Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytin ruman vauvan

Vierailija
26.05.2019 |

Ei ollenkaan sen näköinen kuin olin kuvitellut. Olisin halunnut suloisen isosilmäisen söpöläisen. Nyt sain pikkusilmäisen ja leveänenäisen vaavin.

Opinkohan koskaan pitämään hänen ulkonäöstään. 😕

Kommentit (147)

Vierailija
101/147 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan muu oo pettynyt vauvansa ulkonäköön? Onko kaikki heti sellaisessa hattarapöhnässä että onpas mailman kaunein vauva vaikka oikeasti olis kunnon ruttunaama? Ap

Mä olin hieman järkyttynyt vauvani ulkonäöstä: hänellä oli kasvot kauttaaltaan kihottuman peitossa ja turvonneet. Ei ollut kaunis näky. Myöhemmin selvisi, että hän on allerginen ja altistunut allergeeneille mahassani. Kovin itkuinen oli ekat 1/2 v.

Noh, nykyisin kyseinen vauveli on 190cm pitkä törkeän komea poika, sekä kasvoiltaan että kropaltaan. Toki hänen paras puolensa on empaattinen ja auttavainen luonne. Olen ikionnellinen hänestä ja muista lapsistani. Että ootas vaan 😉

Ei ole, äiteillä on tapana kehua poikiaan komeiksi vaikka nämä ovat kaukana siitä. Jokainen poika on mr finland jos äitiltä kysytään.

Vierailija
102/147 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävetkää kirjoitti:

Hyi että hävettää osan kommentoijien käytös, miksi olette hankkineet lapsia? Luulitteko osa ihan oikeasti että lapsi on syntyessään Angelina jolien näköinen? Hyi että onneksi mun äiti ei ole tuollainen et haukkuu lastensa ulkonäköä! On varmaan ollut kiva aiheuttaa lapselle ulkonäkö paineita, varmaan haukutte ja mollaatte lapsiamme ihan julkisesti rumaksi.

Yleensä kun äiti rakasta lapsiaan ja lapset on toivottuja niin silloin näkee vaan lapsensa söpöyden ja kauneuden

Oma vastasyntynyt näytti kuin olisi nyrkkeilyottelussa ollut. Naama punainen ja turvoksissa, seuraavana päivänä näkyi mustelmat. Nenä oli lytyssä ja silmät näkyi viiruina. Syntyminen on lapselle rankkaa hommaa, totta kai se näkyy ulkonäössä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/147 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnallisuus ja pinnallisuus. Minusta ulkonäölle liikaa painoa antavat ihmiset ovat typeriä.

Vierailija
104/147 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämmöstä toivoin:

https://www.google.com/search?q=vastasyntynyt+vauva&rlz=1C9BKJA_enFI814…

Tämmösen sain:

https://www.mostphotos.com/fi-fi/389672/newborn-baby

Onko lupa olla pettynyt vauvansa ulkonäköön vai onko aihe tabu? Onko pakko kehua kaikille että miten söpö vauva on vaikka sisäisesti ajattelee että en sitten saanut aikaiseksi tän söpömpää vauvaa? Ap

Tuo toivomasi vauvan kuva on muutaman kuukauden ikäisestä, se ei-toivottu vastasyntynyt. 

Vierailija
105/147 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot vauvat on rumempia kuin pienet. Samoin niiden äiteen värkki.

Vierailija
106/147 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvat ovat aina rumia syntyessään,ajan kanssa alkavat muistuttamaan ihmistä

Vierailija
107/147 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nenä menee lyttyyn synnytyksessä ja turvoksissa koko nassu. Kyllä se siitä oikenee :) Omani näytti vanhalta mummolta poskiensa kanssa mutta parin viikon päästä jo ihan eri näköinen. Tosin en ajatellut vauvani olevan ruma silloinkaan,  kutsuimme häntä pikkumummeliksi :)

Vierailija
108/147 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttövauva oli "ruma" syntyessään. Nyt 4-vuotiaana hän kuitenkin on todella nätti. Sen sijaan kaverini maailman söpöimmästä nappisilmäisestä vauvasta ei tullut läheskään niin nättiä.

Vierailija
109/147 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain sektiolla söpön vauvan mutta eipä se muutaman kuukauden iässä enää niin hullun söpö ollut vaan suht mörssäri. Tsemppiä vaan ap, ne muuttuu koko ajan... Kohta sillä on ainakin tasainen sileä vaalea (tai oman etnisen ryhmänsä värinen) iho ja sirommat piirteet ja pulloposket.

Vierailija
110/147 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2/3 mun lapsista oli sellaisia, että piti totutella ulkonäköön, tyttöjä. Yksi (poika) oli kaunis kuin mikä! Tytöt näytti isältään, poika minun suvulta. :D

Ei meidän tytöt mitään kaunottaria ole vieläkään (olen itse kaunis ja sukumme on kaunis), mutta sitäkin enemmän muita avuja, jotka paaaaaaaljon tärkeämpiä. Älykkäitä, taitavia sosiaalisesti, kauniskäytöksisiä, lahjakkaita musiikissa, tunnollisia, ahkeria. Eipä sitä ulkonäköä enää ajattele.

Meillä miehen suvun miehet ovat komeita ja naiset rumia. Omassa suvussani kaikki ovat kauniita. Saimme esikoistytön ja hän näytti aivan isänsä siskolta eli ei-kauniilta. Onneksi tyttö on kasvaessaan muuttunut enemmän oman sukuni naisten näköiseksi. Poika on kuin ilmetty isänsä lapsena ollessaan ja uskon, että hänestä tulee aikuisena yhtä poikkeuksellisen komea kuin isänsäkin.

Vierailija
111/147 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt 28 vuoden aikana yhden kauniin vastasyntyneen, hänen isä ja äiti suomenruotsalaisia, pitkiä, hoikkia, vaaleanruskeat hiukset. Lapsi syntyi ruskeahiuksisena, tuuheatukkaisena. En ole koskaan nähnyt niin runsashiuksista vastasyntynyttä. Hänestäkin tuli ihan tavallisen kaunis nuori, hiuksetkin vaalenivat vanhemmiten.

Vierailija
112/147 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämmöstä toivoin:

https://www.google.com/search?q=vastasyntynyt+vauva&rlz=1C9BKJA_enFI814…

Tämmösen sain:

https://www.mostphotos.com/fi-fi/389672/newborn-baby

Onko lupa olla pettynyt vauvansa ulkonäköön vai onko aihe tabu? Onko pakko kehua kaikille että miten söpö vauva on vaikka sisäisesti ajattelee että en sitten saanut aikaiseksi tän söpömpää vauvaa? Ap

Tuollaisen jälkimmäisen näköisiä ne on kaikki vauvat. Asetu vauvan asemaan ja mieti, jos olisit tottunut lämpimään ja turvalliseen kohtuun ja yhtäkkiä puserruksen tuloksena kaikki onkin kylmää ja kovasti valaistua, hieman turvatonta, et edes voisi olla varma pidetäänkö sinusta asianmukaisesti huolta. 

Vierailija
113/147 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se yleensä pidä arvata miltä lapsi näyttää, kun katsoo itseään peilistä ja kumppania ja hiukan isovanhempia..tai posteljoonia tai muuta mielitiettyä😁Terveys kuitenkin tärkeintä!!

Vierailija
114/147 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain kauniit tyttövauvan. Kätilökin sanoi, että onpa kaunis. Ei ollut edes kasvot turvoksissa syntymän jälkeen ja pääkin oli heti kauniin muotoinen.

Vierailija
115/147 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat on syntyessään aika omituisen näköisiä muutenkin. Taaperoiässä niitä voisi alkaa jo söpöiksi sanomaan (jos söpöjä ovat...)

Vierailija
116/147 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Popopopopopo Porvooo...

Vierailija
117/147 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle olisi tehnyt hyvää jos tulokkaalla olisi ollut 3 sormea kummassakin kädessä....

Vierailija
118/147 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se parin kuukauden päästä näytä samalta kuin nyt! Todellakin ulkonäkö tulee muuttumaan ja paljon. Keskisty nyt vain rakastamaan ja imettämään sitä!

Vierailija
119/147 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetä sikarit sille ja toki ite botoxia naamaan ni rypyt tasoittuu.

120/147 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan muu oo pettynyt vauvansa ulkonäköön? Onko kaikki heti sellaisessa hattarapöhnässä että onpas mailman kaunein vauva vaikka oikeasti olis kunnon ruttunaama? Ap

Mun esikoinen oli ainakin aivan järkyttävä töpselinokka syntyessään, siis todella ruma vauva. Todella. 

Siitä kuitenkin kasvoi ensin söpö poika, jolla on ennen kaikkea tosi kiva luonne, ja nyt nuorena miehenä on naisten suosiossa, vaikka ei ole pitkä eikä klassisen komea. 

Vaikka palstaulit mitä väittäisi, niin luonne se on tärkein.

Tämän pojan veli sitten taas on tosi komea, mutta hankala ja neuroottinen luonne. Ei ole ollekaan naisten suosiossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän