Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Deittailu ilman seksiä?

Vierailija
26.05.2019 |

En ole koskaan harrastanut yhden illan suhteita tai koskaan aiemmin deittaillut ketään ilman, että olisin ollut itse kiinnostunut siitä toisesta tositarkoituksella. Nyt kuitenkin olen eronnut, yh ja elellyt monta vuotta selibaatissa eron jälkeen sekä olen käynyt muutaman kerran deiteillä yhden miehen kanssa.

Huomaan pientä painostusta sellaiseen, että hän haluaisi viettää yön kanssani. Itse en ole valmis sellaiseen, sillä en ole kuitenkaan ihastunut, vaikka hänestä pidänkin ihmisenä. Tunnen itseni "huijariksi", joka tuhlaa hänen aikaansa, mutta en halua ruveta seksiin ilman tunteitakaan -- en ole koskaan aiemminkaan tehnyt siten. Olen ollut myös pari vuotta salaa ihastunut yhteen varattuun, jonka kanssa mulla ei ole ollut mitään fyysistä oikeasti. Miten tällaisissa tilanteissa "kuuluisi" toimia?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nyt vain olisi aika kertoa, ettet ole ihastunut ja jatkaa tapailua ihan vaan kavereina? Miksi turhaan deittailla miestä jota kohtaan ei tunne ihastusta?

Vierailija
2/48 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä on syntynyt sellainen oletus että heti tavattua pitää hypätä sänkyyn?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisessa tilanteessa kuuluu lopettaa vedätys.

Vierailija
4/48 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisessa tilanteessa kuuluu lopettaa vedätys.

Pidän hänestä henkilönä ja olen miettinyt, että saattaisin ehkä ihastuakin håneen. Hän vain ei oikein anna itsestään paljonkaan "irti", ts. hän ei kovin aktiivisesti keskustele mistään "vaikeammasta" (politiikka, uskonto, tiede), vaan juttelemme niitä näitä nähdessämme.

Toisaalta en jaksaisi etsiä ketään muutakaan ja uskoisin, että tosiaan voisin ajan myötä kiinnostua hänestä tositarkoituksella. Tosin jos hänellä on kiire ns. sänkyyn, niin soisin hänelle jonkun muun naisen, jotta hänen ei tarvitsisi tuhlata aikaansa kanssani.

Vierailija
5/48 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä on syntynyt sellainen oletus että heti tavattua pitää hypätä sänkyyn?

Itse en ajattele niin, mutta miksi mies ehdottaa "jatkoja" jommankumman luona parin lasillisen jälkeen? Ja häntä ei tunnu häiritsevän se, että tunnen itseni vähän väsyneeksi.

Vierailija
6/48 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö nyt vain olisi aika kertoa, ettet ole ihastunut ja jatkaa tapailua ihan vaan kavereina? Miksi turhaan deittailla miestä jota kohtaan ei tunne ihastusta?

Kuinka pian pitäisi tuntea ihastumista? En ole tosiaan aiemmin deittaillut ilman voimakasta ihastumista jo valmiiksi.

T. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/48 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin tapailusuhteeni kesti 9kk emmekä menneet sänkyyn. Nukuimme vierekkäin ja halailimme muttei muuta. Meillä oli hauskaa yhdessä ja tunteitakin kehittyi, mutta lopulta tulimme siihen tulokseen että elämämme ovat menossa liian eri suuntiin.

Tämä on itselleni ehdottomasti parhain tapa tutustua johonkuhun, mutta tottahan se on että 99% miehistä ei suostu tuollaiseen vaan sänkyyn pitää päästä mahdollisimman nopeasti. Siispä olen 99% elämästäni yksin, mikä on joskus vaikeaa koska on kaipuu jakaa elämää jonkun kanssa. Mutta se vaihtoehto (seksiä heti tai no viimeistään huomenna) on niin hirveä, että tämä on ehdottomasti parempi ratkaisu.

Vierailija
8/48 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisessa tilanteessa kuuluu lopettaa vedätys.

Ja sanoa, että haluaa tunteita peliin ennen seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/48 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö nyt vain olisi aika kertoa, ettet ole ihastunut ja jatkaa tapailua ihan vaan kavereina? Miksi turhaan deittailla miestä jota kohtaan ei tunne ihastusta?

Muutaman kerran jälkeen pitäisi olla ihastunut?? 

Vierailija
10/48 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin pari vuotta sitten deiteillä naisen kanssa.  Kaikki kolme kertaa olivat ihan mukavia, käytiin keilaamassa, elokuvissa, kavhilla ja muutamalla lasillisella. 

Kolmansilta treffeiltä erottaessa hän sanoi haluavansa jatkaa tapaamista mutta "kaveripohjalta".  

