Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen valehteli menneisyydestään

Vierailija
18.05.2019 |

Olin joskus kysynyt naisen menneisyydestä ja sano että on vain parin miehen kanssa ollut ja seksiä vain suhteessa. Noh, eilen jostain syystä tulikin kertomaan kuulemma totuuden että oli aika bilehile ja miehiä taisi olla aika paljon. Se ei minua häiritse mitä hän on menneisyydessä tehnyt vaan se kuinka aluksi piti valehdella asiasta. Nyt enää usko voinko luottaa häneen jos noin mitättömästä asiasta mennyt valehtelemaan. Taisi suhde kaatua tähän.

Kommentit (711)

Vierailija
61/711 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanhoja olette? Ymmärrän, että valehtelu häiritsi, mutta ihmettelen, että olette edes jutelleet tuollaisista asioista. Historia on historiaa ja jos nykyinen paketti on ihana, niin hän on menneisyyden kautta tuollaiseksi tullut. Hän voisi olla täysin erilainen ilman niitä kokemuksia, joten se on nyt sitten sinun asiasi /ongelmasi miten tiedon käsittelet pienessä päässäsi.

Valehtelusta en pidä, mutta mitä luultavimmin nainen on valehdellut asian juuri sinun neuroottisuuden takia. Ette olisi päässeet alkua pitemmälle muussa tapauksessa ja koska olet niin vauhko asiasta nytkin, niin luulen, että on parempi, kun annat ihanan naisesi etsiä itselleen ihana itsevarma mies, joka pitää naisesta juuri sellaisena kuin hän on.

Historia pakkaa yleensä toistamaan itseään.

Vierailija
62/711 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalla osalla miehistä on 0-5 seksikumppania. Jos naisella on tuota enemmän niin silloin on tarjoiltu tu**ua jälkkäriksi vähän turhan usein.

Minun tuntemistani +30v. miehistä uskallan väittää, että suurimmalla osalla on kyllä enemmän, kuin 5 seksikumppania... Toki teini-iästä kestäneet parisuhteet voivat vaikuttaa siihen, ettei seksikumppaneita ole enempää...

En tiedä millaisia miehiä tunnet, mutta tuo 0-5 on muistikuvieni mukaan ihan tilastoista poimittu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/711 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä,naiset aina puolustelee naisis jolla on ollut 50 miestä.

Kynnys erota vain helpottuu,ehkä lapsuudentraumoja,pelosta tulla hylätyksi (erovsnhemmat) ehkä maksajasta asumiskuluihin tai yksinkertaisesti kiusattavasta.

En ottaisi miestäkään joka kiertänyt kaikilla,

ei ihminen ikinä muutu.

Vierailija
64/711 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on iäkkäänä uusi kumppani niin miettisitkö kuinkahan monen kanssa se on ehtinyt vaikka viiskyt vuotta harrastelemaan...täytyisi olla huono itsetunto miettiä jonkun edellisiä kumppaneita mikä nyt on ihan samantekevää eikä se tavara siitä käytöstä kulu.

Vierailija
65/711 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalla osalla miehistä on 0-5 seksikumppania. Jos naisella on tuota enemmän niin silloin on tarjoiltu tu**ua jälkkäriksi vähän turhan usein.

Minun tuntemistani +30v. miehistä uskallan väittää, että suurimmalla osalla on kyllä enemmän, kuin 5 seksikumppania... Toki teini-iästä kestäneet parisuhteet voivat vaikuttaa siihen, ettei seksikumppaneita ole enempää...

En tiedä millaisia miehiä tunnet, mutta tuo 0-5 on muistikuvieni mukaan ihan tilastoista poimittu.

Ihan normaaleja miehiä ovat, joilla on ollut myös sinkkuvaiheita elämässään.

Vierailija
66/711 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä ei siis ole halunnut harrastaa seksiä kuin 0-5 kumppanin kanssa? Vai minkä vuoksi niitä on noin vähän?

Vierailija
67/711 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa miehistä ei siis ole halunnut harrastaa seksiä kuin 0-5 kumppanin kanssa? Vai minkä vuoksi niitä on noin vähän?

Odotamme vastausta, että varmasti olisivat halunneet, mutta eivät saaneet... Mutta ei se kyllä ole mikään suurin osa...

Vierailija
68/711 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osalla on ollut pitkiä parisuhteita, mutta suurin syy on seksin jakautuminen 80/20 -suhteessa miespopulaation kesken. Eli ne huippumiehet keräävät suurimman osan seksikokemuksista. Lopuille jää viidesosa jaettavaksi. Siksi niitä jopa parinsadan kaadon sonneja on selvästi enemmän miehissä kuin vastaavia naisissa.

Vierailija
69/711 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osalla on ollut pitkiä parisuhteita, mutta suurin syy on seksin jakautuminen 80/20 -suhteessa miespopulaation kesken. Eli ne huippumiehet keräävät suurimman osan seksikokemuksista. Lopuille jää viidesosa jaettavaksi. Siksi niitä jopa parinsadan kaadon sonneja on selvästi enemmän miehissä kuin vastaavia naisissa.

Vau eli minä tunnen siis vain huippumiehiä ;) parasta A-luokkaa, mahtisonneja...

Vierailija
70/711 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vau eli minä tunnen siis vain huippumiehiä ;) parasta A-luokkaa, mahtisonneja...

Tai sitten vaan valehtelet ajankuluksesi...

Vierailija
71/711 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokseee kirjoitti:

Jännä,naiset aina puolustelee naisis jolla on ollut 50 miestä.

Kynnys erota vain helpottuu,ehkä lapsuudentraumoja,pelosta tulla hylätyksi (erovsnhemmat) ehkä maksajasta asumiskuluihin tai yksinkertaisesti kiusattavasta.

En ottaisi miestäkään joka kiertänyt kaikilla,

ei ihminen ikinä muutu.

Mistä ihmeestä vetäisit tuon viidenkymmenen? Jos ap:n naisella on ollut miehiä kuusi kappaletta? Tai kymmenen? Ja nekin eri tyypit ovat tulleet vaikka 17-23 ikäisenä? Osan kanssa hän on varmaan myös seurustellut, ellei jopa kaikkien kanssa.

Seksi kuuluu aikuiseen elämään. Ihmettelisin enemmönkin ihmistä, joka ei ole esimerkiksi 23 vuotiaana kertaakaan seurustellut ja seksiä harrastanut - mitä kaikkea sieltä taustalta löytyykään?

Vierailija
72/711 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan naisvihaajan aloitus, saa olla palstalla pidempään kun alkaa vasta kommenteissa öyhöttämään.

Vierailija
73/711 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten vaan valehtelet ajankuluksesi...

En valehtele. Miksi valehtelisin? Ei se vaikuta minuun mitenkään, jos tuntemillani +30v. miehillä on enemmän, kuin 5 seksikumppania. Ihmettelin vaan tuota määrää 0-5, kun mitä nyt noiden sinkkuaikojen touhuilua olen nähnyt, niin kyllä niitä naisia tuli löydettyä melko paljon Tindereistä, baareista jne. Ja kyllä nuo ihan normaaleja, työssäkäyviä fiksuja miehiä ovat. Ei edes mitään erityisen komeitakaan...

Vierailija
74/711 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanhoja olette? Ymmärrän, että valehtelu häiritsi, mutta ihmettelen, että olette edes jutelleet tuollaisista asioista. Historia on historiaa ja jos nykyinen paketti on ihana, niin hän on menneisyyden kautta tuollaiseksi tullut. Hän voisi olla täysin erilainen ilman niitä kokemuksia, joten se on nyt sitten sinun asiasi /ongelmasi miten tiedon käsittelet pienessä päässäsi.

