Muisti taas miksi en käy baareissa. Oli taas todella nöyryyttävä kokemus :(
Päätettiin kaverin kanssa lähteä terassille kauniin ilman kunniaksi. Laittauduin huolella ja mielestäni näytin ihan nätiltä. Koska oli kivaa, päätettiin jatkaa baariin.
Baarissa kaveriani alettiin heti iskemään. Minä jäin täysin syrjään. Loppuillasta kaveri lähti tanssimaan jonkun miehen kanssa ja minä istuin yksin pöydässä. Yritin kierrellä pitkinä baaria, ottaa muihin katsekontaktia ja hymyillä. Lopulta lähdin yksin kotiin. Kaveri laittaa perään viestiä, että miksi lähdin ja että suutuinko.
Kommentit (247)
Unohdit mainita että kaverisi on nainen ja sinä mies.
Vierailija kirjoitti:
Unohdit mainita että kaverisi on nainen ja sinä mies.
Ihan nainen olen.
Tuttua. Tajusin vasta pari vuotta sitten, että taitaa johtua silmälaseista. Vaikka ne on aina valittu siten, että varmasti sopivat kasvonpiirteilleni ja mielestäni näytän lasit päässäkin ihan hyvältä. Ja mistä tämän tajusin? Ensimmäistä kertaa mua yritettiin iskeä, kun kaverit jäi vielä tanssimaan ja itse menin pöytään huilaamaan. Lyhyen keskustelun jälkeen jätkä pyysi, että näyttäisin miltä näytän ilman laseja? Mitä ihmettä. Ilmeisesti baareissa silmälasit on jotenkin turn-off ihmisille?
Mulle käy aina noin :D
Tulee vähän orpo olo kököttää yksin siellä pöydässä ja läjden mielummin kotiin itsetunto pakkasella.
Vierailija kirjoitti:
Mulle käy aina noin :D
Tulee vähän orpo olo kököttää yksin siellä pöydässä ja läjden mielummin kotiin itsetunto pakkasella.
Niinpä. Käytkö sä edelleen baarissa vai oletko jättänyt väliin?
Vierailija kirjoitti:
Mikä tässä nyt oli ongelma?
Etkö oikeasti yhtään ymmärrä?
Vierailija kirjoitti:
Tuttua. Tajusin vasta pari vuotta sitten, että taitaa johtua silmälaseista. Vaikka ne on aina valittu siten, että varmasti sopivat kasvonpiirteilleni ja mielestäni näytän lasit päässäkin ihan hyvältä. Ja mistä tämän tajusin? Ensimmäistä kertaa mua yritettiin iskeä, kun kaverit jäi vielä tanssimaan ja itse menin pöytään huilaamaan. Lyhyen keskustelun jälkeen jätkä pyysi, että näyttäisin miltä näytän ilman laseja? Mitä ihmettä. Ilmeisesti baareissa silmälasit on jotenkin turn-off ihmisille?
Näin on. Baarit on ulkonäköeliitille ja itsevarmoille ryyppääjille. Tinder on nörteille ja silmälaseja käyttäville lukutoukille omasta mielestään älykkäille luusereille.
Vierailija kirjoitti:
Kaverin kanssa pelisäännöt selviksi
Niinkuin että tiskille yhdessä, vessaan yhdessä, jutellaan yhdessä, mulkoillaan muita yhdessä.
Miksi laittautua nätiksi jos aikoo kaverin käsikynkässä olla illan?
Vierailija kirjoitti:
Joukkoon mahtuu aina yksi vajaa. Ohis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö oikeasti yhtään ymmärrä?
En. Olen käynyt baareissa 16-vuotiaasta lähtien, ja nyt olen 35. Ei minulla koskaan ole ollut mitään vientiä. Olen toki mies, mutta silti.
En mä ole huomannut silmälasien vaikuttavan siihen katsotaanko mua ns. hyväksyvästi. Jos kokonaisuus on kunnossa eli hiukset, vaatteet ja kroppa ilman ylipainoa, niin yhdet silmälasit ei sitä kokonaisuutta huononna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinkuin että tiskille yhdessä, vessaan yhdessä, jutellaan yhdessä, mulkoillaan muita yhdessä.
Miksi laittautua nätiksi jos aikoo kaverin käsikynkässä olla illan?
Itselle tulee hyvä fiilis. Ei ole tarkoitus etsiä seksiseuraa.
Ei aina tärppää. Ja krantut runkkaavat. Keskustelemalla on löytynyt seuraa. Tee tikusta asiaa, vaihda paikkaa jos kerta kaikkiaan ei nappaa. Mut ei sua kotoakaan tulla hakemaan.
No seuraavalla kerralla menet juttelemaan jonkun kanssa. Kyllä se siitä.
Kuva ois kiva. Ps. silmälasipäiset älköön vaivautuko.
Vierailija kirjoitti:
Laihduta. Muuten ei ole mahdollista. Tai jos näytät ihan helvetin vihaiselta kokoajan niin sitten ehkä.
On mahdollista vaikka on ylipainoa. En tarkoita 90kg+. Tiedän omasta kokemuksesta. Olen huomannut että muutkin ylipainoiset saavat seuraa.
Baarissa vai terassilla? Vai jossain missä myös tanssitaan?
Vierailija kirjoitti:
Laihduta. Muuten ei ole mahdollista. Tai jos näytät ihan helvetin vihaiselta kokoajan niin sitten ehkä.
En ole ap. Nyt olen +80 kg enkä oleta kenenkään lähestyvän, mutta eipä lähestynyt 60-kilossakaan. Ja joo, silmälasit on.