50-vuotias mies liian vanha?
Asiat kunnossa, mutta läheisyys puuttuu nykyisestä suhteesta.
Seksiä kyllä on, mutta se tuntuisi "joltain", jos kyseessä ei olisi pelkkä suoritus.
Miten on naiset? Onko tämän ikäiselle miehelle kysyntää ystäväksi/fwb?
Kommentit (20)
Laita suhteesi kuntoon äläkä ensimmäisenä lähde pettämään. En ymmärrä jos on naimisissa ja saa sitä seksiä miksi lähtee vieraisiin. FWB:ksi haetaan nuorempaa ja viriilimpää miestä, ei viisikymppistä.
Et ole liian vanha. Itse olen 53-vuotias ja parikymppiset kiimaperseet tyrkyttää itseään syliin joka paikassa. Johtunee valtavasta pullotuksesta kireissä farkuissani.
Vierailija kirjoitti:
Et ole liian vanha. Itse olen 53-vuotias ja parikymppiset kiimaperseet tyrkyttää itseään syliin joka paikassa. Johtunee valtavasta pullotuksesta kireissä farkuissani.
Näit siis unta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näit siis unta
Mä en näe koskaan unta.
Vierailija kirjoitti:
Lompakon pullotuksesta liene.
Vierailija kirjoitti:
Olen kohta 60 ja sugar... nuori. Kyllä siinä nuortuu itsekin.
Mistä löysit tytön?
johan 4 kymppinen on ihan ikäloppu.
Olen N48 ja 50v mies on sopiva kanssani suhteeseen, mutta fwb hommiin mielellään otan 20 vuotta nuoremman
M50 kirjoitti:
Asiat kunnossa, mutta läheisyys puuttuu nykyisestä suhteesta.
Seksiä kyllä on, mutta se tuntuisi "joltain", jos kyseessä ei olisi pelkkä suoritus.
Miten on naiset? Onko tämän ikäiselle miehelle kysyntää ystäväksi/fwb?
Kiinnostaisiko sinua ddlg?
Miten nyt kukin ’nuoren’ määrittelee mutta itseäni ahdistelevat naiset ovat iläluokassa 32-40. En kysy koskaan mikä minussa kiinnostaa.
M50+
Vierailija kirjoitti:
Olen N48 ja 50v mies on sopiva kanssani suhteeseen, mutta fwb hommiin mielellään otan 20 vuotta nuoremman
Samoilla linjoilla.
Toinen N48
... huutelee kokemuksen syvällä rintaäänellä parikymppinen pikkutyttö joka ei mistään mitään ymmärrä.
En ottaisi noin vanhaa jos FWB:,tä hakisin. 30 - 40-vuotiaat ovat sopivia minulle. Pettäjää en huolisi lainkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä löysit tytön?
Mä löysin töistä. Meitä molempia kiinnosti ikäero (36v) ja keskustelujen jälkeen myös se, että samasta syystä ei voi edes ajatella suhdetta, vain fwb tai paremminkin fb. Alussa toisella oli parisuhde, nyt molemmilla. Haemme vain vaihtelua ehkä kerran kuussa.
Vierailija kirjoitti:
Homomiehet pitåä etumuksesta kireitä housuja. Kaiken ikäiset naiset tietåä tåmän eli etumuksen esiin tuominen= kyseinen mies on kiinnostunut miehistä.
No ei tietenkään ole liian vanha, ei seksille ole mitään yläikärajaa kunhan seuraa löytyy.
Ja viiskymppinen ei ole mikään vanhus, ellei sellaiseksi ala.
Nykypäivänä 50 on uusi 30 ja vasta 70v on siinä pisteessä missä vielä 80-luvulla oli jo 50-vuotiaana.
Tällä palstalla näkee tosi paljon aivan turhaa ikähikoilua keski-ikäisiltä naisilta ja miehiltä.
Ette te mitään vanhuksia ole joilla elämä olisi jo ohitse, vaikka ette enää nuoria olekaan.
Ei 50-v ole liian vanha. Mutta varatut ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Aikuisten tebavaippako sulla pullottaa siellä?