Muisti taas miksi en käy baareissa. Oli taas todella nöyryyttävä kokemus :(
Päätettiin kaverin kanssa lähteä terassille kauniin ilman kunniaksi. Laittauduin huolella ja mielestäni näytin ihan nätiltä. Koska oli kivaa, päätettiin jatkaa baariin.
Baarissa kaveriani alettiin heti iskemään. Minä jäin täysin syrjään. Loppuillasta kaveri lähti tanssimaan jonkun miehen kanssa ja minä istuin yksin pöydässä. Yritin kierrellä pitkinä baaria, ottaa muihin katsekontaktia ja hymyillä. Lopulta lähdin yksin kotiin. Kaveri laittaa perään viestiä, että miksi lähdin ja että suutuinko.
Kommentit (247)
TuuMii kirjoitti:
Muistamme METOOn emmekä lähety ketään! Baarin menen ,jos esiintyy hyvä bändi, kuuntelemaan musaa. Ei paljon naiset kiinnosta, oli sitten läskiä eli ei.
Hahahah, jees! Juuri näin!
Ap, mun deittailemani miehet eivät ikinä usko kun olen sanonut, että mua ei KOSKAAN isketä baarissa.
Tätä ei ole tapahtunut about koskaan. Mä en tiedä mistä se johtuu, koska sitten taas selvinpäin töissä (jossa tapaan paljon miehiä) pyydetään kahville usein ja saan välillä rasittavuuteen asti treffikutsuja.
Jotenkin olen uskotellut itselleni, että olen tosi mukava jsopivan nätti tavis, että mua uskalletaan lähestyä selvinpäin, mutta en tarpeeksi kaunis baaripokaksi? Olen tosi sosiaalinen ja tykkään höpötellä ihmisille, eli olen helposti lähestyttävä. Otaksun, että sosiaalisuus ja mukavuus ei välity baarissa (eikä siksi riitäkään lähestysmiskriteeriksi).
Mun perään katsotaan joskus kadulla ja saan kiinnostusta miehiltä, baarissa en koskaan. Kavereita isketään kyllä. Olen pienikokoinen enkä yhtään näyttävä ilmestys siksikään. Jos saisin valita, niin mieluummin näin päin.
Nää jutut on kyllä mielenkiintosia,
yks tinder fwb kehu sen kaveria nätiks ja et miehet yleensä kiinnostuu siitä baarissa ja et kyl se ymmärtää miks. Ja et siitä sen kaverista kiinnostutaan aina baarissa, mut siitä itestä ei niin paljoa.
Se näytti sen kuvan, ja valehtelematta se ei ollu lähellekkään niin hyvännäkönen kun se mun fwb, ihmettelin vähän. Ja mä oon vielä aika kova ulkonäkökriteereissä mimmeille.
Vierailija kirjoitti:
Kerrotaanpa nyt vielä niille jotka eivät tajua.
Yritin oikeasti panostaa ulkonäkööni, mutta silti en saanut huomiota. Jokainen ihminen kaipaa tunnetta, että hväksytty toisten ihmisten silmissä. Minä jäin täysin vaille tuota kokemusta baari-iltana. Kukaan mies ei lähestynyt minua ja tämä oli kyllä aikamoinen kolaus itsetunnolle. Näen miten kaveria ja muita naisia kyllä viedään. Väkisinkin ajattelee, että minä vika minussa on.
Miksi en itse lähestynyt? Jos näen miten kaveria isketään, olisi minun pitänyt saada aika iso rohkeusryöppy jostakin, että olisin tuon jälkeen itse iskenyt yhtään ketään. Kyllä edelleen on yleisempää. että mies on se aloitteentekijä. Kyllä niitä rohkeita naisiakin löytyy, jotka iskevät, mutta kenties heillä on kokemus kelpaavuudestaan. Minä en sitä saanut tuona iltana ollenkaan.
Olisin ehkä voinut yrittää jutella niiden ujojen miesten kanssa, jotka eivät uskalla iskeä ketään. Siksi yritinkin saada katsekontaktia, mutta nämä keskittyivät juttelemaan kavereidensa kanssa. Olivat ehkä varattuja tai eivät hakeneet seuraa. Jäin siis yksin.
Annahan kun kokenut neuvoo... Ei miehiä tarvitse "iskeä", vaan mennä vaan höpöttelemään, kyllä tykkäävät, että nainen lähestyy. Monesti se mies sitten alkaa iskeä 😂...
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole nyt siitä, että kaverini pitäisi olla ruma ja pukeutua säkkiin. Enemmän tympii oma olemus. Tottakai sitä kaikki haluaisi olla puoleensavetäviä, mitä minä en näköjään ole. Mitä väärää kaverini teki? No olisihan se ollut kiva, että minutkin olisi huomioitu. Toki on ihana jos tapasi reissulla elämänsä miehen, mutta pitääkö se kaveri jättää kokonaan syrjään? Ehkä niiden miesten kansa voi jutella ja vaihtaa numeroita jos niitä jatko kiinnostaa. Tai olisi esitellyt minut ja yrittänyt ujuttaa miehen kaveriporukan seuraan.
Vanha ketju, mutta pakko kommentoida.
Tuo seuraan ujuttaminen on ihan vihoviimeinen. Minulle on käynyt sitä, että kaveri sanoo häntä iskeneelle, ettei ole kiinnostunut, mutta tuo kaverini (minua osoittaen) olisi haku päällä.
Se tunne, kun tämä sitten vilkaisee sinua, ja lähtee mitään sanomatta pois.
En minäkään koskaan ole saanut seuraa vaikka kuinka meikkaisin tai olisin laittautunut. Onneksi ei enää pskabaareja.