Milloin olet viimeksi syönyt hampurilaisen?
Katselin tuota burger kingin mainosta ja aloin miettimään, että koskakohan olen itse syönyt hampurilaisen. En muista. Alkoi kyllä tehdä valtavasti hampurilaista mieli ja päätinkin lauantaina sellaisen nauttia.
Kommentit (63)
Martinassa oli aikanaan pirun hyvä hampurilaisateria. Yllätyin koska muuten annostetaso oli mitä oli.
Viime vuoden puolella. Tulee syötyä noita lähinnä silloin kun ollaan reissussa ja muuta ei ole tarjolla.
Eilen. Sisälsi noin 680 kcal, jotka sisältyivät hyvin päivän kaloreihini.
Kaupallisen hampurilaisen joskus 90-luvun puolella Carrolsissa. Omia tulee tehtyä harvakseltaan.
Maanantaina viimeksi ja söin kaurahärkiksen hesessä.
Tänään punnitsin itseni ja 1,5 kg vähemmän 😁
Joka viikko tulee syötyä. Toki yleensä itse tehtynä tai kunnon ravintolassa.
Toissapäivänä mäkin tuplajuuston. Noin 3x viikossa ajan autokaistan kautta töistä kotiin ja ostan 2-3 tuplaa itselleni.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään käryä. Pakko olla ainekin 15 vuotta aikaa. Välillä hemmottelen meidän kultastanoutajaa ja käydään pitkän lenkin päätteeksi hakemassa pojalle pari euronjuustoa mitkä saa homsasta heti siinä pihassa. Ite en ole sortunut edes maistamaan.
Kuinkakohan terveellisiä ovat koiralle:( Teet karhunpalveluksen "pojallesi".
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Ison Carolinan voittanutta. Ne kun saisi takaisin. Ja Carrollssit muutenkin.
Hesehän osti ne jo 90-luvulla.
Silloin tällöin ollut Hesellä Club-burger kausituotteena. Melkoinen pettymys oli se. Joko aika kuultaa muistot tai sitten ne ei osaa tehdä sitä oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole Ison Carolinan voittanutta. Ne kun saisi takaisin. Ja Carrollssit muutenkin.
Hesehän osti ne jo 90-luvulla.
Silloin tällöin ollut Hesellä Club-burger kausituotteena. Melkoinen pettymys oli se. Joko aika kuultaa muistot tai sitten ne ei osaa tehdä sitä oikein.
Juu, ei se ole samanlainen kuin Carrollssilla. Se maistuu hesen burgerille.
Vierailija kirjoitti:
Eilen. Mäkkärin feasti. On mitä on, vei kuitenkin nälän.
Olisit maistanut sen pekonikampanjaburgerin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eilen. Mäkkärin feasti. On mitä on, vei kuitenkin nälän.
Olisit maistanut sen pekonikampanjaburgerin.
Onko hyvä vai tosi hyvä? Mun teki mieli feastin makua, mutta ehkä seuraavalla kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään käryä. Pakko olla ainekin 15 vuotta aikaa. Välillä hemmottelen meidän kultastanoutajaa ja käydään pitkän lenkin päätteeksi hakemassa pojalle pari euronjuustoa mitkä saa homsasta heti siinä pihassa. Ite en ole sortunut edes maistamaan.
Kuinkakohan terveellisiä ovat koiralle:( Teet karhunpalveluksen "pojallesi".
Hänen elämänsä nautinnot on:
1. Halailu/pussailu/paijailu kaikenlainen läheisyys
2. Ruoka
3. Ulkoilu
Jos niitä syö ihmislapsetkin niin en usko että meidän "poika" niihin kuolee sillointällöin nauttittuna. Kukaan täällä ei elä ikuisesti niin nauittikoon siitä hetkestä minkä on meidän ilona
Joululomalla viimeksi. Sekä itse tehtyjä että pikaruokalasta ostettua, eri päivinä tietysti. Pikaruokaöasta (hese) tilaan lähes poikkeuksetta tortillan.
Tänään.