Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muisti taas miksi en käy baareissa. Oli taas todella nöyryyttävä kokemus :(

Vierailija
18.05.2019 |

Päätettiin kaverin kanssa lähteä terassille kauniin ilman kunniaksi. Laittauduin huolella ja mielestäni näytin ihan nätiltä. Koska oli kivaa, päätettiin jatkaa baariin.

Baarissa kaveriani alettiin heti iskemään. Minä jäin täysin syrjään. Loppuillasta kaveri lähti tanssimaan jonkun miehen kanssa ja minä istuin yksin pöydässä. Yritin kierrellä pitkinä baaria, ottaa muihin katsekontaktia ja hymyillä. Lopulta lähdin yksin kotiin. Kaveri laittaa perään viestiä, että miksi lähdin ja että suutuinko.

Kommentit (247)

Vierailija
61/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hyvin. Lähditte yhdessä ja oli tarkoitus viettää hauska ilta yhdessä. Kaverisi katosi, ja koit itsesi yksinäiseksi ja hylätyksi. Vähemmästäkin menee mieli matalaksi, ja tuntee itsensä vain väliaikaiseksi korvikkeeksi jonka voi jättää oman onnensa nojaan heti kun joku muu osuu kohdalle. Kaverisi on se joka tässä käyttäytyi huonosti, hänen olisi pitänyt tanssimisen jälkeen palata seuraasi.

AP harmittelee kun ei saanut huomiota ja miestä, lisäksi korpeaa kun kaveri sai. Hiukan kaksinaamaista. Taitaa olla kateus mikä pilkistää myöskin?

Eivätkös tuollaiset tuntemukset ole aivan normaaleja? Mielestäni pahin asia tässä oli se, että ap:n kaveri jätti hänet yksin. Kyllähän se harmittaa.

Kolmen kimppaako olisi pitänyt harrastaa?

Oletteko sitä mieltä, että jos baarissa natsaa miehen kanssa niin ei saisi mennä jottei kaveri pillastu?

En minä vain tiedä. En itse käy enää baareissa, koska en vain viihdy siinä ympäristössä. 

Itselleni jäi tästä aloituksesta päällimmäisenä mieleen se, että ap tunsi itsensä ulkopuoliseksi, koska kaveri jätti yksin. Jos itse menen johonkin paikkaan kaverini kanssa, tarkoituksenani on yleensä viettää aikaa juuri hänen kanssaan. 

Eli kaverisi ei saa löytää elämäänsä kumppania silloin kun sinä olet läsnä?

kuka kumppanista on puhunut? Random pano haussa

Vierailija
62/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hyvin. Lähditte yhdessä ja oli tarkoitus viettää hauska ilta yhdessä. Kaverisi katosi, ja koit itsesi yksinäiseksi ja hylätyksi. Vähemmästäkin menee mieli matalaksi, ja tuntee itsensä vain väliaikaiseksi korvikkeeksi jonka voi jättää oman onnensa nojaan heti kun joku muu osuu kohdalle. Kaverisi on se joka tässä käyttäytyi huonosti, hänen olisi pitänyt tanssimisen jälkeen palata seuraasi.

AP harmittelee kun ei saanut huomiota ja miestä, lisäksi korpeaa kun kaveri sai. Hiukan kaksinaamaista. Taitaa olla kateus mikä pilkistää myöskin?

Eivätkös tuollaiset tuntemukset ole aivan normaaleja? Mielestäni pahin asia tässä oli se, että ap:n kaveri jätti hänet yksin. Kyllähän se harmittaa.

Oletteko sitä mieltä, että jos baarissa natsaa miehen kanssa niin ei saisi mennä jottei kaveri pillastu?

En minä vain tiedä. En itse käy enää baareissa, koska en vain viihdy siinä ympäristössä. 

Itselleni jäi tästä aloituksesta päällimmäisenä mieleen se, että ap tunsi itsensä ulkopuoliseksi, koska kaveri jätti yksin. Jos itse menen johonkin paikkaan kaverini kanssa, tarkoituksenani on yleensä viettää aikaa juuri hänen kanssaan. 

No enhän minä noin sanonut. 

Omasta mielestäni on vain jotenkin junttia jättää kaveri yksin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole sulmälaseja eikä ylipainoa ja ikinä ei ole baarissa kukaan lähestynyt. Syy:olen todella lyhyt.

Vierailija
64/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy kans noin yleensä siskon kanssa. Ei se yleensä haittaa ja sisko ei kyllä lähde näiden miesten matkaan. Kerran tuli surullinen fiilis kun joku sano et miten me voidaan ollaan siskoja kun mä oon niin ruma...

Vierailija
65/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole sulmälaseja eikä ylipainoa ja ikinä ei ole baarissa kukaan lähestynyt. Syy:olen todella lyhyt.

Tykkään lyhyistä, varsinkin jos ovat pieniä ja siroja. 

t: mies 175cm 33v

Vierailija
66/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän on yksi syy  olla käymättä baareissa ja onneksi ne eivät kiinnostaa muutenkaan.  Ulkonäkö minullakin "miinuksen puolella" ja lasit löytyy myös. Muuten en enää jaksa välittää miltä näytän, kun nyt muuten siisti olen. Jos en kelpaa niin sitten en. Piilolinssejä on kovin hyvin pysty käyttämään. 

Vierailija
67/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tuo lyhyys naisella haittaa?

Vierailija
68/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen?

Vierailija
69/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle käy kans noin yleensä siskon kanssa. Ei se yleensä haittaa ja sisko ei kyllä lähde näiden miesten matkaan. Kerran tuli surullinen fiilis kun joku sano et miten me voidaan ollaan siskoja kun mä oon niin ruma...

Minä olen pari kertaa käynyt siskoni kanssa baarissa. Harmitti vähän itseänikin kun miehet osoittivat huomiota minulle. Kaiken lisäksi olin molemmilla kerroilla vielä lähes ilman meikkiä liikenteessä ja hän panostanut. Oli varmaan siskolle aika järkytys kun hän on aina ollut tosi ylpeä ulkonäöstään ja suhtautunut minun ulkonäköön alentuvasti.

Jäi meidän yhteiset baareilut lyhyeen.

Vierailija
70/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole nyt siitä, että kaverini pitäisi olla ruma ja pukeutua säkkiin. Enemmän tympii oma olemus. Tottakai sitä kaikki haluaisi olla puoleensavetäviä, mitä minä en näköjään ole. Mitä väärää kaverini teki? No olisihan se ollut kiva, että minutkin olisi huomioitu. Toki on ihana jos tapasi reissulla elämänsä miehen, mutta pitääkö se kaveri jättää kokonaan syrjään? Ehkä niiden miesten kansa voi jutella ja vaihtaa numeroita jos niitä jatko kiinnostaa. Tai olisi esitellyt minut ja yrittänyt ujuttaa miehen kaveriporukan seuraan. 

Vierailija
71/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä tässä nyt oli ongelma?

Joukkoon mahtuu aina yksi vajaa. Ohis.

Aaa, siitäkö tässä olikin kyse.

Vierailija
72/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttua. Tajusin vasta pari vuotta sitten, että taitaa johtua silmälaseista. Vaikka ne on aina valittu siten, että varmasti sopivat kasvonpiirteilleni ja mielestäni näytän lasit päässäkin ihan hyvältä. Ja mistä tämän tajusin? Ensimmäistä kertaa mua yritettiin iskeä, kun kaverit jäi vielä tanssimaan ja itse menin pöytään huilaamaan. Lyhyen keskustelun jälkeen jätkä pyysi, että näyttäisin miltä näytän ilman laseja? Mitä ihmettä. Ilmeisesti baareissa silmälasit on jotenkin turn-off ihmisille?

Baareissa ei montaa silmälasipäistä naista näy vaikka oikeasti ehkä kolmasosa käyttää rillejä. Porukka käyttää ilmeisesti piilareita kun käyvät viihteellä.

Silmälasimies 32

Vierailija
73/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moneenkohan mieheen ap yritti tutustua illan aikana?

Vierailija
74/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No enhän minä noin sanonut. 

Omasta mielestäni on vain jotenkin junttia jättää kaveri yksin. 

Jos flaksi käy, niin silloin mennään.

Vierailija
75/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerrotaanpa nyt vielä niille jotka eivät tajua.

Yritin oikeasti panostaa ulkonäkööni, mutta silti en saanut huomiota. Jokainen ihminen kaipaa tunnetta, että hväksytty toisten ihmisten silmissä. Minä jäin täysin vaille tuota kokemusta baari-iltana. Kukaan mies ei lähestynyt minua ja tämä oli kyllä aikamoinen kolaus itsetunnolle. Näen miten kaveria ja muita naisia kyllä viedään. Väkisinkin ajattelee, että minä vika minussa on.

Miksi en itse lähestynyt? Jos näen miten kaveria isketään, olisi minun pitänyt saada aika iso rohkeusryöppy jostakin, että olisin tuon jälkeen itse iskenyt yhtään ketään. Kyllä edelleen on yleisempää. että mies on se aloitteentekijä. Kyllä niitä rohkeita naisiakin löytyy, jotka iskevät, mutta kenties heillä on kokemus kelpaavuudestaan. Minä en sitä saanut tuona iltana ollenkaan. 

Olisin ehkä voinut yrittää jutella niiden ujojen miesten kanssa, jotka eivät uskalla iskeä ketään. Siksi yritinkin saada katsekontaktia, mutta nämä keskittyivät juttelemaan kavereidensa kanssa. Olivat ehkä varattuja tai eivät hakeneet seuraa. Jäin siis yksin. 

Minulle on opetettu, että naiset laittautuvat itseään varten ja toisten ulkonäköä on epäkorrektia kommentoida.

Pitäisiköhän kokeilla mennä baariin laittamattomana ja katsoa jos silloin ei tulisi kukaan iskemään. Vai onko vastaus sitten "olisit nyt vähän voinut kaunistautua".

Vierailija
76/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse ei ole nyt siitä, että kaverini pitäisi olla ruma ja pukeutua säkkiin. Enemmän tympii oma olemus. Tottakai sitä kaikki haluaisi olla puoleensavetäviä, mitä minä en näköjään ole. Mitä väärää kaverini teki? No olisihan se ollut kiva, että minutkin olisi huomioitu. Toki on ihana jos tapasi reissulla elämänsä miehen, mutta pitääkö se kaveri jättää kokonaan syrjään? Ehkä niiden miesten kansa voi jutella ja vaihtaa numeroita jos niitä jatko kiinnostaa. Tai olisi esitellyt minut ja yrittänyt ujuttaa miehen kaveriporukan seuraan. 

Miesporukoissa ei tollasta marttyyriutta suvaita.

Vierailija
77/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Olen käynnyt useita kertoja ja ikinä kukaan ei ole tullut juttelemaan tai muuta. Olen kai sitten ruma ja tylsä. 

Vierailija
78/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa se sormus vasemmassa nimettömässä häiritsi miehiä?

Vierailija
79/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jokainen ihminen kaipaa tunnetta, että hyväksytty toisten ihmisten silmissä."

Tuli tästä lauseesta paljon ajatuksia mieleen. Ensiksi haluan sanoa, että minusta kaverisi teki väärin ja hän olisi tavallaan pitänyt ottaa myös sinut huomioon ja miettiä miltä sinusta tuntuu. Muuten voin itse sanoa etten tavallaan koskaan ole tähän mennessä saanut tuntea sitä tunnetta, että olisin hyväksytty. Minua on jo hyvin nuoresta asti pilkattu ties mistä ja koko ulkonäkö arvosteltu ja "persoona" myös. Sen takia tunnen etten kelpaa ja olen aina se ulkopuolinen. Nämä kokemukset ovat toisaalta opettaneet sen, etten enää tavallaan ylläty mistään ja en myöskään enää vaadi toisia hyväksymään minut. Jotenkin  välillä tulee ajatus, että ajatelkoon muut sitten mitä haluavat, kun en rupea itseäni muiden takia muuttamaan, kun olen kärsinyt jo tarpeeksi kaikkea asiattomuutta. Joku varmasti nyt ajattelee, että olen joku todella ruma ihminen, mutta kuitenkin olen vielä melko tavallinen silti ja aina ei ole niiden pilkkaajienkaan ulkonäössä niin kehumista ollut. En voi silti sanoa, ettei tämä kaikki välillä "masentaisi" ja olisin kyllä halunnut eri tien itselleni. Olen kuitenkin itsetunnon puolella aika paljon muita "jäljessä" ja tavallaan vaikeaa ajatella itsestä myönteistä. Näiden asioiden takia tavallaan tuo lause toi paljon kaikkea mieleen ja mietin millainen ihminen olisin jos olisin saanut hyväksyntää. Kuitenkin nytkin yritän aina olla positiivinen ihminen ja miettiä kaikkea myös muiden kannalta. Tämän vuoksi en varmaan tuomisi kuin kaverisi.

Vierailija
80/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuan aloittajaa, itse oikein nätiksi laittautunut ja viimeisen päälle ja silti jää baarissa yksin kun jopa niitä ylipainoisia ja rumempia on menty iskemään....

Onneksi en käy enää baareissa, pelottavia paikkoja sellaiset, hönöille ja seksi hulluille tarkoitettuja paikkoja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä