Nainen valehteli menneisyydestään
Olin joskus kysynyt naisen menneisyydestä ja sano että on vain parin miehen kanssa ollut ja seksiä vain suhteessa. Noh, eilen jostain syystä tulikin kertomaan kuulemma totuuden että oli aika bilehile ja miehiä taisi olla aika paljon. Se ei minua häiritse mitä hän on menneisyydessä tehnyt vaan se kuinka aluksi piti valehdella asiasta. Nyt enää usko voinko luottaa häneen jos noin mitättömästä asiasta mennyt valehtelemaan. Taisi suhde kaatua tähän.
Kommentit (711)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan niin, että jotkut miehet pitävät seksiä murhan kaltaisena rikoksena, mikä ei koskaan vanhene?
Käsittääkseni rikoksilla on vanhenemisaika, ja jotain nuoruuden törttöilyt unohdetaan kymmenessa vuodessa tms.
Jotkut miehet ja jotkut naiset... Olen päässyt ihan todistamaan läheltä sitä, kun nainen on saanut järkyttävät itkupotkuraivarit ja mustasukkaisuuskohtauksen miehensä entisistä säädöistä... Ja tässä tapauksessa oli vaan kyse siitä, kun naista ällötti, kun mies on tunkenut munansa toisen naisen sisälle ennen häntä...
Eli tässä ap sai ne itkupotkuraivarit ja hän on mies.
Minusta tuollaiset itkupotkuraivarit tuollaisista asioista ei ole normaalia, kun on kyse aikuisista ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onkohan niin, että jotkut miehet pitävät seksiä murhan kaltaisena rikoksena, mikä ei koskaan vanhene?
Käsittääkseni rikoksilla on vanhenemisaika, ja jotain nuoruuden törttöilyt unohdetaan kymmenessa vuodessa tms.
Jotkut miehet ja jotkut naiset... Olen päässyt ihan todistamaan läheltä sitä, kun nainen on saanut järkyttävät itkupotkuraivarit ja mustasukkaisuuskohtauksen miehensä entisistä säädöistä... Ja tässä tapauksessa oli vaan kyse siitä, kun naista ällötti, kun mies on tunkenut munansa toisen naisen sisälle ennen häntä...
Ällöttäisi minuakin. Onneksi omalla miehellä ei ole entisiä.
-eri
No, onneksi ei sitten ole. Ei kai sinullakaan?
No ei tietenkään!
Minulla on ja niin on miehellänikin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikin tavoin poljettu kiertopalkinto on joka miehen unelma.
Missä menee poljetun naisen raja? Tämä on niin mielenkiintoinen kestoaihe aina!
Menneisyyden asioissa on vähän isompiakin juttuja, kuin panojen määrä... Enemmän minua kiinnostaa mahdolliset rikosrekisterit, luottotiedottomuus, lapset jne., kuin seksikumppaneiden lukumäärä 😂 Mitä sellaisella tiedolla tekee kukaan ja mihin se vaikuttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuollaiset itkupotkuraivarit tuollaisista asioista ei ole normaalia, kun on kyse aikuisista ihmisistä.
Ironista kun osa tämän keskustelun kommentoijista ovat ne jotka näyttävät saavan itkupotkuraivarit tästä aiheesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No naisella tietenkin raja on yksi ja miehellä 200. Jokaisen naisen pitää odottaa siveänä sitä oikeaa, mutta silti antaa auliisti heti kun MINÄ olen p*llua vailla. MINUN mielestä nainen menee tuossakin pilalle, kun antoi kenelle tahansa. Terveisin MIES
Vierailija kirjoitti:
Menneisyyden asioissa on vähän isompiakin juttuja, kuin panojen määrä... Enemmän minua kiinnostaa mahdolliset rikosrekisterit, luottotiedottomuus, lapset jne., kuin seksikumppaneiden lukumäärä 😂 Mitä sellaisella tiedolla tekee kukaan ja mihin se vaikuttaa?
Joku rikosrekisterin, luottotiedottomuuden ja lapsien pimittäminen on hippusen verran suurempi ongelma, kuin jotkut irtosuhteet... Voi luoja...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on. Varsinkin kun ajattelee ikäisiäni toisella kierroksella olevia ihmisiä, miehiä ja naisia.
Jos seksihistoriaa on takana hyvinkin 20 vuotta ja siitä voi ihan normaalisti ollut yhden ja saman kanssa vaikka 15 vuotta ja sen lisäksi viitisen vuotta etsikkoaikaa, niin missä menee raja? Lasketaanko polkemiseksi myös sen 15 vuoden parisuhteen seksikerrat vai onko pitkä parisuhde vain yksi merkintä?
Onko siis yksi tyyppi aina yksi kerta? Vai haittaako se, että on pistellyt menemään sen yhden kanssa parhaimmillaan pari kertaa päivässä?
Entä jos vaikka mies on ollut ennen parisuhdetta vaikka kymmenen naisen kanssa, niin onko se liikaa? Ikää tällä miehellä olisi siis vaikka 42 vuotta. Silloin ne kymmenen kumppania olisivat tulleet viiden vuoden aikana, eli ei sitä ihan joka kuukausi olla puuhiin päästy välttämättä.
Joo, antaa olla, minulle ihan sama. Ei tarvitse vastata tähän viestiin. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ironista kun osa tämän keskustelun kommentoijista ovat ne jotka näyttävät saavan itkupotkuraivarit tästä aiheesta.
Täällä lähinnä ap itkee, muut naureskelevat.
Ei se pimppa pilalle mene vaikka olis hinkattu 1000 eri kullilla.
Vierailija kirjoitti:
Ei se pimppa pilalle mene vaikka olis hinkattu 1000 eri kullilla.
Juu päinvastoin paranee kun monenlaista kullia upotettu.
Olen 30v. nainen ja seksikumppaneita 15 kpl. Mies ei ole koskaan kysynyt mitään lukumääriä enkä häpeäisi kertoa, vaikka kysyisikin. Pitäisin häntä kuitenkin vähän kummallisena, jos tarvitsee kysellä...
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalla osalla miehistä on 0-5 seksikumppania. Jos naisella on tuota enemmän niin silloin on tarjoiltu tu**ua jälkkäriksi vähän turhan usein.
Suurimmalla osalla?
En ole koskaan ymmärtänyt, miksi parisuhteen osapuolten pitäisi olla suurin piirtein identtisiä taustaltaan. Ja tarkoitan tässä myös seksiasioita. Minusta tärkeintä on nykyhetki ja siinä erilaiset taustat voivat olla jopa hyväkin asia.
Ap kuulostaa sairaalloisen mustasukkaiselta. Voin kuvitella sen vuosia kestäneen jankkauksen ja kuulustelun entisten määrästä. Ja jopa sen, että tyttöystävä lopulta valehteli exien määrän suuremmaksi, kun otti jo niin päähän jatkuva epäily. Että okei, kyllä niitä oli viisikymmentä, oletko nyt tyytyväinen, vaikka siis olisi viimiset vuodet kertonut totuuden, että kolme oli. Hyvä tytölle, että erositte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit laittaa paremmaksi ja rehvastella että sulla on ollut vielä enemmän ja tulossa olisi ollut enemmänkin. Napsi kavereitten muijien kuvat kännykkään ja näyttele niitä ;)
Toivottavasti tämä kullan arvoinen ohje oli vaan huonoa huumoria...
Ei elämässä kuules pärjää jollei ole yhtään huumoria. Heitä kiree pipa narikkaan ja ala elään.
No naisella tietenkin raja on yksi ja miehellä 200. Jokaisen naisen pitää odottaa siveänä sitä oikeaa, mutta silti antaa auliisti heti kun MINÄ olen p*llua vailla. MINUN mielestä nainen menee tuossakin pilalle, kun antoi kenelle tahansa. Terveisin MIES[/quote]
Jep, tuo on totta sovinististen naisvihaajamiesten mielestä. Onneksi ei kuitenkaan hyväitsetuntoisten normaalien miesten mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalla osalla miehistä on 0-5 seksikumppania. Jos naisella on tuota enemmän niin silloin on tarjoiltu tu**ua jälkkäriksi vähän turhan usein.
Minun tuntemistani +30v. miehistä uskallan väittää, että suurimmalla osalla on kyllä enemmän, kuin 5 seksikumppania... Toki teini-iästä kestäneet parisuhteet voivat vaikuttaa siihen, ettei seksikumppaneita ole enempää...
? Sitähän tuo on, jännä jos et huomaa.