Milloin olet viimeksi syönyt hampurilaisen?
Katselin tuota burger kingin mainosta ja aloin miettimään, että koskakohan olen itse syönyt hampurilaisen. En muista. Alkoi kyllä tehdä valtavasti hampurilaista mieli ja päätinkin lauantaina sellaisen nauttia.
Kommentit (63)
Muutama viikko sitten taisi olla. Voisin myös hakea jotain euron juustoja jonain päivänä.
Joku yli 20 vuotta sitten. Mäkkärissä. Ensimmäinen ja viimeinen hampurilaiseni ever.
Pari kuukautta sitten tein lihamureketta ja, kun sitä jäi, teimme ruishampurilaisia.
Ehkä n. kuukausi sitten Lidlin mikrohampparin :D. Noissa Mäkkärissä ja Hesessä ym. en käy oikeastaan koskaan, ehkä kerran vuodessa.
La juustohamppari mäkistä. Tänään meinasin kans, mutta otinkin pelkän pirtelön.
Vierailija kirjoitti:
Pari kuukautta sitten tein lihamureketta ja, kun sitä jäi, teimme ruishampurilaisia.
Virallisesti se ei ole hampurilainen.
Mä aattelin vetää toustin horneteill, sipulilla, paprikalla ja curry mango majoneesilla.
Vappuaattona käytiin Hesessä kun sattui saamaan kerrosaterian hintaan 4.90e. Harvoin tulee käytyä kun ei tässä meidän kylällä ole yhtäkään pikaruokapaikkaa.
Helmikuussa. Oli ensimmäinen käynti Burger Kingissä, eikä tule tavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Joku yli 20 vuotta sitten. Mäkkärissä. Ensimmäinen ja viimeinen hampurilaiseni ever.
Jep. Samat sanat,karseeta mättöä,ei kiitos enää ikiknä.
Lauantaina. Olin ratsastuskisoissa hevosenhoitajana. Paluumatkalla hevosen omistaja tarjosi ruuat vaivanpalkaksi.
Olisko ollut viime kesänä hotelli Kämpissä. Maksoi jotain 25-30€ about.
Kovasti oli kehuttu, mutta ei mennyt edes mun maistamien hamppareiden top kolmoseen..
En muista.Jos syön hampurilaisen teen sellaisen itse.Tulee maukkaampi ja halvemmaksi.
Tänään.