Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen valehteli menneisyydestään

Vierailija
18.05.2019 |

Olin joskus kysynyt naisen menneisyydestä ja sano että on vain parin miehen kanssa ollut ja seksiä vain suhteessa. Noh, eilen jostain syystä tulikin kertomaan kuulemma totuuden että oli aika bilehile ja miehiä taisi olla aika paljon. Se ei minua häiritse mitä hän on menneisyydessä tehnyt vaan se kuinka aluksi piti valehdella asiasta. Nyt enää usko voinko luottaa häneen jos noin mitättömästä asiasta mennyt valehtelemaan. Taisi suhde kaatua tähän.

Kommentit (711)

Vierailija
21/711 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanhoja olette? Ymmärrän, että valehtelu häiritsi, mutta ihmettelen, että olette edes jutelleet tuollaisista asioista. Historia on historiaa ja jos nykyinen paketti on ihana, niin hän on menneisyyden kautta tuollaiseksi tullut. Hän voisi olla täysin erilainen ilman niitä kokemuksia, joten se on nyt sitten sinun asiasi /ongelmasi miten tiedon käsittelet pienessä päässäsi.

Valehtelusta en pidä, mutta mitä luultavimmin nainen on valehdellut asian juuri sinun neuroottisuuden takia. Ette olisi päässeet alkua pitemmälle muussa tapauksessa ja koska olet niin vauhko asiasta nytkin, niin luulen, että on parempi, kun annat ihanan naisesi etsiä itselleen ihana itsevarma mies, joka pitää naisesta juuri sellaisena kuin hän on.

Hän itse alkoi keskustelemaan entisistä kumppaneista ja itse toi lukunsa esiin. Minä en sitä kysynyt, hän itse halusi kertoa, vaikka ensin kyllä valehteli. Jos omistat yhtään luetunymmärtämistä niin huomaan ensimmäisessä postauksessani sanoin ettei asia minua häiritse, ei oikeastaan edes kiinnosta.

Muutenkin, näen vain tekstissäsi kuinka yrität kääntää tätä minun syykseni. Syytätkö miehiä aina kaikesta?

Selvä, pistä poikki ja heti. Et ansaitse naista. Pillitä Elli rauhassa.

Keskustelutaitosi on lapsen tasolla. Et osaa ottaa vastuuta mistään vaan syytät miehiä aina kaikesta. Tiedän sinun tyyppiset naiset.

No mutta sinähän kuulostat tosi kokeneelta mieheltä sitten! Wau.

Minkälainen minä olen...? No, olen 45 vuotias kolmen teinin äiti ja olen ollut mieheni kanssa naimisissa 20 vuotta. Rakkautta riittää, elämä on ihanaa, ystäviä on paljon ja raha ei ole ongelma. Olemme varmaan mieheni kanssa tosi lapsellisia molemmat, mutta tykkäämme hassutella ja huumoria löytyy.

Minkälainen sinä olet? Pettynyt nuori miehenalku, kokematon, hieman vihamielinen ja putkiaivoinen tyyppi. Ystäviä ei ole, eikä enää tyttöystävääkään.

Vierailija
22/711 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit laittaa paremmaksi ja rehvastella että sulla on ollut vielä enemmän ja tulossa olisi ollut enemmänkin. Napsi kavereitten muijien kuvat kännykkään ja näyttele niitä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/711 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harrastanut irtosuhteita ja käynyt Tinder-treffeillä ja niin on miehenikin. Enkä minä ainakaan kadu yhtään mitään eikä kukaan minua ole koskaan h**ritellut. Kaikki tuollainen jäi taakse, kun tavattiin toisemme baarissa. Lukumääristä ei olla puhuttu, kun ei sellaiselle ole MITÄÄN tarvetta. On vähän isompiakin asioita, kuin seksikumppaneiden lukumäärä...

Vierailija
24/711 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut todellinen bilehile.... suudellut varmaan 100 kanssa, mutta seksiä (yhdynnässä) mulla on ollut tasan yhden kanssa, aviomieheni. Eli laske siitä sitten. Se, että on bilehile, ei tarkoita sitä, että jakaa kaikille.

Vierailija
25/711 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi helvetti mitä kommentteja.. näyttää menevän kovastikin tunteisiin. Kyllä pitää olla selkärankaa olla rehellinen ja jos toinen ei tykkää vastauksesta niin sitten ei olla yhdessä.

Niin, eli parisuhde poikki nyt ja heti. Ei se kummoinen suhde ollutkaan.

Jos minulta tulisi joku mies nyt tivaamaan historiaa, niin nauraisin vain ja sanoisin, että onhan sitä ja tällainen minusta on tullut. Sen jälkeen poistuidin sen miehen luota ja varoittelisin vastaantulijoitakin.

Vierailija
26/711 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelu on outoa, kuin myös ylipäänsä tuollaisten asioiden kertominen kumppanille... Ihmettelen kyllä suuresti mikä sai naisesi kertomaan totuuden järkyttävistä synneistään *sarcasm*.

Vierailija
27/711 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voit laittaa paremmaksi ja rehvastella että sulla on ollut vielä enemmän ja tulossa olisi ollut enemmänkin. Napsi kavereitten muijien kuvat kännykkään ja näyttele niitä ;)

Kavereitten muijia? Eiköhän tyttöystävä tunnista heidät ja kaveritkin alkavat ihmetellä, miksi tyypillä on heidän tyttöystävien kuvia kännykässä. Tuolla tyylillä pääsee eroon sekä tyttöystävästä ja kavereista.

Vierailija
28/711 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanhoja olette? Ymmärrän, että valehtelu häiritsi, mutta ihmettelen, että olette edes jutelleet tuollaisista asioista. Historia on historiaa ja jos nykyinen paketti on ihana, niin hän on menneisyyden kautta tuollaiseksi tullut. Hän voisi olla täysin erilainen ilman niitä kokemuksia, joten se on nyt sitten sinun asiasi /ongelmasi miten tiedon käsittelet pienessä päässäsi.

Valehtelusta en pidä, mutta mitä luultavimmin nainen on valehdellut asian juuri sinun neuroottisuuden takia. Ette olisi päässeet alkua pitemmälle muussa tapauksessa ja koska olet niin vauhko asiasta nytkin, niin luulen, että on parempi, kun annat ihanan naisesi etsiä itselleen ihana itsevarma mies, joka pitää naisesta juuri sellaisena kuin hän on.

Hän itse alkoi keskustelemaan entisistä kumppaneista ja itse toi lukunsa esiin. Minä en sitä kysynyt, hän itse halusi kertoa, vaikka ensin kyllä valehteli. Jos omistat yhtään luetunymmärtämistä niin huomaan ensimmäisessä postauksessani sanoin ettei asia minua häiritse, ei oikeastaan edes kiinnosta.

Muutenkin, näen vain tekstissäsi kuinka yrität kääntää tätä minun syykseni. Syytätkö miehiä aina kaikesta?

Selvä, pistä poikki ja heti. Et ansaitse naista. Pillitä Elli rauhassa.

Keskustelutaitosi on lapsen tasolla. Et osaa ottaa vastuuta mistään vaan syytät miehiä aina kaikesta. Tiedän sinun tyyppiset naiset.

No mutta sinähän kuulostat tosi kokeneelta mieheltä sitten! Wau.

Minkälainen minä olen...? No, olen 45 vuotias kolmen teinin äiti ja olen ollut mieheni kanssa naimisissa 20 vuotta. Rakkautta riittää, elämä on ihanaa, ystäviä on paljon ja raha ei ole ongelma. Olemme varmaan mieheni kanssa tosi lapsellisia molemmat, mutta tykkäämme hassutella ja huumoria löytyy.

Minkälainen sinä olet? Pettynyt nuori miehenalku, kokematon, hieman vihamielinen ja putkiaivoinen tyyppi. Ystäviä ei ole, eikä enää tyttöystävääkään.

Mikä sua vaivaa? Kirjottelet tuntemattomalle tälläsiä? Jos kaikki olisi ihanaa et todellakaan kirjottaisi tälläistä kenellekään. Aivan naurettavaa. Mieti vähän.

Vierailija
29/711 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti tämä kullan arvoinen ohje oli vaan huonoa huumoria...

Vierailija
30/711 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan niin, että jotkut miehet pitävät seksiä murhan kaltaisena rikoksena, mikä ei koskaan vanhene?

Käsittääkseni rikoksilla on vanhenemisaika, ja jotain nuoruuden törttöilyt unohdetaan kymmenessa vuodessa tms.

Vierailija
31/711 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikin tavoin poljettu kiertopalkinto on joka miehen unelma.

Juu, parempi olisi, että yksikään mies ei saisi enää seksiä yhdeltäkään naiselta.

Vierailija
32/711 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, parempi olisi, että yksikään mies ei saisi enää seksiä yhdeltäkään naiselta.

Onpas mustavalkoinen ajattelutapa.

Vierailija
33/711 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan niin, että jotkut miehet pitävät seksiä murhan kaltaisena rikoksena, mikä ei koskaan vanhene?

Käsittääkseni rikoksilla on vanhenemisaika, ja jotain nuoruuden törttöilyt unohdetaan kymmenessa vuodessa tms.

Jotkut miehet ja jotkut naiset... Olen päässyt ihan todistamaan läheltä sitä, kun nainen on saanut järkyttävät itkupotkuraivarit ja mustasukkaisuuskohtauksen miehensä entisistä säädöistä... Ja tässä tapauksessa oli vaan kyse siitä, kun naista ällötti, kun mies on tunkenut munansa toisen naisen sisälle ennen häntä...

Vierailija
34/711 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin on käynyt niin, että poikaystävä valehteli lukunsa. Vasta myöhemmin kertoi, että minä olin ollut ensimmäinen. En antanut asian vaivata.

Vierailija
35/711 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut miehet ja jotkut naiset... Olen päässyt ihan todistamaan läheltä sitä, kun nainen on saanut järkyttävät itkupotkuraivarit ja mustasukkaisuuskohtauksen miehensä entisistä säädöistä... Ja tässä tapauksessa oli vaan kyse siitä, kun naista ällötti, kun mies on tunkenut munansa toisen naisen sisälle ennen häntä...

Eli tässä ap sai ne itkupotkuraivarit ja hän on mies.

Vierailija
36/711 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ällöttäisi minuakin. Onneksi omalla miehellä ei ole entisiä.

-eri

Vierailija
37/711 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullekin on käynyt niin, että poikaystävä valehteli lukunsa. Vasta myöhemmin kertoi, että minä olin ollut ensimmäinen. En antanut asian vaivata.

Meillä täsmälleen samoin! Nyt olemme olleet yhdessä kauan ja asia ei häiritse ollenkaan. Ei häirinnyt edes silloin, kun kuulin asiasta, sillä mies oli ja on yhä vieläkin ihana.

Vierailija
38/711 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas mustavalkoinen ajattelutapa.

Huokaus.

Vierailija
39/711 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

No, onneksi ei sitten ole. Ei kai sinullakaan?

Vierailija
40/711 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

No, onneksi ei sitten ole. Ei kai sinullakaan?

No ei tietenkään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi