Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytin ruman vauvan

Vierailija
26.05.2019 |

Ei ollenkaan sen näköinen kuin olin kuvitellut. Olisin halunnut suloisen isosilmäisen söpöläisen. Nyt sain pikkusilmäisen ja leveänenäisen vaavin.

Opinkohan koskaan pitämään hänen ulkonäöstään. 😕

Kommentit (147)

Vierailija
81/147 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi tyttö ja kaksi poikaa, tyttö vanhin. Hän näytti minusta vauvana aika jännältä, eikä yhtään "tutulta", en siis nähnyyt itseäni tai miestä. Kukaan ei kehunut kauniiksi vauvaksi, söpöksi ym. kyllä toki. Pojat taas oli kauniita vauvoja ja ovat edelleen, ja ulkonäkö-kehuja ovat saaneet, jopa tytöksi luultu.

Mutta eipä se ulkonäkö rakkautta vähennä, ja nyt, melkein aikuisena tyttö näyttää silmissäni oikein kauniilta, vaikkei mikään kaunotar olekaan. Toki sitä äitinä on aina vähän jäävi.

Huoli pois siis ap!

Vierailija
82/147 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämmöstä toivoin:

https://www.google.com/search?q=vastasyntynyt+vauva&rlz=1C9BKJA_enFI814…

Tämmösen sain:

https://www.mostphotos.com/fi-fi/389672/newborn-baby

Onko lupa olla pettynyt vauvansa ulkonäköön vai onko aihe tabu? Onko pakko kehua kaikille että miten söpö vauva on vaikka sisäisesti ajattelee että en sitten saanut aikaiseksi tän söpömpää vauvaa? Ap

Tämä on todennäköisesti jo sanottu, mutta ekan kuvan vauva on noin 2 kk ikäinen. Toisessa kuvassa on vastasyntynyt. Vastasyntyneet nyt tuppaavat olemaan vähän litistyneitä, turvonneita ja punakoita. Siitä päivän parin päästä ne ovat vieläpä kauttaaltaan hormoninäppyläisiä. Kyllä se siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/147 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan muu oo pettynyt vauvansa ulkonäköön? Onko kaikki heti sellaisessa hattarapöhnässä että onpas mailman kaunein vauva vaikka oikeasti olis kunnon ruttunaama? Ap

Vauvat on. Hattarapöhnä on muuten paraimpia yhyssanoja aikoihin.

Onnittelut vanhemmille! Se on jommankumman teistä näkönen, tai sitten jonkun muun, kyllä se siitä, jos kestää oman naamasa ni kestää lapsesakkii, eikä ulkonäkö ole tärkeintä, vaikka toki korkialle sijottuukii.

Vierailija
84/147 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat ovat mielestäni objektiivisesti järjestään hyvin rumia. Kuitenkin sukulaiset sanovat aina kauniiksi. Tämä lanka on jotain muuta.

Vierailija
85/147 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan muu oo pettynyt vauvansa ulkonäköön? Onko kaikki heti sellaisessa hattarapöhnässä että onpas mailman kaunein vauva vaikka oikeasti olis kunnon ruttunaama? Ap

Olin henkisesti valmistautunut, että synnytän alienin. :D alieniin verrattuna tyttömme oli maailman kaunein lapsi, jopa oikeasti tavallista kauniimpi (kuten kaikkien, tietenkin).

Toisen tytön syntyessä en ollut valmistautunut henkisesti alieniin vaan esikoisen identtiseen kaksoseen. Raskaus oli kestänyt 4 viikkoa pidempään, joten astetta enemmön runnotumman näköinen paksu pötkylä syntyi. Lapseksi hän oli kaunis, mutta säikähdin, että "ei ole varmaan kiva olla se _ruma_sisko_" No muutamassa päivässä naama tasottui ja otsalommo pyöristyi. Alkushokki meni nopeasti ohi.

Haistele sitä vauvan tuoksua ja hiplaa pieniä varpaita, eiköhän se vielä ihan täydelliseksi muutu, terve lapsi. :)

Vierailija
86/147 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi että hävettää osan kommentoijien käytös, miksi olette hankkineet lapsia? Luulitteko osa ihan oikeasti että lapsi on syntyessään Angelina jolien näköinen? Hyi että onneksi mun äiti ei ole tuollainen et haukkuu lastensa ulkonäköä! On varmaan ollut kiva aiheuttaa lapselle ulkonäkö paineita, varmaan haukutte ja mollaatte lapsiamme ihan julkisesti rumaksi.

Yleensä kun äiti rakasta lapsiaan ja lapset on toivottuja niin silloin näkee vaan lapsensa söpöyden ja kauneuden

Vierailija
87/147 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumista alapäistä tulee rumia vauvoja.

Vierailija
88/147 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalta ne vauvat näyttää. Ajan kuluessa toinen alkaa muotoutua Brat Pittiksi siinä missä toinen Johannes Virolaiseksi. Ihan tarpeen mukaan. Laitapa muuten googlen kuvahakuun "Chloe Sims and daughter", niin näet että välillä julkiskaunottarillakin omena ns. putoaa kauas puusta.

Vierailija
89/147 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva on aina vanhempiensa rumuuden peili.

