Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen valehteli menneisyydestään

Vierailija
18.05.2019 |

Olin joskus kysynyt naisen menneisyydestä ja sano että on vain parin miehen kanssa ollut ja seksiä vain suhteessa. Noh, eilen jostain syystä tulikin kertomaan kuulemma totuuden että oli aika bilehile ja miehiä taisi olla aika paljon. Se ei minua häiritse mitä hän on menneisyydessä tehnyt vaan se kuinka aluksi piti valehdella asiasta. Nyt enää usko voinko luottaa häneen jos noin mitättömästä asiasta mennyt valehtelemaan. Taisi suhde kaatua tähän.

Kommentit (711)

Vierailija
81/711 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juokseee kirjoitti:

Jännä,naiset aina puolustelee naisis jolla on ollut 50 miestä.

Kynnys erota vain helpottuu,ehkä lapsuudentraumoja,pelosta tulla hylätyksi (erovsnhemmat) ehkä maksajasta asumiskuluihin tai yksinkertaisesti kiusattavasta.

En ottaisi miestäkään joka kiertänyt kaikilla,

ei ihminen ikinä muutu.

Mistä ihmeestä vetäisit tuon viidenkymmenen? Jos ap:n naisella on ollut miehiä kuusi kappaletta? Tai kymmenen? Ja nekin eri tyypit ovat tulleet vaikka 17-23 ikäisenä? Osan kanssa hän on varmaan myös seurustellut, ellei jopa kaikkien kanssa.

Seksi kuuluu aikuiseen elämään. Ihmettelisin enemmönkin ihmistä, joka ei ole esimerkiksi 23 vuotiaana kertaakaan seurustellut ja seksiä harrastanut - mitä kaikkea sieltä taustalta löytyykään?

Vetäisin 50, koska tiedän tälläisen naisen.

Seurustelee vuodesta pariin miesten kanssa,ollut naimisissa kahdesti (lyhyin 6kk) Levittää exsistään erojen jälkeen kauhutarinoita.

Pahinta on,että kun hänellä on lapsia niin isät vaihtuu jatkuvaan 😐

Naiset ei häntä tuomitse,miksi?

Vierailija
82/711 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalla osalla miehistä on 0-5 seksikumppania. Jos naisella on tuota enemmän niin silloin on tarjoiltu tu**ua jälkkäriksi vähän turhan usein.

Suurin osa miehistä ei siis ole halunnut harrastaa seksiä kuin 0-5 kumppanin kanssa? Vai minkä vuoksi niitä on noin vähän?

Osalla on ollut pitkiä parisuhteita, mutta suurin syy on seksin jakautuminen 80/20 -suhteessa miespopulaation kesken. Eli ne huippumiehet keräävät suurimman osan seksikokemuksista. Lopuille jää viidesosa jaettavaksi. Siksi niitä jopa parinsadan kaadon sonneja on selvästi enemmän miehissä kuin vastaavia naisissa.

Vau eli minä tunnen siis vain huippumiehiä ;) parasta A-luokkaa, mahtisonneja...

Tai sitten vaan valehtelet ajankuluksesi...

En valehtele. Miksi valehtelisin? Ei se vaikuta minuun mitenkään, jos tuntemillani +30v. miehillä on enemmän, kuin 5 seksikumppania. Ihmettelin vaan tuota määrää 0-5, kun mitä nyt noiden sinkkuaikojen touhuilua olen nähnyt, niin kyllä niitä naisia tuli löydettyä melko paljon Tindereistä, baareista jne. Ja kyllä nuo ihan normaaleja, työssäkäyviä fiksuja miehiä ovat. Ei edes mitään erityisen komeitakaan...

Näin se on, mutta joillekin palstan tyypeille ajatuskin on mahdoton.

Sitten kun taas laitetaan hieman ikää lisää ja aletaan puhumaan 40-50 vuotiaita miehistä, niin naismäärä kasvaa ellei ole siinä välissä löytänyt ihanaa rakasta vierelleen. Hymyhuulet parin löytävät ja paha saa palkkansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/711 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä, joku pistää englanninkielisen lainauksen, ilmeisesti jostain Redditistä tai vastaavasta, ja kuvittelee sillä todistavansa jotain? Kun se on oikeen hienolla ulkomaan kielellä😂😂😂

Pitää olla aika tynnyrissä elänyt, jos ei ole nähnyt tuota sitaattia aiemmin. Yksi maailman tunnetuimmista komediapätkistä tunnetulta komiikolta.

/facepalm

Oletko ihan aidon tosisssaan?

Ahaa, se olikin pelkkä vitsi...

Vierailija
84/711 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juokseee kirjoitti:

Kynnys erota vain helpottuu,ehkä lapsuudentraumoja,pelosta tulla hylätyksi (erovsnhemmat) ehkä maksajasta asumiskuluihin tai yksinkertaisesti kiusattavasta.

ei ihminen ikinä muutu.

Mistä ihmeestä vetäisit tuon viidenkymmenen? Jos ap:n naisella on ollut miehiä kuusi kappaletta? Tai kymmenen? Ja nekin eri tyypit ovat tulleet vaikka 17-23 ikäisenä? Osan kanssa hän on varmaan myös seurustellut, ellei jopa kaikkien kanssa.

Seksi kuuluu aikuiseen elämään. Ihmettelisin enemmönkin ihmistä, joka ei ole esimerkiksi 23 vuotiaana kertaakaan seurustellut ja seksiä harrastanut - mitä kaikkea sieltä taustalta löytyykään?

Ikärajaihminen löysi tännekin. Maaginen raja on siis 23 vuotta, sen jälkeen olet about kummajainen. Asia selvä.

Vierailija
85/711 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juokseee kirjoitti:

ei ihminen ikinä muutu.

Ei ole esim. tullut vastaan ihmistä jonka kanssa haluaisi parisuhteen ja seksiä? Kaikille ei kelpaa jokainen vastaantulija joka osoittaa kiinnostusta. Vaikka vissiin pitäis kelvata, säälistä jos ei muuten.

Vierailija
86/711 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tämä.

Kategoria: Varoitusprovot.

Tehtävä: varoittaa naisia, että jos harrastatte seksiä monen miehen kanssa, ette saa ap:n kaltaista helmeä parisuhteeseen. ("Totuis tulee aina lppulta ilmi.")

Onnistumisaste: 0.

Vierailija
87/711 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanhoja olette? Ymmärrän, että valehtelu häiritsi, mutta ihmettelen, että olette edes jutelleet tuollaisista asioista. Historia on historiaa ja jos nykyinen paketti on ihana, niin hän on menneisyyden kautta tuollaiseksi tullut. Hän voisi olla täysin erilainen ilman niitä kokemuksia, joten se on nyt sitten sinun asiasi /ongelmasi miten tiedon käsittelet pienessä päässäsi.

Valehtelusta en pidä, mutta mitä luultavimmin nainen on valehdellut asian juuri sinun neuroottisuuden takia. Ette olisi päässeet alkua pitemmälle muussa tapauksessa ja koska olet niin vauhko asiasta nytkin, niin luulen, että on parempi, kun annat ihanan naisesi etsiä itselleen ihana itsevarma mies, joka pitää naisesta juuri sellaisena kuin hän on.

Hän itse alkoi keskustelemaan entisistä kumppaneista ja itse toi lukunsa esiin. Minä en sitä kysynyt, hän itse halusi kertoa, vaikka ensin kyllä valehteli. Jos omistat yhtään luetunymmärtämistä niin huomaan ensimmäisessä postauksessani sanoin ettei asia minua häiritse, ei oikeastaan edes kiinnosta.

Muutenkin, näen vain tekstissäsi kuinka yrität kääntää tätä minun syykseni. Syytätkö miehiä aina kaikesta?

Syytän.

Sehän kertoo kuinka yksinkertainen ja lapsellinen olet :)

Kiva vastata itselleen ja peukuttaa kiireellä. Minä olin tuo kirjoittaja, jolle ap kovasti keuhkosi ja en syytä miehiä, vaan vain ap:n putkiaivoisuutta. Minulle on kuitenkin ihan sama miten ap elämänsä järjestelee nyt, sillä lähden armaan mieheni kanssa ulos aurinkoon.

Pärjäile ap ja muistapa, että suviseurat järjestetään tänä kesänä Muhoksella! Nyt kannattaa hankkia siis asuntovaunu ja parkkeerata se Matokorven alueelle. Sinne tulee pian tuhansia ihania säädyllisiä tyttöjä. :) Kerrohan tänne kuulumisia sitten!

Vierailija
88/711 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä halusin sellaisen huippumiehen, joka on kelvannut monille naisille ja kelpaisi vieläkin. Hänen lukunsa on korkea kuin mikä. Hän suhtautui rennosti minun taannoiseen sinkkuiluuni, eikä koe sitä uhkana.

Taitaa tässäkin olla niin, että samanlaiset sopivat yhteen. Jos ap on itse kokematon mies, niin hänelle sopii kokematon nainen. Ehkä se tyttöystävä sopii vastaavasti paremmin yhteen sellaisen miehen kanssa, jolla on itselläänkin kokemuksia.

Vierailija
89/711 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, sille on yksi syy:

"Every single time a man sleeps with a lot of women he's called a stud but if a woman sleeps with a lot of men she's called a slut. People think this is unfair. Nah It's completely fair and I'll tell you why. It's fuckin' easy to be a slut. It's fuckin' hard to be a stud. To be a stud you have to be witty charming well dressed have nice shoes and a fake job. To be a slut you just have to be there. There are fat ugly sluts out there. There are no fat ugly studs."

Eikä tässä asiassa tasa-arvoa koskaan tule olemaan, koska tuo ylläoleva teksti on totuus. Noin se asia vain menee, ei sitä faktaa mikään "tasa-arvoisesti ajattelu" muuta. Biologiaa.

Nainen ei ole parisuhtemateriaalia, siirry eteenpäin.

/ketju

Luitko aloituksen? Ap sanoi että häntä ei naisen seksihistoria häiritse vaan se että nainen valehteli historiastaan. Sinä juuri kerroit aloittajalle syyn tähän. Sinun kaltaisesi miehet olette syyllisiä siihen, että naiset tuntevat tarvetta valehdella menneisyydestään. Toivottavasti ap harkitsee vielä, josko voisi antaa valehtelun naiselle anteeksi. Ainakin tämä ketju hyvin osoittaa sen, millaista kohtelua kovin moni nainen joutuu miehiltä kestämään, jollei valehtele.

Vierailija
90/711 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanhoja olette? Ymmärrän, että valehtelu häiritsi, mutta ihmettelen, että olette edes jutelleet tuollaisista asioista. Historia on historiaa ja jos nykyinen paketti on ihana, niin hän on menneisyyden kautta tuollaiseksi tullut. Hän voisi olla täysin erilainen ilman niitä kokemuksia, joten se on nyt sitten sinun asiasi /ongelmasi miten tiedon käsittelet pienessä päässäsi.

Valehtelusta en pidä, mutta mitä luultavimmin nainen on valehdellut asian juuri sinun neuroottisuuden takia. Ette olisi päässeet alkua pitemmälle muussa tapauksessa ja koska olet niin vauhko asiasta nytkin, niin luulen, että on parempi, kun annat ihanan naisesi etsiä itselleen ihana itsevarma mies, joka pitää naisesta juuri sellaisena kuin hän on.

Hän itse alkoi keskustelemaan entisistä kumppaneista ja itse toi lukunsa esiin. Minä en sitä kysynyt, hän itse halusi kertoa, vaikka ensin kyllä valehteli. Jos omistat yhtään luetunymmärtämistä niin huomaan ensimmäisessä postauksessani sanoin ettei asia minua häiritse, ei oikeastaan edes kiinnosta.

Muutenkin, näen vain tekstissäsi kuinka yrität kääntää tätä minun syykseni. Syytätkö miehiä aina kaikesta?

Syytän.

Joo, olen lapsellinen, minulla ja miehelläni on kolme teiniä, 13, 16 ja 18 vuotiaat. Mutta nyt lähden pihalle, mies meni jo.

Vierailija
91/711 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalla osalla miehistä on 0-5 seksikumppania. Jos naisella on tuota enemmän niin silloin on tarjoiltu tu**ua jälkkäriksi vähän turhan usein.

Suurin osa miehistä ei siis ole halunnut harrastaa seksiä kuin 0-5 kumppanin kanssa? Vai minkä vuoksi niitä on noin vähän?

Osalla on ollut pitkiä parisuhteita, mutta suurin syy on seksin jakautuminen 80/20 -suhteessa miespopulaation kesken. Eli ne huippumiehet keräävät suurimman osan seksikokemuksista. Lopuille jää viidesosa jaettavaksi. Siksi niitä jopa parinsadan kaadon sonneja on selvästi enemmän miehissä kuin vastaavia naisissa.

Eli keräävätkö huippumiehet suurimman osan seksikokemuksista siksi, että suurin osa miehistä ei halua enempää kuin 0-5 seksikumppania?

Taito tuokin leikkiä tyhmää muita ärsyttääkseen... :)

Väännetään nyt rautalangasta: Siksi koska naiset eivät anna tavismiehille irtoseksiä.

Vierailija
92/711 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vau eli minä tunnen siis vain huippumiehiä ;) parasta A-luokkaa, mahtisonneja...

Parisuhteessa ei siis asiasta ole soveliasta tietää tahi kertoa, mutta kavereitten lukumäärät tiedät jokaisen kohdalta.

Vierailija
93/711 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun tuntemistani +30v. miehistä uskallan väittää, että suurimmalla osalla on kyllä enemmän, kuin 5 seksikumppania... Toki teini-iästä kestäneet parisuhteet voivat vaikuttaa siihen, ettei seksikumppaneita ole enempää...

Tutkimuksen mukaan Suomessa sekä miehillä että naisilla on 9 kumppania ennen kuin sitoutuvat vakavasti. En kännyllä ala etsiä lähdettä mutta löytyy finsexistä tms.

Vierailija
94/711 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli keräävätkö huippumiehet suurimman osan seksikokemuksista siksi, että suurin osa miehistä ei halua enempää kuin 0-5 seksikumppania?

Taito tuokin leikkiä tyhmää muita ärsyttääkseen... :)

Väännetään nyt rautalangasta: Siksi koska naiset eivät anna tavismiehille irtoseksiä.

"Anna".

Vierailija
95/711 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enymmärrä kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juokseee kirjoitti:

ei ihminen ikinä muutu.

Vetäisin 50, koska tiedän tälläisen naisen.

Seurustelee vuodesta pariin miesten kanssa,ollut naimisissa kahdesti (lyhyin 6kk) Levittää exsistään erojen jälkeen kauhutarinoita.

Pahinta on,että kun hänellä on lapsia niin isät vaihtuu jatkuvaan 😐

Naiset ei häntä tuomitse,miksi?

En tunne tuota henkilöä enkä pidä tapanani tuomita itselleni tuntemattomia ihmisiä. Siksi en tuota naista tuomitse.

Vierailija
96/711 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli provo tai ei, mutta minulle kävi samoin kuin ap::lle. Itse ratkaisin asian keräämällä sitten panoja itsekin, koska eihän "järvi soutamalla kulu yms" ja sehän on "vain hauskanpitoa". Enköhän tuota ole jo ohittanut vaimon lukemat , eikä kaivele asia enää.

Vierailija
97/711 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun tuntemistani +30v. miehistä uskallan väittää, että suurimmalla osalla on kyllä enemmän, kuin 5 seksikumppania... Toki teini-iästä kestäneet parisuhteet voivat vaikuttaa siihen, ettei seksikumppaneita ole enempää...

Tutkimuksen mukaan Suomessa sekä miehillä että naisilla on 9 kumppania ennen kuin sitoutuvat vakavasti. En kännyllä ala etsiä lähdettä mutta löytyy finsexistä tms.

Heh, keskiarvothan on aina samat, oletko toope, vai yritätkö tieten tahtoen valehdella? Vaikka yksi mies kyntää 100 naista ja 99 miestä kyntää 0 naista, miesten keskiarvo olisi silti 1.

Mediaanit ja moodit on ne kiinnostavat luvut, jos ei käppyröihin mennä. nniin tässä kuin tulokeskusteluissa.

Vierailija
98/711 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syytän.

Kiva vastata itselleen ja peukuttaa kiireellä. Minä olin tuo kirjoittaja, jolle ap kovasti keuhkosi ja en syytä miehiä, vaan vain ap:n putkiaivoisuutta. Minulle on kuitenkin ihan sama miten ap elämänsä järjestelee nyt, sillä lähden armaan mieheni kanssa ulos aurinkoon.

Pärjäile ap ja muistapa, että suviseurat järjestetään tänä kesänä Muhoksella! Nyt kannattaa hankkia siis asuntovaunu ja parkkeerata se Matokorven alueelle. Sinne tulee pian tuhansia ihania säädyllisiä tyttöjä. :) Kerrohan tänne kuulumisia sitten!

Miksi teitä häiritsee näin kovasti kun miehet ei tykkää monen kanssa maanneista naisista? Näin se vaan on. Turha siitä on kiukutella.

Vierailija
99/711 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, sille on yksi syy:

"Every single time a man sleeps with a lot of women he's called a stud but if a woman sleeps with a lot of men she's called a slut. People think this is unfair. Nah It's completely fair and I'll tell you why. It's fuckin' easy to be a slut. It's fuckin' hard to be a stud. To be a stud you have to be witty charming well dressed have nice shoes and a fake job. To be a slut you just have to be there. There are fat ugly sluts out there. There are no fat ugly studs."

Eikä tässä asiassa tasa-arvoa koskaan tule olemaan, koska tuo ylläoleva teksti on totuus. Noin se asia vain menee, ei sitä faktaa mikään "tasa-arvoisesti ajattelu" muuta. Biologiaa.

Nainen ei ole parisuhtemateriaalia, siirry eteenpäin.

/ketju

Luitko aloituksen? Ap sanoi että häntä ei naisen seksihistoria häiritse vaan se että nainen valehteli historiastaan. Sinä juuri kerroit aloittajalle syyn tähän. Sinun kaltaisesi miehet olette syyllisiä siihen, että naiset tuntevat tarvetta valehdella menneisyydestään. Toivottavasti ap harkitsee vielä, josko voisi antaa valehtelun naiselle anteeksi. Ainakin tämä ketju hyvin osoittaa sen, millaista kohtelua kovin moni nainen joutuu miehiltä kestämään, jollei valehtele.

Luitko aloituksen ekan lauseen? Siinä ap kertoi, kuinka oli inttämöllä inttänyt naiselta kumppanien lukumäärää. Ei sellaisen ääliön kanssa yksikään nainen halua olla, ei tyypistä ole kuin riesaa ja aviomies materiaalia tuollainen menneistä mustasukkainen mies ei ole.

Toivon todella, että ap:n nainen ei tyhmyyksissään mene enää ap:n hampaisiin. Hän saisi muuten joka ikisessä asiassa kuulla kuinka ap epäilee hänen sanomisia ihan kaikessa ja kuinka hän on ennenkin valehdellut ja rikkonut luottamuksen ja blaablaablaa.

Vierailija
100/711 |
18.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juokseee kirjoitti:

ei ihminen ikinä muutu.

Ikärajaihminen löysi tännekin. Maaginen raja on siis 23 vuotta, sen jälkeen olet about kummajainen. Asia selvä.

Ja mielensäpahoittaa löysi tänne myös.

Kummajaisista en tiedä, mutta ihmettelen silti.