Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Deittailu ilman seksiä?

Vierailija
26.05.2019 |

En ole koskaan harrastanut yhden illan suhteita tai koskaan aiemmin deittaillut ketään ilman, että olisin ollut itse kiinnostunut siitä toisesta tositarkoituksella. Nyt kuitenkin olen eronnut, yh ja elellyt monta vuotta selibaatissa eron jälkeen sekä olen käynyt muutaman kerran deiteillä yhden miehen kanssa.

Huomaan pientä painostusta sellaiseen, että hän haluaisi viettää yön kanssani. Itse en ole valmis sellaiseen, sillä en ole kuitenkaan ihastunut, vaikka hänestä pidänkin ihmisenä. Tunnen itseni "huijariksi", joka tuhlaa hänen aikaansa, mutta en halua ruveta seksiin ilman tunteitakaan -- en ole koskaan aiemminkaan tehnyt siten. Olen ollut myös pari vuotta salaa ihastunut yhteen varattuun, jonka kanssa mulla ei ole ollut mitään fyysistä oikeasti. Miten tällaisissa tilanteissa "kuuluisi" toimia?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka deittailukulttuuri on nykyyän sellaista heti mennään sänkyyn niin ei sinun ole pakko toimia niin. Kerro vaan avoimesti miehille asia, jos tilanne sitä vaatii. Mies joka katoaa, jos ei heti saa tuskin on muutenkaan sinulle sopiva. Miehetkin on valmiita odottamaan, jos nainen on vakavassa mielessä kiinnostava.

Vierailija
42/48 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan pyöräilyn mutta en aja vielä. Nyt olen 3 kk vain talutellut sitä pitkin metsäteitä.

Sidon laukun sen tarakalle ja öljyän ketjun mutta ajaminen saa jäädä vielä.

Siinä 18 vaihdetta ja se on tosi kaunis sinisenhopeisena.

Illaksi vien sen pyöräkellariin mutta usein kun vien roskia kurkkaan sitä vielä ja siellä se odottaa.

En aja sillä tänä vuonna ehkä ensi vuonna tai seuraavana kesänä.

On niin hauskaa olla yhdessä ja olen kertonut kaikille että minulla on uusi harrastus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisessa tilanteessa kuuluu lopettaa vedätys.

Pidän hänestä henkilönä ja olen miettinyt, että saattaisin ehkä ihastuakin håneen. Hän vain ei oikein anna itsestään paljonkaan "irti", ts. hän ei kovin aktiivisesti keskustele mistään "vaikeammasta" (politiikka, uskonto, tiede), vaan juttelemme niitä näitä nähdessämme.

Toisaalta en jaksaisi etsiä ketään muutakaan ja uskoisin, että tosiaan voisin ajan myötä kiinnostua hänestä tositarkoituksella. Tosin jos hänellä on kiire ns. sänkyyn, niin soisin hänelle jonkun muun naisen, jotta hänen ei tarvitsisi tuhlata aikaansa kanssani.

Eipä tuo sen syvällisemmältä kiinnostukselta kuulosta miehenkään puolelta. Jos on ihastunut, sitä haluaa tietää toisesta ja antaa itsestäänkin jotain irti.

Vierailija
44/48 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö nyt vain olisi aika kertoa, ettet ole ihastunut ja jatkaa tapailua ihan vaan kavereina? Miksi turhaan deittailla miestä jota kohtaan ei tunne ihastusta?

Kuinka pian pitäisi tuntea ihastumista? En ole tosiaan aiemmin deittaillut ilman voimakasta ihastumista jo valmiiksi.

T. Ap

Minun elämänkokemukseni mukaan naisen pitää tuntea ihastumista (he nimittävät sitä "kemiaksi") noin viiden sekunnin kuluttua ensitapaamisesta.   Muuten peli on miehen kannalta menetetty.   Naiselle tuo "kemian" tunne on yleensä vähän pakollinen, jotta voivat perustella itselleen ja kaverilleen treffejä ja tapahtumia.

Ja minun kokemukseni mukaan sekä ihan tutkitusti, naiset ovat niitä joiden kiinnostus ja ihastus voivat kasvaa myös vähitellen, mutta mies tietää heti, pitääkö naista seksuaalisesti kiinnostavana ja jos sitä ei tapahdu, niin ei se siitä miksikään muutu.

Vierailija
45/48 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kiva kun on kavereita mutta sitä ei kutsuta silloin deittailuksi.

Vierailija
46/48 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloitan pyöräilyn mutta en aja vielä. Nyt olen 3 kk vain talutellut sitä pitkin metsäteitä.

Sidon laukun sen tarakalle ja öljyän ketjun mutta ajaminen saa jäädä vielä.

Siinä 18 vaihdetta ja se on tosi kaunis sinisenhopeisena.

Illaksi vien sen pyöräkellariin mutta usein kun vien roskia kurkkaan sitä vielä ja siellä se odottaa.

En aja sillä tänä vuonna ehkä ensi vuonna tai seuraavana kesänä.

On niin hauskaa olla yhdessä ja olen kertonut kaikille että minulla on uusi harrastus.

Ja toisille käyvät kaikkien polkemat vanhat jopot...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/48 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyrhaa tuhlata kummankaan aikaa, et eiku uutta matoa koukkuun ja sitä ihastumista odottamaan.

Vierailija
48/48 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeisin tapailusuhteeni kesti 9kk emmekä menneet sänkyyn. Nukuimme vierekkäin ja halailimme muttei muuta. Meillä oli hauskaa yhdessä ja tunteitakin kehittyi, mutta lopulta tulimme siihen tulokseen että elämämme ovat menossa liian eri suuntiin.

Tämä on itselleni ehdottomasti parhain tapa tutustua johonkuhun, mutta tottahan se on että 99% miehistä ei suostu tuollaiseen vaan sänkyyn pitää päästä mahdollisimman nopeasti. Siispä olen 99% elämästäni yksin, mikä on joskus vaikeaa koska on kaipuu jakaa elämää jonkun kanssa. Mutta se vaihtoehto (seksiä heti tai no viimeistään huomenna) on niin hirveä, että tämä on ehdottomasti parempi ratkaisu.

Missä nukuitte vierekkäin, jos ette menneet sänkyyn?