Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muisti taas miksi en käy baareissa. Oli taas todella nöyryyttävä kokemus :(

Vierailija
18.05.2019 |

Päätettiin kaverin kanssa lähteä terassille kauniin ilman kunniaksi. Laittauduin huolella ja mielestäni näytin ihan nätiltä. Koska oli kivaa, päätettiin jatkaa baariin.

Baarissa kaveriani alettiin heti iskemään. Minä jäin täysin syrjään. Loppuillasta kaveri lähti tanssimaan jonkun miehen kanssa ja minä istuin yksin pöydässä. Yritin kierrellä pitkinä baaria, ottaa muihin katsekontaktia ja hymyillä. Lopulta lähdin yksin kotiin. Kaveri laittaa perään viestiä, että miksi lähdin ja että suutuinko.

Kommentit (247)

Vierailija
21/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko lihava? Seksi lihavan naisen kanssa on kyllä vastenmielisintä toimintaa ikänä.

M33

Ja inhottavan miehen kanssa en harrastaisi seksiä lainkaan. 

Vierailija
22/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttua. Tajusin vasta pari vuotta sitten, että taitaa johtua silmälaseista. Vaikka ne on aina valittu siten, että varmasti sopivat kasvonpiirteilleni ja mielestäni näytän lasit päässäkin ihan hyvältä. Ja mistä tämän tajusin? Ensimmäistä kertaa mua yritettiin iskeä, kun kaverit jäi vielä tanssimaan ja itse menin pöytään huilaamaan. Lyhyen keskustelun jälkeen jätkä pyysi, että näyttäisin miltä näytän ilman laseja? Mitä ihmettä. Ilmeisesti baareissa silmälasit on jotenkin turn-off ihmisille?

Haaaaaaaaaaahhhh! Mitä potaskaa taas :D. Ihan höpöhöpöä. Toi jätkä yritti sitä taktiikkaa missä naisen iskeminen alotetaan kolauttamalla itsetuntoa. Olen lopettanut aina keskustelun heti, jos on yritetty tuota ota lasit pois -juttua. Seuraa on aina riittänyt. T. Kuuma lasimuija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene itse pyytämään kikulia. Kikulin saaminen ei ole itsestäänselvyys.

Silleen sitä ei ainakaan saa 😩 aina sanotaan että saa, mutta käytännössä vain vaikeasti tavoiteltavuus toimii.

Vierailija
24/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohdit mainita että kaverisi on nainen ja sinä mies.

Ihan nainen olen. 

Sinunko pitäisi saada huomiota ja miestä sillä, että olet nainen?

Vierailija
25/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuttua. Tajusin vasta pari vuotta sitten, että taitaa johtua silmälaseista. Vaikka ne on aina valittu siten, että varmasti sopivat kasvonpiirteilleni ja mielestäni näytän lasit päässäkin ihan hyvältä. Ja mistä tämän tajusin? Ensimmäistä kertaa mua yritettiin iskeä, kun kaverit jäi vielä tanssimaan ja itse menin pöytään huilaamaan. Lyhyen keskustelun jälkeen jätkä pyysi, että näyttäisin miltä näytän ilman laseja? Mitä ihmettä. Ilmeisesti baareissa silmälasit on jotenkin turn-off ihmisille?

Haaaaaaaaaaahhhh! Mitä potaskaa taas :D. Ihan höpöhöpöä. Toi jätkä yritti sitä taktiikkaa missä naisen iskeminen alotetaan kolauttamalla itsetuntoa. Olen lopettanut aina keskustelun heti, jos on yritetty tuota ota lasit pois -juttua. Seuraa on aina riittänyt. T. Kuuma lasimuija.

Mikä on tämä ilmiö? Kukaan ei ole koskaan pyytänyt laseja pois ottamaan, ehkä kommentoinut korkeintaan että sopivat, yleensä ei ole lasit saaneet sen kummempaa huomiota. Seuraa on aina riittänyt.

Vierailija
26/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene itse pyytämään kikulia. Kikulin saaminen ei ole itsestäänselvyys.

Silleen sitä ei ainakaan saa 😩 aina sanotaan että saa, mutta käytännössä vain vaikeasti tavoiteltavuus toimii.

Ei pidä paikkaansa. Itse en ainakaan jaksa leikkiä vaikeasti tavoiteltaa jos tiedän mitä haluan. Ei oo vielä tullut pakkeja.

Vierailija
27/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on tämä ilmiö? Kukaan ei ole koskaan pyytänyt laseja pois ottamaan, ehkä kommentoinut korkeintaan että sopivat, yleensä ei ole lasit saaneet sen kummempaa huomiota. Seuraa on aina riittänyt.

Mä ihmettelen myös. En ole koskaan törmännyt tuollaiseen. Mulla on silmälasit ja siitä huolimatta mua on aina kehuttu nätiksi. Toki huolehdin ulkonäöstäni ja pukeutumisesta.

Vierailija
28/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kai aikuinen ihminen osaa yksinkin olla viihteellä jos kaveri lähtee miehiin. Avuttomuus huipussaan taas.

Vierailija
29/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin. Lähditte yhdessä ja oli tarkoitus viettää hauska ilta yhdessä. Kaverisi katosi, ja koit itsesi yksinäiseksi ja hylätyksi. Vähemmästäkin menee mieli matalaksi, ja tuntee itsensä vain väliaikaiseksi korvikkeeksi jonka voi jättää oman onnensa nojaan heti kun joku muu osuu kohdalle. Kaverisi on se joka tässä käyttäytyi huonosti, hänen olisi pitänyt tanssimisen jälkeen palata seuraasi.

Vierailija
30/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla yhtään varattua kaveria? Tiedän tuon tunteen, kun luulee lähteneensä kaverin kanssa viettämään yhteistä aikaa ja sinkkukaveri onkin vain etsimässä miesseuraa. Aiemmin soitin miehelle ja pyysin hakemaan autolla kotiin, nyt kun on lapsikin, en viitsi enää tiettyjen kavereiden kanssa edes lähteä.

Vierailija
31/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotaanpa nyt vielä niille jotka eivät tajua.

Yritin oikeasti panostaa ulkonäkööni, mutta silti en saanut huomiota. Jokainen ihminen kaipaa tunnetta, että hväksytty toisten ihmisten silmissä. Minä jäin täysin vaille tuota kokemusta baari-iltana. Kukaan mies ei lähestynyt minua ja tämä oli kyllä aikamoinen kolaus itsetunnolle. Näen miten kaveria ja muita naisia kyllä viedään. Väkisinkin ajattelee, että minä vika minussa on.

Miksi en itse lähestynyt? Jos näen miten kaveria isketään, olisi minun pitänyt saada aika iso rohkeusryöppy jostakin, että olisin tuon jälkeen itse iskenyt yhtään ketään. Kyllä edelleen on yleisempää. että mies on se aloitteentekijä. Kyllä niitä rohkeita naisiakin löytyy, jotka iskevät, mutta kenties heillä on kokemus kelpaavuudestaan. Minä en sitä saanut tuona iltana ollenkaan. 

Olisin ehkä voinut yrittää jutella niiden ujojen miesten kanssa, jotka eivät uskalla iskeä ketään. Siksi yritinkin saada katsekontaktia, mutta nämä keskittyivät juttelemaan kavereidensa kanssa. Olivat ehkä varattuja tai eivät hakeneet seuraa. Jäin siis yksin. 

Vierailija
32/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hyvin. Lähditte yhdessä ja oli tarkoitus viettää hauska ilta yhdessä. Kaverisi katosi, ja koit itsesi yksinäiseksi ja hylätyksi. Vähemmästäkin menee mieli matalaksi, ja tuntee itsensä vain väliaikaiseksi korvikkeeksi jonka voi jättää oman onnensa nojaan heti kun joku muu osuu kohdalle. Kaverisi on se joka tässä käyttäytyi huonosti, hänen olisi pitänyt tanssimisen jälkeen palata seuraasi.

Olen tismalleen samaa mieltä. 

Vierailija
33/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kai aikuinen ihminen osaa yksinkin olla viihteellä jos kaveri lähtee miehiin. Avuttomuus huipussaan taas.

Mä en tykännyt siitä nuorempana. Nykyään menen yksin baariin ja siellä on baarituttuja joiden kanssa voin jutella.

Vierailija
34/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin oikeasti panostaa ulkonäkööni, mutta silti en saanut huomiota. Jokainen ihminen kaipaa tunnetta, että hväksytty toisten ihmisten silmissä. Minä jäin täysin vaille tuota kokemusta baari-iltana. Kukaan mies ei lähestynyt minua ja tämä oli kyllä aikamoinen kolaus itsetunnolle. Näen miten kaveria ja muita naisia kyllä viedään. Väkisinkin ajattelee, että minä vika minussa on.

Miksi en itse lähestynyt? Jos näen miten kaveria isketään, olisi minun pitänyt saada aika iso rohkeusryöppy jostakin, että olisin tuon jälkeen itse iskenyt yhtään ketään. Kyllä edelleen on yleisempää. että mies on se aloitteentekijä. Kyllä niitä rohkeita naisiakin löytyy, jotka iskevät, mutta kenties heillä on kokemus kelpaavuudestaan. Minä en sitä saanut tuona iltana ollenkaan. 

Olisin ehkä voinut yrittää jutella niiden ujojen miesten kanssa, jotka eivät uskalla iskeä ketään. Siksi yritinkin saada katsekontaktia, mutta nämä keskittyivät juttelemaan kavereidensa kanssa. Olivat ehkä varattuja tai eivät hakeneet seuraa. Jäin siis yksin. 

Minulle on opetettu, että naiset laittautuvat itseään varten ja toisten ulkonäköä on epäkorrektia kommentoida.

Vierailija
35/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP harmittelee kun ei saanut huomiota ja miestä, lisäksi korpeaa kun kaveri sai. Hiukan kaksinaamaista. Taitaa olla kateus mikä pilkistää myöskin?

Vierailija
36/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP harmittelee kun ei saanut huomiota ja miestä, lisäksi korpeaa kun kaveri sai. Hiukan kaksinaamaista. Taitaa olla kateus mikä pilkistää myöskin?

Eivätkös tuollaiset tuntemukset ole aivan normaaleja? Mielestäni pahin asia tässä oli se, että ap:n kaveri jätti hänet yksin. Kyllähän se harmittaa.

Vierailija
37/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Boldasin vähän ja korjaan, että naiset kaipaavat. Minun elämääni ei hetkauta suuntaan eikä toiseen vaikka tiedän, että osa miehistä on pidempiä, komeampia ja saavat baarissa enemmän huomiota. Minulla on mm. yksi vaimo ja lapset, olen siis jossain riittävän hyvä. Se riittää minulle eikä itsetuntoni heilahda suuntaan eikä toiseen toisten saamisista. 

Te naiset olette säälittäviä, tehkää asialle jotain.

Vierailija
38/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko väärin tuntea kateutta siitä, että itse jää ulkopuoliseksi? Kateus menee negatiivisten tunteiden kategoriaan, mutta se on minusta täysin inhimillinen tunne ja varmaan lähes jokainen ihminen tuntee joskus kateutta. Onko väärin, että minäkin haluaisin tuntea itseni kauniiksi ja halutuksi? Ap

Vierailija
39/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivätkös tuollaiset tuntemukset ole aivan normaaleja? Mielestäni pahin asia tässä oli se, että ap:n kaveri jätti hänet yksin. Kyllähän se harmittaa.

Kolmen kimppaako olisi pitänyt harrastaa?

Oletteko sitä mieltä, että jos baarissa natsaa miehen kanssa niin ei saisi mennä jottei kaveri pillastu?

Vierailija
40/247 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan. Ja jos siinä nyt sitten on joku huipputyyppi tavattu, niin samaan pöytään vaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi