Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kamalimmat tyylimokat mihin olet sortunut? Vaatteet, meikki, hiukset.

Vierailija
12.05.2019 |

Itselläni rastat joita ei huollettu mitenkään, kasvoivat toisiinsa kiinni ja näyttivät tosi epäsiisteiltä. Voisinpa sanoa että olin 14v, mutta olin 20v... Sitten pois nypittyjen kulmien päälle m-kirjaimen muotoiset kulmat mustalla kulmakynälla ( 15-30 vuotiaana) , lommoposket tummanruskealla luomivärillä ja valkoinen kynsilakka..

Kommentit (91)

81/91 |
02.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on ihania!

Mulla on monta, tässä joitain:

-otsatukan leikkaaminen noin 25-vuotiaana. Silloin oli muotia lyhyt ja paksu tasapitkä otsis. Valitettavasti se lähti mulla pyörteiden vuoksi suoraan ylöspäin otsasta... liimasin sen sitten geelin ja pannaan avulla taakse, kunnes sain sen kasvatettua ulos.

-grungekausi 90-luvulla. Isot pipot ja päällä roikkuvat isot miesten paitapuserot. Näytin rantojen mieheltä...

-ysärimeikki nypittyine kulmakarvoineen. Otin vieläpä täysin epäonnistuneet kestopigmentoinnit, jotka olivat reippaasti omien kulmien yläpuolella... niiden poisto myöhemmin laserilla maksoi omaisuuden.

-tribaalitatuoinnit!

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
82/91 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä tiukka farkkuhame ja olkaintoppi jonka alta näkyi rintaliivien olkaimet. Helmiäistä lilaa luomiväriä, pikimustat ohueksi nypityt kulmat ja   vaahtomaista meikkivoidetta joka oli liian tummaa, vaikka otin vaaleimman sävyn. Ouch. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso virkattu musta myssy jonka alle kaikki hiukset sullottu, musta olkaintoppi, musta huppari ja mustat farkut tai pinkit reisitaskuhousut. Ja ikää meitsillä oli  30vuotta.. olen aina ollut tyyliltäni boheemi ja erikoinen mutta tuo oli kyllä pohjanoteeraus. Ihan sama meninkö hammaslääkäriin vai baariin, mustat farkut jalkaan ja hiukset myssyn alle.

Vierailija
84/91 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppaopistoluokka teki opintomatkan Ruotsiin, yritysvierailulle olin pukenut farkkujen pariksi karamellivärein raidoitetun puuvillaneuleen. Opettaja aivan selkeästi piti tyylimokana, kauppislaisen pitää olla hillitty ja huomiota herättämätön, sininen ha musta sallittuja värejä pukeutumisessa.

Jep.

Vierailija
85/91 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ruskeasilmäinen ja tummanruskeat hiukset. Mutta toki sähkönsinistä ripsaria ja luomiväriä piti saada, kun kaikilla muillakin...

Vierailija
86/91 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini virkkasi minulle ison ja löysän, kärpässientä esittävän pipon  kun pyysin. Olin 16. Rakastin sitä pipoa, sulloin paksut luonnonkiharani sen alle ja vaikutelma oli varmaan omituinen kun turvonnut  kärpässieni keikkui takaraivolla :D Pipon kaverina oli liian iso musta parkatakki ja mustia bändipaitoja. 

Vierailija
87/91 |
06.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikkasin itse peilin edessä itselleni siilitukan. Ei tullut tasaista. Joskus kävin kampaajalla, hän leikkasi siilin tosi lyhyeksi, kun oli niin lyhyttä osin omilta jäljiltä. Siihen taisi siileily loppua.

Luomivärikokeilut. Olen oppinut mitkä värit ja sävyt sopii ruskeisiin silmiin miinuslasien kanssa.

Vierailija
88/91 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korpinmusta hiusväri, en jaksanut koko ajan värjätä ja maantienvaalea juurikasvu näytti kuin kärsisin kaljuuntumisesta! Poskipuna vedetty kahtena viivana keskelle poskia ja luomiväri levitetty kulmakarvoihin asti. Pitkä tiukka farkkuhame jossa ei voinut ajaa pyörällä tai juosta. Spagettiolkaiminen toppi jonka alta näkyi kulahtaneet rintaliivien olkaimet ja taisi ne kupitkin vilahdella.  Pisteenä ii:n päälle liskotatska toiseen tissiin ja kulmakoru.

Vierailija
89/91 |
19.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

80-luvulla tuli tehtyä useampiakin tyylimokia, joista niistä ei sen enempää. Ehkä pahin oli se, että menin kampaajalle Kim Wilden kuvan kanssa ja pyysin samanlaisia hiuksia. Olin silloin 16-vuotias. Ja voi sitä onnen päivää, kun kerran kadulla kulkiessani yksi vastaantuleva poika sanoi minua ihan Kimin näköiseksi.

Vierailija
90/91 |
20.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä nypin kulmat lähes kokonaan pois ja piirsin NESTEMÄISELLÄ EYLINERILLÄ uudet voi jessus, en ollut sitten kulmakynistä kuullut.. ja naamaan meni joka aamu puoli rasiaa valkoista puuteria koska ihon kiiltäminen oli kauheinta, mitä tiesin.  Yläasteella pukeuduin auki jätettyihin flanellipaitoihin joiden alla napapaita ja farkkuihin joihin oli kirjoiteltu tussilla, kaulassa oli jenkkihuivi. 

Amiksessa tyylini muuttui rock-henkiseksi, käytin  mustia farkkuja ja luotivyötä. Jenkkihuivi vaihtui punamustaan isoon ns. palestiinaishuiviin jota pidin sisälläkin. Otin lävistyksen ylähuuleen ja skorpionitatuoinnin niskaan.

Vierailija
91/91 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

1994 käytin pooloa t-paidan alla ja isäni ihan liian isoa ruskeaa Matti Nykäs-nahkatakkia. Kaulassa oli fritsuhuivi,sama oliko niitä fritsuja vai ei. Naama oli kyllästetty valkoisella puuterilla ja sinisellä ripsivärillä. 

1996 iski hippivaihe. Ostin kirpputorilta pitkän kukkahameen ja käytin sitä ruskeiden puukenkien kanssa. Kaulassa roikkui rauhanmerkki ja useita eri värisiä puuhelmiä . Pahin oli  kuitenkin torimyyjältä ostamani pinkki virkattu pipo josta törötti antenni! Meikkiä en laittanut lainkaan.

1998 löysin sisäisen satanistini. Värjäsin hiukset mustiksi, meikkasin mustalla huulipunalla ja mustalla luomivärillä mikä olisi voinut näyttää hyvältä,jos olisin osannut meikata.. päällä oli nilkkapituinen musta nahkatakki kesät talvet. Otin myös heartagramtatuoinnin kylkeen ja huulikorun, joka vei hampaistani kiilteen ja johti luultavasti siihen, että etuhampaasta lohkesi pala.

2001 Päätin kokeilla jotain uutta ja tykkäsin niin hirveästi  uudesta hiusmallistani,joka ikävä kyllä surullisenkuuluisa kananper""e ja vielä violetiksi värjätty. Ihastuin myös tuubihuiveihin joita pidin sisälläkin olkaintopin ja reisistä valkaistujen lantiofarkkujen kanssa. Noihin aikoihin myös otin lävistyksen kulmakarvaan ja piikkilankatatuoinnit solisluiden alle. 

2004 oli viimeisin tyylimokien vuosi kun koetin blondata hiukseni ja tuloksena oli keltaläikikäs pää sekä laihdutin niin, ettei mikään vaate näyttänyt hyvältä.