Onko joku oikeasti ostanut Max Perttulan tuoksuja?
Kommentit (148)
Vierailija kirjoitti:
Mistä niitä saa?
Ainakin joissain fasen puskaradioissa mainostaa jotain messuja yms missä niitä on myymässä. Taitaisi olla markkinoinnin ammattilaiselle töitä.
Kuvittelisi että joku edes olisi ostanut, eikö se ole tehnyt tuota hommaa jo toistakymmentä vuotta?
Siitä sen puhetyylistä tulee aina haastattelija Kalle Haatanen mieleen
No on se todella ainakin innostunut asiastaan, ei kai niin kammoa hajuvettä voi edes tehdä etteikö sitä joku ostaisi. Ihmettelen ettei ihmisillä ole kokemuksia tuotteistaan.
Olen, miehelle Grill Master, Lidlin brändi.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se Lidlille ole saanut tuotteitaan myytyä, vai onko tämä höpöjuttua?
Eikö ole lidlmiestä kovempia kokemustuntijoita?
Onko tänäänkään ostelijoita paikalla?
Muistaisin nähneeni jossain laivan parfymeriassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai se Lidlille ole saanut tuotteitaan myytyä, vai onko tämä höpöjuttua?
Hassu. Toihan on grillauskastike.
Aika oudolta tuntuu että eläisi parfyymeillaan, kun täälläkään ei tunnu olevan kenelläkään minkäänlaista tietoa tai kokemusta niistä.
Liikevaihto on ollut 2019 44 tuhatta euroa, joten eiköhän joku niitä osta.
Vierailija kirjoitti:
44 tuhannen liikevaihto ei kyllä ole yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
44 tuhannen liikevaihto ei kyllä ole yhtään mitään.
On se silti liikevaihto. Joku on ostanut jonkun verran.
Olen ostanut. En tiedä kuinka paljon Maxin verkkokauppa myy tuoksuja, kun esim. suomalaisissa blogeissa ei niistä oikeastaan koskaan puhuta. Foorumeilla aina joskus, ja silloinkin puheenaiheena on yleensä nimenomaan Max henkilönä. Ulkomaille verkkokauppa ei toimita.
Luultavasti asiakkaat ovat tulleet Maxin lehtijuttujen saaman julkisuuden myötä, niin minäkin. Myös erilaiset yhteistyöt ovat tuoneet yritykselle rahaa. Maxilla on kuitenkin pitkään ollut talousongelmia.
Paremmalla markkinoinnilla verkkokaupan myynnin voisi varmasti moninkertaistaa. Mainoskuvatkin kaupassa ovat aika tökeröitä... Onneksi eivät kuitenkaan vaikuta tuoksujen laatuun.
Onko?