Sanoin heti, että minusta sellaisessa ei ole mitään järkeä.  (Nainen oli kiva ja olisin ihan mielelläni tavannut tuon naisen vaikka kuinka monta kertaa ilman tuota sanomista.  Toivoin ihan oikeaa suhdetta hänen kanssaa ja sänkyyn menolla ei ollut kiirettä)

Ap voisi tehdä samoin, ja lopettaa miehen vedättämisen.   Se olisi pelkästään reilua.  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/48 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaksi seksiä jos se tuntuu hyvältä niin kyllä se ihastuminen tulee siinä sivussa pakostikin mukaan. Hyvä seksi on avain hyvään parisuhteeseen, joten miksi ei aloittaisi siitä. Ei siitä suhteesta mitään tuu jos puolen vuoden päästä huomataan että muuten toimii, mutta seksistä ei tule mitään. Siinä sitä aikaa meni hukkaan.

Vierailija
12/48 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö nyt vain olisi aika kertoa, ettet ole ihastunut ja jatkaa tapailua ihan vaan kavereina? Miksi turhaan deittailla miestä jota kohtaan ei tunne ihastusta?

Kuinka pian pitäisi tuntea ihastumista? En ole tosiaan aiemmin deittaillut ilman voimakasta ihastumista jo valmiiksi.

T. Ap

Minun elämänkokemukseni mukaan naisen pitää tuntea ihastumista (he nimittävät sitä "kemiaksi") noin viiden sekunnin kuluttua ensitapaamisesta.   Muuten peli on miehen kannalta menetetty.   Naiselle tuo "kemian" tunne on yleensä vähän pakollinen, jotta voivat perustella itselleen ja kaverilleen treffejä ja tapahtumia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/48 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekaksi seksiä jos se tuntuu hyvältä niin kyllä se ihastuminen tulee siinä sivussa pakostikin mukaan. Hyvä seksi on avain hyvään parisuhteeseen, joten miksi ei aloittaisi siitä. Ei siitä suhteesta mitään tuu jos puolen vuoden päästä huomataan että muuten toimii, mutta seksistä ei tule mitään. Siinä sitä aikaa meni hukkaan.

No ei helvetissä tule. Koskaan en ole ihastunut seksin jälkeen, se on naisten juttu. 

mies

Vierailija
14/48 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekaksi seksiä jos se tuntuu hyvältä niin kyllä se ihastuminen tulee siinä sivussa pakostikin mukaan. Hyvä seksi on avain hyvään parisuhteeseen, joten miksi ei aloittaisi siitä. Ei siitä suhteesta mitään tuu jos puolen vuoden päästä huomataan että muuten toimii, mutta seksistä ei tule mitään. Siinä sitä aikaa meni hukkaan.

Ja tässä yksi mies yrittää painostaa seksiin. Ole rehellinen miehelle, mutta älä toimi itseäsi vastaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/48 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmmm.Sä oot ihastunut toiseen,mutta tapailet toista miestä?Ehkä olisi järkevää olla vain yksin kunnes ihastus on loppunut tuohon varattuun.En itsekkään suostuisi seksiin ihan heti,jos tapailisin jotain miestä.Haluan,että tulevassa suhteessa henkinen puoli on se meitä yhdessä pitävä voima :)

Vierailija
16/48 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö nyt vain olisi aika kertoa, ettet ole ihastunut ja jatkaa tapailua ihan vaan kavereina? Miksi turhaan deittailla miestä jota kohtaan ei tunne ihastusta?

Kuinka pian pitäisi tuntea ihastumista? En ole tosiaan aiemmin deittaillut ilman voimakasta ihastumista jo valmiiksi.

T. Ap

Minun elämänkokemukseni mukaan naisen pitää tuntea ihastumista (he nimittävät sitä "kemiaksi") noin viiden sekunnin kuluttua ensitapaamisesta.   Muuten peli on miehen kannalta menetetty.   Naiselle tuo "kemian" tunne on yleensä vähän pakollinen, jotta voivat perustella itselleen ja kaverilleen treffejä ja tapahtumia.

Tarkennan vielä tuota  kirjoittamaani "kemiakirjoitusta".  Mikäli nainen haluaa toisille treffeille, niin se on voitto miehelle, ja mies luulee, että nainen on kiinnostunut.   Jos nainen on kiva, niin mies tapaa häntä vaikka kuinka monta kertaa ilman seksiä.  

Miehen ja naisen välillä on kuitenkin sellainen tasapainotila, että miehen "kuuluu" lähestyä jollain tavalla.  Se voi olla vaikka vain kädestä pitämistä tai huolimaton hipailu vaikka olkavarteen yms.  Mies pelkää, että jos mies ei ehdota mitään, niin nainen saattaa pettyä ja tuo "kemia" kuolla. 