Vierailija
90/147 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samalta ne vauvat näyttää. Ajan kuluessa toinen alkaa muotoutua Brat Pittiksi siinä missä toinen Johannes Virolaiseksi. Ihan tarpeen mukaan. Laitapa muuten googlen kuvahakuun "Chloe Sims and daughter", niin näet että välillä julkiskaunottarillakin omena ns. putoaa kauas puusta.

No joo-o...

https://www.google.com/search?q=chloe+sims+and+daughter&rlz=1C9BKJA_enF…

Vierailija
91/147 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasyntyneen ulkonäkö riippuu monesta eri asiasta. Mm. paino, raskausviikot, synnytystapa yms. Esikoiseni oli punainen ruttuinen venäläismummo. Takana piiiiitkä alatiesynnytys. Ei tosiaankaan mikään maailman kaunein siinä hetkessä, vaikka kaunis nuori hänestä kasvoi. Toinen taas syntyi elektiivisellä sektiolla, vähän pyöreä täysiaikainen sokerivauva, oli just sellainen "Hollywoodvastasyntynyt". Ystäväni joka on kätilö, sanoi että pieni vähemmistä vauvoista on syntyessään kauniita. 

Vierailija
92/147 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaksi lasta. Poika on vanhin. Kun hän syntyi, hän muistutti appiukkoa. Inho meni ohi jo Kättärillä. Pojasta on kehkeytynyt oikein komea ja fiksu nuori mies.

Vierailija
93/147 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tosiaan ei vastasyntyneet vauvat mitään nättejä olekkaan. Naamat turvoksissa, litteät nenät ja punakka iho. Myöhemmin vasta alkaa näyttää söpöiltä. Mun molemmat lapset oli vastasyntyneenä just tuollaisia mutta siitä sitten pikku hiljaa alkoi muuttumaan. Toinen vauva oli jopa pari kuukautta viä aika kurttuinen mutta lopulta sekin muuttui. Oikein söpöjä ja komeita poikia nykyään.

Ei tosiaan kannata pelästyä kyllä se siitä muuttuu parempaan.

Vierailija
94/147 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävetkää kirjoitti:

Hyi että hävettää osan kommentoijien käytös, miksi olette hankkineet lapsia? Luulitteko osa ihan oikeasti että lapsi on syntyessään Angelina jolien näköinen? Hyi että onneksi mun äiti ei ole tuollainen et haukkuu lastensa ulkonäköä! On varmaan ollut kiva aiheuttaa lapselle ulkonäkö paineita, varmaan haukutte ja mollaatte lapsiamme ihan julkisesti rumaksi.

Yleensä kun äiti rakasta lapsiaan ja lapset on toivottuja niin silloin näkee vaan lapsensa söpöyden ja kauneuden

Voisin kuvitella ettei sinulla vielä ole lapsia.

Saatat yllättyä miten monenlaisia tunteita ja ajatuksia lapsi sinussa tuleekaan herättämään.

Aikamoista hattaraäitiä tuossa kuvailet.

Vierailija
95/147 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvat nyt näyttää vähän miltä sattuu. Ovat olleet aika litistyksissä. Meilläkin ollaan monesti naurettu yhdessä esikoisen ensimmäisiä vauvakuvia - lapsi itse muiden mukana. Hyvännäköinen nuori mieshän tuosta kuoriutui. Etten sanoisi aivan erityisen komea:)

Vierailija
96/147 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ali Muha***edin kylässä serkukset on vuosisatoja lisääntyneet keskenään, sitten suomeen ja tosirakkaus odottaa, lopputulosta moni mamma ihmettelee synnärillä.

Vierailija
97/147 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän molemmat vauvat olivat rumia syntyessään. Mutta kyllä niistä tuli söpöjä sitten kasvaessaan isommiksi, ihan jo parissa kuukaudessa.

Vierailija
98/147 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi synnytätte poikalapsia, joista tulee rumia miehiä? Mitään pahempaa kohtaloa ei miehellä voi olla. Kaikenlisäksi jos on vielä lyhyt mies. Tuplapahempi kohtalo.

M33 175cm ruma mies. 

Vierailija
99/147 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2/3 mun lapsista oli sellaisia, että piti totutella ulkonäköön, tyttöjä. Yksi (poika) oli kaunis kuin mikä! Tytöt näytti isältään, poika minun suvulta. :D

Ei meidän tytöt mitään kaunottaria ole vieläkään (olen itse kaunis ja sukumme on kaunis), mutta sitäkin enemmän muita avuja, jotka paaaaaaaljon tärkeämpiä. Älykkäitä, taitavia sosiaalisesti, kauniskäytöksisiä, lahjakkaita musiikissa, tunnollisia, ahkeria. Eipä sitä ulkonäköä enää ajattele.

Et ole vaan ruma vanha kurttana. Huippuvuosinasi saatoit olla kaunis pienen hetken kunnes lakastuit, mitä toki epäilen kovasti koska silloin olisit saanut myös komean miehen, nyt jouduit tyytymään rumaan koska itsekin olet ruma. Paska säkä tyttärillänne muuten koska naisen tason ratkaisee ulkonäkö ja nuoruus, ei sosiaaliset taidot tai musiikkilahjat.

Vierailija
100/147 |
27.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi synnytätte poikalapsia, joista tulee rumia miehiä? Mitään pahempaa kohtaloa ei miehellä voi olla. Kaikenlisäksi jos on vielä lyhyt mies. Tuplapahempi kohtalo.

M33 175cm ruma mies. 

Koska ovat itsekin rumia ja niin ovat miehensäkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan