Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ikinä krapula-aamuna löytänyt herätessä asunnosta vierasta henkilöä tai henkilöitä?

Vierailija
27.04.2025 |

Ja miettinyt kuka toi on tai ketä nuo on? 

Nuorena tätä kävi niin usein,että harkitsin jo juomisen lopettamista kun aina piti kutsua ihme hyypiöitä jatkoille.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka monta kertaa..monennäköisen eukon matkaan on kuppilasta lähdetty..on ollut kerrostalokämppää ja uima-altaallista ok-taloa kun on kiihkeän yön jälkeen heräillyt..mukavia muistoja..

Vierailija
2/14 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku outo harakka meikit levällään pitkin naamaa ja tukka pörrössä siinä sohvalla retkotti. En tiennyt yhtään kuka se on, kunnes selvisi että se onkin tuleva vaimo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelkästään asunnosta vaan sängystä viereltä.

Vierailija
4/14 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Hölmöä ja vaarallista touhua, nuoruudessa. 

Vierailija
5/14 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti heränny sellasen vierestä.

"Huomenta. Kukas sää oot?"

Vierailija
6/14 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kuinka monta kertaa..monennäköisen eukon matkaan on kuppilasta lähdetty..on ollut kerrostalokämppää ja uima-altaallista ok-taloa kun on kiihkeän yön jälkeen heräillyt..mukavia muistoja..

Etkö ymmärtänyt lukemaasi? Kysymys koski omasta asunnostasi löydettyjä tuntemattomia ihmisiä. Ei sitä, että löydät itsesi tuntemattomasta paikasta.

Vierailija
7/14 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö ymmärtänyt lukemaasi? Kysymys koski omasta asunnostasi löydettyjä tuntemattomia ihmisiä. Ei sitä, että löydät itsesi tuntemattomasta paikasta.

Ei se ymmärtänyt. 

Vierailija
8/14 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap! 

Vierailija
9/14 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiiri käveli kerran herätessä vatsan päällä. Lasken henkilöksi, vaikka en ehtinyt kysyä nimeä. Oli niin ilmeikkäät silmät.

Vierailija
10/14 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Kerran oli joku pieni intialainen heppu kylppärin lattialla nukkumassa,onneksi lähti kun näytin kädellä ovelle päin. Kauheasti pälätti mennessään omalla kielellään ja näytti yhtä hämmentyneeltä kuin minä. Molemmilla oli vaatteet päällä ja nukuin yksin sängyssäni ei oltu pantu. Enkä muutenkaan syty mistääm umppalumpista.  Edelleen mysteeri mistä päätyi asuntooni.

Vierailija
11/14 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku outo harakka meikit levällään pitkin naamaa ja tukka pörrössä siinä sohvalla retkotti. En tiennyt yhtään kuka se on, kunnes selvisi että se onkin tuleva vaimo.

Sama :D

Vierailija
12/14 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Minulla ei ole alkoholiongelmaa enkä juo muistiani pois.

Vierailija
13/14 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena usein kun pää oli täynnä viinaa ja munahimo kova,aamulla  odotti sitten yllätyksiä kuten:

-Helvetin laiha ja kalpea narkin oloinen jätkä  alasti penkomassa lääkkeitäni,lähti kun ärähdin mutta varasti nahkatakkini 

- Tosi lihava  kundi vieressä kuorsaamassa kumi munan päässä ja  kun sain hereille,luuli että ollaan parisuhteessa eikä meinannut millään poistua

- Kylän tunnetuin tautiTeemu,komea kuin mikä mutta  housuissa sellainen kindermuna ettei ikinä tiennyt mikä yllätys siellä nukkumassa sohvallani bokserit jalassa,mulla  oli toppi ja stringit ja olin nukkunut sängyssäni joten oletan ettei oltu nusaisu mikä on kyllä yllättävää kundin maine ja meikäläisen humaltila huomion ottaen!

- Exäni suihkussani ja olin kuulemma halunnut palata yhteen,kesti vakuuttaa  etten todellakaan halunnut!

Saldo tästä kaikesta sekoilusta oli  yksi varastettu takki ja klamydia. Olisi voinut käydä pahemminkin.

Vierailija
14/14 |
27.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan löytänyt krapula-aamuna asunnostani tuntematonta henkilöä mutta yhteen aikaan löysin usein aamuisin sängystäni exäni. Minä asuin keskustassa mutta hän ei. Olimme moneen kertaa eronneet sivistyneesti mutta ilmiö vain uusiutui. Onneksi hän muutti ulkomaille ja löytyilenee nykyään  sikäläisten naisten sängyistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme