereaktio saadaan tyypille päälle.
Siellä meillä on poliitikkona elämän kovan koulun käyny juntti, joka ei ole muropakettia enempää lukenut eläissään. Ei mitään käryä mistään eu-asioista.
Vierailija kirjoitti:
Hakkarainen pääsi kuitenkin mepiksi. Yrittäkää älyköt samaa.
Teuvo on pelannut kortinssa loppupeleissä hyvin. Ottakaa mallia. Ovela fiksun voittaa.
Onhan Teuvo pärjännyt 8 vuotta eduskunnassakin tekemättä mitään (vahinkoa?) joten ehkä hän sluibailee europarlamentissakin ilman sanottavaa vahinkoa. Mutta rahat menevät hukkaan, sille ei voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti huutonaurua. Hakkarainen on niin väärässä paikassa. Jokaisen persun pitäis katsoa tää haastattelu.
En ole nähnyt haastattelua. Olisi mielenkiintoista nähdä se. Linkki?
Juhis100 kirjoitti:
Luin ensimmäistä kertaa eläessäni vauva.fi sivustoa ja olen yllättynyt. Minun on annettu ymmärtää, että tämä on lapsellisuuden huippu, mutta keskustelu Hakkaraisesta on paljon korkeatasoisempaa kuin iltapäivälehtien kommentit.
Mitä tulee itse aiheeseen, niin demokratia on puhunut. Ei tässä pidä alentaa edustajaa, ennen kuin hän on päässyt edes toimeen. Vanhoja töppäyksiä voi sen sijaan arvioida vapaasti.
Täällähän on ihan parhaat keskustelut, aina.
Kyllähän Hakkaraisen kykeneväisyydestä edustaa Suomea EU:ssa sopii puhua, sillä puolueesta huolimatta hän on niitä harvoja Suomen edustajia siellä. Kyllä mä haluaisin nähdä jonkun pätevämmän tuossa pestissä Hakkaraisen sijaan. Kyllä nyt perussuomalaisissa luulisi olevan ihan normaalejakin tyyppejä, joita ei viina ja naiset vie.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole nähnyt haastattelua. Olisi mielenkiintoista nähdä se. Linkki?[/quote
Areenasta a-studion videoista löytyy
Vierailija kirjoitti:
Juhis100 kirjoitti:
Luin ensimmäistä kertaa eläessäni vauva.fi sivustoa ja olen yllättynyt. Minun on annettu ymmärtää, että tämä on lapsellisuuden huippu, mutta keskustelu Hakkaraisesta on paljon korkeatasoisempaa kuin iltapäivälehtien kommentit.
Mitä tulee itse aiheeseen, niin demokratia on puhunut. Ei tässä pidä alentaa edustajaa, ennen kuin hän on päässyt edes toimeen. Vanhoja töppäyksiä voi sen sijaan arvioida vapaasti.Täällähän on ihan parhaat keskustelut, aina.
Kyllähän Hakkaraisen kykeneväisyydestä edustaa Suomea EU:ssa sopii puhua, sillä puolueesta huolimatta hän on niitä harvoja Suomen edustajia siellä. Kyllä mä haluaisin nähdä jonkun pätevämmän tuossa pestissä Hakkaraisen sijaan. Kyllä nyt perussuomalaisissa luulisi olevan ihan normaalejakin tyyppejä, joita ei viina ja naiset vie.
Veikkaan että kuka tahansa tuossa puolueessa olisi pätevämpi kuin Hakkarainen tuohon tehtävään. En ole ikinä nähnyt kenenkään olevan noin pihalla tehtävästä johon on juuri tullut valituksi.
Jonkinlainen "ajokortti" noihinkin tehtäviin tarvittaisiin. Sen jälkeen kansa voisi äänestää osaavista ehdokkaista mieleisensä.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tässä Hakkaraista kritisoida, vaan kyseenalaistetaan hänen meppipätevyys.
Vierailija kirjoitti:
Siellä meillä on poliitikkona elämän kovan koulun käyny juntti, joka ei ole muropakettia enempää lukenut eläissään. Ei mitään käryä mistään eu-asioista.
Mitenkäs hän sitten on siellä ja sinä olet täällä?
Vierailija kirjoitti:
Etenkin niiden, jotka häntä äänestivät. Ja myös Halla-ahon.
Vierailija kirjoitti:
"Persuna" kyllä vähän ihmettelen, että ihmiset äänestivät Hakkaraista esimerkiksi Raatikaisen sijaan, joka on ollut mm. YK:lla töissä ja puhuu kieliä ranskasta arabiaan. Mutta vaalit ovat puhuneet ja mutinat pois.
Huhtasaari ja Hakkarainen, molemmat puolueen johtohahmoja puheenjohtajistossa joko nyt tai aikaisemmin ja nyt edustavat suomen persuaatetta euroopassa. Persu, edustajasi edustavat sinua ja sen mukaan sinutkin arvioidaan. Olette yksi huhtasaari-hakkaraislauma.
Kyllähän se nyt takuulla ottaa kaaliin Suomen kateellista kansaa, kun joku "tyhmempi ku mä" on päässyt hillotolpalle nauttimaan fyffestä. Vaikka jokaisella olisi samat mahdollisuudet. Monikohan näistä "rahat menee hukkaan"-tyypeistä itse elää joillain tuilla mutta eivät suinkaan koe että itsensä kohdalla menisi raha hukkaan.