Kerron nyt viimeisen seurustelusuhteen alkamisesta.  Sovittiin, että mennään kävelylle, Mentiin,  Kävelyn loputtua tein jonkun sellaisen eleen, että haluan tavata. Tavattiin muutaman kerran lisää ja taas käveltiin. Pari kertaa kysyin että haluaako hän tulla katsomaan asuntoani.  Nainen oli aina autolla ja hänen kotiinsa emme voineet mennä.  Ei halunnut koskaan tulla katsomaan asunto tms. (seksivihje).  Pidin tuosta naisesta kovasti, ja päätinkin, että nyt en ehdota yhtään mitään. Näin neljänsillä ja viidensillä treffeillä.  Kuudennella treffikerralla nainen otti itse seksin puheeksi,  ja pyysi minua käymään testeissä. Seuraavana päivänä soitin ja sanoin, että puhtaat paperit.  Seitsemänsillä treffeillä meillä olikin upeaa seksiä.  

Kerroin tämän siksi, että mies voi odottaa hyvää naista vaikka kuinka kauan, jos yhdessäolo on muuten erittäin kivaa.   Ap llä on tietysti se ongelma, että mies ei puhu hänen toivomiaan aiheista eikä käyttäydy hänen toivomallaan tavalla,  

Vierailija
17/48 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerrot suoraan ettet ole kiinnostunut seksistä ainakaan vielä vaan tutustumisesta? Itse teen tämän heti selväksi. Se on sitten miehen päätös jatkaako vai ei.

Vierailija
18/48 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeisin tapailusuhteeni kesti 9kk emmekä menneet sänkyyn. Nukuimme vierekkäin ja halailimme muttei muuta. Meillä oli hauskaa yhdessä ja tunteitakin kehittyi, mutta lopulta tulimme siihen tulokseen että elämämme ovat menossa liian eri suuntiin.

Tämä on itselleni ehdottomasti parhain tapa tutustua johonkuhun, mutta tottahan se on että 99% miehistä ei suostu tuollaiseen vaan sänkyyn pitää päästä mahdollisimman nopeasti. Siispä olen 99% elämästäni yksin, mikä on joskus vaikeaa koska on kaipuu jakaa elämää jonkun kanssa. Mutta se vaihtoehto (seksiä heti tai no viimeistään huomenna) on niin hirveä, että tämä on ehdottomasti parempi ratkaisu.

Eihän tämä nyt pidä paikkaansa ollenkaan. Miksi annatte miesten painostaa teidät sänkyyn jos ette halua? Jos mies ei suostu tutustumaan kunnolla vaan haluaa heti seksiä niin hänestä ei ole parisuhteeseen. Seksistä kieltäytymällä näkee heti millä mielellä mies on liikenteessä.

Vierailija
19/48 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuosia naimisissa miehen kanssa, joka oli myös ensimmäinen ja ainut seksikumppanini. Menin tosi nuorena naimisiin.

Se liitto päättyi. Kävin muutamilla treffeillä, enkä kenenkään kanssa edes pussannut. Miehet tuntuu olevan aika ymmärtäväisiä, kukaan ei painostanut. Tälle nykyiselle miehellekin kerroin ensi treffeillä tämän asian, että aviomieheni on ollut ainut kumppanini. Ilmaisin kyllä alkuun myös, että etsin pitkäaikaista suhdetta. Eli seksi tarkoittaa vakavaa suhdetta. Nyt ollaan oltu yhdessä yli vuosi, ja ehkä kolme kuukautta tapaamisesta harrastettiin seksiä ensimmäisen kerran.

Minulle rehellisyys toimi. Siinähän selviää heti, haluaako mies samaa kuin sinä.

Vierailija
20/48 |
26.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin vuosia naimisissa miehen kanssa, joka oli myös ensimmäinen ja ainut seksikumppanini. Menin tosi nuorena naimisiin.

Se liitto päättyi. Kävin muutamilla treffeillä, enkä kenenkään kanssa edes pussannut. Miehet tuntuu olevan aika ymmärtäväisiä, kukaan ei painostanut. Tälle nykyiselle miehellekin kerroin ensi treffeillä tämän asian, että aviomieheni on ollut ainut kumppanini. Ilmaisin kyllä alkuun myös, että etsin pitkäaikaista suhdetta. Eli seksi tarkoittaa vakavaa suhdetta. Nyt ollaan oltu yhdessä yli vuosi, ja ehkä kolme kuukautta tapaamisesta harrastettiin seksiä ensimmäisen kerran.

Minulle rehellisyys toimi. Siinähän selviää heti, haluaako mies samaa kuin sinä.

Upeaa! Toivottavasti Ap lukee tämän.

Kun mies kuulee että et ole ollut kuin aviomiehesi kanssa, hän ei missään nimessä ala painostaa mihinkään.  Päinvastoin, hän kunnioittaa Sinua,  Ja mies myös ymmärtää sen, että olet myöhemmin uskollinen myös hänelle.  Ja rehellisyys toimii.  Ja siinä mitataan tosiaan  heti haluaako mies samaa.