Valehtelusta en pidä, mutta mitä luultavimmin nainen on valehdellut asian juuri sinun neuroottisuuden takia. Ette olisi päässeet alkua pitemmälle muussa tapauksessa ja koska olet niin vauhko asiasta nytkin, niin luulen, että on parempi, kun annat ihanan naisesi etsiä itselleen ihana itsevarma mies, joka pitää naisesta juuri sellaisena kuin hän on.

Hän itse alkoi keskustelemaan entisistä kumppaneista ja itse toi lukunsa esiin. Minä en sitä kysynyt, hän itse halusi kertoa, vaikka ensin kyllä valehteli. Jos omistat yhtään luetunymmärtämistä niin huomaan ensimmäisessä postauksessani sanoin ettei asia minua häiritse, ei oikeastaan edes kiinnosta.

Muutenkin, näen vain tekstissäsi kuinka yrität kääntää tätä minun syykseni. Syytätkö miehiä aina kaikesta?

Syytän.

Vierailija
75/711 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysä sinkkuna on löysä parisuhteessa. Paikat kuluu käytössä. Tämä on ihan tutkittu tieteellisellä tasolla.

Laitapa tuo tutkimus tännekin luettavaksi, se olisi mielenkiintoinen lukaista.

Mites ihmeessä sitten sen jutun selität, että olen punkenut tänne maailmaan kolme liki neljän kilon painoista lasta alateitse ja olen kuitenkin kireä? Ainakin oman armaan ukkoni ilmeistä ja äänistä sen havaitsen. Eikä siinä tarvita kovin montaa vetoa, että mies hyrisee onnesta.

Vierailija
76/711 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, joku pistää englanninkielisen lainauksen, ilmeisesti jostain Redditistä tai vastaavasta, ja kuvittelee sillä todistavansa jotain? Kun se on oikeen hienolla ulkomaan kielellä😂😂😂

Vierailija
77/711 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli keräävätkö huippumiehet suurimman osan seksikokemuksista siksi, että suurin osa miehistä ei halua enempää kuin 0-5 seksikumppania?

Vierailija
78/711 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä, joku pistää englanninkielisen lainauksen, ilmeisesti jostain Redditistä tai vastaavasta, ja kuvittelee sillä todistavansa jotain? Kun se on oikeen hienolla ulkomaan kielellä😂😂😂

Pitää olla aika tynnyrissä elänyt, jos ei ole nähnyt tuota sitaattia aiemmin. Yksi maailman tunnetuimmista komediapätkistä tunnetulta komiikolta.

/facepalm

Oletko ihan aidon tosisssaan?

Vierailija
79/711 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän itse alkoi keskustelemaan entisistä kumppaneista ja itse toi lukunsa esiin. Minä en sitä kysynyt, hän itse halusi kertoa, vaikka ensin kyllä valehteli. Jos omistat yhtään luetunymmärtämistä niin huomaan ensimmäisessä postauksessani sanoin ettei asia minua häiritse, ei oikeastaan edes kiinnosta.

Muutenkin, näen vain tekstissäsi kuinka yrität kääntää tätä minun syykseni. Syytätkö miehiä aina kaikesta?

Syytän.

Sehän kertoo kuinka yksinkertainen ja lapsellinen olet :)

Vierailija
80/711 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysä sinkkuna on löysä parisuhteessa. Paikat kuluu käytössä. Tämä on ihan tutkittu tieteellisellä tasolla.

Laitapa tuo tutkimus tännekin luettavaksi, se olisi mielenkiintoinen lukaista.

Mites ihmeessä sitten sen jutun selität, että olen punkenut tänne maailmaan kolme liki neljän kilon painoista lasta alateitse ja olen kuitenkin kireä? Ainakin oman armaan ukkoni ilmeistä ja äänistä sen havaitsen. Eikä siinä tarvita kovin montaa vetoa, että mies hyrisee onnesta.

Samassa tutkimuksessa todettiin muuten, että myös miehen heppu kuluu käytössä! Seksistä kannattaakin pidättäytyä kokonaan, sillä jo muutaman seksuaalisesti aktiivisen vuoden jälkeen miehellä on enää nysä jäljellä🤓