Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voi vitt€&@ että mä vihaan mun nukkuvaa miestä

Vierailija
19.05.2019 |

Voi helv että ottaa päähän että mies nukkuu aina viikonloppuisin puoleen päivään ja minä herään lasten kanssa n klo 8. Vien koiran aina aamuisin ja laitan lapsille lounasta kun saan vihdoin miehen nousemaan. Maailman epämiellyttävin piirre, että mies 45v valvoo pelaamalla pleikkaa ja sitten nukkuu pitkään kun joku teini. Tää on ollut monivuotinen taisto mutta ei näytä kehittyvän. Mulla on sellainen fiilus etten halua loppuelämääni elää miehen kanssa jota pitää odottaa joka päivä tai jota pitää herätellä ja pyydellä nousemaan. Rupean vihaamaan miestäni tästä syystä.

Kommentit (212)

Vierailija
201/212 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

>>Illalla saunaan ja kaljaa, ajoissa nukkumaan ja huomenna virkeänä töihin. Kohta voisi siivota, tehdä ruokaa ja pestä vielä yhden koneellisen pyykkiä, sekä vaihtaa lakanat. Mukavaa päivää sinulle, purat tuon katkeruutesi varmaan lapsiisi, nekin siinä kärsivät. Siis voi helvet#ti mitä "elämää", ei käy kateeksi.<<

No hienoa, että elät onnellista elämää ilman Justiinaa. Mutta tajusitko, että todennäköisesti ap:n mies ei siivoa, laita ruokaa, eikä pese pyykkiä, saati vaihda lakanoita. Miten ehtisikään, jos kotona oloaika menee pleikkarin pelaamiseen ja nukkumiseen. Tuossa on aika suuri ero sinun ja ap:n miehen välillä.

Vai tarkoittiko tuo ensimmäinen, että nuo askareet pilaavat elämän? No, aika harvoin voi viettää elämää sikana pellossa, jos ei asu yksin. Elämä on valintoja ja moni tajuaa asua yksin, jos ei sovellu yhteisöön ja toteuttaa mielummin omia mielihalujaan. 

Vierailija
202/212 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeä ja lapsellinen mies kun pelaa pleikkaa yöhön ja nukkuu pitkään. Vaihda sellaiseen kunnon mieheen, joka vetää lärvit joka perjantai ja makaa lauantait aamusta iltaan krapulassa. Sellainen tosimies!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/212 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP taitaa olla aika ideaköyhä ihminen, ellei keksi muutamaksi aamutunniksi mukavaa puuhastelua palleroistensa kera. Kun ukko herää, niin lapsoset leikkimään pihalle ja isi ja äiti leikkii sisällä!

Vierailija
204/212 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kumpikin saa nukkua viikonloppuisin niin pitkään kuin unta riittää. Meillä ei ole lapsia, ja yleensä herätään samoihin aikoihin, mutta joskus mieheni nukkuu pitkään. Varsinkin silloin, jos on ollut työstressiä, ja on valvonut sen vuoksi. Tietokonepelejä ei pelaa koskaan, mutta katsoo televisiota tai lukee. Valitettavasti ei ole töiden tekemiseltäkään välttynyt, vaikka viikonloput on pyritty viettää vain lepäämiseen ja rentoutumiseen. Minä laitan aina aamiaisen, ja yritän ajoittaa sen miehen heräämisaikaan.

Vierailija
205/212 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmasti ole lasten etu, jos vanhempi pelaa pleikkaa joka päivä.

Vierailija
206/212 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kumpikin saa nukkua viikonloppuisin niin pitkään kuin unta riittää. Meillä ei ole lapsia, ja yleensä herätään samoihin aikoihin, mutta joskus mieheni nukkuu pitkään. Varsinkin silloin, jos on ollut työstressiä, ja on valvonut sen vuoksi. Tietokonepelejä ei pelaa koskaan, mutta katsoo televisiota tai lukee. Valitettavasti ei ole töiden tekemiseltäkään välttynyt, vaikka viikonloput on pyritty viettää vain lepäämiseen ja rentoutumiseen. Minä laitan aina aamiaisen, ja yritän ajoittaa sen miehen heräämisaikaan.

On ihan eri asia jakaa perheen vastuuta, kun on lapsia.

Vierailija
207/212 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja voisi vaikka miettiä miten saisi miehensä houkuteltua sieltä pleikan äärestä makuuhuoneen puolelle vähän aikaisemmin.

Vierailija
208/212 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko näitä laiskimuksia siis paljonkin, jotka ovat niin riippuvaisia pleikasta että pistävät yöpelaamisen perheen edelle. Turha selittää mistään iltavirkuista kun se rytmi itse pistetään päälaelleen pelaamalla aamuun saakka. Jos öisin olisi samaa perhearkea kuin päivisin niin nämä sankarit olisivat sängyssä.

Vierailija
209/212 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni sanoo, että itsepä olet valinnut jne. Ei mulle TULLUT MIELEENKÄÄN nuorena  ihmisenä, että tällaiset asiat voisivat tulla ongelmaksi. Opiskelijoina kun valvottiin muutenkin pitkään ja elämä oli aika epäsäännöllistä. Lapset tehtiin vasta kun oltiin naimisissa, kuten kuuluu. Mies hyvin toimeentuleva akateemikko erittäin arvostetussa virassa. Ei pelaa mitään pleikkaa vaan lukee ja harrastaa muutenkin ihan älykkäitä juttuja. Mutta tuo yövalvominen!!! Nukkuuu myöskin sitten viikonloppuaamut. Ei herää edes lasten itkuun:(

Ymmärrän ap:tä oikein hyvin.

Vierailija
210/212 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pleikkaa aamuyöhön pelaava mies 🤢

Jos on vielä pitkäaikaistyötön, laiska kotitöissä ja Kelan tuilla kaljansa ostelee, niin jättäisin.

Vierailija
211/212 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on vielä pitkäaikaistyötön, laiska kotitöissä ja Kelan tuilla kaljansa ostelee, niin jättäisin.

Onneksi oma korkeakoulutettu vaimoni joka tienaa kuukaudessa yli 6000e ei ole jättänyt minua. Päinvastoin ostelee kaikkea kivaa minulle ja lapselleni. Olen tavallaan "koti-iskä".

Heh aika urheilullisen renttu ja seksikäs pakkaus he hheh.

Vierailija
212/212 |
21.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla on rumamies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi oma korkeakoulutettu vaimoni joka tienaa kuukaudessa yli 6000e ei ole jättänyt minua. Päinvastoin ostelee kaikkea kivaa minulle ja lapselleni. Olen tavallaan "koti-iskä".

Heh aika urheilullisen renttu ja seksikäs pakkaus he hheh.

Sä siis myös pelaat yöt ja heräät iltapäivällä arjet pyhät, kuten AP:n mies?