Muita "kalkkiksia" (yli 40), jotka järkyttyneitä nykypäivän deittailukulttuurista?
Minusta kauheaa, kun ihmiset eivät enää kohtaa irl ja säntäävät ekoilta treffeiltä suoraan sänkyyn ja kumppaneita on vuodessa 20+.
Kommentit (15)
Niin tuohan ei siis ole mitään "deittailua" vaan tuntemattomien panemista. Nämä sanastot ovat aika harhaanjohtavia. Yleensä myös kun mies sanoo haluavansa "naisen" hän haluaa pillua.
Mitä jos sä keskittyisit sun omiin asioihin? Ihmisillä on vapaus tehdä mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos sä keskittyisit sun omiin asioihin? Ihmisillä on vapaus tehdä mitä haluaa.
Anteeksi. Olen välillä kauheen pahalla päällä.
Ap
Miten voi mennä sänkyyn, jos ei kohtaa irl?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Hormonikorvaus auttaa, t toinen 40+. Myös muistikatkoksiin. Ysäreillä ennen sovelluksia iskettiin baarista joku ja pantiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei ollut ap. Minä olen oikea ap ja olen yleensä ihan hyvällä päällä - myös nyt. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten voi mennä sänkyyn, jos ei kohtaa irl?
On tavannut jossain netin lihatiskillä. Ap
En minäkään ymmärrä ympäriinsä paneskelua mutta se on heidän asia.
En minä järkyttynyt ole, mutta ei siihen touhuun tee mieli osallistua. Onneksi löytyi seuraa livenä, kun joitain vuosia sitten olin hetken sinkkuna.
Ei mitään tuollaista "kulttuuria" ole pakko harrastaa.
Suurin osa miehistä haluaisi vakavan loppuelämän suhteen, mutta naisille kelpaa vain ne panomiehet jotka haluaa panoja.
Nykyajan?
Kyllä tätä on tapahtunut myös "muinaisina aikoina".
Miksi tässä aloituksessa on ikäraja?
Nuoret muuten harrastavat vähemmän seksiä kuin aiemmat ikäpolvet, keskityt tässä hysteriassasi siis vähemmistöön.
No ei tuota kaikki harrasta edelleenkään. Yhden illan juttuja on harrastettu jo viimeiset 50v.
Olen 38-vuotias ja kieltämättä aika kylmältä tuntuu deittailukulttuuri. Lähinnä ghostaaminen ja lihatiskimäinen swaippailu. Lisäksi monen tapailu yhtäaikaisesti kuulostaa ikävältä, ja jos se tuntuu pahalta, se on oma ongelma. Toisaalta omia nuoruusvuosia ja lähipiirin pariutumista vauhditti alkoholi ja bilettäminen. Lähes kaikki kuitenkin tapasivat kumppaninsa tosielämässä, nettideittailu oli aika marginaalista 2000- ja 2010-luvuilla.
On se kamalaa. 😱