Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saanko inhota paljuja?

Vierailija
15.05.2019 |

Siis ei mitään sitä vastaan, että muilla on, jokaisen oma asia. Mutta mun melkein lynkattiin, kun sanoin, etten taho omalle pihalle lilluntatynnyriä, en näe siinä mitään mieltä. Ei mieskään halua.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään halua. En viitsisi olla pesemässä sitä, täyttämässä, lämmittämässä, tyhjentämässä. Vuokraamaan en ikinä ryhtyisi, koska en tietäisi koska ja miten se on puhdistettu :'D

Vierailija
2/38 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on parhautta mennä jossain kylpylässä porealtaaseen jossa on n.20v neitokaisia. Sitä piparin tuoksua vedessä ei voita mikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määkin inhoan. En jaksaisi olla pesemässä sitä ja vaihtamassa vesiä koko ajan. Mulla on jo yksi työ.

Vierailija
4/38 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään halua paljua. Liian työläs. Poreallas on kätevämpi.

Vierailija
5/38 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tänne piti avata ketju tällekin tiedolle?

Vierailija
6/38 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sanon aina, etten halua lillua muiden ihmisten pöpöissä, hilseissä ja eritteissä.

Ei ne hi-virukset vielä niissä lämpöasteissa tuhoudu.

Vierailija
7/38 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sut lynkattiin paheksuvan asenteesi takia. Minä en paljun omistajana käsitä miksi ketään haittaisi kun joku ei halua tai haluaa paljua. Miten se voisi minua yhtään kiinnostaa.

Sen sijaan jos joku alkaa arvostella paheksuen mun kotia tai sen hankintoja, saattaa alkaa ärsyttää.

Vierailija
8/38 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana uhriutuja tämä AP! "Minut melkein lynkattiin...", eli joku ei ollut kanssasi samaa mieltä?

Mielipide ja per sereikä löytyy kaikilta, mutta ei meidän muiden ole pakko katsella sitä sinun omasi esittelyä. Eli mitäs jos opetelisit pitämään mielipiteesi ihan vaan siellä ikenien sisäpuolella?

Vierailija
9/38 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatus jossain paljussa lillumisesta lähinnä ällöttää, tulee mieleen uimahalli ja lasten pissa-allas. Enkä halua sellaista puhtaanapitoprojektiakaan riesakseni.

Vierailija
10/38 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi myös , joka ei ymmärrä paljuja . Yök.

Vierailija
11/38 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne mitään kaunottaria pihamailla todellakaan ole ja menevät samassa sarjassa tramppojen kanssa. Toivon mukaan aika ajaisi niistä ohitse.

MInusta paljut näyttävät sellaisilta virtaisilta ja hikisiltä purkeilta, joissa sisäpinta tuntuisi samalta kuin puiset laiturin portaat kesän lopussa eli limaisilta. Pullerot miehet ja naiset töröttävät niissä oluttölkit käsissään, alasti, ja kurkkivat salaa näkyykö ison mahan alta millainen nakki ja mihin suuntaan kaverin muijalla rinnat osoittavat. Ja miten kauheaa se on olla kyläpaikassa, jossa perusoletus on että paljussa oleillaan koko porukalla. Yöööks, en voinut kuvitellakaan itseäni sinne mukaan. 

Vierailija
12/38 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis hyi v*ttu.

Vierailija
13/38 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat inhota, ihan vapaasti. Mutta saamasi kohtelu riippuu pitkälti siitä, miten asiasi esität. Jos ilmaiset noin itseäsi, ei mikään ihme, etteivät muut pidä. Jo alakoulussa opitaan, et ku mitätöi muiden pitämiä asioita rumasti sanomalla, ei muutkaan jaksa olla mukavia takaisin.

Vierailija
14/38 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa inhota. Itse en nyt ihan noin vahvasti tunne, mutta koen paljussa lillumisen jo ajatuksena iljettäväksi.  Lapsena olisi varmasti ollut innoissani, ja muuten rakastan kyllä vettä elementtinä, kunhan se on kunnon järvi tai meri, tai sitten puhdistusjärjestelmällä toimiva uima-allas jossa vesi vaihtuu, tai ainaki puhdistettuna kiertää, eikä mikään lämmin saavi jossa uitetaan kaikkien vehkeet. Jos oikein kovasti tykkäisin paljuilla, niin en usko että mua haittaisi paljun huolto ja peseminen, täyttöineen sun muineen.

Itsellä syy vastenmielisyyteen on varmasti isoksi osaksi se että immuunipuolustukseni on alentunut perussairauteni takia, jolloin jos joku voi saada jonkun herpeksen paljusta niin se olen minä, jos jollekin tarttuu kaverin sitkeä silsa varpaanvälistä, niin se olen minä. Saan myös korvatulehduksia likaisesta vedestä, vaikka kukaan muu ei saisi.

Vierailija
15/38 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poreallas vain omassa käytössä on kiva. Paljussa on vettä tosi vähån ja monet eivät kunnolla peseydy... en viitsi edes miettiä mitä kaikkea vedessä on. 

Vierailija
16/38 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palju.... Onneksi olen vielä onnistunut välttämään!

Paljuun voisin mennä talvipakkasella, tähtitaivaan alla ja oman perheen/ miehen kanssa, mutta ei mitään hikistä kesäillan lilluntaa jollain työporukalla, huh, ei! Ja ei todellakaan omaa paljua kotipihaan!

Joku tuolla sanoikin että palju on uusi tramppa. Sielläpä sitten aikuiset lilluu ja lapset pomppii ja morjestellaan viiden metrin päähän rajan taakse naapureille kun nekin lilluu ja pomppii.

Mutta miettikää muutaman vuoden päähän, kun lapset ohittavat tramppaiän ja paljun pesuun on kyllästytty, että mihin ne kaikki kipataan pihoista? Tuleeko jäteasemille omat pisteet paljuille ja trampoliineille?

Vierailija
17/38 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin pidän paljuja ihan idioottituotteina. Ei sellaisella tee yhtään mitään. Täysin hyldytön turhake!

Vierailija
18/38 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa inhota. Itse en nyt ihan noin vahvasti tunne, mutta koen paljussa lillumisen jo ajatuksena iljettäväksi.  Lapsena olisi varmasti ollut innoissani, ja muuten rakastan kyllä vettä elementtinä, kunhan se on kunnon järvi tai meri, tai sitten puhdistusjärjestelmällä toimiva uima-allas jossa vesi vaihtuu, tai ainaki puhdistettuna kiertää, eikä mikään lämmin saavi jossa uitetaan kaikkien vehkeet. Jos oikein kovasti tykkäisin paljuilla, niin en usko että mua haittaisi paljun huolto ja peseminen, täyttöineen sun muineen.

Itsellä syy vastenmielisyyteen on varmasti isoksi osaksi se että immuunipuolustukseni on alentunut perussairauteni takia, jolloin jos joku voi saada jonkun herpeksen paljusta niin se olen minä, jos jollekin tarttuu kaverin sitkeä silsa varpaanvälistä, niin se olen minä. Saan myös korvatulehduksia likaisesta vedestä, vaikka kukaan muu ei saisi.

Piti vielä lisäämäni että ei tulisi silti mieleenikään yökötellä kenenkään paljussaistumisille. Enhän yököttele toisten pitämille ruuillekaan, joista en pidä, tai vaikkapa vaatteille. Mutta jos illanistujaisten pääteema on lillua tuntikausia paljussa, niin ne jäävät kyllä minulta väliin.

Vierailija
19/38 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne mitään kaunottaria pihamailla todellakaan ole ja menevät samassa sarjassa tramppojen kanssa. Toivon mukaan aika ajaisi niistä ohitse.

MInusta paljut näyttävät sellaisilta virtaisilta ja hikisiltä purkeilta, joissa sisäpinta tuntuisi samalta kuin puiset laiturin portaat kesän lopussa eli limaisilta. Pullerot miehet ja naiset töröttävät niissä oluttölkit käsissään, alasti, ja kurkkivat salaa näkyykö ison mahan alta millainen nakki ja mihin suuntaan kaverin muijalla rinnat osoittavat. Ja miten kauheaa se on olla kyläpaikassa, jossa perusoletus on että paljussa oleillaan koko porukalla. Yöööks, en voinut kuvitellakaan itseäni sinne mukaan. 

Eikö niiden aika jo ala olemaan ohitse? Eikä noita tramppojakaan enää niin usein näe.

Vierailija
20/38 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on parhautta mennä jossain kylpylässä porealtaaseen jossa on n.20v neitokaisia. Sitä piparin tuoksua vedessä ei voita mikään.

Kantoa myöten katku sulla nousee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän