Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muisti taas miksi en käy baareissa. Oli taas todella nöyryyttävä kokemus :(

Vierailija
18.05.2019 |

Päätettiin kaverin kanssa lähteä terassille kauniin ilman kunniaksi. Laittauduin huolella ja mielestäni näytin ihan nätiltä. Koska oli kivaa, päätettiin jatkaa baariin.

Baarissa kaveriani alettiin heti iskemään. Minä jäin täysin syrjään. Loppuillasta kaveri lähti tanssimaan jonkun miehen kanssa ja minä istuin yksin pöydässä. Yritin kierrellä pitkinä baaria, ottaa muihin katsekontaktia ja hymyillä. Lopulta lähdin yksin kotiin. Kaveri laittaa perään viestiä, että miksi lähdin ja että suutuinko.

Kommentit (247)

Vierailija
41/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen näkökulmasta tuo kuulostaa normaalilta baari-illalta.

Kaveriporukassa on yksi mies jota tullaan välillä iskemään, ja iskemisen kohde on aina se sama mies. Muut ihan näkymättömiä naisille.

Vierailija
42/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hyvin. Lähditte yhdessä ja oli tarkoitus viettää hauska ilta yhdessä. Kaverisi katosi, ja koit itsesi yksinäiseksi ja hylätyksi. Vähemmästäkin menee mieli matalaksi, ja tuntee itsensä vain väliaikaiseksi korvikkeeksi jonka voi jättää oman onnensa nojaan heti kun joku muu osuu kohdalle. Kaverisi on se joka tässä käyttäytyi huonosti, hänen olisi pitänyt tanssimisen jälkeen palata seuraasi.

AP harmittelee kun ei saanut huomiota ja miestä, lisäksi korpeaa kun kaveri sai. Hiukan kaksinaamaista. Taitaa olla kateus mikä pilkistää myöskin?

Eivätkös tuollaiset tuntemukset ole aivan normaaleja? Mielestäni pahin asia tässä oli se, että ap:n kaveri jätti hänet yksin. Kyllähän se harmittaa.

Kolmen kimppaako olisi pitänyt harrastaa?

Oletteko sitä mieltä, että jos baarissa natsaa miehen kanssa niin ei saisi mennä jottei kaveri pillastu?

En minä vain tiedä. En itse käy enää baareissa, koska en vain viihdy siinä ympäristössä. 

Itselleni jäi tästä aloituksesta päällimmäisenä mieleen se, että ap tunsi itsensä ulkopuoliseksi, koska kaveri jätti yksin. Jos itse menen johonkin paikkaan kaverini kanssa, tarkoituksenani on yleensä viettää aikaa juuri hänen kanssaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vanhempi nainen menee naisporukassa baariin eikä kukaan uskalla lähestyä näitä ladyjä. Siinä kun on kuusi käkättävää naista niin miehet kiertävät kaukaa.

Vierailija
44/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta. Muuten ei ole mahdollista. Tai jos näytät ihan helvetin vihaiselta kokoajan niin sitten ehkä.

On mahdollista vaikka on ylipainoa. En tarkoita 90kg+. Tiedän omasta kokemuksesta. Olen huomannut että muutkin ylipainoiset saavat seuraa.

Ylipaino ei ole koskaan ollu este kyllä. Itse olen 90+ ja silti miehiä riittäisi. Luulen että asenne ratkaisee tässä paljon. Jos olet hymyilevä ja itsevarma niin saat enemmän huomiota kun mököttämällä nurkassa vihaisena, painosta riippumatta.

Vierailija
45/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kommentoi:

Silmälasit on hot. ns. feministilasit kylläkin saattaa karkoittaa miehiä.

Aika monella syynä miesten huomion puutteeseen on joku seuraavista:

- ylipaino

- vihainen ilme tai muuten torjuva kehonkieli

- ei katsekontaktia, jumittuminen baarin nurkkaan

- sarkastinen läppä heti alussa

Vierailija
46/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerrotaanpa nyt vielä niille jotka eivät tajua.

Yritin oikeasti panostaa ulkonäkööni, mutta silti en saanut huomiota. Jokainen ihminen kaipaa tunnetta, että hväksytty toisten ihmisten silmissä. Minä jäin täysin vaille tuota kokemusta baari-iltana. Kukaan mies ei lähestynyt minua ja tämä oli kyllä aikamoinen kolaus itsetunnolle. Näen miten kaveria ja muita naisia kyllä viedään. Väkisinkin ajattelee, että minä vika minussa on.

Miksi en itse lähestynyt? Jos näen miten kaveria isketään, olisi minun pitänyt saada aika iso rohkeusryöppy jostakin, että olisin tuon jälkeen itse iskenyt yhtään ketään. Kyllä edelleen on yleisempää. että mies on se aloitteentekijä. Kyllä niitä rohkeita naisiakin löytyy, jotka iskevät, mutta kenties heillä on kokemus kelpaavuudestaan. Minä en sitä saanut tuona iltana ollenkaan. 

Olisin ehkä voinut yrittää jutella niiden ujojen miesten kanssa, jotka eivät uskalla iskeä ketään. Siksi yritinkin saada katsekontaktia, mutta nämä keskittyivät juttelemaan kavereidensa kanssa. Olivat ehkä varattuja tai eivät hakeneet seuraa. Jäin siis yksin. 

Niinpä niin, hait huomiota. Käyttäydyt kuin uhmaikäinen pikkulapsi, kun et sitä saanut. Paljonko sulla on ikää?

Vierailija
47/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveriporukassa on yksi mies jota tullaan välillä iskemään, ja iskemisen kohde on aina se sama mies. Muut ihan näkymättömiä naisille.

Tämä on niin totta. Joku tai se yksi on paremman näköinen yms. Muistakaa miehet, että hyvä itsetunto vetää naisia puoleensa. Sellainen tietty itsevarmuus.

Vierailija
48/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

51 lisää

- kuolaat niitä komeimpia ja karismaattisimpia miehiä. Muut miehet huomaa sen ja skippaa suosiolla

Aika monella tavismimmillä ongelma on tämä.

Vierailija
49/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä nyt oli ongelma?

Etkö oikeasti yhtään ymmärrä?

ilmeisesti se että odotat miesten tulevan hakemaan sinua?

Mene itse miesten luo?

-eri

Vierailija
50/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hyvin. Lähditte yhdessä ja oli tarkoitus viettää hauska ilta yhdessä. Kaverisi katosi, ja koit itsesi yksinäiseksi ja hylätyksi. Vähemmästäkin menee mieli matalaksi, ja tuntee itsensä vain väliaikaiseksi korvikkeeksi jonka voi jättää oman onnensa nojaan heti kun joku muu osuu kohdalle. Kaverisi on se joka tässä käyttäytyi huonosti, hänen olisi pitänyt tanssimisen jälkeen palata seuraasi.

AP harmittelee kun ei saanut huomiota ja miestä, lisäksi korpeaa kun kaveri sai. Hiukan kaksinaamaista. Taitaa olla kateus mikä pilkistää myöskin?

Eivätkös tuollaiset tuntemukset ole aivan normaaleja? Mielestäni pahin asia tässä oli se, että ap:n kaveri jätti hänet yksin. Kyllähän se harmittaa.

AP:n "kaveri" on kus#ipää. En ymmärrä miksi ap hengailee tuollaisen "kaverin" kanssa.

Vierailija
51/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusiltama siis.

Vierailija
52/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeastiko itsetunto on kiinni tuosta? Että et saa huomiota kännisiltä miehiltä baarissa?

En tajua.

Mä olen kaunis, pitkä, hoikka nainen ja hiton vaikeesti lähestyttävä ja todella harvoin kukaan mies uskaltaa edes jutella. Missään. Jos mun itsetunto olis pelkästään miesten huomiosta kiinni niin sitä ei olis ollenkaan.

Vierailija
53/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on niin totta. Joku tai se yksi on paremman näköinen yms. Muistakaa miehet, että hyvä itsetunto vetää naisia puoleensa. Sellainen tietty itsevarmuus.

joka saa miehen vaikuttamaan.... jännittävältä?

Vierailija
54/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihduta. Muuten ei ole mahdollista. Tai jos näytät ihan helvetin vihaiselta kokoajan niin sitten ehkä.

On mahdollista vaikka on ylipainoa. En tarkoita 90kg+. Tiedän omasta kokemuksesta. Olen huomannut että muutkin ylipainoiset saavat seuraa.

Ylipaino ei ole koskaan ollu este kyllä. Itse olen 90+ ja silti miehiä riittäisi. Luulen että asenne ratkaisee tässä paljon. Jos olet hymyilevä ja itsevarma niin saat enemmän huomiota kun mököttämällä nurkassa vihaisena, painosta riippumatta.

Siksi koska sulla on kompensoivia ominaisuuksia. Onhan lyhyitä miehiäkin jotka saa naisia, koska ne on menestyneitä tai poikkeuksellisen hauskoja. Lyhyys on silti miehellä suuri este, samoin kuin ylipaino naisella.

Raflassa ylipainon ja hauskuuden yhdistelmä myös lisää riskiä päätyä "kelpaa mutta vain panoksi"-sektorille. Ei tietty väliä jos ei muuta haekaan.

Vierailija
55/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

51 lisää

- kuolaat niitä komeimpia ja karismaattisimpia miehiä. Muut miehet huomaa sen ja skippaa suosiolla

Aika monella tavismimmillä ongelma on tämä.

Ehkä monella mutta ei kaikilla.

Vierailija
56/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä kaveriasi seuraavalla kerra menemään baariin rumissa vaatteissa ja panostamatta ollenkaan ulkonäköön, jotta sinäkin saisit huomiota.

Yksi kaverini pyysi minua kerran. Ja kyllä, hän oli tosissaan.

Vierailija
57/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä trollaako aloittaja mutta tuo on tavalliselle miehelle täysin normaali baari-ilta. Se on se pieni osa miehistä mitä tullaan iskemään ja loput saa tyytyä imemään tuoppia.

Vierailija
58/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyydä kaveriasi seuraavalla kerra menemään baariin rumissa vaatteissa ja panostamatta ollenkaan ulkonäköön, jotta sinäkin saisit huomiota.

Yksi kaverini pyysi minua kerran. Ja kyllä, hän oli tosissaan.

*kerralla

Vierailija
59/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolmen kimppaako olisi pitänyt harrastaa?

Oletteko sitä mieltä, että jos baarissa natsaa miehen kanssa niin ei saisi mennä jottei kaveri pillastu?

En minä vain tiedä. En itse käy enää baareissa, koska en vain viihdy siinä ympäristössä. 

Itselleni jäi tästä aloituksesta päällimmäisenä mieleen se, että ap tunsi itsensä ulkopuoliseksi, koska kaveri jätti yksin. Jos itse menen johonkin paikkaan kaverini kanssa, tarkoituksenani on yleensä viettää aikaa juuri hänen kanssaan. 

Eli kaverisi ei saa löytää elämäänsä kumppania silloin kun sinä olet läsnä?

Vierailija
60/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie aattelen että ap on turhan jäykkis kerran toisen flaksi noin harmittaa. Ei kaverille saa tollasessa suuttua. Seuraavan kerran sit ite pokaat jonkun, opettele vähän flirttiä ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä